2013-as Ducatom van és néha ha erőlködik emelkedőn, vagy gyorsításnál, kihagy egy pillanatra, aztán megy tovább, de vissza kell venni a gázadásból, hibajelzés nincs.
Több helyen próbálkoztam vele, a legvalószínűbb hiba, hogy a nagynyomásúban, levő nyomásszabályzó szelep (vagy valami ilyesmi) rendetlenkedik. Találkozott valaki ilyesmivel?
Sziasztok! Tudtok nekem kérlek abban segíteni, hogy a Boxer PTC betűkód mit jelent? A másik, hogy a heavy (de nem hátsókerekes) az tényleg erősített valamiben, vagy csak reklámszöveg? Mert van 3.5 tonnás heavy és sima is. Köszönöm!
Üdv! Fiat Ducato 280/290 / kockalámpás / típus sebességváltójához kínálok 1 garnitúra / 5 db / új szinkrongyűrűt. Ugyanitt különböző használt és új váltó alkatrészek is kaphatók a típushoz, ill. a modifikációihoz. 70 883 5345.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy kinek mi a véleménye egy 2007-es Fiat Ducato 2.2 Mjet 101 lóerős autóról? Én személy szerint nem nagyon találkoztam de ahogy hallottam előfordul a piacon! Szóval akinek bármi tapasztalata van kérlek írjátok meg!
2008-as Ducato sebességváltó karja nem áll be középre. Nézegetem már egy ideje, de csak egy gyanús dolgot látok: az egyik bowden mintha rövid lenne és elég szűken fordul a váltóra. De ez csak gyanú. Nincs aknám, így nem nagyon tudom alaposabban megnézni sem. Nem találok szerelőt aki hajlandó lenne foglalkozni vele. Van valakinek ilyen irányú tapasztalata vagy ötlete?
244-es Ducato laprugói nyekeregnek. Fal mellet elhaladva a visszavert hang nagyon kellemetlen.
Ha magasnyomással megmosom a rugókat akkor egy darabig eltűnik ez a zavaró nyiszegő-nyekergő hang. Van valakinek tapasztalata, hogy mit csinálhatok, hogy a rugózás ne legyen hangos?
Érdeklődnék, 2008-as Boxerben a fűtés/hűtés vezérlő egységnek van, vagy kellene hogy legyen háttér világítása ? A számokra,piktogrammokra gondolok, hogy este, felkapcsolt világításnál kellene-e hogy világítson. Nem tudom, hogy kiéghetett-e az izzó, vagy alapból (gyárilag) nincsen benne háttér világítás. Köszönöm ha válaszolsz :-)
A következő problémám lenne Boxer 2007 2.2 4HU motorral. Inditásnál pöccre indul, világít a check lámpa és kb. 5-6 másodperc után leáll, újra inditásnál ugyan ez a jelenség.A tankban indul a szivattyú azt megnéztem. Ha leveszem az akku sarut másnap visszatéve pöccre indul a motor és rendesen kialszik a check lámpa.Ilyenkor 6-10 inditásnál is szépen ketyeg a gép, 2-3 óra múlva indításnál visszatér a fenti probléma.
Valakinek volt -e ilyen problémája és mi volt a hiba.
A 2.2-es puma motoros autókról óva int mindenki, olvass utána. Az Iveco 3.0-s motorról viszont szinte csak jókat hallani. Nem hisztis, strapabíró, erős. talán a váltójához mérve még túl erős is.
Egy éve vettünk egy Boxert. 2012-es, 2.2-es motor. Egy fél évre elkezdett füstölni. Elvittük szerelőhöz, részecske szűrővel volt baj. Míg ez kiderült ès eljutottunk a kiiktatáshoz, elment egy kis idő meg 400 ezrünk. Majd 4 ezer km múlva kigyulladt az olaj lámpa. megnövekedett az olajszint. Elvittük szerelőhöz és kiderült, már hozzá nyúltak a motorhoz. Motor csere kell. Kiszámolva 2 milliót kell rákölteni. 2 lehetőségünk van. Vagy 1 millióért elviszi valaki és 2,6-ért lecserélnénk egy Fiat Ducato 3.0 JTD 160 le 2011-es évjáratú autóra, vagy felújítjuk. 400 ezer km van a Ducatoban. De új vezérlés, új vízpumpa, stb... Ki mit javasolna? Milyen ez 3.0-as Fiat? Sehol se találok róla semmi infót.
2010-es Jumper. Szélességjelző biztosítékot ha mozog az autó kiveri. Álló helyzetben semmi gond. Az összes szélességjelző lámpát és vezetékét, a raktérben a kábelezését, a biztosítéktáblához vezető kábelköteget mindent hiába rángatok, nem produkálja a zárlatot álló helyben járó, pörgetett motornál sem. Csak ha mozog a kaszni. Mindenhol lekövettem már a vezetékezést, de az utastérben az ülések alatt nem tudtam, ahhoz ki kéne venni az üléseket, és felvenni a burkolatot. Sok jumpert, boxert stb látok szélességjelző nélkül futni, gondoltam találkozott már valaki hasonlóval? Vagy esetleg tudja e valaki, hogy az ülések alatt miként néz ki a kábelezés, mert még valahol lennie kell egy kötésnek.
2004. 2.3jtd.dukatom van. Napokban muszály voltam 1-es ben hegyet mászatni vele de óvatosan, bekapcsolt a hűtőventillátor de a víz hőmérséklet mutató középállásban volt. Sajnos azóta is otda ugrik fel ha hideg ha meleg a motor. Nosza, vettem bele hőgombát. Beépítettem, T csatlakozója gyári tehát nem tudom másként rátenni, de mindíg világít a piros forrásjelző és a mutató meg sem mozdul.
Ha polaritást cserélek akkorMost az a jelenség, hogy hideg-meleg motornál középen áll ugyanúgy, a piros elalszik. Tehát nem jó! Van valakinek valami 5lete erre a problémára?
pfff, idokozben leinformaltuk es 950.000-ezer is volt 2019 ev elejen, es az egr szelep ott log kikotve.
csak azt nem ertjuk, hogy mutat 950.000-et a kaü mikor elvileg 400e km utan fordul vagy nem mutat semmit. Ebben a konkret darabban most csak vonalakat mutat km helyett.
Ilyen futásteljesítménynél (is) leginkább a vezetője számít, nem a km-számlálója.Ha nem gányolták, és rendesen szervizelték, elmehet akár még egyszer annyit is. Én a tulaj/sofőr gondosságát próbálnám kideríteni először. Igénytelen embernek igénytelen (rosszul karbantartott ) az autója is.
2009-es ducato 2.3 120le maxi-t neztem 600e km-el. Az lenne a kerdes, hogy mennyit mennek el ezek a motorok, illetve mennyibe kerul durvan a teljes felujitasa. Koszonom elore a valaszokat.
Van egy Peugeot Boxer 2.8 HDI 2005-ös évjáratú gépem. Km óra nem mér és a napi számláló sem. A jeladó ki lett cserélve, de így sem mér. Van-e valakinek ötlete, hogy hol keressem a hibát? Ha gyújtásra teszem, akkor a mutatók beállnak pozícióba. Előre is köszönöm a segítséget!
Haza vontattuk, Bosh-diagnosztika semmilyen hibát nem ír, egyedül annyit, hogy alacsony az olajnyomás. Mint korábban írtam, az olaj fekete, nem gázolaj szagú.