EntityFramework-el kapcsolatos kérdésem lenne, ha rossz helyre írok igazítsatok.
A problémám a következő:
- Van két kontextusom; A és B.
- A kontextusban lekérek egy entitást, és bemódosítom az egyik mezőjét.
- Ezt az entitást átadom egy metódusnak, ahol egy új kontextusban (B) ID alapján lekérem ugyanazt az entitás.
Tehát most az A kontextusban lekért entitásom a bemódosított adatot tartalmazza, a B kontextusban lekért entitásom még nyilván még a régit. Szeretném felülírni a B-t A-val, hogy módosíthassam az entitás tartalmát.
problémám oka: szükségem van egy metódusra, aminek ha átadok egy entitást, akkor azt keresse meg az adatbázisban, és módosítsa be.
ui.: Nem tudom érthetően írtam e le, ha nem, akkor bocsi, és részletezem.
Helló! Számítógépről indított telefonáláshoz kérnék pár segítséget [C#-Hardver]. Szeretnék írni az egyik alkalmazásomba egy telefonálás funkciót, aminek a segítségével vezetékes és belföldi mobilhálózatokra tudnék hívást kezdeményezni.
A kérdésem itt az lenne, hogy ezen elképzelésemet hogyan tudnám megvalósítani. Nagyobb részt hardveresen, kisebb részt szoftveresen (c#). Ez egy kisebb telefonközpont ként üzemelne. Milyen eszközök kelhetnek ehhez? Csak egy valamilyen VOIP szerver vagy esetleg más is? Esetleg ismertek pár ilyen jónak mondható szolgáltatót?
A szoftverben meg csak elég lenne a VOIP szerver címét megadni és úgy működne?
Előre is köszönöm a válaszokat, mert nagyon fontos lenne!
Cikkek/fórumok szerint az egyik technológia zsákutca, a másikat még x évig támogatja (Silverlight), a harmadikat z éve nem is fejleszti (pl. WinForms). Ezek után szerintetek mennyire érdemes a c#-t tanulni?
Sziasztok! Dinamikusan szeretnék adatbázis feldolgozni (feltölteni, olvasni stb...) éstaláltam ezt a szintaktikát.[Table]public class user{[Column(IsPrimaryKey = true)]public string Id {get; set}[Column]public string Name}Hogy lehet ezeket a Columnokat hasznosítani legjobban? Hogy hívják őket?Nagyon izaglmasnak tűnik, de még nem tanultunk hasonlóról főiskolán.
Igazában van egy komolyabb rész is, a felhasználó csalása elleni védekezés. Ugyanis hazudhat, és ekkor a program nem tud megfejteni, csak engedelmeskedik a nk válaszoknál kapott határkorrekcióknak, végtelen ideig.
Vagyis ki kell találni, miért csalt a felhasználó, meg kell neki írnia ezt a programodnak, és renonsszal be kell fejezni. (Pl. azt mondta 19-re, hogy nagyobb, de 20-ra kisebbet mond. Ez csalás, mert nincs 19 és 20 között újabb egésszám.)
1. A program kérje be az alsó és felső határt billentyűről. Ellenőrizze, hogy also < felso.
Ha az ellenőrzés hibát ad, írja ki a figyelmeztetést, és kérje újra.
Ezt egy while ciklusban oldd meg.
2. Találd ki a számot.
3. A gép randomozzon egy számot (r) also és felso között, írja ki, és kérdezze meg, nagyobb, kisebb vagy egyenlő. Pl. n, k, és e karktereket adj felhasználói inputnak.
Ha e a te válaszod, írja ki, hurrá, és vége.
Ha n a válasz, a felso határt csökkentse r - 1-re.
Ha k a válasz, az alsot növelje r + 1-re.
Goto 3, vagyis ez is egy while.
Nem olvastam el a hosszú szöveged, de nagyjából ez szerintem a feladat.
using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text;
namespace ConsoleApplication1 { class Program { static void Main(string[] args) { int min = 0, max = 0; int i, t = 0, a; Random vsz = new Random(); a = Convert.ToInt16(vsz.Next(10));
if (a % 2 == 0) { Console.WriteLine("{0} paros:", a); } else { Console.WriteLine("{0} paratlan:", a); }
for (i = 0; i < 10; i++) if (a < min) min = a; for (i = 0; i < 10; i++) if (a > max) max = a; double k1 = (min + max) / 2, k2 = max;
Console.WriteLine("Kerem adja meg a tippet: "); while (t != a) { t = Convert.ToInt16(Console.ReadLine()); if (t < a) Console.WriteLine("A gondolt szám kisebb, mint a tipp. "); if (t > a) Console.WriteLine("A gondolt szám nagyobb, mint a tipp."); if (t == a) Console.WriteLine("Erre gondoltam"); }
Console.ReadKey(); } } }
na szval ez az én változatom csak ugy kellene hogy ne a gép adja és én találjam ki hanem ugyan ez megfordítva.Erre nem tudok rájönni...
Nem fog menni, hiába. Évszázados alapszabály az internetes fórumokon, hogy házi feladatot más helyett nem írunk meg. Te kaptad, azért, hgy tanulj vele.
Kezdj bele, hozd ide azt, amit csináltál, majd akkor tudunk segíteni. Akkor sem írjuk meg helyetted, csak segítünk.
Írjon programot, amely egy számkitalálós játékot valósít meg, melynek során a program kitalálja a felhasználó által gondolt számot! − A játék elején a felhasználó adja meg azt az egész intervallumot, amelyből majd a program által kitalálandó számot kiválasztja! o Az intervallum határai egész számok legyenek, az alsó határ legyen kisebb, mint a felső! o A program ellenőrizze az alsó és felső határ helyes megadását, szükség esetén adjon lehetőséget a helyesbítésre! o Hibaüzenetet nem kell megjeleníteni, típusellenőrzést nem kell végezni! − Ezután következik a játék: A. A felhasználó gondol egy egész számot a megadott intervallumban. Ezt nem kell beírnia, csak a játék alatt fejben kell tartania! B. A program kiválasztja az intervallumból a középső értéket, és tippként kiírja a felhasználónak. Ha az intervallum elemszáma páratlan, akkor a középső érték egyértelmű, pl. a [3..9] intervallum középső értéke a 6. Ha az intervallum elemszáma páros, akkor a középső érték két szám is lehet, pl. az [1..6] intervallum középső értéke lehet a 3 vagy a 4. Ilyen esetben a program bármelyiket választhatja. C. A felhasználó erre a következő három válasz egyikét adja meg: 1. Erre gondoltam. 2. A gondolt szám kisebb, mint a tipp. 3. A gondolt szám nagyobb, mint a tipp. D. Ezután a program a válasz ismeretében folytatja: Az 1. esetben a játéknak vége, a program kiírja, hogy hány tipp után találta ki a számot. A 2. esetben („A gondolt szám kisebb, mint a tipp.”) a program az intervallum felső határát a tippnél 1-gyel kisebbre állítja. A 3. esetben („A gondolt szám nagyobb, mint a tipp.”) a program az intervallum alsó határát a tippnél 1-gyel nagyobbra állítja. Pl. ha az aktuális intervallum az [1..7] és a gép tippje 4, akkor • a 2. válasz esetén az új intervallum az [1..3] • a 3. válasz esetén az új intervallum az [5..7] E. A 2. és 3. esetben a játék a B jelű lépéssel folytatódik, mindaddig, amíg a program ki nem találja a számot. F. Ha a felhasználó helytelen választ ad meg a játék folyamán, vagy nem az intervallumba eső számra gondol, akkor az intervallum alsó határa előbb-utóbb meghaladja a felső határt. Ez esetben a program adjon hibaüzenetet!
Ha debug módban futtatod, akkor a vs a debugolast konnyito környezetben futtatják, a kododat egy helper processzben futtatja, ez az a process. Ha nem debuggolod, akkor a rendes processzt indítja.
Nos, a problémám a következő: Régebben írtam egy helyi hálózaton futtatható chat programot. Az idő előrehaladtával ez a program egyre több dologra volt képes nem csak a chat-elésre, viszont menet közben felmerült az igény arra, hogy ezt a programot ne csak alkalmanként lehessen használni, mikor mindenki lan-ba van, hanem mindig, mondjuk az internet segítségével. Nos, és én ebbe kérnék segítséget. Keresgéltem a neten, de nem nagyon találtam olyan leírásokat amik nekem jók lettek volna. Úgyhogy ezzel kapcsolatosan lenne néhány nagyon kezdő kérdésem. Először is én azt nem értem, hogy két gép hogy képes megtalálni egymást a neten keresztül. Lan-ba még tudom, hogy hogy megy ez a folyamat, de neten nem. A dolog elképzelését nehezíti az, hogy ügyebár a legtöbb embernek dinamikus ip-je van és közölük sokan használnak otthon routert is amire legalább két gép rá van kötve. Kérdem én, akkor így hogy tudom megtalálni a másikat? Mi legyen a cím, ahova küldöm az adatokat? És a másik megtalálása megvalósítható-e szerver nélkül? Mármint ezt úgy értem, hogy nekem nem nagyon van fix ip-s szerverem, amin futtathatnék különféle programokat, szal nekem valami olyan szerver megoldás kéne ami ingyen elérhető, mint pl. néhány tárhelyszolgáltatás a neten (pl.: uw.hu) Szóval egy szó mint száz, én ebbe kérnék segítséget, hogy h. tudok kommunikációt létrehozni két program között az interneten keresztül.... C# kódokat is küldhettek, csak magyarázatok is el... :D