Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-ikszipszilonze- Creative Commons License 2019.06.04 0 0 122193

Igen.

Előzmény: xxmadden (122192)
xxmadden Creative Commons License 2019.06.04 0 0 122192

Mi a gyárija..?!

Elv.bosch a betét+tárcsa,ha jók az infóim.

Előzmény: -ikszipszilonze- (122191)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2019.06.04 0 0 122191

Első fékből érdemes gyárit venni, szerintem. Nálam is elment bőven 110e km felett, probléma nélkül. Cserénél nem is hitték el, hogy ezzel futott az autó 0 km korától.

Előzmény: pestam (122186)
pestam Creative Commons License 2019.06.03 0 0 122190

Ja, azért is fog meghalni a kuplung...:), nálam elég durva motorfékek voltak, főleg régebben.

Egyelőre még csak annyi, hogy egyesben induláskor betegen nyikorog, de nem durván (a vég elkezdődött), de a nagy gáz-hangos zene segít, úgy semmi :D

Előzmény: xxmadden (122189)
xxmadden Creative Commons License 2019.06.03 0 0 122189

Kuplungnál mit érzel ??

Ha jól rémlik,kéttömegü van neked is?

Előzmény: pestam (122184)
xxmadden Creative Commons License 2019.06.03 0 0 122188

Igen.Sok motorfék.

Én 110 nél vettem...Tuti gyári benne.Nálam alig(szinte semmit ) kopott 2 év alatt.

Nefélj,utángyártott jó ha felét elmegy majd,ide a bökőt.

Már hullámos a tárcsa,munkahenger is nagyon kinntvolt már.Ezért a csere.,(nameg szept.műszaki,legyen nyugalom) .

Előzmény: subcy (122187)
subcy Creative Commons License 2019.06.03 0 0 122187

Akkor ügyesen használjátok a motorféket :-) ahogy régen tanították vezetéskor.

 

 

Előzmény: pestam (122186)
pestam Creative Commons License 2019.06.03 0 0 122186

Nekem is 136k km körül volt előx cserélve, tárcsa és betét is! még nem jelzett, csak kötekedtek műszakin...

Előzmény: subcy (122185)
subcy Creative Commons License 2019.06.03 0 0 122185

Képek alapján nekem nem is tűnik olyan túl kopottnak az a tárcsa. Aztán lehet csak jó szögből fotóztad :-) Gondolom azért betét már volt benne 1x cserélve.

Előzmény: xxmadden (122182)
pestam Creative Commons License 2019.06.03 0 0 122184

Zár problémám van, de mielőtt szétszedném az ajtót, hátha vki tud tippet: ajtó zár-nyit távirányítóval, de kulccsal mechanikusan nem nyílik a sofőrajtó, forog a kulcs, de semmi... ez valamilyen mechanikai dolog, vagy lehet kuka maga a zárbetét?

Remélem nem újabb 50e-s tétel, mert úgy fest, a kuplung is kezdi megadni magát :(

Köszi!

xxmadden Creative Commons License 2019.06.03 0 0 122183

Közben azon gondolkodtam,ennyi anyagot leehetett a sok év alatt ??

Egyazon márka mindkettő.

 

 

 

 

Nem a nylon miatt!!   :-)))

 

 

 

xxmadden Creative Commons License 2019.06.03 0 0 122182

Hááát...ráfért már.Gyári első szett 140e.birt.

 

 

Újjal..

 

 

xxmadden Creative Commons License 2019.06.01 0 0 122181

Thx  !

Előzmény: hugoapi (122180)
hugoapi Creative Commons License 2019.06.01 0 0 122180

Egy van.

Előzmény: xxmadden (122179)
xxmadden Creative Commons License 2019.06.01 0 0 122179

Nincs valakinek elfekvőben otthon első kopásjelzős fékbetétje??

Csak összehasonlitás végett,a műanyagház csatin belül 1 "kannak" kell lennie?? Addig nem venném ki,ill nem bontanám meg a csomagot.

Amugy 12.5mm-t mértem az uj betétvastagságra.Elég jól van rajta anyag.

 

  

 

Elvileg csak stilo felirat van a dobozon,grande adatokkal rendelve.

 

JodaMester89 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 122178

Sziasztok

Most akarom majd megrendelni a hosszbordás szíjat mert ugye leszerelem a klímát javítás miatt meg csöveket is cserélnem kell úgyhogy kis ideig klíma nélküli lenne a gépezet. 
Ahogy néztem a szíjból van két méret, 1180-as és 1185-ös.
Melyiket rendeljem meg ? 
Az alany egy Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 66kW

Köszönöm a segítséget. 

ThePretorian Creative Commons License 2019.05.31 0 0 122177

Valakit érdekel egy VL37 turbó?

subcy Creative Commons License 2019.05.30 0 0 122176

Megy ez egy parkolóba is ;-))))

https://youtu.be/hynEEjK5ppQ

xxmadden Creative Commons License 2019.05.26 0 0 122175

Testkábelek csatlakozási pontjait pucold meg első körben.(több is van ) . Tipusonként máshol lehet.Nagyobb gondnál nem évente jönne a hiba.Akkuról nem tudjuk mennyi idős kb,meg mennyi a nyugalmi fesz.Valamint terheléses mérésre mit mutat.

Első körben mindig a legnagyobb fogyasztót veszi "el" kezdődő akkuproblémánál.

Előzmény: TóthÁkos003 (122174)
TóthÁkos003 Creative Commons License 2019.05.25 0 0 122174

Sziasztok

 

2007-es Grande Puntom van. Rég óta csinálja hogy egy-egy alkalomra elveszi a szervot de utána visszajött és honapokig vagy évekig nem jött elő a gond. Most újra előjött elveszi a szervot néha pár másodpercre visszaadja és ujra elveszi. 

Szóval inkább nincs mint van. Mi lehet a gond mi a javítási eljárás?

 

köszi, üdv: Ákos

1kabo1 Creative Commons License 2019.05.24 0 0 122173
Ezt így biztosra nem tudom rámondani :D Az a kipufogo cső ami elsőként kijön a motorból visszahajlik es megy hátra, ott abba a lefele ívelő kanyarba van egy tömítés ami gyárilag is eleg gyenge és ott kirohadt az elemeket összetartó rögzítés :D 158e km van benne.
A http://watzauto.hu -nál.
Előzmény: subcy (122171)
xxmadden Creative Commons License 2019.05.24 0 0 122172

Ha nem az iridiumosat használod benne, idő előtt megsinyli a trafo.Bevizsgálni nem tudom hogy lehet.Talán egyesével lehuzkodással,de hátha check-et dob.Nézd meg még a 4 gyertyát egyforma e az összkép.

Előzmény: mexi6 (122169)
subcy Creative Commons License 2019.05.23 0 0 122171

A leömlő rész és a hengerfej közötti ment szét? Hány km van benne? Hol csináltattad?

Előzmény: 1kabo1 (122170)
1kabo1 Creative Commons License 2019.05.23 0 0 122170
Csak utántöltés. De valóban az utántöltéshez semmi köze. Meg is csinálták. A katalizátor előtt lévő kipufogó cső tömítése volt a probléma. Megadta magát és onnan szelelt.
És köszi a tippeket!
Előzmény: subcy (122166)
mexi6 Creative Commons License 2019.05.23 0 0 122169

Lehetséges bevizsgálni T-jet trafósorát?  2-3000/min -nél rángásokat tapasztalok .Köszönöm.

Ágica87Győr Creative Commons License 2019.05.23 0 0 122168

Sziasztok!

 

Eladósorba került szeretett kis autóm, egy Fiat Grande Punto 1.4 Racing 16V 95LE.

5 évig használtam, végig nagy becsben tartottam, rendszeresen szervizeltettem, nagyon szép állapotban van kívül-belül.

Bármilyen felmerülő kérdésre szívesen válaszolok. Előre egyeztetett időpontban megtekinthető Győrben és környékén.

Elérhetőség: 30/455-0432

 

Részletes infók és képek: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/fiat/grande_punto/fiat_grande_punto_1_4_16v_racing-14320763

 

 

 

u.hu Creative Commons License 2019.05.23 0 0 122167

Sziasztok! Hogyan lehet az utastérben a sebváltót takaró műanyagot kiszerelni, mert valami sz@r beleesett a kézifék nyílásánál, és állandóan zörög. Ha ott nem, akkor alulról kell betámadnom?

Köszi!

 

subcy Creative Commons License 2019.05.22 0 0 122166

csak utántöltés volt?

Amúgy mi van ha véletlen egybeesés és nincs semmi köze az utántöltéshez?

 

Kipufogó flex cső ellenőrzés, hátsó dob, legszűrőház és csövek stb ellenőrzésével kezdeném.

Előzmény: 1kabo1 (122164)
1kabo1 Creative Commons License 2019.05.22 0 0 122165

Lemaradt. 2009 1.4 8v

1kabo1 Creative Commons License 2019.05.22 0 0 122164
Sziasztok!
Olaj utántöltés óta (kb 200km-el ezelött) furcsa bőgő hangot ad a motor ami a fordulatszám erősődésével nő. Ez nyilván normális de ez már nagyon hangos lett, és független a hideg, meleg motortól. Mondhatni sportos de nem egészséges a hangja. Ahhoz tudnám hasonlítani mintha lyukas lenne a kipufogó de nem az tuti most lett átnézve az alja. 5000es fordulatig is simán elmegy, nem szabályoz le. Semmi hibaüzenet.. furcsa mert eddig nagyon csendes volt. Alapjaraton a -motorból egy csattogó hangot is hallani ami szinten nem volt eddig, max hidegindítás után pár másodpercig. Ami még fennálló jelenség és ezzel párhuzamosan jelentkezett/jelenkezi hogy gáz visszavétel után, motorféknél főleg 2000es fordulat alá esve egy ilyen öblögető döcögő hang jön ami aztán végképp teljesen zavaró. Valami tipp ötlet?
Mi lehet a gond?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!