Szerinted? Ahelyett, hogy az eredeti Bzmot-okat leváltanák vele, donornak használják és hagyják lerohadni a végtelenségig. Pedig mellékvonalakon nem is akármilyen utazási komfortot biztosítottak.
Lehet, hogy nem mindenki tudja, de 1998-ban jelent meg először az InterPici vonat az önkormányzatok és a TVK anyagi segítségével, elsőként Miskolc és Tiszaújváros között lehetett utazni az új járatokkal, melyek szolgáltatási színvonala az InterCity-vel megegyezett. Egy kocsiban 36 utas fér el, az útipoggyászok tárolásáról nagyméretű csomagtartó polcok gondoskodnak. A járművek klimatizáltak, és a második generációs IC kocsikból is ismert, kényelmes ülésekkel vannak ellátva. (www.vonatosszeallitas.hu)
Hát a vágányzári mozdonyforduló is tartogat különlegességeket, lesz csörgős (nyíri) személy is*, de egy vonatpárnál marad Miskolcon a gépcsere 5221-ről 15208-ra, amely ütemből kivéve, rövidebb menetidővel közlekedik. Bár a miskolci fordulása elég necces és a menetrendi adottságokat ismerve gyakran elő fog fordulni, hogy gépre vár majd a '08-as...
Nem minden MFB-s jármű látható a publikus felületen. Gondolj a román 477-esekre (Csaurusz vagy a tököm tudja hogy hívják, ami a román vonatokkal jár a Traxxokért cserébe). Azokat is csak magyar területen láthatod aktívnak, pedig van rajtuk MFB...
Ekkora mértékű Szili hiány van Miskolcon, hogy a Vmax 80-as 041-es gépezet is beállt személyezni? Most éppen 5338-al megy Hidasba fel, de a múltkor vitte talán az 5269 (Szerencs-Miskolc) személyt is, illetve az 5321-es vonat élén is volt az elmúlt napokban/hetekben. Az érdekes viszont, hogy még így a 80-as tempó ellenére egész jól tartja a menetrendet. :)