Ha jól láttam, akkor a HA-MJA jel FLARM adatból van.
Vszeg az van, hogy a gép transzpondere szépen sugározza a helyes lajstromot, míg a gépben lévő FLARM korábban a HA-MJA-ban lehetett, és átszereléskor nem konfugurálták át. Tehát a két jel ugyanaz a gép valójában, csak két jelforrásból. (És látható, hogy a FLARM-os jel picit késik, mert mindig az MJA a "kísérő")
Megerősítésre került az MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis Facebook oldalán, hogy az előzményekben szereplő esemény egy gyakorló elfogási feladat volt, sőt még az elfogott gép típusa is stimmel. Viszont az elfogott A319-es a Cseh Légierő gépe volt...
Egy mai elfogási feladat, valószínű csak gyakorlás, a Magyar Légierő egyik A319-esére. Legalábbis a képek alapján... A Flightradaron ekkor nem volt repülőgép látható.
Hát igen, elfogytak... Ami helyen és időben tartózkodva akár 15-20 gépet is megszámlálhattam korábban az égbolton, na ott mostanában van, hogy egy-két óráig is: semmi, egy se.
Ilyen 9-11 után és a K>#&>&>+!%"'+!% izé vulkán működésekor volt. Hogy elcsöndesült az ég...
Ma tökéletes idő volt a hold előtt elrepülő gépek fotózásához. A hold is a kellő helyeken volt, a fények is jók voltak, a levegő is tiszta volt. Csak repülő nem jött egy se. Azaz jött egy uae, de az sokkal keletebbre repült el:( Más gép sehol:(
Sziasztok, keresek valakit budan akinek van Nikon P1000 gépe és egy szabad fél órája. Szívesen összehasonlítanám milyen képminőséget produkál valós atmoszférikus körülmények között.