Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

madbalee Creative Commons License 2012.10.02 0 0 138

Nezz be a Mitsu topicba, ott tuti valaki tud segiteni.

Előzmény: Colty11 (137)
Colty11 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 137

Sziasztok!

Vásároltam egy 2006-os Coltot a közelmúltban, de sajnos nem kaptam hozzá felhasználói kézikönyvet. Tudna Nekem valaki segíteni? Elsősorban elektronikus formában érdekelne, de minden megoldás érdekel. Előre is köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.24 0 0 136

Szia! Kép nincs róla véletlen? Irányár? Üdv.

Előzmény: Törölt nick (135)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.28 0 0 135

Üdv.

2006-os évj Colt gyári 16" alufelni garnitúra jó állapotú gumikkal eladó.

tel:06-20/37473-44

Hungarian Colt Club Creative Commons License 2012.02.10 0 0 134

Szevasztok!

Mitsubishi colt kérdésekkel kapcsolatban van egy jó oldal: http://hungariancoltclub.webnode.hu/

madbalee Creative Commons License 2011.04.03 0 0 133

Nem;) nekem CJO Coltom van.

Előzmény: Törölt nick (132)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.28 0 0 132

Nekem ugyanis a kulccsal egybe van építve a távirányító. A tiéd nem olyan?

Előzmény: Törölt nick (131)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.28 0 0 131

Hoppá... az én kulcsomon nincs LED. Lehet, hogy nem is ugyanarról beszélünk?

Előzmény: madbalee (130)
madbalee Creative Commons License 2011.03.26 0 0 130

Sajna az elem , jó, és jól is van benne.

Nyomógomb jó, mert amikor megnyomom a led is megvillan a távirányatón.

Előzmény: Törölt nick (129)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.26 0 0 129

Ha fél évig nem volt benne az elem, az lehet gond, de ez csak tipp. Én nem vártam ennyit, nálam csak percekig volt elem nélkül. :)

 

Ha mégsem az a gond, akkor négy eset lehet:

 

- nem jó a csereelem sem

- fordítva lett betéve a helyére

- a nyomógomb rossz (apropó: egyik gombra sem reagál az autó?)

- az érintkező lemezek elgörbültek, vagy eltörtek, vagy csak nem érintkeznek rendesen.

 

Ha a fentiek egyike sem áll fenn, akkor komoly a baj... :(

Előzmény: madbalee (128)
madbalee Creative Commons License 2011.03.26 0 0 128

Akkor nekem lenne 1 kérdésem, ugyanis cseréltem (igaz kb fél évig nem volt benne) és nem működik. Meg kell neki tanítani valamit ilyenkor?

Előzmény: Törölt nick (127)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.26 0 0 127

Simán lehet cserélni benne elemet, én is nemrég cseréltem a miénkben. Sima litium elem kell bele. 

Előzmény: Napsugi101 (126)
Napsugi101 Creative Commons License 2011.01.05 0 0 126

Kedves Mindenki,

 

Megosztanék egy hasznos információt, és egy kérdésem is lenne.

 

Az infó. Az én 2006-os Coltom is produkálta az indítás utáni leszabályozást (motorblokk hiba jelző kigyullad, gázadásra alig reagál). Nálam a hibajelző lámpa csak 1-3 napig égett, és ad-hoc módon történt a leszabályozás, nem minden indításnál. De ha le is szabályozott a kocsi, akkor is pár újraindítás után (a hibajelző fény ellenére) normál gázadással el tudtam indulni. Nekem csak a szakszervíz tudta megoldani a gondom, és megúsztam a dolgot egy sima szoftverfrissítéssel. Vagyis fizikai hibája nem volt az autónak.

 

A kérdésem pedig az lenne: jelenleg merül az elem az ajtónyitó távirányítójában. A cserét csak szakszervíz tudja ellátni? (bezavar-e a kódolásba stb, ha nem szakszervíz végzi az elemcserét?)

 

Köszönöm,

Sugi

marianeni Creative Commons License 2010.08.19 0 0 125
Mitsubishi Colt elejéhez új motorháztető, lökhárító, díszrács stb. olcsón átadó. Listáért írj a digitallkukaccitromailponthu címre
lolfonok Creative Commons License 2010.07.08 0 0 123
Üdv!

Láttam itt a hozzászólásokban, hogy az újabb 2004 utáni generációnál többeknél van gond az elektronikával (motorvezérlés, leszabályozás, kontroll lámpa stb.).
Kérdésem a következő: megoldódtak-e ezek a rejtélyes dolgok és tényleg ilyen sok gond van ezzel a szériával?
Akinek sikerült azóta elhárítani a hibát, arra is kíváncsi lennék hogyan.

Előre is köszönöm!
forest23 Creative Commons License 2010.07.01 0 0 122

Üdv!

Ha 5 ajtós Colton volt a csomagtartó, akkor érdekelne. Részleteket (ár, esetéleges megtekintés helye stb.) tudna esetleg a foldigabor@yahoo.com -ra írni? üdv, FG

Előzmény: Csepü Palkó (99)
klaszlo74 Creative Commons License 2010.04.23 0 0 120
Mitsubishi Colt 93-96 1,3 alkatrészek ...

....váltó ház ,szinkrongyűrű stb..jobb visszapillantó ,önindító motor,vadonatúj vezérműszíj,vadonatúj első fékcső,vezérműtengely szimering szintén új....eladó
0620 3311850
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.21 0 0 119
ülé
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.21 0 0 118
Üdv

Régi tipusu colthoz, 1989-es, lenne 1 garnitura sport ülés.Szuper állapotban,ajtó kárpit is,ha kell.Egyéb alkatrész is.
Érd :705905759
F.Kristóf Creative Commons License 2010.04.14 0 0 117
Tisztelt Colt tulajdonosok!
Egy 1985-ös Colt porlasztójának beállításához szeretnék kérni némi információt! Elsősorban az automata szivató beállításához.
Bárminemű segítséget előre is köszönök!
Koeman01 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 116
Sziasztok!

2007-es 5 ajtós Mitsubishi Colt-hoz tud valaki olcsóbb (mint a márkaszervízben) alkatrészeket? Előre is köszi!

Üdv!
oroszandris Creative Commons License 2010.03.01 0 0 115
Mitsubishi Colt 1.1 autóm van, és nekem is produkálta a hibát amit a fórumban olvastam. A motor beindul de gázadásra nem reagál, vagy éppen csak minimálisan. A diag. lámpa világít. A én esetemben a folytószelepházban levő léptetőmotor érinkező sarúnál kontakthiba volt. A házat le kell venni, a popszegecseket le kell fúrni,
majd óvatosan a műanyagfedelet levenni. Semmi különös dolog nincs benne. A két elektromos sarút a léptetőmotornál megtisztítani, és óvatosan összerakni. A szegecseket 4-es csavarral lehet pótolni. Nekem azóta hiba nélkül működik. Talán sok Colt tulajdonosnak tudtam segíteni.
bsyl Creative Commons License 2010.01.28 0 0 114
Az 1-est az enyem is (1.3 / 75 eKm ) produkalja, eleg regota es sajnos 1re surubben. Par ujrainditas utan rendbejon es ha kibirja addig, akkor cca. 2 nap mulva lealszik a motorhiba lampa.
Bonuszkent neha inditas utani -motorhiba-lampa nelkuli- leallas alapjarati fordulatszmrol, ujrainditaskor normalis mukodes.
Előzmény: Zak (110)
zozi 80 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 113

Halihó!

A 2004 utáni coltra való tetőcsomagartó ügyében érdeklődnék. Érdekelne, hogy helyile hol vagy. Ha nem lakunk túl messze egymástól, akkor megnézném közelebbről is, he lehet.

Előzmény: Csepü Palkó (99)
zozi 80 Creative Commons License 2010.01.06 0 0 112

Sziasztok!

Egy 2006-os ötajtós 1.5-ös DID(1.5-ös 3 hengeres merci motoros) Colt boldog tulaja vagyok. Alig fél évesen, 5000kilóméterrel vettem az autót, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Mosz produkált egy hibát,amivel kapcsolatban a segítségeteket kérem. Talán nem én autóm az egyetlen, ami ilyen tüneteket produkál. Az egész ott kezdődött, hogy kigyulladt a kis sárga lámpa, ami motorhibára utal. Kiolvastattam a hibát és kiderült, hogy az üzemanyagrendszerben indításnál túl nagy a nyomás. De csak közvetlenül az indításkor, és szinte azonnal visszaáll a normál nyomásra. Ha már járó motornál kitörlik a hibát, akkor vígan ketyeg az autó. Viszont indításkor rögtön vissza is írja magát a hibatárolóba. Szeretnék minél előbb a végére járni a dolognak, mert a motort is leszebályozza, nem engedi 3000-es fordulatszámnál tovább felpörögni. Ha valaki tudna tanácsot adni, vagy valamilyen ötletet, azért nagyon hálás lennék. És még valami! Légyszi a e-mail címemre írjatok, mert nem minden nap van lehetőségem gép elé ülni. Előre is köszi! Címem: zmrazikzo@citromail.hu

VariJoe Creative Commons License 2009.12.18 0 0 111
Sziasztok! Van 4 db jó állapotú lemezfelnim Mitsubishi Colt Lancer-ra.
13" szélesség 5" 4x100x56 ET45, nyári gumik vannak rajta de csak 1 való valamire. 10e együtt,mitsu
Zak Creative Commons License 2009.12.01 0 0 110
2005-ös 1.3 80e km-vel, az 1.) hibajelenséget nekem is produkálja, a 2.) eddig még nem, bár ő általában garázsban alszik. Az első hibajelenség ha előfordul, nekem 10-12 percen belül 3-4 újraindítás után megszűnik. A sárga visszajelző lámpa világit, de a kocsi megy rendesen. Az eltűnni akkor szokott, ha kimegy a városból a kocsi és Fittipaldit játszok :) vagyis minden fokozatban kihuzatom, autópályán nem 120-at megyek, hanem 160-at. Nem ismereme a lelkivilágát, de lambdaszondára gyanakszom. Egyébként vmikor olvasgattam ADAC-leírást, és úgy tűnik, hogya Z30-as Coltoknál típushiba az elektronikus vezérlésnek ez a hülyesége. Szóval ha előjön, bő gázzal 30-40 km és OK.

A 2.)-nél csak okoskodni tudok - így spontán azt mondanám, hogy valahol valami saru laza, szóval érintkezés- Ismerem az anyagi helyzet problematikáját :) de egy tankolás árából legalább diagnisztizáltatni tudod egy jó szerelővel. A rendes Mitsubishi topicon találsz is jó szereleőt. :)
Előzmény: zsujka22 (109)
zsujka22 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 109
Sziasztok,

az alábbiakban szeretném kérni tapasztalataitokat, segítségeteket. Nem vagyok autószerelő, ezért előre is elnézést ha egy csomó hülyeséget írok és sajnos a fórumot sem olvastam végig, így azoktól is elnézést kérek akik már írtak a témában.

Van egy 2006-os 1,1-es 5ajtós Colt-om, ami mostanában érdekes dolgokat produkál:
1. általában már kihülő vagy még meleg motornál (ha mondjuk gyorsan beugrom bevásárolni vagy leállok valamiért) indítok, tökéletesen indul, (ilyenkor nem a megszokott magas kb 1000-1200-as fordulattal indul mint hideg motornál, hanem azonnal alapjáratra áll 700-800-as fordulatra, gondolom ez a meleg motor miatt van), majd egyesbe rakom és indulok dolgomra. Ekkor kigyullad a motorhibajel, sípolás, és egy motort leszabályzó jelenség. Ez abból áll hogy normál gázadásra az autó szinte egyáltalán nem reagál, padlóig nyomott gázadásra is csak épphogy. Ezt a jelenséget sajnos már többször is tapasztaltam, és minden esetben ilyen meleg motoros indítás után jön elő. A hibajel aztán a következő hideg motoros indításnál magától megszűnik.

2. ez a hiba is szintén meleg motoros indításnál jelentkezik. Most télen produkálta az autó. Egyszerűen beszállok, szokásos módon gyújtás után megvárogatom az összes lámpa kialvását, aztán indítás és semmi. Egyből arra gondoltam hogy aksi. 2006-óta már ideje is volt lecserélni, így teljesen új aksit kapott és azzal is ugyan ezt csinálja. Tehát nem aksi. Ráadásul az autót betolva rendesen indul. Arra tudok gondolni, hogy valamilyen alkatrész a hidegtől lepárásodhat és ez okoz valamilyen zárlatot vagy ilyesmit.

Remélem tudtok segíteni. Tudom azonnal szerelőhöz kellene fordulno, de sajna az anyagi helyzetem most ezt nem nagyon teszi lehetővé. Ezért is kérdezek először itt, hátha tudtok ötleteket adni, melyik szervízhez forduljak. (Délpesti vagyok)

Előre is köszönöm!
madbalee Creative Commons License 2009.09.22 0 0 107
Kérdezd meg az előző tulajt ;)
Előzmény: mctyuk (106)
mctyuk Creative Commons License 2009.09.22 0 0 106
Most kicsit utanakerdeztem, es hat vegulis ki lehet csengetni egy vez.szij cseret, bar a gyertyaknak nem neztem utana. Viszont ahhoz azert draga, hogy csak ugy lecsereltessem.

Nem tud valaki egy jo modszert, hogy hazilag kiderithessem kell e cserelnem vezerlest, vagy jo allapotban van/le volt cserelve?
Előzmény: madbalee (105)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!