Az x-trail semmivel sem rosszabb vagy jobb mint bármelyik 15-18 éves diesel autó! Én 2db-ot használtam. Az elsőbe /5 évesen vettem/ 100-120 ezer km-et tettem szinte semmi hibával.Aztán összetörték,vettem egy másodikat /11éves/.Azzal meg állandó szopás volt az élet!Szóval az a véleményem,hogy maga a típus jó,de az egyéni darabok mára már le vannak strapálva, amik nincsenek azoktól meg a tulajok az istennek sem akarnak megválni! Az autó sarkalatos pontja a diesel motor!Ha megnyekken a gatyádat rá költöd! Ja és 2007-ig Japán diesel van bennük!
Ahogy magyar embernél szokás, vásár után okos a paraszt, vagyis én.
Visszavonhatatlanul tulajdonosa leszek/vagyok egy 1995-ös Nissan X Trail 2.2 TDI SPORT néven futó jószágnak. Az elmúlt napok hosszú estéin gúvadt szemekkel olvastam a fórumot és kissé megijedtem...
Kérem, segítsetek, hogyan tudom motorszám alapján azonosítani, hogy milyen motorral szerelt az autó?
Motorszám:
YD22193259A
Alvázszám:
JN1TENT30U0203930
Más... 13 évig egy LR benzines Freelandert viseltem a hátamon, hát tényleg ő igazi angol beteg....most szabadulok tőle. Előtte egy LR hosszú Defenderem volt, de elvitte egy válás, maradt a nyakamon a Free.
Én nem régen vettem egy 2006-os motort, mint lentebb az előzményekből látszik, most meg kéne másra a pénz, így ha meg tudunk egyezni, akkor viheted. Szerencsére az autóm jó, vésztartaléknak gondoltam (nem kér enni, a garázsban elfér felkiáltással), de ha felhívsz beszélhetünk róla. 30-626-6939
A 2.2 dci rendben megérkezett új telephelyére. Köszönöm a segítséget a rögzítésben. (egy tescos spanifert kellett újra kötni, mert elvásott és elszakadt a rázkódástól)
A 2.2 dci rendben megérkezett új telephelyére. Köszönöm a segítséget a rögzítésben. (egy tescos spanifert kellett újra kötni, mert elvásott és elszakadt a rázkódástól)
Engem érdekelne a motor, de már elfelejtettem, hogy helyileg merre vagy, illetve hogyan tudnám elszállítani. Ha raklapra helyezésben és beemelésben tudnál segíteni, akkor egyeztethetnénk akár időpontos is.