Végül maradok a TT nél de egyelőre BTTB Zeuke síneken. Csiszoló szívaccsal felcsiszoltam egész jól néz ki. Kérdésem lehet e digitális üzemet ezen és elmegy e minden a 286 os íveken?
Nem lehetetlen, ha nem túl rossz állapotúak a kalapsínek. Viszont ha nem szeretnél gyakori érintkezési hibákat, meg sima futást szeretnél, akkor érdemes új sínekkel kezdeni.
Tervezek újrakezdeni TT ben vagy N ben. Kérdésem szabad e kalapsínből terepasztalt építeni mert ebből van sok. Egyelőre még hezitálok a méretet illetően ha venni kell talán N ha jó a régi inkább TT.
Gyűjteményem átgondolása miatt eladó a képeken látható új állapotú LS Models 58010 cikkszámú RZD hálókocsi szett. Kipróbálást követően a szekrényben a dobozában becsomagolva állt.
IIrányár: 30.000,- Ft.
Átvételt/átadást személyesen preferálnám. Postaköltség megfizetése ellenében azonban vállalom csomag elküldését is.
Érdeklődők kérem az iszadoczki@yahoo.com E-mailre vagy ide írjanak. Az érdeklődést előre is köszönöm!
Szia. Néhány kitérő, vágány maradt csak. A jövő héten tudok pontosat mondani, ha addig ráér, mert keddig jeleznek vissza, mi kell még belőle. Utána tudok listát küldeni.
Egy terepasztal lett belőle építve, de a váltók helyett angol váltók lettek beépítve, így ezekre nem volt szükség. Több sín lett véve, mint amennyi felhasználásra került.
A reális ára az lesz, amennyiért majd elviszik. :-)
Én csak a saját szempontomból írtam, de én itt lakom a Medikertől egy könnyed sétára. Szerintem ha beleírod a hirdetésbe, hogy használatlanok, esetleg még a dobozuk is megvan és felteszed párszor a hirdetést, el fognak menni.
Semennyire nem használtak, meg lettek anno véve ,de nem kerültek végül felhasználásra.Mennyi lenne akkor a reális ár a váltókért? Mert a régieket simán elviszik 1200/db áron.
Most a börzés hirdetésedre gondolsz? Csak három napja adtad fel és karácsony van. :-)
A régit lehet, hogy azért keresik, mert nem kapható. A te váltóid, amihez nem írtad oda, hogy mennyire használt, elég drágák. 20%-kal kisebb az ára a bolti, garis, dobozos új váltóhoz képest. Az íveket jó áron adod, csak csak kevés darabot és szintén infó nélkül. Ne érts félre, nem bántani akarlak! Nekem ez jött le a hirdetésedből.
Amúgy nem tudom, hányan használhatják ezt a vágányanyagot. Nálam csak azért van, mert nincs más gyártmány, de elég útálatos egy geometria. Kár, hogy Herr Tillig nem vette át a régi geometriát, persze megnövelt ívekkel, vagy lekicsinyíthette volna a Marklin/Trix-C rendszert. Ezek a váltó kiegészítő ilyen-olyan levágott elemek, a fél összekötő kapcsok meg a logikátlan kiegészítő vágányok nekem nagyon nem tetszenek. Egy szőnyeges játékhoz a gyerekekkel meg ne kelljen már pályatervező program. :-(
Megvételre keresem a képen látható BTTB teherkocsit. Nem baj, ha a rakoncái hiányoznak, az sem baj, ha kopottas, csak az alváza legyen rendben. Donornak használnám.
Köszönöm, igen a legszűkebb íveim vannak (és nagyon sok kanyarom...). Azért egy kis dőlést vinnék a kanyarokba, még ha nem is akkorát mint itt a Tillig katalógusban látni.
A Styrostone anyagot használják, lehet valamivel helyettesíteni? Esetleg Styrodurból vékony szeleteket levágva? Van valakinek tapasztalata erről?
Az ágyazat szélességéről is találtam infót, a NOCH 3,6 mm széles parafa ágyazatot árul és 3 mm vastag. Nekem csak 2 mm vastag a parafa tekercsem, de úgy döntöttem jó lesz...
Az un. túlemelésnek én nem látom értelmét, nem is kínlódnék a megvalósításával. Pláne nem akkor, ha használod a legszűkebb ívet, a 286mm-est. A könnyebb kocsik könnyedén kiborulhatnak a szerelvényből.
A zárójelben található méretek vonatkoznak ránk. A kép Gerhard Trost könyvéből van.
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. Lassan elkezdem a pálya rögzítést. Ágyazatnak parafát használok (régi U alakú sínéim vannak, nem ágyazatos) és hallottam, hogy a kanyarokban érdemes egy kis dőlést belevinni egy cikk-cakkos karton meghajlítással. A kérdésem az, hogy mekkora vastagságú kartont használjak, mekkora a normális dőlésszög? Különben az ágazatra van valamilyen standard? Vagy mindenki olyan széleset csinál amilyen jólesik?