A légzsák szálakra.Sárga két eres vezeték.A légzsák árveztőt amikor lehúztad annak a helyére dugd és törölni a hibakódot.Ha engedi akkor egyértelműen az átvetető hibás (az szokott)
Szinte biztos,hogy szakadt.Próbaként tegyél bele egy 2 ohmos ellenállást és ,ha azzal törölhető a hiba akkor kuka.Jellemző hiba egyébként,a szalagkábelt meg nem tudod és nem is szabad javítani.Biztonsági alkatrész.
2004-es Wagon-R 1000-es, a B1021 - vezető légzsák gyújtás, szakadás hibát dobja, és világít a légzsák visszajelző.
Kormány 1,5 évvel ezelőtt volt szerelve, azóta hiba nélkül működött.
Ez a kormánylégzsák átvezető tekercs hibája lehet?
Esetleg hogyan tudnám kimérni, nincs-e kábelszakadás? A fotón látható 4 kábel elrendezése-sorrendje megegyezik a másik oldalon lévő bementi csatlakozók sorrendjével?
Thalián a Clio II. rádiós leirással sikerült a tanitás stb....,érdekes hogy a Clio II-en (sajátomon!) viszont nem müködik a procedurában az a rész ,ami müködött viszont a Thaliában: "Belső k.zár gombot 5Mp-ig nyomva tartani----központi Bezár és Ki is kell nyitni a központinak magától"----csak bezárt a k.zár., de nincs ez a magától kinyilik ajtó funkció-----. kétségtelen hogy ezt a kulcsot nem ismeri fel az immó----sürün villog és nem is indit., lehet hogy összefügg??? bár freki szempontjából jónak tünik a távirányitó....
Egy nem mükődő .,rádiós -gyári távirányitónak a szinkronizálási folyamat leirását megtudná irni valaki!!! Lehetóleg olyan leirás kellene .,ami a gyakorlatban ki is lett már próbálva.., mert több nem egymást fedő leirást is olvastam. A Távadó 100%-san sugároz jelet--lepróbálva!
Van egy VW Polo Classic 1.4 benzines autóm. Tegnap elromlott az index, viszont a vészjelző működik. Szerintetek lehet, hogy csak egy biztosíték hiba vagy az index és a vészjelző az egy biztosítékról megy? Az interneten nem találom leírva a biztosíték tábla kiosztását leírva csak képeket az enyém meg elveszett. Más elektronika működik. Van ötlet h mi lehet a hiba?
Segítséget kérnék. Fiat Tipo 1989 pöccre indul, műszerek, visszajelzők működnek, de azon kívül semmi ami elektromos, szó szerint semmi, hűtőventilátor se.
Biztosítékokat átnéztem, mind jó. Valami ötlet? Így lámpa és index nélkül még szerelőhöz sem merek elindulni.
Most az van ,hogy kari felkapcsolgatásnál én egyáltalán nem hallok reléhangot hogy kattanna valami.Se kinnt,se bennt.Párom állitja ő szokott hallani relére emlékeztető kattanást tompitott felkapcsolásnál.Jó lenne tudni hol a relé yarisba. Direkt füleltem tegnap.Viszont 8ból 8szor felkapcsolt a tompitott...fene se tudja mivan.Valószínű a kormánykapcsoló a ludas,a végét járhatja?Még egy darabig kinlódunk,oszt megrendelem u.gy : 15 pénz postával.
Valaki tudna infot egy t yaris 1.0 2003 világitás felkapcsolásnál (tompitott) ,hol felkapcsol elsőre,de nagyon sokszor csak a bajuszkapcs.elforditása után sokadikra hajlandó világítani.Randomba jön az egész.
Testek csiszolva ,biztik felcserélve,hiba ugyanaz.Szerintetek mit ellenőrizzek még?
mint barboni is irta ..,valami testhiba talán..., most ugrott be .,hogy ugyanezzel a jelenséggel már találkoztam, és ott testhiba volt.., részletekre sajnos nem emlékszem csak a jelenségedről ugrott be...
2002-es 1.9jtd doblomban,folyton légzsák hibát tesz ki a műszerfalra.Ülések alatti csatlakizót már fújtam wd 40-el kapírgáltam stb....10 perc múlva újra bedobja a hibát.Néha újraindításkort percekig semmi aztán újra hibajel.Tuti valami kontakthiba,de ha valaki járt így segítene?Hol kezdjem?
Fronteramban amikor a műszer azt jelzi, hogy a víz már 100 fok felett van, akkor az üzemanyag szint jelzőm is szemmel láthatóan emelkedik. Ennek ellenére sajnosnem termeli az üzemanyagot :(.
Van e valakinek tippje, hogy mit nézzek meg, mielőtt elviszem valahova?
Mégis az ellenállás volt a rossz. Amit nem értek mert a hőbizti is jó volt és szakadás sem volt benne. A ventilátornak meg nem csak a legnagyobb fokozata működött. Mindegy én nem értek hozzá, ennyi. Azért köszönöm a tippeket.