A karbi (japan) meg a légszűrőház közötti gumi kellene elsősorban, láncvezető, a hátsó féktárcsa előtti kis lemez, meg a fordulatmérőm valamiért nem megy, ha valaki meg tudná mondani hogy teszteljem le mi a baj, azt megköszönném! :)
Régi vágyam egy Nordwest 600-as,most oda értem hogy,vegyek egyet. Sajna csak 2-eladót találtam a neten. És kéne egy kis hozzáérő tanács is!
Az olcsóbb 550-euró,aránylag szépen is néz ki,de kidobálja a 2.-dik sebesséeget! (nem tudom mekkora probléma kiküszöbölni?!)
A drágább kb.1000/1100-euró lenne (még egyezkedés kérdése) ,ennek nincsen motor gondja de már olyan 10-éve nem volt hajtva,festése katasztrófa.
(valahonnét messzi tájrol lett behozva,azóta még nem kapott gazdát.Használt motor kereskedőnél van)-szerintem itt is sok mindent kéne cserélni szemeringek,pakolások,..stb
Nem tudom melyikkel lenne érdemes foglalkozni,az olcsóbb jobban tetszik ugye,de nem tudom nem-e drágább a végén?!
Köszi a tippet, az O gyűrűt kipróbálom! Pont ma kentem be szélvédőragasztóval, robogósok mondták a tutit, kíváncsi leszek! Adtam egy kicsit magasabb úszószintet, remélem a második karbi is rendesen fog működni! Természetesen dobok föl képet, amint egyben, és természetesen szalonképes állapotban lesz! Az előző tulaj levágta a gyári idomtartó bakokat a nyakról, meg a kulcs felfogatását a villahídról, ezeket is pótolni kellene! Lesz még vele munka!
:) ha tényleg tudtok segíteni alkatrészek beszerzésében, az jó volna! Köszönöm!
Üdv. Ülepítö gumigyürü, 63x2 olajálló O gyürü. Pár száz forint. Trükkös beletenni a hajlatoknál pici pillanat ragasztóval fixlni kell és úgy megáll a helyén. Szívócsonkot prime seal 3-al bekenni, az benzinálló és rugalmas, nem reped el. Alkatrészbe Csabi segít. Képet pedig rakj a vasról ha megoldható ;)
Nekem egy '93-as RC 600-am van 001658 motorkóddal! olyan problémám van, hogy hideg időben nagyon nehezen indul el a szekér! Berugni 2év alatt 1x sikerült, önindítóval indul melegen, de ha az idő hüvösebb, akkor szinte lehetetlen.
A karburátorokról levettem a légszűrőt, és azt tapasztaltam, hogy a vákum vezérelt karbiban a membrán dolgozik, emeli a tűt, de üzemanyag nem kerül bele! Ez az oldal le is van kokszolódva rendesen, ebből gondolom, hogy ez már egy jó ideje így lehet.
Az úszóházhoz be kellene szerezzek tömítést, mert az a profilgumi gyűrű el van szakadva, a karbikat a légszűrőházzal összekötő gumicső ragasztószallaggal van összekókányolva, az is kellene, meg a szívócsonkjaim is össze vannak repedezve (nem tudom, hogy ezt lehet e javítani, vagy cserélni kell). Ezeket az alkatrészeket hol lehetne beszerezni?
Van még pár apróság, ami hiányzik, szeretném pótolni, (láncvezető, hátsó féktárcsa védőlemeze, stb.) de ezek nélkül még menne a gép, ha menne!
Az nem baj, legalább másnak is jó.... nem vagyok kedvezmény irigy. Bízok benne, hogy többen inkább megveszik az új alkatrészeket, mint inkább tákoljonak.
Na végre sikerült hazajutnom husvétkor, és összehozni a szabadonfutó hacket. Mint kiderült denso lendkerekem van, mákom volt, egy srácnak rossz lehúzót küldtek az nsr-jéhez, jófogáson meglett occón. Egyébként égvilágon sehol 35x1,5ös. Most tekeri faszán, kiváncsi vagyok meddíg.
Viszont ha megint lekell venni, a rögzítő lemez cserés lesz annyiszor volt már ki-be hajtogatva. Van ezzel más mocinak egyezés, vagy muszály a bontott?
Következő az első telo lesz, az egyik picit ereszti fent az olajat, meg a porvédők is kiszakadtak a legutóbbi erdőzéskor. Paioli levegős telom van, aszthiszem csak dakotába rakták abból is csak az ER-be. Ha találkoztatok már vele szivesen veszem az infokat. Olaj a kérdés, a marzocchiba hanyast raktok?
Netán lenne még aki ilyen döggel játszik, pár info olaszoktó':
Két személyel nem a legkényelmesebb ,de egy enduro se kényelmes úgy.
Volt japánom is ,na azzal ment a szopás,de azt is szerettem A gilera teljesen más,szerintem korát meghazudtoló technike,erős pörgős gép.Japánból ezek az évjáratok le vannak maradva vagy 10 évet.
Akkor igazán megpróbálhatnál rábeszélni az RC600-ra. :-DDD
Lenne is egy kérdésem: kétszeméllyel az RC600, milyen? Ülésen lehet alakítani, ha az nem kényelmes, de amúgy váznyúlvány, lábtartók, stb. alkalmassá teszik kétszemélyes használatra? Én vagyok mondjuk 80kg asszonypajti meg olyan 50kg körül - úgy gondolom ez nem okozhat gondot, ugye?
Egy DR750-esem van...darabokban. :/ Azzal nem volt gond a kétszemélyes túrázás, csakhát terepen előjön a súlya. ;) És nagyon könnyíteni nem lehet rajta, a váz, a blokk mind nehezek. Aztán a síktolattyús gyorsítóspriccnis karbi egy kicsit betett a 100e km-t futott vasnak, a felújítás meg igencsak döcögősen halad (ez egy finom megfogalmazás volt.)
Ha jól tudom MuZ kollégának volt mind2 paripája, de ő is úgy eltűnt az internetes motoros oldalakról...