Keresés

Részletes keresés

Bbmot_634 Creative Commons License 2012.08.17 0 0 10829

Nem tudom milyen HÜSZ-t nézel, de hogy ez a két vonal sose volt 21t-s... 18,5 volt, de nagyon max:)
Boborján az mehet, volt rá pár példa, hogy MD-t pótoltunk vele (főleg a 414-es), Létavértesen siklott is kétszer (pár hét külömbséggel) körüljárás közben a kisiklasztósarun. 

Előzmény: Törölt nick (10827)
hori27 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10828

Pénteken voltunk a Füstiben meglátogatni a 6-ost (is).Nemsokára megy melózni,festve egyenlőre nem lesz.

Előzmény: jakkk (10817)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10827

A HÜSZ szerint a 107-esen (és valameddig a 106-oson is) a tengelyterhelés 21 tonna. Meg lehet akkor kérdezni, hogy akkor miért is nem engedik rá a Szergejt? De nem kell, mert a Bobót a 18 tonnás is elbírná (nem számoltam utána).

Előzmény: Bbmot_634 (10825)
milcse Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10826

Tudtommal marad narancs (remélem így is lesz) és javítják, csinálgatják. Ennyit tudok.

Előzmény: jakkk (10817)
Bbmot_634 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10825

Hát, amíg üzemelt a vonal is max 18t volt a teng. terhelés, szerintem azóta nem javítottak rajta annyit:))
Pocsajon és Kismarján szerintem szögellve vannak a váltók, ott régóta nincs személyzet sem.

Előzmény: Törölt nick (10823)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10824

A 106/107 beleférne egy napba. Még nem tudom, hogy mennyibe kerül, de 60 ember legalább kellene hozzá. A kisvasút már 15-20 emberrel is megérné. Abban bízom, hogy a létai 60 emberből lesz 10, aki marad, és pár kisvasútfannal kiegészülve a Zsuzsivasutas vonat is mehet.

Előzmény: M28-1014 (10821)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10823

A pályamesterrel beszéltünk, a 107-esen hetente végigmennek az UDJ-vel. Nagyobb hiány a pályában nincs, legfeljebb itt-ott belógnak az ágak. A tengelyterhelése 21 tonna, tehát elvileg Szergej is mehetne, de a költségek miatt meg kell elégednünk egy Bobóval. Az még egy kocsival is jól mutat. Pocsaj-Esztáron a váltók csak le vannak zárva, a vonatvezető meg tudja oldani a körüljárást. Ha végképp gáz, ott van Konyár, ahol a váltók szintén csak le vannak zárva, és ott az értekezési lehetőség is biztosan rendelkezésre áll.

Előzmény: Bbmot_634 (10822)
Bbmot_634 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10822

Szép lenne az első napi program. Kérdés, hogy lesz-e rá engedély. Pocsaj-Esztáron a váltók mintha ki lennének szögelve, körüljárni nehézkes. Nagykerekiben meg ugye kell a VU-ból kiképzett dolgozó engedélyt kérni Sáránd felé. Azt is bérelni... Bobót meg a 107-esre talán nem is engednek, sőt, lehet hogy semmit már. Bár egy próbát megér!

Előzmény: Törölt nick (10811)
M28-1014 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10821

Jelen! Csábító az első napi program a 106-107. Lehet a két nap sok lenne, mint ahogy írta is valaki. Költség függvényében szerintem a 106-107-es vonalat meg lehetne próbálni egy egynapos program keretei között.

Előzmény: Törölt nick (10818)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10820

Remélem, hogy ezt napokon belül megtudjuk.

Előzmény: V43 1227 (10819)
V43 1227 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10819

Milyen költsége lenne kb. a programnak?

Előzmény: Törölt nick (10818)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10818

Mielőtt témát váltunk... ezek szerint Debrecen iránt ebben a körben ekkora az érdeklődés? Hol vannak a helyi érdekű vasútbarátok?

Előzmény: jakkk (10817)
jakkk Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10817

ezt a nézetet maximálisan osztom én is!

 

a 6-os mikor készül el vajon..? nem lehetne azzal valamit? Egyáltalán narancs marad, vagy sem?

Előzmény: milcse (10816)
milcse Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10816

Én még mindig várom, amikor nem a csíkos tujci lesz előnyben, hanem végre lesz egy narancsos menet 2-3 kocsival úgy mint itt. :) Fotó: Gróh Werner Péter http://gigant.chem.elte.hu/gigant_club/pic/hu/diesel/m61/indexm61006_hu.html



 

radio100jozsi Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10815

Szerintem nem reális, hogy tömegek jönnének egy ilyen kínálatú két napos programra. Eleve a szállás a leutazás mind költség, és őszinte legyek nem hinném, hogy van annyi vasútbarát, aki ezért még a második napi programot is bevállalja, főleg egy látványában extrát nem nyújtó kisvasúton. Az első nap még menne, de a két naposra szerintem nem lesz annyi jelentkező, hogy elkerülhető legyen az anyagi veszteség.

Előzmény: Törölt nick (10812)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10814

A gőzös sajnos költséges, műszakilag bizonytalan, fotós menetekhez nehézkes, és pici, több kocsival hülyén néz ki.

Előzmény: _karika (10813)
_karika Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10813

Ha addig kifizet a cég és beruházok Start Bónusz kártyába, akkor irreleváns a távolság:) Ha a terv szerint szombatra szervezed, akkor az ismerősök Klub kártyájával féláron le tudunk menni... Szóval igen.

A kisvasútra meg más fórumokon is meg kell hirdetni. Nem tudom, hogy áll a gőzösük, mennyi munka lenne vele, de ha jó előre szervezzük, talán az is összejöhet, mint 2007-ben. Az még talán helyieket is vonzana.

Előzmény: Törölt nick (10812)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.16 0 0 10812

Amit az előbb leírtam, egy reális lehetőség. Reményeim szerint viszonylag olcsón meg lehet oldani. Újszerű a helyszín és a téma, ilyen messze viszont még nem voltunk, és félő, hogy elérhető távolságból nem lesz elég érdeklődő. Nagy segítség lenne, ha írnátok rá valamit, akár rosszat is, mert akkor tudom, hogy érdemes-e belevágni, vagy keressek egy közelebbi és egyszerűbb dolgot.

Előzmény: Törölt nick (10811)
Törölt nick Creative Commons License 2012.08.15 0 0 10811

Nem rossz ötlet, de nekem is lenne egy. Talán még meg is lehetne valósítani...

 

* szombaton M44 (remot) + 1 kocsival Debrecen - Létavértes - Sáránd - Pocsaj-Esztár - Debrecen útvonalon

* szombat este Bengáli villamos a Piac utcában

* vasárnap Mk + 2 Bax + Gah kocsi a kisvasúton

Előzmény: Lovrin (10806)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.08.03 0 0 10810

A vonal járható, tavasszal a permetezőmenet végigment rajta.

Előzmény: Lovrin (10806)
Komlósfecskés Creative Commons License 2012.08.03 0 0 10809

Kisbér - Varsány nincs kizárva?

Előzmény: Lovrin (10806)
berci199 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 10808

(Lovasberényig)

berci199 Creative Commons License 2012.08.03 0 0 10807

Akár lehetne a 4, 5, 6-os vonalon is.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10801)
Lovrin Creative Commons License 2012.08.03 0 0 10806

Ha már ötletelésnél tartunk, én a 13-mas vonal sínjeit koptatnám meg.

Viszonylag közel van pesthez, nemigen járt arra semmi bezárás óta, ennek ellenére egyben maradt, és szerintem sokaknak újdonság lenne arrafelé mozdonyos vonat.

(Nekem még a bézé is :)

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.08.02 0 0 10805

Meg kéne kérdezni tőlük, hogy mennyiért vállalják, és a külföldi vasútbarátoknak meghirdetni, velük együtt összejöhetne az utiköltségek.

Előzmény: _karika (10803)
_karika Creative Commons License 2012.08.02 0 0 10804

Jóó. Csak kicsit messze van, de a táj szép. Meg a 40-esen le kell vergődni. Milyen műszaki állapotban van a motor, bírná?

Előzmény: _nyunyuka (10802)
_karika Creative Commons License 2012.08.02 0 0 10803

Én meg nem hinném, hogy ki tudnánk fizetni a Nosztalgia által kalkulált részvételi díjat. Bár ne legyen igazam, és nagyon szívesen jönnék.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (10801)
_nyunyuka Creative Commons License 2012.08.02 0 0 10802

Ha már MD: a korábban fölvetett komlói MD-s menet nem játszana? Traficc és sameszai Zrt. jóvoltából igen sok a szabad menetvonal...

Előzmény: Törölt nick (10797)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.08.02 0 0 10801

Felvetek én is egy ötletet: gőzös fotósvonat a 4-es és az 5-ös vonalon...

Hamarosan lesz 424-es meg 411-es, nem hinném, hogy erre a programra a németek nem jönnének el...

division by zero Creative Commons License 2012.08.02 0 0 10800

4 :-)

Előzmény: _nyunyuka (10799)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!