Az emblémákat,felíratokat leszámítva. :-)) Pár darab akad azért Daihatsu is. Hirdetésekben is. Volt,hogy több japánt hirdettek eladásra,mint olaszt. :-)) Az enyémet a Bertinus kft-nél vette az első tulajdonosa. Pásztázni a Daihatsu-t is szoktam,de valamiért a Piaggio-t vennék megint. A név kötelez!! :-))) Azt sajnálom,hogy tudtommal nem gyártottak 4X4-est az régebbi szériából. Az újabbakat meg horror áron kínálják.
Pedig nem rosszak az olasz dolgok sem. Nagyon sokáig én is csak a MADE IN GERMANY dolgokat részesítettem előnyben,főleg autók terén. Mára ez megváltozott. Ugyan van csillagos autóm,de a mindennapokban egy Lancia Kappa SW a társam. Nagyon szeretem,elégedett vagyok vele teljesen. Ha nyugdíjba megy a Lancia,utána egy francia Citroen C6-ost szeretnék. :-)) Amúgy meg TATRA a király és FOREVER!!!! :-)))))))))
A kisteherek világában viszont leginkább Mercedes TN/T1!!!:-)
Az én elképzelésem egy körablakos,vonóhorgos kis Porter 96'-97' magasságából. Ha 4X4-es,de csak akkor,jó a Daihatsu is. :-)))
Nem majdnem egyforma,hanem teljesen.Annyi az érdekes hogy a Piaggio Portert 94-től kezdték gyártani.
Addig csak Daihatsu volt,azon a kéken látod a külömbséget.
94-től közös gyárban készültek ezek,tehát csak az embléma a külömbség,de Daihatsut nem is nagyon találsz mert azt nálunk nem forgalmazták. A Belarus kft volt a Piaggo Porter importőr.Az enyém forgalmiban Daihatsu.Pedig az alvázszáma is Piaggio,és tudom hogy az.Tehát semmiben sem külömbözik,sőt,rossz dolog csak Piaggiok közt keresni,mert az emberek többségben a Daihatsukhoz teszik be.Amúgy ez a második Piaggiom,de ezen a márkán kivül nagyon messze kerülök mindent ami olasz.
"Munkába használós lesz a Tiéd? Gondolom a praktikussága miatt választottad. Képeket kérünk szépen! :-))"
Azaz igazság,hogy nem teljesen.Eddig a mindennapi autónk egy Toyota Hiace 4WD long volt,11 literes fogyival.:)
Eddig nem számított,de most rendesen elért a válság minket.
De nem csak a költségek miatt vettük,azért is hogy a Toyotát megkíméljük,mert csak városban használjuk,és persze nekem nagyon tetszik ez kisjárgány,már 5 éve tervezgettem a beszerzését.:)
Megpróbálok most képeket csinálni,mert hogy most nem tudok akkor csak pénteken.
El végeztem a rozsdátlanítást,és lekentem feketével.
Elég sok meló van még vele,de olyanok amik csak szépítgetések.Igaz még jó sok cumó kell hozzá...
"Meg egy ötven évnél idősebb kisteherre. A konkrét elképzelés van már,de nem könnyű dió."
Munkába használós lesz a Tiéd? Gondolom a praktikussága miatt választottad. Képeket kérünk szépen! :-))
Szerintem nem lett volna nagy meló rendbe tenni ezt a kéket. Ígazából az tetszett benne,hogy körbeablakos,vonóhorgos+tetőcsomagtartós. Remélem az új gazdi rendbe tette már.
"Ugy látszik,nincs szerencséd ezekben a vételekben..."
Néha belecsúszik az ember. Pár autót eladtam-vettem eddig. Nem lehet szerencséje,mindig mindenkinek.... :-))
Majd jön egy jobb lehetőség,én ezt gondolom ilyenkor. :-))
A T1-el kapcsolatban semmi. A gazdája még nem tudott eljönni,mert ő máshol lakik. A jövő hétre ígéri....
Még egy MULTICAR-ra vadászom M24-25 billencsre. Meg egy ötven évnél idősebb kisteherre. A konkrét elképzelés van már,de nem könnyű dió.
Pedig szegény kék jól összetört.:( Ugy látszik,nincs szerencséd ezekben a vételekben...
Alkatrész és szerelési segítségben már van emberem.Figyelni kell hogy mindig legyen benne olaj,mert tényleg kajálja,és becsapós mert kicsit döntve van a motor,most jöttem a műhelyből,meg voltak az olaj cserék,4liter helyett csak 2,5 volt a motorban...
A difiben még soha nem cseréltek olajat,megkínlodtunk mire kiszedtük a beöntő csavart.Egyébként 53.000km van benne.
A rozsdára figyelni kell,igaz hogy sokkal több idő kell a rozsda megjelenéséhez mint egy minőségi márkánál,de ha megindul...
Biztos van még pár dolog ami összeköthet még!! :-))
A Piaggio-t szerettem,fürge kis szerkezet volt. Viszonylag sok cumót nyelt el a raktere. Az enyém papíron két személyes volt,zárt. De volt benne hátul is ülés,néha. :-)) Baja nem nagyon volt,ameddig együtt voltunk. Bár egyszer rosszalkodott az önindító. Több oljan forrást olvastam,hogy a motorja egyidő után eszi rendesen az olajat,illetve hengerfejes lesz hamar. Szerencsére az enyém nem volt az pedig volt előttem is gyilkolva.
A kék magyar rendszámosat szerettem volna megvenni. Törött volt. Valami 80-90ezret mondott a tulaj. Telefonon megállapodtam vele. Mire odaértem már tették fel a trélerre. No commenet....