A Solaris motorja kikapva->felújjításon van az egséz kocsi elvileg fel lesz újjítva mert úgy szar ahogy van! A 3 tengelyes King Long tényleg bennt van a telepen és elvileg jövő héten kezdi a kilométereit a Budaörs-Budakeszi útvonalon!
Ma LRU-728 Bia Calvin téren lerobbant-> feltehetőleg motor problémával ( már több napja recseg ropogott a motorja )
LHV-065-nek meg feltehetően Retarder próblémái lesznek, mert lassú tempónál fékezésnél nagyon ropog valami!
B-846 vígan vitte egészen kb. negyed 11-ig.Akkor ért Zsámbékra +25 perccel.Az ajtóhiba tul.képpen csak annyi hogy Szt. János kórháztól az ajtók kézi vezérléssel működtek.A Solát meg nem csak állítólag javították,tegnap délelőtt még bent volt a műhelyben.
GB-46 tegnap még vígan tette köreit, úgy ahogy CZ-53 is egy ideje... A két csodamasinát pedig meg kéne lesni, de semmi kedvem az esőben áttekerni...majd később. De állítólag a Sola már vt bent a garázsban -azaz javították-, úgyhogy nemsokára teszt :D
LGB-846 ajtó hiba miatt kiállt a délelőtti (9.00) 787-esről,Zsámbéktól LHV-067 ment tovább.799-en LGB-839 helyett LCZ-853.Ill. Solaris és LVH-200 is a telepen parkol.
Akkor a már "beharangozott" gépről mutatnék néhány képet:
Kedden délben hozták meg próbarendszámmal, műszaki nélkül... állítólag már az elindulásnál több probléma volt vele, mivel a fék is befogott, valamint a hozzá járó aksi teljesen le volt merülve. Első ránézésre elég nagy fantázia kell hozzá, hogy elképzeljem forgalomban, de mint tudjuk a kontaktnál ez nem probléma... :)
Az ablakokon alig lehetett belátni a kosztól, portól, de ettől függetlenül az utastér egészen ép volt.
Aztán, hogy megéri-e járatni majd a környék egyik legkihasználatlanabb vonalán az majd kiderül...