Keresés

Részletes keresés

KMG-555 Creative Commons License 2024.08.31 -2 0 35506

A Fantasztikus szót Ironikusan értem.

Előzmény: Törölt nick (35504)
KMG-555 Creative Commons License 2024.08.31 -3 0 35505

Azért lassan 10 éves kocsik csodát nem kell várni. Nah meg arról nem beszélve hogy némelyik majd szét esik.

Előzmény: Törölt nick (35504)
Törölt nick Creative Commons License 2024.08.31 -1 0 35504

Egy hulladék hogy lehet fantasztikus? 

:-)

Előzmény: KMG-555 (35503)
KMG-555 Creative Commons License 2024.08.31 -6 0 35503

Fantasztikus Hulladék helyett hulladékot adnak.

Előzmény: barni1923 (35501)
Adrian1122 Creative Commons License 2024.08.30 0 10 35502

Előzmény: barni1923 (35501)
barni1923 Creative Commons License 2024.08.30 0 5 35501

MRP-072: Dorog -> Székesfehérvár helyi

MRP-076: Székesfehérvár  -> Dorog (2 ajtós)

trizs77 Creative Commons License 2024.08.30 0 9 35500

másik - 2

 

Kb. 1978 körül volt egy Baja - 51-es út - Budapest Engels tér - Szentendtre - 11-es út - Visegrád - Esztergom járat.

Naponta járt.

 

A 9-es Volán Kecskemét Bajai üzemegysége járta egy IKARUS-255-ös busszal. A kevés parasztüléses busz egyikével.

Kalauzzal.

Ellen járata nem volt.

 

Reggel feljött Bajáról, az Engels téren kb. 30 percet tartózkodott és továbbment nem Dorog felé, hanem Visegrád felé Esztergomba.

 

Esztergomban talán 2 órát tartózkodott és elég korán vissza indult ugyanezen az útirányon át Bajára.

 

No ezt a busz odafelé úton a Visegrádi megállóban állván eltalálta egy teherautó.

Van ilyen.

Utasok szívtak mert pótlóbusz nem volt, de egy fél óra, óra múlva jött másik és az bevitte őket Esztergomba.

Dorogról kijött a vontató és bevontatta a sérült buszt Dorogra.

 

Esztergomnak főtt a feje mit adjon a mindjárt visszafelé induló járatra ?

 - volt neki Ik-66

 - Ik-211,

 - Ik-266

 - Ik-630 csuklós.

 

busz volt de pár kolléga (ik-211) közölte, hogy márpedig Ő ilyen messzire nem megy el, bármennyire is tartalék ma.

Végül egy Ik-630-as csuklós vezetőjét fűzték meg.

Kalauzt nem kellett adni mert az volt az eredeti.

 

A telefonon, telexen folytatott lassú kommunikációban abban egyeztek meg, hogy Esztergomból elindulnak ők, a bajaiak meg elindítanak valamit szembe és ahol találkoznak ott átszállítják az utasokat és mindenki megfordul haza megy.

Ok.

 

Mobil még nem volt.

Helymeghatározás még nem volt.

Ritka bonyolultan (nem ide tartozó módon) kétszer tudtak beszélni a sok-sok óra alatt.

Végül SOLT Aranykulcs Étteremnél egyeztek meg.

 

Az Esztergomi csuklós odáig vitte le az utasokat, Baja oda eléjük felküldött egy Ik-266-t, s az átvette, hazavitte a földijeit.

 

Az esztergomi sofőrt a bajaiak meghívták egy vacsorára, ott az Aranykulcsban.

Elfogyasztotta majd üresen hazament Soltról Dorogra.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2024.08.30 0 5 35499

másik.

 

Kb. 1993-ban vagy 94-ben (?)   a Tatabánya - Hévíz kocsija fixen egy jó távolsági kocsi volt.

Később egy MB 308-as (?).

 

Egyszer indulás után még Tatabányán belül eseményezett.

A járatból kiesett.

Azonnal pótolni kellett.

Ami épp volt azt küldtek.

Tehát egy helyközi Ik-280-t tudtak épp leakasztani.

 

így hát az jött el Hévízre.

Jó-jó csomagtere nem volt, de az utasok megoldották a csuklós belterében, hogy hová tegyék azt a sok bőröndöt.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2024.08.30 0 4 35498

Hááát.  .....................:-))

Ik-630 csuklós - (amúgy az Egom - Dorog - Bpest kocsija volt) - már elment Esztergom - Győr - Esztergom fordára mert a fordakocsival valami történt.

 

 

Előzmény: 7down. (35495)
CLY-802 Creative Commons License 2024.08.30 0 2 35497

FLJ-011 és KZX-294 a tatabányai telepen. A júliusban lenyúlt két MAN helyett érkeztek.

CLY-802 Creative Commons License 2024.08.06 -2 0 35496

BN18 Tatáról volt egyszer a PPH-602 helyett.

Előzmény: 7down. (35495)
7down. Creative Commons License 2024.08.05 0 2 35495

Esztergomból mi nem látogatta meg még Győrt? Max BN18-as. 

Előzmény: LSU 106 (35494)
LSU 106 Creative Commons License 2024.08.05 0 2 35494

Mai Esztergom-Győr:

CLY-802 Creative Commons License 2024.08.01 0 0 35493

Nincs kilátásban új busz érkezése, nem lehet selejtezni így is alig van kiadható kocsi. A múlt héten mérték be a HEU fogyasztását, állítólag 60 liter/100km-re jött ki a fogyasztása, kérdés milyen döntés születik Pesten, hogy maradhat-e vagy sem.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (35492)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.08.01 0 1 35492

Hosszú még az év és nem lenne nagy meglepetés ha ebben a hátralévő pár hónapban tényleg véget érne a pályafutása.

Előzmény: HRR-749 (35491)
HRR-749 Creative Commons License 2024.07.30 0 0 35491

Akkor az valószínű vagy átverés vagy valami hasonló lehetett 

Előzmény: Törölt nick (35490)
Törölt nick Creative Commons License 2024.07.30 -1 5 35490

Voltak kissrácok pár napja fent, Rábákért utazóban. Egyik sofőrbácsi, tudván, hogy a fényképhadsereg nagy rajongója a típusnak, egy kis feszkónövelés érdekében odapörkölt a viszonylattábla mellé cetlire egy olyat is, hogy HEU489 "2000-2024". Ebből jöttek a következtetsek, hogy akkor az kuka. 

Előzmény: vstshrmh (35488)
HRR-749 Creative Commons License 2024.07.30 0 2 35489

Előzmény: vstshrmh (35488)
vstshrmh Creative Commons License 2024.07.29 0 0 35488

De honnan az infó? Én annyit tudok hogy jelenleg aktív oroszlányi tartalék.

Előzmény: KPY670 (35479)
7down. Creative Commons License 2024.07.28 0 1 35487

Áprilisban még fotóztak és Kaposvár körül. Nem tudtam, hogy selejt.

Előzmény: LSU 106 (35486)
LSU 106 Creative Commons License 2024.07.28 0 3 35486

AEFI-k érkezése óta nincsenek Kaposváron Rábák.

Előzmény: 7down. (35485)
7down. Creative Commons License 2024.07.28 -3 0 35485

Meg a kaposváriak. Igaz, azok szólók. 

Előzmény: Technee (35484)
Technee Creative Commons License 2024.07.28 0 2 35484

Összességében is már csak 3 db Rába van forgalomban

2 db Contact 292: HXU-115, AA EB-395

1 db Contact 302: HSX-917

Előzmény: KPY670 (35479)
trizs77 Creative Commons License 2024.07.28 0 0 35483

megszolgálta az árát.

Előzmény: CLY-802 (35481)
MAN Lion's Classic SÜ313 Creative Commons License 2024.07.28 0 0 35482

szerintem a típus szolgálati idejére gondolt a 1998-2024 dátummal.

Előzmény: CLY-802 (35481)
CLY-802 Creative Commons License 2024.07.28 -1 1 35481

2000-es évjárat..

Előzmény: KPY670 (35479)
KMG-555 Creative Commons License 2024.07.28 -5 0 35480

Már éppen ideje volt.

Előzmény: KPY670 (35479)
KPY670 Creative Commons License 2024.07.27 -1 4 35479

HEU-489 a tegnapi nappal befejezte pályafutását, így az egész országban nem találunk már Rába Premier 291-es típust...

 

1998 - 2024

HRR-749 Creative Commons License 2024.07.21 0 0 35478

Igen igaz de mostanába azon a fordán lelhető fel hétköznap

Előzmény: vstshrmh (35477)
vstshrmh Creative Commons License 2024.07.18 0 1 35477

Csak a pontosság kedvéért emeljük ki, hogy tartalék kocsi, tehát nincs fix fordája.

Előzmény: HRR-749 (35476)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!