Segitségeteket kérem van egy Jepp grand cherokee 2005-ös CRD 3.0 merci motoros autóm. Ha 2 napot áll nehezen indul és utána füstől de elmúlik. Izzitó gyertya még nem lett cserélve, üzemanyagszűrő lett cserélve 2 x. Lehet izzitási gondja van bár nem ír ki hibát de lehet hogy az üzemanyagot visszaengedi? Ötlet? Köszi a segitséget!
na akkor 3 nap állítólagos óriási kínok után a Renault szervizben sikerült abszolválni a futómű beállítási feladatot. Ez azt jelenti, hogy holnap elvileg mehetünk a Csirkénkért.
kormánymű felújítása folyamatban. Cseréltek egy hátsó stabilalkatrészt, és most futómű-állítására vitték, hogy a kormány egyenesmenetben megfelelően álljon. DE ennek már 2 napja… csináltak neki új tankteknőt, várja a klímás is, meg a karosszériás is…
elöbb egy csere akkival probálkoz. 72 amper elég bele. Inditáskor már leesik annyira a fesz hogy tárolja a hibakodot de mivel nem tart 3 mp tovább igy nem jelzi aztán bedobja.
A olajszivárgás meg áztatja kábeleket és hajlamos kontakt hibát okozni.
Az aksi új csak igaz h 90amperos, próbálják meg egy 100ast? Igaz hogy 3 hétig szerelőnél volt az auto és már az első hét közepén hívott h csontig merült, mondjuk több mint valószínű, hogy a kulcsot koccig le huzta..Azt az ólaj szivárgást meg holnap meg pillantom. De az érdekesség az az egészbe, hogy a tegnap este törölt hibakodokkal ment egy bizonyos ideig majd megint ki vette. Azután már 3x is töröltem de csak tobta vissza 4ikre megint töröltem és megint vált szépen .
Sziasztok. Van egy 2003 wj grand cherokee 2.7 az a probléma vele hogy néha ki veti a motor lámpát és a szekrény 2 esbe marad szerviz modba. Teszt adja a p2210 hibakodot vagyis a panelt meg p2310 abs gyenge áramforás. A kérdésem a következő. Mikor vettem az autot quadra truc panel volt rajta de a szekrény quadra driver, lehet ez ludas?
Amig megy okés. De ezt Amerikában is köpködték. Motort.
3.6 -6.4 ig megy a benya, dizel 3 liter wm motori .
Nagyon olcsón vennék mert nem gáz de látható pénzt nem adnék érte. Wm motorit motorjait 95 környékétöl köpködik, 2.5 2.8 3.1 most 3.0 mégis mennek.
Wk2 es széria keresgélhetsz mennyi gubanc volt vele. 3.6 se a legjobb mert gyenge. 5.7 v8 felfele oké. Nem egy honda. Itt a forumon találsz telszámot egy szerelöhöz megkérdezheted azt is.
Szia,.Először is köszönöm hogy írtál. Amivel szemezgetek 2011 évj, hathengeres 3000 es crd motoros 240 le autómata váltós. Legfőképp az érdekelne hogy mennyire szerviz igényes és milyen a crd motor, és vannak e típus hibái. Vagy keresek másik motorost, láttam 2,2 est is ?
Persze király mind kivéve amelyik nem. Évjáratot írhatnál.
Gondolom grand cherokeet kérded wk2 széria dizelmotorja amit 2011 től gyártanak wm motori termék jó ha megy de ha megkotlik nincs/nemvolt cseredarab és gtk.
Üdv mindenkinek most kerestem fel ezt a fórumot. Ha tudnátok 3000,es v6 jeep autómata váltós autóról valami infót javaslatot adni előre is megköszönöm.
2008-as Jeep Grand Cherokeehoz keresek elso szelvedot! Vegig hivtam az osszes nagykereskedest, de meg europabol sem tudnak szerezni. Sehol nem talalok. Jelen esetben ugy nez ki, hogy le kell irjam az automat egy szelvedo repedes miatt???
egy lépéssel közelebb a dicsőséghét. Kicseréltük a középső visszapillantó tükrünket automata tükörre. Nagyon nagy móka volt. Régi sima tükör lekap, dómegység leszed. Az egységet tartó műanyag bölcső első részén van bekészítve a kábelköteg (mert mindet egy korbáccsal szerelték szerencsére). Egyszerűen ki kell pattintani a helyéről, rányomni az automata (értsd: fényre sötétedő) tükör hátuljára, és kész is. Mivel sehol nem találtunk róla semmit, így fél órába telt, mire rájöttünk, hogy ki kivel van :)
és persze a végén kitakarítottam alaposan.
tél előtt még az utastér pollenszűrőjét kell kicserélni... meg a hűtő kiegyenlítő tartályát…
meg a tank alsó borítását…
meg az ülés fűtését…
meg a kormány csigás berendezését…
meg előkerült a régen megvásárolt kompresszoros kamionkürt, valamit kezdeni kellene vele…
de szépen alakultunk. Aki esetleg tud frissen bomló 2.7es csirkét, jelezze, mert 1-2 dolog kellene.
Köszönöm, hogy olvasod, és ha semmi sem történik, akkor is dobj pár szót.
az automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör kábelezése hogy van? Elképzelhető, hogy a nyomi e-tükör kábele nem a központi dóm egységből kapja a kraftot? Mert vettem egy ilyen tükröt, a sima mezei helyére, és a srácot amikor a kábel miatt kerestem, közölte, hogy az olyan hosszú és olyan messzire megy a tetőkárpit alatt, hogy azt már kitépte máshoz. tehát akkor ennek nem egy sima csatija van a dómba, és kész?
TFeri: lámpa van, de E jel nincs. Ha érdekel, 3 tálca sörért akár a tied lehet XD
velünk minden rendben, illetve nagyjából… szervószivattyú cseréje tartállyal és csövekkel megtörtént, ezen kívül kikukáztunk első felső talpasokat, egyik hátsó stabilt, meg 1-2 szilentet. NAGYJÁBÓL jók vagyunk, bár hirtelen gázelvételkor húz egyet egyik irányba, oszt kész. A kocsi kormányzása egy kicsit még fejős (ifás) ezt majd orvosolja a karos-csigás egység cseréje. Annis van még, hogy a klímából elment a gáz, meg a manuális ventillátor-tekerőkapcsoló kezd kinyiffanni, illetve a tél előtt az ülésfűtést meg kell csináltatni.
amúgy boldog 242e km-en túl vagyunk, és most eljött a 9lityi alatti fogyasztás, és a nagyszerviz óta csökken.
frankó a gép. ősszel megy kozmetikára, mert a gonosz rozsda felütötte a fejét.
hamarosan jelentkezem, ha valakinek tudok segiteni, keressen. Ugye, BM? XD