Szvsz kicsit szomorú, hogy a BB-t egyetlen magyar adó sem adja (ha nincs valamelyik celebjük a mezőnyben), egyedül csak a Travel Channel. Igaz, hogy sportértékileg nyilván nincs egy szinten a Dakarral (illetve eddig nem volt), de akkor is...
A fotót elnézve Palik inkább a Héder Barna féle médiastábbal utazott együtt, mint a csapatával. De most lehet, hogy rosszindulatú vagyok, hiszen ők ketten sokkal régebb óta alkotnak egy csapatot.
Hazatért a 2009-es Dakar-raliról a Palik Racing Team első „turnusa”. Az autósok között huszonegyedik Palik Lászlót, valamint a csapat tizedik helyen végzett versenykamionjának navigátorát, Pócsik Lászlót a családtagok mellett televíziós stábok várták a Ferihegyi repülőtéren.
A Palik Racing Team többi tagja szerdán, ugyancsak a Malév Róma-Budapest járatával érkezik haza – a várható landolási idő 11:40 óra (2/A terminál).
Az egész vitához még annyit tennék hozzá, hogy sokan Szalay szemére veti, hogy a magyar egységek miatt csöndben maradhatott volna. Ő a CER egyik főszervezője. Ha ő lapít, mint szar a fűben csak azért mert magyarokat is bűntethetnek, akkor annak az ASO részéről lehettek volna szankciói.
Korrekt cikk!...főleg amit Kis Sanyi mondott a végén...
Azt meg már csak én teszem hozzá, hogy Palik...és bandája sikeresen leamortizálta a magyar tereprallyt...ennek eredményeképpen tavaly sikerült is megnyernie...
„A többség azt hiszi, ott voltam most is a Dakaron, legalábbis a honlapunk látogatottsági adataiból ezt szűrtem le. Kitettünk egy közleményt, hogy idén nem indulunk. De az egyik autóm, a Mitsubishi azért ment, és a cseh Zapleta a hetedik helyig száguldott vele.”
"Amig az autóssportban az "élversenyzők" zömének ez nem sport, hanem egy jó buli mosott, és homályos eredetű pénzekből, addig ez nem lesz sport."
Úgyvan. Sokáig mondták, hogy ennek akkora a reklámértéke, hogy ennyi erővel ezt a pénzt repülőről is kiszórhatnák a homokba. A magyar RTL kicsi egy ekkora "versenyhez", de a holland központból jó -palik- féle dumával tényleg ki lehet lopni ennyit, és csinálni egy jó bulit, hogy Ancsa, látod mekkora vagyok?
"Amig az élmenők a verseny napján ülnek először az autójukba mert nem értek rá tréningezni..."
Nekem ez is olyan fura, hogy van egy olyan dolog, ami érdekel, és akkor ennyire lelkesen készülnek rá, hogy, jó akkor most elmegyünk valahova leszamilesz? Két hete meg keresett minket ez a BKF team, vagy mijatöcs, hogy egy hete vettek egy autót, jövő héten indulnak versenyre, és kellene egy kis felkészülés, segítsünk. Hát erre azt tudom mondani, hogy akkor a nevezést írják át 2010-re! Sokan így állnak hozzá. Ez se nem sport, se nem hobbi, csak bohóckodás.
"De mint irtam hamarosan az összes autógyár a létért fog küzdeni, úgyhogy a gyári támogatottságú autósportnak hamarosan vége"
Vagy még kétségbeesettebben harcolnak a megjelenésért. Viszont, a kiállítások el-el maradoznak.
Kis Sándor hol van? Talán ezért nem volt itt, mert ő sportoló, és erre nem kíváncsi. Annak idején érezte, hogy ehhez sok pénz kell, meg TV, stb. Gondolt egy merészet, hogy najó, ha nincs más útja a akkor jöjjön vele a kis taknyos, és hozza magával a Tv-t, meg az apanázst! Szerintem már nem bírta a gyomra, aztán hagyja a fenébe az egészet. Ha így van, igaza van.
Amig az autóssportban az "élversenyzők" zömének ez nem sport, hanem egy jó buli mosott, és homályos eredetű pénzekből, addig ez nem lesz sport.
Amig verseny előtti estéken (jó esetben nem versenyen) az alkohol jelen van, milyen sport ez?
Amig az élmenők a verseny napján ülnek először az autójukba mert nem értek rá tréningezni...
STB...
Hogy a gyárak min és miért manipulálnak, mi a kinjuk az minket (magyarokat, vagy a magyar autósportot) nemigazán érint, úgyhogy csont mindegy.
De mint irtam hamarosan az összes autógyár a létért fog küzdeni, úgyhogy a gyári támogatottságú autósportnak hamarosan vége.Valahol örülök is, mert
vele együtt talán a média manipulálásnak is, és kiegyensúlyozottabbak lesznek az erőviszonyok. Meg talán visszaáll az amiről ennek az egésznek szólnia kéne.
Mert most a pénzmosásról, marketingről, hazudozásokról, manipulációkról, aljasságról szól az egész.
Jó példa erre a mostani eset.
Majd ha Palik az nyilatkozza, hogy: nem tudtam teljesiteni a 12. szakaszt, és a versenybiróság kegyének köszönhetem azt, hogy egyáltalán továbbmehettem. Meg a szerencsémnek, hogy egy olyan kamion volt mögöttem hátvédnek... Egy olyan csapat amelyik sokkal többet tett le az asztalra mint én...
És akkor meg lehetne mutatni azt a csapatot amelyik összehozta Lacika 21. helyét (nélkülük kiesett volna), azt akik egy ilyen koloncot cipelve is hozták minden Dakar legjobb eredményét: 10-ek lettek a 8. helyről 4 órával lemaradva...
Ja meg meg lehetne mutatni azt a Zapletalt is aki magyar szinekben versenyezve 8. lett. Csak azt kinos, mert itthon is általában úgy elveri az egész magyar élbojt mint jég a libaszart. És nem óv, meg reklamál, meg megmagyaráz ...
Tudod miről ismered fel ha egy autóversenyző hazudik?
A terepralis /Szalay/ állításait támasztja alá az a portugál zsűritag, akit a sportnapilap tudósítója - egyébként Szalayék honlapjának hírszerkesztője - szólaltatott meg. Goncalves úr az interjúban elmondta, hogy Szalayék észrevételétől függetlenül már vizsgálták az előző napi döntésüket, ugyanis azt a szabályok miatt egyébként is megtettek volna.