senkiföldjén több helyen is simán elférne szakaszos kétvágányúsítás, vagy legalább néhány 2vágányos állomás a zavarok ellen. ha már a 80-as sebesség növelésében nem is gondolkodnak
Bocs, nem neztem a vonatszamot, a deli-szhely doglott meg, a revfulopi akciot a szembe ic tomajon, a bz zankan varta meg. Ahogy a vizbol lattam, mindket ic elment mar.
Vélhetően kapott "kölcsön" egy vontatómotort egy még üzembe nem helyezett (vagy más miatt álló) másikról, nem egy nagy was ist das. De azért egy tapolcai műhely nem lenne rossz ezeknek, kicsit magas a sz0pásfaktor és a rezsikilométer így a hibajavításokkal.
Rég elmúlt az a "hősi" idő, amikor még "szakállas", teljes csapórudas sorompók zártál ek az útátjárókat, teljes széltükben és amelyek garantáltan megakadályozták a gyalogosokat, a kerékpárosokat és még a motorrkerékpárosokat is, hogy a leengedett állapotban lévő sorompórúdat figyalmen kívül hagyva meg-kíséreljék az átjátón - átjáróban áthajtani. Sőt, az a csapórúd - bár maga is megsérült közben - de még
a személygépkocsik, illetve kisebb és közepes tömegű tehergépkocsik útátjáróba történő szabálytalan behajtását is képes volt megakadályozni. Majdhogynem azt lehet miondani, hogy - ahogy korszrűsödött
a vasúti közlekedés szinte minden eleme (így a biztosítóberendezés is), - úgy romlott a vasút - minden
más vele szintben közlekedő találkozási pontján tapasztalható morál.