Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 523
Nem szidom a kerékpárosokat. Elővezettem egy gondolatot, erre néhányan - köztük te is - kitartóan azt írjátok, hogy álruhában a kerékpárosok vesztét kívánom az autósok javára.

Sokan nem szeretnénk Körúton, Rákóczin, Üllőin autók közt kerékpározni. Jobbnak, (majdnem) mindenki számára előnyösebbnek gondoljuk, ha a különböző közlekedési módok, amelyeknek más a természete, nincsenek egymásra engedve. Ezt persze a maguk módján megerősítik azok is, akik az autók közti kerékpározás mellett érvelnek, csak ők a gyalogosokat szeretnék elkülöníteni a kerékpárosoktól.
Előzmény: egérfogó (522)
egérfogó Creative Commons License 2010.01.15 0 0 522
Valoban jobb lenne, ha minel tobben ternenek at. Ehhez kepest te most azokat szidod (lasd az elobb irt dolog, miszerint mi csak az autos-kerekparos konfliktust keressuk) akik mar MEGTETTEK ezt, es legtobbszor nem autoval jarnak. Ok azok, akik a dugoban MAR NEM tartanak fel teged.
Előzmény: Törölt nick (520)
nickodemus Creative Commons License 2010.01.15 0 0 521

akkor térnének át sokan kerékpárra, ha lennének biztonságos kerékpáros útvonalak és kerékpárparkolók

 

Ez a lusta tömeg?? :O)))

Előzmény: Törölt nick (520)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 520
A dugó nem a kerékpárosok miatt van. A dugó azért van, mert a tranzitforgalmat is bekényszerítik a helyi forgalomba, mert mesterséges "forgalomnehezítő operatív intézkedések" fejlesztésével foglalkozik a magyar közlekedéstudomány. A dugó azért is van, mert összekeverték a dolgokat: az úttestet a parkolóval, a lassú járművet a gyorssal.

Soha nem tettem felelőssé a kerékpározást a dugókért. Minél többen ülnének át kerékpárra autóról, annál kevésbé lenne dugó. Az én véleményem szerint padig - és az eltér többekétől, akik itt megszólalnak - akkor térnének át sokan kerékpárra, ha lennének biztonságos kerékpáros útvonalak és kerékpárparkolók.
Előzmény: nickodemus (517)
bm613 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 519
n+1. önellentmondás... te akarod egymás ellenében...
Előzmény: Törölt nick (518)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 518
Ilyen párti, olyan párti, ez nem így működik. Az eltérő célú és jellegzetességű utazási és szállítási módokat nem feltétlenül egymás ellenében kell fejleszteni.
Előzmény: egérfogó (512)
nickodemus Creative Commons License 2010.01.15 0 0 517

Ha nincs dugó, a kerékpár lassabb a gépkocsinál

 

 

A dugó a bringások miatt van?

 

Kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!

Előzmény: Törölt nick (509)
egérfogó Creative Commons License 2010.01.15 0 0 516
Te mint autos, mit elvezel azon hogy hosszu tizperceket araszolsz a dugoban?
Előzmény: Törölt nick (509)
bm613 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 515
Azért a liberális kommunistát megnézném, milyen lény :-)
No de... Bp-Budaörs közt az út tény, hogy keskeny, de azt ne mondd, hogy a bicikliút miatt... azt csak a meglévő járdára qrták rá festékkel, az útból egy centit sem vettek el.
Előzmény: Törölt nick (514)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 514

Éveken közlekedtem a Budaörs-Bp közötti  bicikliút mellett és összesen ha kétszer láttam rajta biciklit. :-/

Ellenben a bicikliút mellett, párhuzamosan folyton áll a dugó, mert kevés a 1 sáv.

 

Ezzel nem az autósközlekedést akarom preferálni, csak annyit, hogyha a fasz demszky és fasz hívei se autó utat, se bicikliutat nem képesek normálisan építeni.

 

Biciklis-autós megférne egymás mellett, ha nem a liberális kommunista elkúróbrigád fejlesztené a várost.

bm613 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 513
Én meg el sem köszönök tőled. Rájöttem, hogy csak azért csináltad a topicodat, hogy szórakozz az emberekkel. Élőben biztos nem mersz, azért vagy ilyen nagyfiú a neten. Legyen ez életed legnagyobb sikere.
Előzmény: Törölt nick (510)
egérfogó Creative Commons License 2010.01.15 0 0 512

Nem igaz. Arrol ervelsz, hogy tuntessek el a kerekparost az autosok utjabol. Szemforgato az ervelesed, mert kerekparos-partinak probalsz tunni, de ujra es ujra kibukik az irasodbol hogy elsodleges hogy az autosok mentesuljenek a kerekparosoktol.

 

De tudod mit? Allj ki a nyilvanossag ele ezzel az "alternativ uthalozat" dologgal, mint egyetlen udvozíto megoldassal. Ezzel (szerencsere) orokre be fogod betonozni a mostani rendszert, hisz a javaslatod totalisan megvalosithatatlan.

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 511
Egy Akácfa utca, ha nem parkolónak használnák, és nem lenne magas járdaszegély, szerinted egy óra alatt hány kerékpárost tudna átengedni? És mennyire lenne igény?
Előzmény: Törölt nick (506)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 510
bm613-tól elköszöntem.
Előzmény: bm613 (508)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 509
Ha nincs dugó, a kerékpár lassabb a gépkocsinál. Lámpás kereszteződésnél viszont utoléri, jobbról kikerüli, és kezdődik a keringőzés. Egyszerűen nem értem, mit élveztek ezen, hogy ennyire harcoltok a lehetőségért. Kezdem azt érezni, hogy nektek nem a kerékpáron odajutás lehetősége, hanem a mindenáron való autós-kerékpáros konfliktus kell.
Előzmény: egérfogó (504)
bm613 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 508
Fú vazze... miután épp te írtad be,hogy egérfogót mi zavarja szerinted, pont ezen ugatsz? Hülyébb vagy, mint gondoltam. De komolyan, az elején tök normálisnak tűntél, aztán beakadt a szalag az agyadban, de most már talán szét is szakadt mindenestül...
Előzmény: Törölt nick (505)
bm613 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 507
Rövid leszek: Faszt.
Előzmény: Törölt nick (505)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 505
Téged zavar, hogy a biciklis is tud haladni...

A magad nevében nyilatkozz, ha tudod, hogy téged mi zavar. Mióta elindítottam ezt a topikot, a kerékpáros közlekedés mellett érvelek.
Előzmény: bm613 (501)
egérfogó Creative Commons License 2010.01.15 0 0 504

Az elso mondatod eleve egy tevhitre epul. Egyaltalan nem lassitja le a forgalmat egy kerekparos. Sokat autozom, pontosan tudom hogy a kerekpar az uton nem zavaro tenyezo. Nem miatta vannak a dugok, es nem miatta 20-25km/h az autok ATLAG sebessege a varosban.

 

A tranzitutvonalakrol meg annyit, hogy sokkal kisebb problema lenne a tranzitutvonalakat a varoson kivul vezetni es megkimelni a varost a tranzitkozlekedestol. Es ezzel mindenki jobban jarna, mert varosban csokkenne a forgalom, ami mindenkinek kedvezobb lenne.

 

A kifutopalyas gondolatod marhasag, nem erdemes vele foglalkozni.

Előzmény: Törölt nick (500)
bm613 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 503
Olyanon, te szerencsétlen, hogy az a hálózat, amelyről te kitiltanád a bicikliseket, létezik. Amit meg csinálnál nekik, az nem. Új város építésénél természetesen lehetne eszerint tervezni, sőt még nekem is tetszene az elképzelés, de Budapesten a meglevő városszerkezet ilyen átalakítása lehetetlen. Te pedig itt okoskodsz, hogy lehetséges, de természetesen nem voltál képes egyetlen utcácskát sem megnevezni, amely ennek a hálózatnak része lehetne.
Előzmény: Törölt nick (502)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 502
Én efogadom azt a tényt, hogy neked más a véleményed, mint az enyém. Nem értem, miért fontos hülyézned, tedd, ha ettől jobban érzed magad.

Ha egy városban párhuzamosan vannak az autós és a kerékpáros utak, és véletlenszerűen választunk ki indulási és célpontokat, azonos valószínűséggel fogunk kerékpáros és autós úton végződni. Ha vannak ilyen utak és olyanok is, milyen alapon állítod, hogy az egyik hálózaton haladva közelebb a célod, mint a másikon?
Előzmény: Törölt nick (498)
bm613 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 501
Téged zavar, hogy a biciklis is tud haladni...
Egyébként ha egy főúton nem tudja az autós megelőzni a biciklist, az azt jelenti, hogy nagy zsúfoltság van. Ekkor viszont a biciklistől függetlenül sem haladna gyorsabban. Csak szűk utcákban fordul elő az, hogy a biciklis lelassítja az autókat, miközben a forgalomtól lehetne gyorsabban menni.
Előzmény: Törölt nick (500)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 500
Magyarázd már el, miért zavar az téged, ha az áruszállítók tudnak 50-nel haladni és a maguk tempójában gyorsulni, ha közben neked is megvan a kerékpárutad?

Ahol indokolt, hogy az autókat lelassítsák a kerékpárosok tempójára, ott keveredjenek nyugodtan. A szállítási tranzitutakat viszont bűn lelassítani a kerékpárok tempójára. Ahelyett, hogy tovább akadályoznánk, fel kell gyorsíani azokat, hogy az áthaladó járművek minél hamarabb elhagyják a helyszínt, minél kevesebbet kelljen fékezniük, és tonnáikat gázolajjal újragyorsítani.

A kifutópályán bringázás hogy tetszene?
Előzmény: egérfogó (497)
nickodemus Creative Commons License 2010.01.15 0 0 499

A bringás ugyanazt akarja, mint az autós, hogy A pontból B-be minél előbb elérjen, mert mondjuk dolgozni megy

 

Gondolod, hogy felfogja? Kötve hiszem.

 

 

Most is bringával jöttem dolgozni, és csak röhögök az egy helyben álló autósok tömegén.

Előzmény: Törölt nick (498)
egérfogó Creative Commons License 2010.01.15 0 0 497

Hatekonyabbnak? Marmint az autok szempontjabol, ugye? Hisz a mellekutcakon kanyarogni (meg ha azok automentesek is) nyilvanvaloan lassabb a haladas mint a nyilegyenes fouton. A kerekparos meg huzza meg magat, es ne usse az orrat a felnottek dolgaba.

 

Te nem szeretsz az autok kozt kerekparozni, tehat nem fogsz. Ez teljesen oke. De akkor szetvalasztast ne kotelezo jelleggel csinaljak. Legyen meg az automentes, de lassabb ut neked es azoknak, akik szamara fontosabb az autoktol tavoli kozlekedes, mint a gyorsabb haladas. De ezzel parhuzamosan ne kenyszeritsek oda azokat, akik nem felnek az autoktol, es tudnak veluk egy uttesten haladni.

Előzmény: Törölt nick (496)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 496
Nem muszáj becsomagolnom, nem tagadom, hogy a szétválasztás híve vagyok. Különösen a városnak azon a tengelyein és körútjain, amelyek a forgalom tömegét viszik el. Én így tartom hatékonyabbnak és biztonságosabbnak. Lehet, hogy te szeretsz az autók közt kerékpározni, én nem.

Tulajdonképpen bringázhatnál Ferihegy kifutópályáin is, sőt lehetne tüntetni sávszúkítésért, meg hogy jobbról-balról lehessen előzni bringával a lanoló repülőket. Ha a talpfák közét jól feltöltik, kiegyenlítik, a vasutakat is lehetne bringaútnak használni.
Előzmény: egérfogó (495)
egérfogó Creative Commons License 2010.01.15 0 0 495
Nagyon szep gondolat az autoktol tavoli nyugodt utakon kerekparozni, de egy nagyvaroban ez az utopiak utopiaja. A te gondolkodasodnak meg mindig az a mozgatorugoja, hogy eltuntetni a kerekparost az autosok utjabol. Persze ezt szepen becsomagalod, hogy igazabol a kerekparosnak akarsz jot, de ez a lenyegen nem valtoztat.
Előzmény: Törölt nick (492)
nickodemus Creative Commons License 2010.01.15 0 0 494
Kár ezzel a korlátolttal vitázni.
Előzmény: perselus (480)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.15 0 0 492
tudom kerülni a szinte álló dugót, miközben negyedannyi helyet foglalok mint egy kocsi amiben egy ember ül amúgy is.

És mondd, neked nem lenne jobb, ha nem az autókat kellene kerülgetni, vállalva az eltérő gyorsulásból és súlyarányokból adódó kockázatot, hanem egy másik úttesten, kerülgetés nélkül nélkül kerékpározhatnál?

Mi a véleményed arról, hogy minden n-edik út legyen autómentes? Indulásnak n=5, persze nem lehetne ezt egy zárt területre korlátozni, biztosítani kellene az átjárhatóságot.

Első nekifutásra nem csilliókra lenne szükség, csak néhány jeélzőlámpa átprogramozására és a megfelelő táblák kihelyezésére.
Előzmény: Nagylexikon (483)
bm613 Creative Commons License 2010.01.15 0 0 491
Én lehet, hogy nem élnék, ha megvárom a zöldet, mielőtt eltört a stucni a biciklimen. Elindultam még pirosban (de a keresztező forgalomnak is már piros volt), ahogy szoktam, ez jobb nekem meg az autósoknak is, mert nem zavarjuk egymást induláskor. És egyszer csak lezuhant a helyéről a kormány. Ha már mozgott volna az autósor, teljesen biztos, hogy valaki elüt. Így nem indultak a nyakamra, megvárták, míg eltűnök az útból a bicikli összes darabjával együtt.
Előzmény: horex (488)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!