Keresés

Részletes keresés

bence56 Creative Commons License 2010.03.27 0 0 28
Bocs most látom, hogy van. Csak én a honlapjukról néztem, ami nem annyira friss...
Előzmény: Törölt nick (25)
bence56 Creative Commons License 2010.03.27 0 0 27
Köszi. Mondjuk a 15 m-s kocsi szerintem furcsán nézne ki, mert ilyen még nincs is. Meg azt sem értem, hogy miért Kínai(!) buszokat vesznek. Én nem azért írok ide, hogy most fikázzam az MJT-t, de sajnos ez az MJT már nem mint a régi. :S
Előzmény: Törölt nick (25)
bence56 Creative Commons License 2010.03.27 0 0 24
Ez komoly? A Pécsi Közlekedési Zrt. csak MJT-t fog venni? És ez mikortól lenne? Mert még szeretnék egyszer lejutni fotózni.
Előzmény: Törölt nick (23)
bence56 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 22
Topik élénkítésnek. Az egyetlen Magyarországon futó MJT-ről.
Előzmény: KNL-241 (6)
EKM-765 Creative Commons License 2009.12.11 0 0 21
:-(
Előzmény: coolR23 (20)
coolR23 Creative Commons License 2009.12.11 0 0 20
Kolozsvár nem vásárol több MJT-t. (sajnos)
A szerződés amely legtöbb 25 busz vásárlásáról szólt a 2 db leszállításával megállt. A városvezetés nem tekinti szükségesnek további új buszok vásárlását. Ehelyett használt csuklós Renault Agorákat vásároltak Párizsból, amelyeknek az ára csupán 25.000 euró.
Airider Creative Commons License 2009.11.12 0 0 19
Az MJT oldalán már jó ideje fenn van eladó buszként a proto l23-as. A busz iránt érdeklődött valamelyik hazai vállalat? ( Esetleg a kunság? A proto csuklós is náluk van.)


http://www.mjt-zrt.eu/JarmutechnikaiHUN/eladobuszok.html#
P.Abusalam Creative Commons License 2009.09.14 0 0 18
Suburban Creative Commons License 2009.08.20 0 0 17
Nos, a kolozsvári kollégák készítettek párat, íme:

utastér 1, utastér 2, utastér 3, utastér 4, utastér 5
jegykezelő
a sofőr munkahelye
Utastályékoztató
LCD

És van pár kép a kívülről is:

1, 2, 3, 4
Előzmény: Zahnrad (14)
coolR23 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 15
Egyelőre csak 2 MJT jár a városban, így nagyon ritkán kapom el őket. Na meg sok rajtuk az utas, így nehéz képeket készíteni a beltérről. Kisebb méretű képeket találsz az MJT honlapján (http://www.mjt-zrt.eu/JarmutechnikaiHUN/galeriaL2302DRatuc.php?start=6), pont arról a buszról, amin már utaztam is párszor. Meglepő, hogy már Debrecenben felkerült rá a k-vári közszállítási vállalat emblémája és a számozás is.
Ja és a LED-es számkijelzők, eléggé nehezen olvashatóak, tehettek volna jobbat és akár nagyobbat is.
Előzmény: Zahnrad (14)
Zahnrad Creative Commons License 2009.07.13 0 0 14

Köszi a leírást, esetleg tudnál készíteni az utastérről képeket?

 

A második ajtó mögötti ülések idősek, mozgásukban korlátozottak, kismamák számára fenntartott hely, ennek a kialakítását a buszokra vonatkozó előírások leírják. Emiatt van ott kartámasz.

Előzmény: coolR23 (12)
EKM-765 Creative Commons License 2009.07.13 0 0 13
Magyarországon már elmúlt a magyar buszok vásárlásának divatja....
Előzmény: coolR23 (12)
coolR23 Creative Commons License 2009.07.12 0 0 12
A kolozsvári MJT-k: Örömmel értesültem, hogy magyar gyártmányú vadonatúj buszokat kap a város. Eddig Párizsból vásároltak használt Renault-okat, habár ezekre sem lehetett panasz, mert jó állapotban kerültek Kolozsvárra. Csakhogy közben eljárt felettük az idő, és a 2004-ben vásárolt 34 db Aradon összeszerelt Irisbus Agora jelentette a "modernebb" tömegközlekedést.
Az MJT-k beszerzésével a húsz évnél is idősebb Renault SC-10 R-eket kivánják váltani. 25 darab megrendeléséről szólt a szerződés, amelyből 2 darabot már le is szállítottak márciusban. A 12 méteres (L23-02D) változatról van szó, színűk fehér. Itt láthatóak: http://cluj.stfp.net/?ttx=Ak&la=M
Belső elrendezése praktikusabb, mint az Agoráé, több az ülőhely, kevesebb a holttér. A bal oldalra kerülő farmotor sem hülyeség, mellette még 2 ülés is elfért, és hátul ki lehet látni. Az Agorákban a motor szintén hátul van, de ez a hátsó részt teljesen uralja, és csupán 2 méteres magasságban van ablak, a tűzfal meg nyáron (és nemcsak) annyira felmelegszik, hogy a fém részek a nekitámaszkodó utasokat megégetik.
A belső színválasztás is elfogadható, habár a barnás padlóburkoló nekem nem tetszik. Az MJT legtöbb oldalablaka nyitható, ami nagy szolgálatot tesz, akkor amikor a sofőr spórol a légkondival. IGEN...van légkondi is, ami eddig elképzelhetetlen volt a kolozsvári tömegközlekedésben.
Az Agorához képest a motor kissé lomhának tűnik, de az is lehet, hogy a sofőr adagolja finomabban a gázt...egyelőre. Hangosabb, mint az Agora, olyan igazi MAN berregés, de meg lehet szokni. Hallgassátok: http://www.youtube.com/watch?v=UCPZbxJ2NAc Az ajtók csukódását viszont kellemetlen vinnyogás kíséri.
Utazni jó vele, a légrugók nem billentik a karosszériát állandóan, mint az Agoráknál, ahol gyakori a menet közbeni himbálózás, és sok esetben a megállókban ellenkező irányba dűlő karosszéria.
A nyugdíjasoktól (törzsutasok) érkezett panasz, hogy az ülések a túl magasan volnának. Hát ez az alacsonypadló hátránya... Állítólag a következő buszok üléseit már alacsonyabban fogja elhelyezni a gyártó. Az üléssekkel kapcsolatban nem értek valamit: miért nem kaptak oldaltartást, hogy a kanyarokban az utasok ne essenek ki? Na meg nem értem a logikáját, annak az 1 (felhajtható!) kartámasznak, amelyet a középső ajtó utáni első ülésre szereltek fel. Van ennek valami funkciója, vagy csak tévedésből került ide? És miért pont felhajtható (akárcsak a túrista buszokon), amikor megtette volna egy egyszerű műanyag fogozkodó is. Továbbá az emblémát kifogásolom, amely nem kapott piros-fehér-zöld alapot. Mégiscsak egy magyar buszról van szó, amelyre büszke lehet Debrecen, hisz a minősége messze felülmulja a török BMC-t vagy a fehérorosz MAZ-t. Azért említem ezeket, mert Romániában igen nagy a piaci részesedésük, különben meg elég sz*rok. Ahogy én látom a cég nyitott a kliens felé, és nem zárkózik el attól, hogy tesztjárművet küldjön a megrendelőnek (ahogy ez Kolozsvár esetében is történt). Jó volna nagyobb reklám!!! mert kevesen hallottak a Magyar Járműtechnikairól. Na meg minden magyarországi város, hazai gyártású buszt kellene vásároljon. Mi nagyon várjuk a következő MJT-ket.

Nem tudjátok mekkora a gyár kapacitása (db/év)??
IKARUS Egyedi Creative Commons License 2009.01.07 0 0 11
A camionos magazinban le van írva a magyar beszállítók néhány csoportja.

Szerintem nagyon ígéretesek az MJT buszai, kíváncsi leszek a Kolozsvárira!
Előzmény: Heesh (10)
Heesh Creative Commons License 2008.12.06 0 0 10
Hát megnézegettem a honlapot, és szomorú, hogy a kasztnin kívül egy deka magyar alkatrész nincs benne. Sőt, sztem a kasztni sem magyar anyagokból épül. Olyan alap és primitív dolgok, mint hő-és hangszigetelő anyagok is valami német cégtől jönnek.
Ez így annyira nem nyerő dolog, de a semminél jobb.
Előzmény: Törölt nick (9)
kristoof Creative Commons License 2008.11.05 0 0 7
A "vagy netán"-hoz hasonlót láttam fehérben!:DDD
Előzmény: Törölt nick (4)
KNL-241 Creative Commons License 2008.11.04 0 0 6

Szia.

 

Sajnos én nem tudok neked információkkal szolgálni,képeim sincsenek a gépről...Én csak olyan rajongója vagyok a tömegközlekedésnek.:)

Talán írj a Kunság topikba,sztem lesz,aki tesz be ide képet!

 

Üdv.

Előzmény: Törölt nick (5)
kristoof Creative Commons License 2008.11.03 0 0 3
Fehér emeletes MJT-t láttam ma Kelenföldön.Mi az???Ki az???
KNL-241 Creative Commons License 2008.11.03 0 0 2

Szia!

 

Kecskeméten a Kunság volánnál közlekedik a proto csuklósa az MJT-nek,nyáron került hadrendbe.

Előzmény: Törölt nick (-)
HGS212 Creative Commons License 2008.11.03 0 0 1
Hello
Hajrá!!!!! Sok sikert kivánok nekik :)))
téesz-metró Creative Commons License 2008.11.03 0 0 0
magyar aut0busz
Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.03 0 0 topiknyitó
http://www.mjt-zrt.eu

Inditásként 1-2 kép a buszairól:
http://www.phototrans.eu/1014,7046,1859.html
http://www.mjt-zrt.eu/JarmutechnikaiHUN/galeria.html

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!