Üdvözlöm az idelátogatót! Ezen a fórumon szeretném azon motorokat bemutatni, melyeket egy helyre fixen letelepítve használtak elődeink. Azért hoztam létre ezt a topikot, hogy kötetlenül beszélgessünk mindazokkal akiket ez a téma érdekel vagy netán gyűjtéssel s restaurálással kívánnak foglalkozni.
Tisztel csoporttagok , a segítségüket szeretném kérni az alábbi orosz dízelmotor beazonosításában, esetleg alkatrész beszerzéshez forrás felkutatásában.
Keresem azt a fórumozót, aki kb. 1 évvel ezelőtt vásárolt tőlem egy 3 lóerős KÜHNE motort, aminek az árát el is utalta, szeretném, ha elvinné a motort.
Sziasztok gyűjtők. MIB diesel főtengelyét kéne kiszerelnem, de a vezérmű-burkolatot.. hm.. inkább megkérdezem hogy más hogyan veszi le.
Az adagolót tartó külső fedélnél is rá kellett jönnöm hogy egy tengelyvég-anya és az adagolót emelgető bütyök sem engedi hogy csak úgy lekapjam már azt a fedelet is. A dekompresszor korongját meg a fedél csavarjait levettem, de egyéb rejtett felfogatást keressek-e?
Mert ha nekiállok lehúzatni a főtengelycsapágyat is tartalmazó fedelet, akkor nem veszem észre hogy fogja még valami - amíg nem reccsen.
Reméljük, csak eljön az az idő is, amikor átugrunk és megnézzük a valóságban is, a kínált régiségeket. Mindenesetre nekünk drága piac. Leginkább a nálunk beszerezhetetlen alkatrészeket, lehet még ott keresni. Ilyenkor esetenként megérheti többet áldozni rá.
Köszönjük, hogy felhívtad rá a figyelmünket. Megnéztem a hirdetést. Igazi, háború előtti gyártású, Csonka boxer motor, nyitott szelepszár térrel, eredeti gyújtómágnessel. Aki ilyenre hajt, annak jó lehetőség. A hiányzó alkatrészek kipufogó, hűtővíz tartály pótolhatók. A meghajtott szerkezet, ill. a szállító talpazat nélkül is, jó gyűjteményi darab lehet. Sajnos az ára elég húzós nekünk.
Üdv nemrég vásároltam egy BL 7 diesel motort. Nagyon úgy néz ki hogy felújításra fog szorulni. Lehet még hozzájutni alkatrészekhez? Valaki tudna segíteni ebben ?