Keresés

Részletes keresés

Fx bobcat mkII Creative Commons License 2023.03.14 0 0 98405

Le veszed a kompresszort és az első kihajtást és onnan elég jól hozzáférsz!

Előzmény: tsepel (98404)
tsepel Creative Commons License 2023.03.13 0 0 98404

Kedves Kollégák!

 

Kaphatok egy kis segítséget? Vettem egy fehérhollót, azaz egy 552-est "gyári állapotban" (azaz, mint kiderült még az orosz olajjal szerintem mindenütt).

 

A kérdésem az, hogy a váltóból hogyan csalogathatnám ki a leülepedett olajsarat? (mert a többi olajtérből kiindulva lennie kell ám ott is!)

Széthúzni nem tudom a traktort....

 

A segítséget előre is köszönöm!

 

 

Toni82 Creative Commons License 2023.03.10 0 0 98403

Helló!

 

A pirossal jelzett csavarra kössél test vezetéket és működni fog!

 

https://indafoto.hu/muszka/image/27173652-f4116e65/810116

 

Üdv: Tóni

Előzmény: szertz (98401)
Fx bobcat mkII Creative Commons License 2023.03.07 0 0 98402

Műszerrel csak a kontaktot tudod ellenőrizni!Az hogy az amper átmegy-e már nem!Meg tud tréfálni!Nekem volt egy hasonló esetem féklámpával.Mérhető 12V a foglalatban az izzó mégsem világitott!Kiderült,hogy kábel törés történt és csak két kis szál vezette át a 12V-ot de amper kevés ment át!Valszeg itt is ugyan ez a helyzet!

Előzmény: szertz (98401)
szertz Creative Commons License 2023.03.07 0 0 98401

Bocsánat, nem vitatkozni akarok, de ha nem kell test az órára és tegyük fel, szakadt a jeladó vezetéke (nem szakadt, mert műszerrel kimértem!), akkor csak egy +12 volt van az órán, ebben az esetben semmit sem kell mutatni. Egyébként mindent kivéve, asztalon, egy akkuval összeállítva ugyanez a helyzet. +12 volt az egyik csavaron, jeladó a másikon, test az óra házán, kiakad a műszer. Ha nincs test, nem csinál semmit. Végképp nem értem, hogyan kellene szabályosan bekötni, hogy ez működjön.

Előzmény: Fx bobcat mkII (98400)
Fx bobcat mkII Creative Commons License 2023.03.07 0 0 98400

Az üzemanyagszint jelző órád azért akad ki,mert nincs kapcsolat az óra és a jeladó között!Szakadás vagy kontakt hiba!Órára megy +12,másik lábáról 1 szál a jeladóra!Tasnkot nem kell külön testelni,mert üzemanyagon keresztül megoldott a test!

Előzmény: szertz (98390)
szertz Creative Commons License 2023.03.06 0 0 98399

Akkor ez sem egyértelmű. Most már tényleg nem tudom......

Előzmény: Józsi73 (98398)
Józsi73 Creative Commons License 2023.03.06 0 0 98398

Szerintem az órának nem kell külön test.

Előzmény: szertz (98396)
Pixelke Creative Commons License 2023.03.06 0 0 98397

Nem adom el,

Előzmény: Debreczeni Mariann (98392)
szertz Creative Commons License 2023.03.06 0 0 98396

Tudom, hogy nem bonyolult, de mégsem sikerül az üzemanyag jeladó és műszer összekötése, mert ahogy már javasolták, úgy van összekötve (kiszerelve) és így is kiakad a műszer? Tudna valaki egy MTZ villamossági szerelőt javasolni, hogy megkérdezzem, mit csinálok rosszul? Köszönöm!

 

Ezek alapján kötöttem be:

A szintjelzőn a ponthegesztett csati"М" a test "-"
(ha az üzemanyagtankról nem kapna, mert gumibakon van, vagy műanyagtank ..egyéb)
- a szintjelzőn a műanyag csatis csatlakozó "Р" megy az órára
- az órán a "Д"(датчик, érzékelő), ide jön a szintjelzőtől a "Р" vezeték
- az órán a "Б"(батарея, akkumulátor)ide jön az aksi "+"*
- az óra vagy a rögzítőfülön keresztül a műszerfaltól kap testet"-" vagy egy vezetékről a rögzítőfül csavarján
(az a kis kereszthornyos csavar is csábító, csak félek neme az tartja bent az óra belsejét, rozsdától nem látszik van e ott "testjel", de mint fentebb írtam nem gond van több opció is)

*ide jön az aksi "+" ... nem közvetlen, egy bizti, gyújtáskapcsoló után általában

Ellenállás elvén működik a szintmérő, így az órával pariban kell lennie, akkor mutat pontosan.

 

Józsi73 Creative Commons License 2023.03.05 0 0 98395

Ez a rajz a kis műszerfalas MTZ-é, 1994-ig jó kb. Ezekben az UB-126 jelű óra volt, a hozzá tartozó BM 161A jeladóval

Előzmény: szertz (98394)
szertz Creative Commons License 2023.03.05 0 0 98394

A rajz szerint megy egy piros (K) vezeték a 7. biztosítékról, egy fekete (Yep) vezeték és a zöld jeladó vezeték az 5. biztosítékról. Nekem a piros hiányzik, de majd megpróbálom megkeresni.

Előzmény: Józsi73 (98391)
szertz Creative Commons License 2023.03.05 0 0 98393

Szia Józsi 73! Igen, közben találtam egy bejegyzést, akinek hasonló gondja volt és mint kiderült, nekem hiányzik egy vezeték, valószínű a +. Az órára rá volt kötve a zöld (jeladó) és a fekete (test, ha jól mértem ki), és nincs piros vagy +, tehát valaki elkötötte az egészet és szerintem emiatt akad ki az óra. Műszerrel keresek valami + vezetéket. Köszönöm a segítséget!

Előzmény: Józsi73 (98391)
Debreczeni Mariann Creative Commons License 2023.03.05 0 0 98392

Üdv.Érdeklődni szeretnék,hogy milyen tipusú MTZ-ből szerelnéd ki az antislipet?Mert engem érdekelne,nekem egy 820.2-em van és úgy vettem hogy ki volt szerelve belőle.Érdekelne,a kiszerelt alkatrészeid,amennyiben eladnád.Tudunk privátba beszélni róla?Köszönöm

Előzmény: Pixelke (98380)
Józsi73 Creative Commons License 2023.03.05 0 0 98391

Szia.

A jeladón van egy kb 10cm-es vezeték egy csúszósarus csatlakozóval. Ellenállás nincs benne. Ha egyezik a jeladó az órával (párban kell legyenek), akkor valahol letestelhet a vezeték, azért akad ki az óra. Próbáld meg kint, külön vezetékkel bekötni, hogy úgy jó-e.

 a piros a biztosítéktól az órához, a zöld az órától a jeladóhoz

Előzmény: szertz (98390)
szertz Creative Commons License 2023.03.04 0 0 98390

Sziasztok! Vettem az MTZ-82-be új üzemanyagszint jeladót és műszert. Azt szeretném kérdezni, hogy az MTZ 82-es üzemanyagszint jeladó és a műszer között van valami ellenállásféle, ugyanis 1. a tanknál lévő vezeték el sem ér a jeladóig, kb 10 cm hosszú, ami a kábelkötegből kilóg 2. a műszer teljesen kiakadt, mikor a főkapcsolót felkapcsoltam a traktorban?

Fx bobcat mkII Creative Commons License 2023.03.04 0 0 98389

Túlhúztad a ricnin és átbillent a rögzitő fűl!Hátrafelé feszitsd meg és nyomd be a gombot!

Előzmény: Agrohipster (98386)
Zetor16145 Creative Commons License 2023.03.04 0 0 98388

Eladó!

 

Utb445 traktorhoz új gyári vízpumpa 

25000 Ft, alkuképes is.

 

Email: alesi1982007@gmail.com 

dutrancs Creative Commons License 2023.02.27 0 0 98387

Szerintem ,simán be van rozsdásodva a tengelyen a kar!  Sokat nem használhatták!

Előzmény: Agrohipster (98386)
Agrohipster Creative Commons License 2023.02.27 0 0 98386

Üdvözlök Mindenkit!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Laikusként kérdezek. Nemrég hozzájutottam egy kisfülkés 50-eshez, most próbálok beletanulni a használatába. Főleg kaszálásra használnám majd. A gondom az, hogy a TLT bekapcsoló kar hátsó állásban van és nem lehet kivenni belőle. A gomb lenyomható, de nem tudom megmozdítani. Nagyon erőltetni nem akarom. Mi lehet a probléma? Előre is nagyon köszönöm! 

Fx bobcat mkII Creative Commons License 2023.02.25 0 0 98385

Üdv!Kisfülkés teljes kárpitozást keresek!

dutrancs Creative Commons License 2023.02.24 0 0 98384

Az biztos,hogy ,ha nincs meg a pontos üres helyzete ,az helyzet-erőszabályzós hidraulika tolattyúnak ,akkor bezavar!  Már az is elég neki ,ha kivan a fülketartó bakod,vagy a csapok ki vannak szoposósodva ,elkopva!  Van ,hogy a működtető kar anyája meg van lazulva ....stb  !! Lehetne erről annyit írogatni ,mint a Gellért-hegy!   :-))))))  Én már letettem a lantot régen ,egyrészt nem is vagyok már az ,aki voltam ,no meg a Dr-bácsi besegített,hogy "C" -vágányra kerüljek!!

 

Előzmény: Pixelke (98383)
Pixelke Creative Commons License 2023.02.23 0 0 98383

ja és azért akarom kikötni,mert a kivezérelt hidraulika körbe is beledolgozik ha hátra fel van kötve valami olyan. ,néha alig emel a központi hidraulika . A távvezérlő pálcák nincsenek bekötve már rég,a fülkében a kar is hátra van dróttal kötve. Szóval  nagyon kikivánkozik onnan az a tömb.

Előzmény: dutrancs (98381)
Pixelke Creative Commons License 2023.02.23 0 0 98382

Nekem ez a segítség! Köszönöm szépen! :)

Előzmény: dutrancs (98381)
dutrancs Creative Commons License 2023.02.22 0 0 98381

Megpróbálom sok éve nem dolgozom ,de egy jópárat ,annak idején megcsináltam!  Az első vezérlőtömbtől hátra vezető csövek végeiről én levágtam a szemes részt és közcsavart hegesztettem rá ,ahonnan a munkahengerhez elvittem  két tömlővel az olajat! A helyzetszabályzó visszafolyó vezetékét ,meg a bevezetőt is megszüntettem ,mivel abba olajat vezetni már nem kell,visszafolyóra sincs szükség ! A kis távvezérlő csövet is levettem ,és onnan a 

z olajat a tartályba visszavezettem!  Te ,hogy oldod meg az rád van bízva ,meglehet nem is egyféleképpen oldani.Volt úgy hogy az olajbeöntő zárócsavarját fúrtam meg oldalról mg persze alulról ,hogy ott follyon vissza ,de volt mikor az első vezértömb visszafolyó ágába kötöttem be . A szivattyúnál is le kell dugózni az egyik nyomó ágat ,ami az erőszabályzóhoz ment!  Akárhogy is próbálom ,leírni nem kis meló.Átkell gondolni az olaj útját és logikusan megoldani!Amennyiben 50-es vezértömböt tennél rá ,akkor nem kell a visszafolyóággal bíbelődni!  Majd mások is hozzászólnak ,mert már lassan feledés homályába merül ,olyan régen volt,mikor ezeket gyógyítgattam!

Előzmény: Pixelke (98380)
Pixelke Creative Commons License 2023.02.22 0 0 98380

SZiasztok! Helyzeti erő szabályozót ki akarom iktatni,mert csak a bajt csinálja.  Hogy kell a csöveket kötni legegyszerűbben,hogy ne kelljen sokat szerelgetni,de ki legyen kötve ez a sz@r?

Józsi73 Creative Commons License 2023.02.08 0 1 98379

Üdv.!

Pár szabad nap mindig van ilyen dolgokra. Már nem mennek annyit, mint 5 éve.  A kisfülkés csak bálát rak, meg hengert húz nagyrészt, ősszel volt kipróbálva szántásban. Idén még két MTZ lesz lefestve, meg egy D4K-B életre keltve.

Előzmény: Atyus 77 (98378)
Atyus 77 Creative Commons License 2023.02.06 0 0 98378

Üdv.

Le a kalappal !..,nem egyszerű ilyen szinten tartani egy használatban lévő gépet.

 

Előzmény: Józsi73 (98377)
Józsi73 Creative Commons License 2023.02.06 0 0 98377

Szia.

Igyekszünk rendben tartani mind a hármat. Ebbe is megvan a gyári fűtés, az összes csöveivel. Ami nem volt meg, azt 3d nyomtatóval megcsináltattam . Veterános börzéken és vásárokon összeszedtük a gyári szerszámok nagy részét. Már csak a festés van hátra.

Előzmény: Atyus 77 (98376)
Atyus 77 Creative Commons License 2023.02.05 0 0 98376

Üdv.

Aha ,..akkor ez a két fajta jól birja a repedésekkel eggyütt is.

Látom ,szép gyárias állapotban tartod a gépet.

Előzmény: Józsi73 (98375)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!