Keresés

Részletes keresés

radio100jozsi Creative Commons License 2014.02.02 0 0 184

Hazafelé jövet délután még javában állt a bál itt. A kocsi alkatrészei szana szét repültek, a befelé vezető sávok beterítve teljesen, ezért az aluljáró felé az Üllői útnak terelték a forgalmat. Nagyon csúnyán nézett ki minden, viszont a nyomokból, és a rendőri helyszínelés nyomai alapján nekem pont az tűnt fel, hogy nem befelé, hanem a városból kifelé haladt az autó, és a sorompónál lévő törésben vesztette el az uralmat az autó felett, majd szaladt fel a járdaszigetre, és csavarodott fel az oszlopra. A képen is látni a nyomot, ami felvezet a füves járdaszigetre, és ez volt felfestve az aszfalton is.

Előzmény: szivats (183)
szivats Creative Commons License 2014.02.01 0 0 183

határeset:

 

Meghalt az autóból kirepülő rendőrnő

Szalagkorlátnak csapódott a Ferihegyi úton. Két másik ember megsérült, az utat Pest felé lezárták. Tovább »

forrás: Index.hu

radio100jozsi Creative Commons License 2014.01.23 0 0 182

Ott sűrűn mérnek, így én évek óta soha nem megyek ott 65-nél gyorsabban, az a biztosabb.

Előzmény: szivats (181)
szivats Creative Commons License 2014.01.23 0 0 181

A Péteri bejárónál, a 60-as táblánál mérnek a rend éber őrei.

Előzmény: szivats (171)
radio100jozsi Creative Commons License 2014.01.18 0 0 180

Ismét egy kamion tévedt a Ferihegyi gyorsforgalmira: http://hvg.hu/cegauto.kozlekedes/20140118_Lezartak_a_ferihegyi_gyorsforgalmit

 

Már annyiféle figyelmeztető tábla ki van téve, meg a villogogó ledes tábla is, ennek ellenére továbbra is bemennek a kamionok. Az ilyen sofőröktől alapból örökre elvenném a jogosítványt, mert ennyi jelzést figyelmbe nem venni, az már felér egy gyilkos autóvezetővel, aki alkamatlan a közúton való közlekedésre.

 

De ha már Ferihegyi gyorsforgalmi, ma reggel a város felé menet előttem 2-vel a Köki terminálnál fogta az autós, és a záróvonalat és a behajtani tilost nem nézve befordult balra a buszállomásra. Nem jobbra le a P+R felé a kihajtón, hanem balra a felhajtón át a buszállomás felé. Hát ott döbbentem le rögtön. Ezek után nem csodálkozom, hogy már heti szinten mennek szemben az autópályán.

taekoo Creative Commons License 2013.12.21 0 0 179

Számalmas ez a bürokrácia (az eu is és a miénk is) de meg lehetne kerülni a problémát. Egy 25km útszakaszt kellene saját zsebből megfinanszírozni. Nem egy lehetetlen vágyálom, kábé 25milliárdot kellene rá előteremteni.

Előzmény: Jared- (168)
taekoo Creative Commons License 2013.12.21 0 0 178

Igen, tényleg, utána válik le az út....

Akkor sima pénzhiány. Nem tudom építettek-e utat az utóbbi időben, ami NEM eu támogatásból készült.

Előzmény: radio100jozsi (169)
szivats Creative Commons License 2013.12.19 0 0 177

"jól emlékszem amikor átadták a 4-es szolnoki elkerülőt, akkor a 32-es az kijött Szolnokról Abony felé, és az csatlakozott bele a 4-esbe. Így az is lehet, hogy az 32-es már"

 

Jól emlékszel!

A topic út az "elválasztó". Az úttól Szolnok felé eső rész 32-es, az Abony felé továbbmenő pedig 40-es.

Előzmény: radio100jozsi (173)
szivats Creative Commons License 2013.12.18 0 0 176

"dombreól lefelé a 110-es tábla után kirakott 90-esnél nem feltétlenűl lassítanak le az autók"

 

Nem  feltétlenül lassítanak, és még próbálnak néhány balkáni kamiont megelőzni.

Előzmény: radio100jozsi (174)
szivats Creative Commons License 2013.12.18 0 0 175

Igen, én sem vagyok benne biztos, hogy 40 vagy 32.

Előzmény: radio100jozsi (173)
radio100jozsi Creative Commons License 2013.12.18 0 0 174

Gondolom a dombreól lefelé a 110-es tábla után kirakott 90-esnél nem feltétlenűl lassítanak le az autók, így ott lehet is kaszálni.

Előzmény: szivats (171)
radio100jozsi Creative Commons License 2013.12.18 0 0 173

Elméletileg az lenne most Albertirsától végig Szolnokig a régi 4-es Ceglédbercel-Cegléd-Abonyon át a 40-es számon. Bár ha jól emlékszem amikor átadták a 4-es szolnoki elkerülőt, akkor a 32-es az kijött Szolnokról Abony felé, és az csatlakozott bele a 4-esbe. Így az is lehet, hogy az 32-es már.

Előzmény: szivats (172)
szivats Creative Commons License 2013.12.18 0 0 172

És, hogy három gondolatot, három külön hozzászólásban teket közkinccsé:

14 óra körül a régi, Szolnokra bemenő úton -most talán az van 40-esnek számozva- volt valami baleset, mert voltak autószállítók, mentő és rendőrautó is.

szivats Creative Commons License 2013.12.18 0 0 171

Délután Cbercel és Albertirsa között a 4 sávos rész, Irsa felüli végén mértek a rend éber őrei.

Előzmény: szivats (144)
szivats Creative Commons License 2013.12.18 0 0 170

"Üllőnél a 4-es utóút végén szombat délután csak 4. lámpaváltásra sikerült átjutnom, mert annyira egy elcseszett lett ez a lámpa"

 

Ma délelőtt megdőlt, a délelőtt Szolnok felé nincs sor elméletem!

 

9:10-kor sikerült az "500 m Üllő jobbra" táblánál beállnom a sor végére. (és nagyon balról tolakodók sem voltak)

Előzmény: radio100jozsi (162)
radio100jozsi Creative Commons License 2013.12.16 0 0 169

MIlyen köztes idő? Mivel így is, úgy is kell felüljáró, akkor miért oclsóbb azt később megépíteni?

Előzmény: taekoo (166)
Jared- Creative Commons License 2013.12.16 0 0 168

nem igy mőködik. pest megye az idiota magyar szabályozás miatt egy kalapban van budapesttel (ugye pest megyének nincs megyeszékhelye), ezért aztán pest megyének osztozkodnia kell az eu-s pénzeken budapesttel. ha minden igaz ez 2020-tol lesz csak megváltoztatva.

Előzmény: taekoo (165)
Enzo Creative Commons License 2013.12.16 0 0 167

Az a "köztes" idő az hány évtized még?

Előzmény: taekoo (166)
taekoo Creative Commons License 2013.12.15 0 0 166

Azért nincs szintbeli kereszteződés, mert a 4-es út továbbépítése esetén okafogyottá válna. ( A többség hajtana le a 4-esen és kevesen kanyarodnának Üllő felé, amit elégségesen kiszolgál a lámpa)

Vagyis nem akarnak a köztes időre felüljárót építeni sok pénzért.

Előzmény: radio100jozsi (162)
taekoo Creative Commons License 2013.12.15 0 0 165

Ha ez valóban így működik, akkor az eu egy irracionális fos

Előzmény: radio100jozsi (164)
radio100jozsi Creative Commons License 2013.12.15 0 0 164

Azért csak Bp-és Pest megyében lakik az ország 1/3-ada, így itt autoforgalom is van, csak itt a GDP termelés okán nem lehet sok EU-s forrást bevonni, így ott építenek, ahol lehet sok EU-s pénz költeni, és abból így lehet sokat lenúlyni. Ez a magyarázata ennek a világvággén építkezünk. Az Abony-Törökszentmiklós M4-es is csak azért épül, mert a Jászsági régió több EU-forrást tud lehívni a gyengébb fejlettsége miatt.

Előzmény: taekoo (158)
radio100jozsi Creative Commons License 2013.12.15 0 0 163

Reggel meg az M0 feletti felüljáró előtt volt egy baleset, már Üllő után írta a digitális kijelzőn, hogy baleset 3 km-re. A belső sávban volt egy elütött kisállat, itt ment elsőnek a kocsi a belső sáv meleltti elválasztó korlátnak, majd utána csapódott át jobb szélre a szélső korlátnak. Valszeg az állattól elránthatta a kormányt a vezető.

Előzmény: szivats (161)
radio100jozsi Creative Commons License 2013.12.15 0 0 162

Üllőnél a 4-es utóút végén szombat délután csak 4. lámpaváltásra sikerült átjutnom, mert annyira egy elcseszett lett ez a lámpa, hogy jobban megéri időben már keresztül vágtatni a 400-as úton Üllőn-Vecsésen hétvégén is, mint erre kerülni. A 4-es úti főirányban mindkét irányban áll a dugó, alig megy a zöldön át csak 6-7 autó, miközben a kereszt irányban, na meg a lekanyardókban meg egy autó sincs. Régen még automatában máködtek a a forgalom viszonyában a lámpaváltások, azaz ha nem volt Cegléd felől kanyarodó be Üllőre, akkor egyenesen engedte a Pest felől Monornak haladó irányt, most már nem. Mindkét kanyarodó (Üllő, Gyömrő) egyszerre zöld, ha van autós, ha nincs. Megépült egy elkerülő út, amit szétcsesztek egy nyamvadék csomóponttal és lámpázással, és bezzeg erre nem futna pár milliárd, hogy egy teljesen különszíntű csomópont épülhessen már ide, ha már soha meg nem épül tovább a 4-es elkerülő Üllőtől Albertirsa felé.

szivats Creative Commons License 2013.12.15 0 0 161

Német ámokfutó karambolozott a 4-esen:

 

http://index.hu/belfold/2013/12/15/karambol_a_4-esen/

taekoo Creative Commons License 2013.12.07 0 0 160

8-as, 10-es is katasztrófa...

Amíg 3x áron építenek, addig nyilván nem jut forrás.

 

Előzmény: gepesz (159)
gepesz Creative Commons License 2013.12.02 0 0 159

Akkor a 4-esnek már rég kész kéne lenni.

Előzmény: taekoo (158)
taekoo Creative Commons License 2013.12.01 0 0 158

Ez nem Bp centrikusság, hanem a forgalmi adatok nyújtotta tény.

 

Oda kell építeni, ahol legsűrűbb a forgalom. Ez nyilván mindig Bp környéke lesz az agglomerációs forgalom miatt. 

Csak a demagóg politikusok erőltetnek bele valamiféle vidék-Bp ellentétet.

Előzmény: gepesz (157)
gepesz Creative Commons License 2013.12.01 0 0 157

Nekem nem. De Pest centrikusak vagytok. :-)

Bár az úthálózatunk is centrikus és sugaras.

Előzmény: taekoo (155)
szivats Creative Commons License 2013.12.01 0 0 156

A ...klub-on most volt szó a hírekben az autópálya építésről.

Előzmény: taekoo (153)
taekoo Creative Commons License 2013.11.30 0 0 155

Karcagra is az Üllő-Pilis szakasszal kell kezdeni.

Előzmény: szivats (154)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!