Keresés

Részletes keresés

Scaniás Creative Commons License 2007.09.25 0 0 264
"sajnos "túl jó" buszokat gyártott"
Szerintem inkább így ahogy írtad az ország szégyene,hogy ilyen csórók a Volánok,hogy nem tudják megfizetni a MINŐSÉGET!!!Így pedig mi más marad nekünk mint az új magyar(bár inkább letagadnám,hogy magyar)autóbuszok:S
BÁR az Alfabusz nagyon nagyot nőtt a szememben az InterRegio-val(!).
Az megint más kérdés,hogy náluk semmi saját ötlet nincs csupa koppintás...
De most akkor hogy is van ez?Az EAG-nak tényleg teljesen kampó van már?Már semmi nem segíthet rajta?!
Előzmény: bobalt (263)
bobalt Creative Commons License 2007.09.25 0 0 263
Az EAG-ért tényleg nagyon kár, de sajnos "túl jó" buszokat gyártott. Ez ebben a formában hülyén hangzik, de az utóbbi E94F nem a magyar társaságok pénztárcájához igazodik, ez pedig az ország szégyene.
Az Alfabusznak nem igazán van köze az EAG megszűnéséhez, a két gyár nem mondható egymás konkurenciájának, mivel árát tekintve más a két kategória.
Az Alfabusz egyébként magyar, a rendezvény neve pedig "Veterán és új autóbuszok találkozója" volt, tudtommal. Hidd el, hogy az Alfabuszra is sokan kíváncsiak voltak.
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (261)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.09.23 0 0 262
Azt meg elfelejtettem oda írni, hogy amikor rákattintotok a linkre és bejön az oldal akkor az MAN kép alá, a ,, Gyanús tender miatt perel az Ikarus" hivatkozást kellene megnéznetek. Itt van az a szép kis csalás leírva!
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.09.23 0 0 261

No itt van egy kis érdekes cikk. Ha jól értelmeztem akkor olyan méregbe jöttem, hogy azt hittem, hogy kiverem a monitort!

Érdemes elolvasni a cikket és mindenki győződjön meg róla, hogy ez az EAG miken ment keresztül! Meg még az, hogy mennyire elpártoltak a magyar autóbszgyártól!

AKI, MEG EZEK UTÁN AZ ALFABUSZT JÓNAK TARTJA...-inkább nem folytatom!

Ha jól értelmeztem akkor: BUNDA,

                                          BUNDA!

AKKOR IS AZ EAG BUSZAI A LEGJOBBAK!

DE, HOGY A TATAI VETERÁN IKARUS TALÁLKOZÓN MIT KERESETT AZ ALFABUSZ?!

Az oké, hogy a credo az ott volt, de hogy nem is magyar márkájó busz is ott legyen a soki szép öreg muzeális Ikarusok mellett az már kicsit böszmeség. Nem az a neve a rendezvénynek, hogy Veterán Ikarus Találkozó? Akkor meg mit keresett ott az Alfabusz zsír új buszokkal?

 

http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://www.origo.hu/i/0701/20070119bkvbuszto.jpg&imgrefurl=http://www.origo.hu/uzletinegyed/magyargazdasag/20070419atonk.html&h=285&w=245&sz=109&hl=hu&start=7&tbnid=AFaLtzD7M0qLUM:&tbnh=115&tbnw=99&prev=/images%3Fq%3DIkarusbus%26gbv%3D2%26svnum%3D10%26hl%3Dhu

CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.09.23 0 0 260
Igazad van!
Előzmény: bobalt (259)
bobalt Creative Commons License 2007.09.17 0 0 259
Tudom, bár nekem a szándéka nem tűnt túl komolynak. Nem hiszem, hogy valaha is menni fog az a busz.
Előzmény: CTH-083 (258)
CTH-083 Creative Commons License 2007.09.17 0 0 258
Én akartam pedig segíteni....
Előzmény: bobalt (257)
bobalt Creative Commons License 2007.09.16 0 0 257
Annyi, hogy sok embernek a töke tele lett vele, hogy minden topic a buszával van tele és töröltették a moderátorokkal.
Előzmény: CTH-083 (256)
CTH-083 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 256
Gabcsi25 miért töröltetett?Van moci?
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.09.07 0 0 253
Ez érdekelne!
Előzmény: Törölt nick (250)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.09.07 0 0 252

No végre valami jó kép egy tk-ból! Szerintem Varsói lehet!

Előzmény: bulbi (246)
CTH-083 Creative Commons License 2007.09.05 0 0 251
Maga a motor ugyanaz.A nyílások (olaj,vízbeömlés) van máshonnan megoldva a padló alatti elrendezés miatt.Az adagoló helyzete más csak,az adagoló ugyanaz mint az 56-oson,csak nem az ékszíjakkal párhuzamosan,hanem azokra merőlegesen van föltéve.A padló alatt kevesebb a hely....:-)))
Előzmény: Törölt nick (249)
CTH-083 Creative Commons License 2007.09.05 0 0 248
Azért kérdeztem,mert sima farmotorosé ( Ik256 ) talán akad.Sima szívódízel,de azon egy két apróságot át kell variálni,hogy bele tudd taposni a 280-asba.Olajbeöntőt,olajnívót,adagolót fordítani kell....ilyesmik.
Előzmény: Törölt nick (247)
bulbi Creative Commons License 2007.09.05 0 0 246
Ikarus egy angol tankönyvben!
kép
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 245
Milyen kell bele? MAN, Rába D2156, D10? Szerezni nem bírok, csak érdeklődök.
Előzmény: Törölt nick (241)
CTH-083 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 244
És melyik volt az?:-)
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (240)
CTH-083 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 243
Ha sima farmotorosét át tudod alakítani padló alattira,lehet hogy tudok segíteni.Mailen a többit.Jó?
Előzmény: Törölt nick (241)
bobalt Creative Commons License 2007.09.03 0 0 242
Már vártam a válaszodat. :-)))
Előzmény: CTH-083 (239)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 240
Az egyiken pont ott ültem. :-)
Előzmény: CTH-083 (239)
CTH-083 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 239
Volt rá példa...:-))))
Előzmény: bobalt (238)
bobalt Creative Commons License 2007.08.19 0 0 238
Igen, az is egy frankó vonal, főleg, ha a sofőr tolja neki. Régebben az egyik Nógrádos topictárs járatain a tehetetlenségi erő következtében rendszeresen helyet cseréltek a bal és a jobb oldalon ülő utasok a kanyarokban. :-)))
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (236)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.08.18 0 0 237

Találtam egy linket:

 

http://trabant.prokee.hu/modules.php?name=calendar&file=index&datum=2007.09.22.&pic=cal_20070319_181342

 

Akit érdekel annak nagyon ajánlom, én a tavalyin voltam és nagyon jól éreztem magam!

CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.08.18 0 0 236

Jobbat is tudok:

Salgótarján-Vizslás! No az visszafelé, főleg télen amikor leesett az ónos eső! Azt is ki kell próbálni, de az a kis rizikó van benne, hogy vagy hazajössz-vagy nem (nem lessz semmilyen bántódásod, csak a busz ki bír-e menni a hegyen, vagy nem.).

Előzmény: bobalt (235)
bobalt Creative Commons License 2007.08.17 0 0 235
Én tegnap az utolsó 63-ason nagyon nyugodt voltam. :-))
Na de félretéve a viccet, egy-egy St-i vonal a vonalvezetése miatt tényleg igazi élményt jelenthet. Amit szerintem kötelező turistaként kipróbálni: 2A (nyáron 2T még inkább), 7, 8, 11B
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (234)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.08.05 0 0 234

Akit érdekelnek az Ikarus prototípusok, az nyugodtan eljöhet utazgatni!

Meg akkor már, ha itt van valaki akkor nyugodtan megtekintheti a város szép részeit, és a pályaudvarokon még kereshet, és lehet, hogy találkozik egy-egy érdekes példánnyal.

Előzmény: Fahya (232)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.08.05 0 0 233
Hát, ha egy picit kinagyítom és a méreteket átírom akkor igen.
Előzmény: Benny94 (231)
Fahya Creative Commons License 2007.08.03 0 0 232
Most a végén ezzel a "turisztikai" felhívással kit is céloztál meg?
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (229)
Benny94 Creative Commons License 2007.08.03 0 0 231
Az rendben van de leolvashatóak-e a tiéden a méretek róla?
Előzmény: CLU-469-Ikarus 436 (230)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.08.03 0 0 230
Bocsánat, hogy csalódást kell okoznom. A 412-es jellegrajzot megtaláltam, de sajnos az csak ugyan az, mint ami a busztipusok.fw.hu-n van. És még ráadásul egy 412-es papírmodellre is azt hittem, hogy jellegrajz, mert azt korábban 2-3 éve készítettem. 
Előzmény: Benny94 (228)
CLU-469-Ikarus 436 Creative Commons License 2007.08.01 0 0 229

Ja, de szerintem nincs neki sok hátra.:-(((((((((((((((

A RÁBA D10-es motorjának olyan hangja van, mikor felpörörög!

A második 435-ös is bírja, de az csörög egy kicsit. A belsejét illetően kicsit átformálták(színeiben).

A 417-es a kedvenc buszom a 436-os után. 13 éves, de nem látszik rajta. Nem az eredeti festék van rajta, mert az bizony szó-szerint lehullott az oldaláról. Amúgy bírja a strapát, de a '82-es Cummins motorja már igen füstől. Sajnos azok a ... vandálok rendesen helyrevágták. Még a belső terét nem cserélték, de elkelne neki.

 

A 411-esek is bírják rendesen. A BKV-prototípus megy rendesen és még nincs annyira tönkretéve. Amikor még utaztam rajta még nem volt összekarmolva az ablaka, de remélem, hogy még most sincs. Az első db-ot a prototípust meg az eredeti fényezéséről átfestették a megszokott Volán-színekre:

Fehér és piros csíkok

piros.

 

Szerintem régi színével jobban mutatott.

 

Jól megy minden busz, de a 417-es gyakran betegeskedik. Ha nem így van, kérlek javítsatok ki! Egy időben, tavaly nyáron nem lehetett látni, nem tudom, hogy miért.

Azt mondták a Nógrád Volán Fórumon, hogy mégsem kapta meg a Volán-flotta színt. Szerintem nagyon elrontanák azzal a színnel. Nekem így a legszebb, hogy egy MÁVAG N25/26-os van az oldalára festve. Ez a busz is mint mindegyik prototípus egy múzeumi helyet érdemel!

 

SALGÓTARJÁN AZ IKARUS-KÖZLEKEDÉSBARÁTOKNAK IGAZI PARADICSOM!

 

-417-es prototípus

-411-es proto, és BKV prototípus

-415-ös NDK bemutatópéldány

-480-as ami az országban az egyetlen(fa ülésekkel)

-436-os prototípus(sajna már nem közlekedik, de a jármű megvan)

-435-ös prototípusok, sőtt még egy orosz exportból visszamaradt példány.

 

És ez már a kétszázasokhoz van, de még itt van egy Ikarus 280-as bemutatópéldány, az ami a busztipusok.fw-n van a gyári fotók között, amelynek a háta mögött a 436-os van.

   

Előzmény: Feri BPO-576 (227)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!