Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jazz5008 Creative Commons License 2021.10.15 0 0 4915

Szia! Igen segítettél :) Köszönöm az infót.  Ezért jók ezek a fórumok. Magiist oldala is zseniális tudástár gyűjtemény. Megtaláltam Zolisys elérhetőségét is, megkérdezem tud-e segíteni. Szerintem sem lehetetlen ésszerűen megoldani a dolgot. Utángyártott a kedvezőbb ára miatt és a cserélhető elem miatt lenne jobb.

Mankókeréknek alul van helye. Nekem sincs, de tervben a beszerzése és alulról csavaros rögzítése. Javítókészlettől megbízhatóbb.

 

Előzmény: klimas56 (4914)
klimas56 Creative Commons License 2021.10.15 0 0 4914

Szia! Nekem mind a nyolc kerék szenzorszáma ( jó hosszú számsor)  be van írva a kisokosba , pontosan nem tudom hogy hívják az autó ezen rendszerét!!!! 

 

Amikor megvettem az autót, akkor gyári szoftverrel addig böngésztek a kocsiban, hogy kiderült, összesen 9 szenzor számát lehet memorizáltatni . Az utólag vásárolt használt gyári felnik szenzor számait egyébként Maglódon olvasták ki , így tudtuk megoldani, hogy minden kereket felismerjen a kocsi.

Így jön ki a 9 adat : 4 nyári + 4 téli + a pótkerék, ha van !!!

Nekem sajnos nincs pótkerék, még mankókerék se , csak a frász nehogy defektet kapjak, a defektjavító szerintem ,áááááá inkább nem írom le..

Szerintem minden, nem gyári, szenzornak is van saját valamilyen azonosítója, száma, amit elküld az ellenörző rendszer felé működés közben. 

 

Kerékcsere alkalmával nem kell "betanítani" az autót, felismeri a jeladókat, sőt azt is tudja, elöl vagy hátul van az adott kerék. Ami viszont gáz, hogy kb 10 év után a jeladó aksija kimerül, ha újat kell beszerelni, újra be kell írni az új szenzor adatát. 

De szerintem Zolisys barátunk erről bővebben tud infót adni, keresd meg az oldalon.

Remélem tudtam segíteni ! 

Előzmény: jazz5008 (4913)
jazz5008 Creative Commons License 2021.10.12 0 0 4913

Sziasztok,

Peugeot 5008 (2013 2.0 HDI)-ba meglevő gyári nyári szett mellé a téli felni szettembe is szeretnék TPMS szenzorokat olyan megoldással, hogy ne kelljen téli/nyári váltásokkor oda-vissza programozgatni. Fórumot végigolvastam. Pont az itt emlitett maglódi gumisnál vettem az új téli gumikat, ahol azt mondtak kizárólag gyári szenzorokkal működhet és mindig újra is kell tanítani szezononként. Tud valaki egyéb megoldást? Így nincs értelme 2 felni készletet üzemeltetni.
Kinek van 2 szett felnis azaz 8 TPMS szenzoros felhasználói tapasztalata?
Köszönöm előre a segítségeteket.

magiist Creative Commons License 2021.10.03 0 0 4912

Nagyon köszi az infót!!!

Előzmény: taxi33 (4911)
taxi33 Creative Commons License 2021.10.03 0 0 4911

 Megvan a hiba; elkoszolódott / szétrázódott egy csatlakozó, ami a váltót működtető hidroszivattyúra csatlakozott. Tisztítás, rögzítés, váltó feltanítás és működik.

Megúsztam 34.000-ből.

Hasonló váltóproblémákat okozhat még az akksi gyengelkedése állítólag.

Előzmény: taxi33 (4908)
klimas56 Creative Commons License 2021.09.29 0 0 4910

Szuper !!!!!!!

Előzmény: m-i-cs (4909)
m-i-cs Creative Commons License 2021.09.27 0 0 4909

Sziasztok,

 

a hiba elhárítva, tartály csere nélkül, 2-3 óra alatt. Ha valakinek hasonló gondja lenne (P20E8 hibakód), megér egy konzultációt: https://www.botikauto.hu/

 

Üdv,

imedve

 

Előzmény: m-i-cs (4903)
taxi33 Creative Commons License 2021.09.20 0 0 4908

SOS kedves tulajdonostársak!

Nagy gondban vagyok, "megállt" a váltóm. 1,6 HDi 2012-es autó, hatgangos robotizált váltóval. A jelenség;  először előrementbe váltásnál  (A1)  váltott, gyorsításnál kettőbe is (A2), majd átváltott a kijelzőn manuálisba  (M2), es onnantól csak a kormany mögötti fülekre vagy a váltókar mozgatására reagált manuális módban. Később csak A1-be valtott es onnan csak manualisan működött. Másnapi indulásnál már semmi reakció, akárhova váltanek a karral, semmi. N-t jelez ki és semmilyen fokozatba  nem teszi (R-be sem). Se kattanás, se rángás, semmi reakció, teljesen néma, mintha nem lenne kapcsolat a váltókar és a váltó között.

Talalkozoztt valaki hasonló meghibásodással?  Mi lehet ez? Esetleg tud valaki Székesfehervár környékén automatavaltó-szerelőt, aki robotizalttal is foglalkozik?  (Nem vállalják a hagyományossal foglalkozók.)

Egyet találtam eddig Veszprémben  (Katona Jácint), telefonban látatlanban mondott 600 és 1.050.000 közötti összeget....

Munkaeszköz az autó, nagy érvágás már az is, hogy használhatatlan, nemhogy egy ekkora javítási összeg.

Ha valaki tudna segíteni tapasztalattal, jótanáccsal, szerelő elérhetőséggel, nagyon hálás lennék! Köszönöm!

taxi33 Creative Commons License 2021.09.18 0 0 4907

Az összes?  Elöl-hátul mind?  Gyárilag ragasztott sajnos,  logikátlan,  de így van. 

Előzmény: dararoland (4888)
taxi33 Creative Commons License 2021.09.18 0 0 4906

Márkaszervizben mindent elsorolnak az autóról alvázszám alapján. Az 1,6 HDI-ket tudtommal kizárólag robotizált automatával szerelték,  a hagyományos hidraulikus automatát csak a 2.0 HDI-be tettek. 

Előzmény: rozsdásbökő (4893)
taxi33 Creative Commons License 2021.09.18 0 0 4905

Szia!  Volt nekem is hasonló -2012-es 1,6 eHDI-,  ugyanezeket írta ki, de nekem el sem indult. Uszkve fél óra várakozás után pedig ment tovább tünetmentesen egy-két napig,  aztán újra. Két hét szenvedés után teljesen megszűnt a jelenség,  azóta nem produkálta. 

Előzmény: pongi76 (4902)
m-i-cs Creative Commons License 2021.09.09 0 0 4904

Szia,

 

nekem volt hasonló, de csak rögzítőfék hibát jelzett (és le is tiltotta), teljesen random módon. Pár hónapig csinálta, amilyen hirtelen jött, úgy el is múlt a jelenség.

 

Üdv,

imedve

 

Előzmény: pongi76 (4902)
m-i-cs Creative Commons License 2021.09.09 0 0 4903

Sziasztok,

 

tud valaki ajánlani olyan helyet (Budapest közelében lenne jó), ahol Peugeot adblue tartályt/pumpát javítanak ?

A google eddig egy győri és egy szeged melletti helyet dobott ki.

 

Valakinek van már tapasztalata ilyen javítással ? A márka szerviz csak teljes tartályt cserél 400-450 ezer Ft. közötti áron, ami kicsit kiverte a biztosítékot nálam.

 

Köszönöm,

imedve

 

pongi76 Creative Commons License 2021.08.14 0 0 4902

Sziasztok! 

 

Abban kérném a segítségetek,hogy mostanában csinál olyat az autó,hogy menet közben kiírja ,hogy rögzítőfék hiba aztán ABS hiba aztán ASR hiba és motorhiba. Az autó ezután nem gyorsul csak alig. Megállok ,leveszem a gyújtást és pár perc múlva újraindítom és mintha misem történt volna megy  az autó. Volt már ilyen problémája valakinek? Peugeot 5008 1.6 ehdi 2011 évjárat. 

magiist Creative Commons License 2021.07.30 0 0 4901

Bizonyos sebesség alatt kapcsol be a radar, ekkor észleli (tévesen), hogy valami van előtte. Takarítsd meg a szenzorokat a lökhárítóba, ha nem használ, nézd át a csatlakozóikat (fujd be kontakt spray-el), ha e sem, akkor valamelyik szenzor hibás.

Előzmény: k0b0ld (4900)
k0b0ld Creative Commons License 2021.07.29 0 0 4900

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Egy 2012-es 5008-asom van. Amikor megállok, vagyis fékezek és 0-ra megy a sebesség (pl. piros lámpa), akkor a tolatóradar sikít és hiba visszajelzést dob. Mintha épp nekimennék valaminek elöl, pedig nincs előttem semmi. Esetleg valakinek van tippe, hogy ez mitől lehet? Előre is köszönöm a tanácsokat. itt egy kép a jelzésről.k

Konrad2013 Creative Commons License 2021.07.25 0 0 4899

Hello! Valaki tudna segíteni 1.6 HDI automata vàltó reggelente hidegen nem engedi sebessègbe rakni .leàllitom újraindított közben a fedèlzetire kirakja a piros hàromszöget megint leàllitom újraindított ès akkor betudom rakni sebessègbe.valaki tudja mi lehet a baj?egy szervizbe azt mondtàk szoftver frissitès

hAnd Creative Commons License 2021.07.04 0 0 4898

ziasztok!

Szétégett a fűtőfentilátor csatlakozója, nem forog a motor, csak ha megkocogtatom vagy feszítem a csatlakozót, akkor is csak egy idig. 

Hol lehet ilyet venni?  Köszönöm

safi79 Creative Commons License 2021.06.16 0 0 4897

Szia.Esetleg írj a Peugeot 5008 Klub Hungary facebook csoportba.Ott olvastam,hogy adblue tartály javításával is foglalkoznak már egyes szervízek. Az adblue tartály/szivattyú valóban problémás alkatrész,de az euro6-t csak ezzel tudja,szóval a kiiktatása nem biztos,ok. 

Előzmény: ekekeke (4896)
ekekeke Creative Commons License 2021.06.16 0 0 4896

Természetesen.

(Bocs ha nehezen érthető voltam.)

 

 

Azóta még beletöltöttem 4,7 liter adblue Shell folyadékot, hátha javulnak a hibajelzések, de szó nélkül elnyelte a tartály, és semmi.

 

 

Olvastam hogy valahol ki is iktatják ezt a tartályt.

Előzmény: safi79 (4895)
safi79 Creative Commons License 2021.06.07 0 0 4895

Az adblue tartályra gondolsz?

  

Előzmény: ekekeke (4894)
ekekeke Creative Commons License 2021.06.07 0 0 4894

Szervusztok,

 

 

A 2016/12 Peugeot 5008 Blue HDI két éven belül már másodszor meghibásodott a HDI tartály.

A márkaszervíz két éve kicserélte, most újabb hibajelzések jöttek, ráadásul az autópályán egy STOP- állítsa le a járművet jelzéssel.

Elevickéltem a márkaszervízig, ott egy nap után közölték hogy megint a tartály hibásodott és ki kell cserélni.

 

 

Van valakinek ötlete, megoldási javaslata, mert úgy érzem hogy a márkaszervíz csupán fejőstehénnek néz?

 

 

Köszönettel

rozsdásbökő Creative Commons License 2021.06.04 0 0 4893

Sziasztok,

 

ma voltam megnézni egy 2016-os 5008-ast, 1,6 HDI 88kW motorral. BH01/BHZ van a motorkódhoz írva és 6 fokozatú automata a váltóhoz. Alvázszám alapján tudok valahol bővebb információhoz jutni pl. a váltó típusáról? Hogy ez igezi automat vagy a robotikus? 5 éves, alig 50,000 km-rel, jó vételnek tűnik, de ott van az emberben a félsz, hogy miért kell ilyen kevés kilométerrel eladni?

magiist Creative Commons License 2021.05.25 0 0 4892
Előzmény: magiist (4891)
magiist Creative Commons License 2021.05.21 0 0 4891

Miért kell évente motorolajat lecserélni, ha pl. a kocsi nem fut? Megromlik?

Kopida2 Creative Commons License 2021.05.21 0 0 4890

Nem tudom, hogy jutottál-e előrébb ebben az ügyben, de talán másnak is hasznos lesz amit leírok.

 

Sajnos az RNEG-hez a legújabb a 2018-2 és nem is várható ennek a frissítése. Szerencsére az Audi-nak és a BMW-nek is van hasonló megoldása, így lehet frissíteni a térképeket, de az tökéletes soha nem lesz (de csak a térképet, mert pl. POI egyikkel sem kompatibilis). Az egyik és legnagyobb gond, hogy ezekben a térképekben más karakterkódolást használnak, mint a PSA-nál, így a sávban megjelenő, ékezeteket tartalmazó utcanevek helytelenül fognak megjelenni (viszont magán a térképen jók ezek is), ami miatt a címkeresésnél nem fogja megtalálni házszám alapján az utcát (szerencsére utcaszinten működik). A másik, hogy ezek a térképek sokkal nagyobbak (még úgy is, hogy kettő felé vannak bontva), mint amire a RNEG tervezve van, szóval előfordul, hogy "kifutunk" a térképből. Nem is lehet 2.5 d-ben használni, csak 2 d-ben. Ezt onnan tudom, hogy elég soka kísérletezgettem az Audi és a BMW térképével. 

 

 

 

Üdv:

Attila

Előzmény: klimas56 (4868)
Taty o_O Creative Commons License 2021.05.15 0 0 4889

Üdvözletem, Sziasztok!

 

Érdeklődnék hogy tudja -e valaki hogy a gyári bekötésű vonóhorog elektronika ki van-e építve az autókban?

Bizti tábla alapján tudja a kocsi meg olvastam máshol is hogy vettek gyári csatos kábelt és csak össze kellett dugni a horog kábelekkel.

Köszönöm

dararoland Creative Commons License 2021.05.14 0 0 4888

Azert volt ragasztva, mert elotted mar koccoltak vele es igy oldottak meg gyorsba.

Előzmény: taxi33 (4887)
taxi33 Creative Commons License 2021.05.14 0 0 4887
Nem pattintós, hanem ragasztott. Elütöttem egy kutyát kis sebességgel, ki- (be) pattant kettő szenzor is, gondoltam semmi gond, majd benyúlok, visszapattintom. Har nem. Leszerelték a lökhárítót és ragasztva voltak a szenzorok. Nem utangyártott, utólagos, hanem eredeti gyári extra, es mégis.
Előzmény: klimas56 (4862)
István R Creative Commons License 2021.05.11 0 0 4886

Sziasztok !

5008 2.0 D 2013 évi xenon elektronikát keresek.

Segítséget előre is köszönöm !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!