Sorozatok minden mennyiségben, ömlesztve. Ha van, amiről lenne mondanivalód, de nincs akivel... itt bontakozz ki!:)) Spoiler-ügyben... inkább ne. Vagy módjával...
Figyelem!
A freeforum-os linkekre mindenki csak a saját felelősségére kattintson rá, adatlopásra alkalmas hely.
Az oda történő beregisztrálás/olvasás után az a veszély is fennáll, hogy az így ellopott jelszavakkal az oldal üzemeltetője belép más fórumokra a sértett adataival és BTK-ba ütköző beírásokat tesz.
Az ottani IRL adatkiadásos esetek miatt a jogi lépéseket megkezdtük, csak az menjen arra a fórumra, aki utána nem bánja, hogy bírósági megkeresésre tanúként vagy tettestársként idézést kap.
Belenéztem az eredeti francia első negyedórájába, hát ugyanazok a karakterek, helyzetek, párbeszédek. Remake, de szerencsére a jobbik fajtából. Még jó, hogy már régen láttam, így aztán annyira nem zavar.
ez azért nagyon más. hangulatában mindenképpen, de szerintem, bár a szó, hogy életszerű eléggé lehasznált, de valóban ilyen lehet, ilyen kiégett arcokkal, akik konkrétan a legjobb munkatársukban sem bíznak. az ügynökség a saját embereit is figyelteti, totál elbaszott világban élnek ezek, mégis marhára motiváltak a munkájuk céljainak elérésében.
Igen, nekem is tetszik. Szépen aktualizáltak a mai világpolitikai helyzetre a kultikus francia eredetit (Le Bureau des Légendes), ami kb minden ilyen kémsorozat alfája és omegája volt. Kíváncsi leszek, hogy az iráni szál majd mennyire hajaz az ottani történetre.
The Agency - írhatnám, hogy megint itt van egy már sokszor látott spy sorozat, amelyben beleláthatunk a kémelhárítás és hírszerzés mindennapjaiba és sokadszor átélhetjük ugyanazokat a kalandokat, amelyeket már sokszor átéltünk. De nem ezt írom, mert itt valóban sokszor látott karaktereket, sokszor bejárt helyszíneket és átélt történéseket kapunk, viszont ezúttal ügyesen szőtték bele a valós globális eseményeket a történetbe, amitől nagyon aktuális lesz az egész, mintha belelátnánk a mindennapjaink színfala mögé. Amikor elhangzik az a kérdés egy kipattant belorusz ügy kapcsán az egyik karaktertől a másik felé, hogy tudja-e mi az, hogy új dominóelv és erre megszületik a válasz, hogy az a láncreakció, aminek a végén kitör az atomháború, és ezen ügy kapcsán 3 dominónyira került a világ ettől éppen, akkor érezzük, hogy ilyen dolgok akár már sokszor megtörténhettek, akár most is épp történik egy ilyen esemény, de erről jó esetben semmit sem fogunk megtudni, viszont azt igen, hogy miért nem. A sorozat elég életszagúan enged bekukkantást a függöny mögé, de emögött nincs csillogás, márkás autók, casino, szupermodellek, hanem sivár kiégettség, lepusztult lelkek, akik rabszolgaként elszegődve teszik a dolgukat, de ettől minden percben undorodva fordulnak el és csak pislogunk, hogy pár snitt után újra motiváltan állnak bele a megoldandó feladatba úgy, hogy magukon kívül senkiben sem bízhatnak. Mégis ezen színfalak között próbálnak egyfajta magánéletet fabrikálni több-kevesebb sikerrel. Kiszámíthatatlan ütemű sorozat, mint az élet, egyik pillanatról pörögnek fel a dolgok a másikra, rövid, éles párbeszédekkel operál, kemény, valós karakterekkel, kíméletlen történésekkel. John Wright nagyszerűen érzi, hogy kell ezt audio-vizuálisan átadni, a színészek szuperek (Fassbender, Gere, Jeffrey Wright és többi színész is toppon). Csak ajánlani tudom, a Skyshowtime-ra érkezett.
A főszereplő egyik segítője (egy nő!) állítja hogy mindig a komornyik a gyilkos. A főszereplő, egy karót nyelt angol, aki öltönyben van a legnagyobb kánikulában is, nem érti a viccet és komolyan veszi, hogy mekkora baromság hogy lenne a komornyik a gyilkos amikor semmi köze az egészhez.
Nagyon bonyolult, mindig van egy rakás gyanúsított, akikről azt se tudom ki kicsoda. Aztán a végén a komornyik a gyilkos.
Sokkal egyszerűbbek a szuperhősös sorozatok. Van a nagyon-nagyon gonosz meg a nagyon-nagyon jó. Nem kell gondolkozni hullafáradtan a napi rabszolgameló után.
Tegnap Kincsvadászokban eladtak egy cicaszagú komódot félmillióért. Cicaszagú? Állítólag korábbi tulajdonos rengeteg macskát szedett össze, és a komódban laktak/szültek.
én nagyon meguntam ezt a folyamatos rejtély lebegtetést, a Lost-ot sem néztem emiatt. az első évad felénél tartok, nem tudom végig érek-e valaha rajta?
Végképp nincs már nézhető sorozat a TV előfizetéses csomagokban. Az AXN-nek már rég vége, tavaly még nézhettem rajta a dr. House-t, aztán annyi, száz éves sorozatok ismétlése megy. Az Epic drámát szerettem még, korrektül elkészített kosztümös sorozatokat( pl. Versailles, Jamestown, angol királydrámák), krimiket (Endeavour, Dalgleish stb), lehetett látni rajta reklámok nélkül. A többi csatorna eddig is hulladék volt.Úgy látszik, a streaming csatornákkal már nem is akarják felvenni a versenyt. Lemondjam az előfizetést.
Más: sokat hallottam a Yellowstone-ról, végig is szenvedtem az első négy évadot, folyamatosan esett a színvonal, nem is nekem csinálták. Végül túl sok lett a gyilkolás és a cowboyosdit is untam Jimmyvel. Ja, és sajnáltam, hogy ejtették az első évadban elindított szálat a rivális ranch tulajával és az őslakökkal.
Paddy Mayne egy őrült volt aki egy csapat őrültnek parancsolt.
Igazából az Ezred afrikai, meg európai bevetései a valóságban sokkal érdekesebbek mint a soriban.
Hálistennek az Amazonon sokukról szinte ingyér beszerezhetők életrajzok, most vettem Mayne-ről, Gentlaman Jimről meg Jellicoe (ő húzta az SAS-ből az SBS-t) grófról egy-egy könyvet.
Végtelen témakör,szinte az összes későbbi ilyen alakulat ebből a pár emberből származtatható le.
Engem az alapitó Stirling szála untat, ő kiesett Afrikában, igazából Paddy Mayne szerintem az SAS atyja. Sofia Bouteilla szerelmem, de nekem ő is erőltetett.
Valóban, bár én kételkedem, hogy ennyi mindent túl lehet élni. A végén meg nekem felemelő volt ráismerni Woody Guthrie dalának dallamára This land is your land), lám ebből lett a hazátok.