Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Marquitos Creative Commons License 2017.01.05 0 0 223

Gyári megoldás nincs sajna, úgyhogy jöhet a második kör... 

Előzmény: IZFE (217)
ivanhoe71 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 222

Sziasztok, FR V van kinezobe valamikor az ev elejen, es  szeretnek informaciokat szerezni mik a tapasztalatok, es ugyebar ez egy jo hely erre, pl mire figyeljek vasarlas elott stb. Elore is koszonok minden segito szandekot.

igorov_007 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 221

Érdeklődnék, hogy 2.2 i-ctdi motor esetében, porlasztó alátét cseréje volt-e már valakinek, s mi a tapasztalata?

 

Illetve, 2.2 dízel Frv-hez középső kipufogó dob beszerzése ügyében (új/használt) bármilyen ötlet a segítségemre lenne.

 

 

Köszönettel: I

bendebukk Creative Commons License 2017.01.03 0 0 220

Hello!  Meghívlak egy facebook FR-V klubba. Egyenlőre nem nagy az élet, kevesen vagyunk, de remélem leszünk többen is és remek tapasztalat cserélő hely lesz.

 

 

https://www.facebook.com/groups/999015826893181/?ref=aymt_homepage_panel

 

Előzmény: Ritta81 (182)
bendebukk Creative Commons License 2017.01.03 0 0 219

Hello!  Meghívlak egy facebook FR-V klubba. Egyenlőre nem nagy az élet, kevesen vagyunk, de remélem leszünk többen is és remek tapasztalat cserélő hely lesz.

 

 

https://www.facebook.com/groups/999015826893181/?ref=aymt_homepage_panel

 

 

bendebukk Creative Commons License 2017.01.03 0 0 218

Hello!  Meghívlak egy facebook FR-V klubba. Egyenlőre nem nagy az élet, kevesen vagyunk de remélem leszünk többen is és remek tapasztalat cserélő hely lesz.

 

https://www.facebook.com/groups/999015826893181/?ref=aymt_homepage_panel

Előzmény: pusztaimehek (213)
IZFE Creative Commons License 2016.12.30 0 0 217

Sziasztok,

 

Honda FRV 2008 1.8 Executive első ülések fejtámlájába szeretnék videó rendszert beépíteni. Tudtok róla, hogy ehhez a modellhez létezik gyári, után gyártott megoldás? Az univerzálisak nem nagyon érdekelnek első körben.

 

Köszönöm

bluyoo Creative Commons License 2016.12.18 0 0 216

Hát kihalt ez a topic. :)

A téli gumi Continental WinterContact TS 860 lett.

Az olaj meg Eneos Sustina 5W-30.

Előzmény: bluyoo (214)
NAR Creative Commons License 2016.12.12 0 0 215

Alföldön tanyára mentünk vele, nem volt gond, bár nem mondom, hogy élveztem volna az út minden percét.

Előzmény: pusztaimehek (213)
bluyoo Creative Commons License 2016.12.11 0 0 214

Hi!

Végre sikerült döntenünk és meglett az új autónk egy Honda FR-V 1.7 személyében.  :)

Lenne két kérdésem a régi tulajokhoz.

Új téli gumit akarok rá vásárolni a márka már megvan, GoodyearGoodyearGoodyearGoodyear UG9 195/65R15. Viszont ugyan ezt az abroncsot olcsóbban meg tudnám venni, erősítatt, XL-es változatban. Használ valaki ilyen abroncsot. Származhat hátrányom belőle, ha ezt választom?

A másik kérdésem a motorolaj. Ki milyet ajánl az autóba?

pusztaimehek Creative Commons License 2016.12.09 0 0 213

Hello!

Valaki megadná az fr-v hasmagasságát? Valaki már használta normál földúton?

bendebukk Creative Commons License 2016.09.22 0 0 212

Sziasztok!

Pár hónapja vásároltam egy FR-V -t 11 évesen. Kezdetben minden rendben volt vele, viszont egyszer egy hirtelen gyorsítást követően világítani a motorhiba lámpa. Szervizbe mentem, kiolvasták, hogy a VTEC szelep hiba miatt. Mint kiderült kevés volt az olaj. Feltöltés megtörtént. Viszont ettől függetlenül fenn áll egy másik hiba. Arról a műszerfal nem ad semmi visszajelzést. Név szerint az, hogy hideg állapotban rángatva indul el és a mai napon felmelegedett állapotban is éreztem rángatást menet közben.

Nyáron vettem, akkor nem volt ilyen gond. Most hogy bejöttek a hűvösebb reggelek, mostanában tapasztaltam ezt. Esetleg ez is összefüggésben lehet a VTEC szelep működésével?  Amit még tapasztaltam, hogy 2. 3. 4. fokozatban motorfékezés esetén egy egy pillanatokra mintha kihagyna a fékező erő. Ennek mi lehet az oka?

Köszönöm, ha valaki tud hasznos információt mondani.

 

Ja...igen még valami. Mivel pár hónapja vagyok tulajdonosa csak FR-v -nek, nem nagyon ismerek helyeket, ahol megfizethető áron lehet beszerezni hozzá bontott, vagy után gyártott alkatrészeket. Tudnátok ilyen helyeket ajánlani?

 

Üdv. mindenkinek és kellemes autózást. 

PetyusMaci Creative Commons License 2016.09.12 0 0 211

Szia!
Én is FR-V-t szerettem volna venni(nagyon bejött az első üléssor), sajnálatos módon 5 megnézett autóból 4 rohadt a hátsó sárvédőívnél. Az egyik kiszemelt autót a 3. kerületi Hondánál árulták, a főnök azt mondta az összes rohad sajnos. Hiába javítják le, 2 éven belül megint előjön. Beszéltem karosszéria lakatossal és ő is megerősítette. Ugyan az a probléma mint a 6-os Mazdáknál. Belülről rohad és elmondta, hogy gyakorlatilag nem is szívesen vállalnak ilyen munkát. Ráadásul nem egy olcsó autóról beszélünk, a jobb darabok 2 millió körül vannak aztán semmi humorom nincs egy ilyen drága autót venni úgy, hogy később a rozsdával kell foglalkozzak, szóval én ennél a pontnál tettem le a típus megvételéről. Azóta egy Prius boldog tulajdonosa vagyok. Sajnálom, de ez az igazság.

Előzmény: WolfnerBaltazar (210)
WolfnerBaltazar Creative Commons License 2016.08.31 0 0 210

Sziasztok!

FR-V vásárlása előtt állok (2.2D). Érdekelne, hogy a több helyen említett sárvédő rohadás, belülről rohadás mennyire típushiba, mennyire kell tőle tartani? Mindegyiken megjelenik előbb-utóbb?

igorov_007 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 209

Szia!

 

 

Lehet, hogy már nem aktuális számodra, de azért leírom, hogy szerintem a csepeli Honda bontónál érdemes próbálkozni, mind bontott, mind gyári, illetve utángyártott új alkatrészeket illetően.

 

 

Üdv: I 

Előzmény: Wick1978 (205)
igorov_007 Creative Commons License 2016.08.31 0 0 208

Köszönöm a választ.

 

 

Időközben kiderült az igazság: a hátsó féktárcsavédő-lemez rozsdásodik, s annak a "törmeléke" zavart be az abs jeladónak.

 

A fordulatszám felpörgés nálam nem jelentkezik. (Ellentétben a rozsdával - már az ajtók alsó éle is beteg.)

 

 

Üdv: I

Előzmény: paleszp (203)
TOM Creative Commons License 2016.08.18 0 0 207

Ha valaki eladná autóját, ne tartsa magában, FR-V-t keresnék'

Wick1978 Creative Commons License 2016.07.28 0 0 206

A képek:

Wick1978 Creative Commons License 2016.07.28 0 0 205

Sziasztok!

 

Üdvözlök mindenkit, tavaly novemberben vettem a Honda FR-V 2.2 i-ctdi autómat, amiben azóta családommal örömünket leljük.

Azóta 15 ezer km alatt semmi probléma nem volt vele, a gyári extrákon kívül van benne Parrot bluetooth kihangosító és Eberspaecher állófűtés. 

Nem akartam dízelt, de jól utnajártam és sok jót hallani a Honda dízelekről. Kellemes csalódás volt a benzines Mazda 6 1.8 után, mert sok esetben ez az autó halkabb (gyorsításkor és autópályán), 1-1,5 literrel kevesebbet fogyaszt átlagban, autópályán pedig kb 2 literrel. Nincs olajfogyasztása, ami a Mazdánál 1000 km-en 0,5-1 liter volt... Mondjuk az autópályás hosszabb meneteknél (140-150 km/h tempomat). Összehasonlíthatatlanul rugalmasabb, és valóban nem tapasztalni turbólyukat, ahogy a tesztek is írják. Gyakorlatilag 1000-es fordulattól húz 4500-ig. Döbbenetes, azelőtt ilyen dízelt nem vezettem.

 

DE sajnos megtörtént amire senki se vágyik: a baleset. Július 13-án (naná, 13.) sok szerencsétlen körülmény egyszerre történő kibontakozása miatt elvesztettem uralmam a kocsi felett és egy lejtős, alagútba vezető autópálya lehajtónál egy erős jobbos kanyarban a baloldalon lévő betonfalnak csapódott az autó... Bal oldala sérült, oldallégzsák és függönylégzsák nyílt, a beltér amúgy egyben maradt. Bal futómű deformálódott. Egy jó dolog: az autó elég kemény...

 

ITT kérném a segítségeteket: mivel ez igen ritka autó, pár bontott alkatrészre lenne mihamarabb szükségem: bal első sárvédő, bal küszöb, bal első és bal hátsó ajtó, jobb hátsó sárvédő (rozsda és pocsék javítás miatt)

 

Nagyon köszönöm előre is! 

Matheusz86 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 204

A gyorsításos fordulatszámelelkedés mitől van?

A sárvédőív minden FR-V-nél rozsdásodik sajnos. Nekem mindkét ív elkezdett rozsdásodni, illetve az első ajtó alatti küszöb, de a motorháztetőn kavicsfelverődés miatti sérülésnél is. Folyamatosan figyelem az FR-V-ket, mindet eszi a rozsda. Nekem 150e Ft-ot mondtak a javításra.

paleszp Creative Commons License 2016.07.05 0 0 203

Szia!

Csak userként szólok hozzá, elsőre ellenőrizném a fékolaj-szintet, aztán esetleg az ABS jeladók csatlakozásait, lehet, hogy kontaktos, illetve a fékbetétek vastagságát.

Aztán, ha nem akkor szerelő :)

Kérdés: 183-as hozzászólásomban említett 4.-5. fokozatban való kigyorsításnál való felpörgést nálad nem tapasztalható?

 

Előzmény: igorov_007 (202)
igorov_007 Creative Commons License 2016.06.29 0 0 202

Tisztelettel szeretném megkérdezni, hogy tapasztalt-e már valaki olyat, hogy egyszerre világít az abs, a "felkiáltójel" és a vsa kontroll-lámpa? Vajon mitől lehet ez?

 

Nálam pár napja van az, hogy ez a három visszajelző menet közben kigyulladt, aztán kezdetben idővel még kialudtak ezek a lámpák, de mostanra már mindig égve maradnak. A kocsim értelemszerűen Honda Fr-v, azon belül 2006-os 2.2-es i-ctdi.

 

A másik, hogy az autón, a legkülönfélébb helyeken és karosszéria elemeken (de a csomagtérajtó a leginkább fertőzött) kb. bárányhimlő szerűen apró pörsenések (rozsda) ütik fel a fejüket. Ezzel találkozott-e már valaki, illetve milyen megoldást keressek szerintetek? Igencsak dühít. Három éve van meg az autó, akkor semmi nem látszott a karosszériáján, most meg jönnek elő ezek a dolgok. Ennyire nem öreg a kocsi, hogy ilyen gondja legyenek, a családban van például egy ennél idősebb Jazz, egy gombostűfejnyi rozsda sincsen rajta.

 

 

A választ köszönöm előre is: I

PetyusMaci Creative Commons License 2016.05.09 0 1 201

Köszi mindenkinek az eddigi segítséget. Tényleg fájó szívvel, de lemondtunk a típusról.
Az elmúlt 1 hétben 6 FR-V-t néztünk meg, abból 4-et már evett a rozsda, valamelyiket jobban valamelyiket kevésbé.
2,6 misiért találtunk olyat amelyiket még nem(olasz import), de nem vállaljuk be, nagy a valószínűsége, hogy később úgyis rozsdásodni fog. Gittelgetni/fényezgetni felesleges, 1-2 év után újra jelentkezik, mivel belülről eszi. Ki lehetne javítani úgy, hogy 8-10 évig ne legyen vele baj fél millió Ft-ért... Ennyiért köszönjük, de nem....
Közben egy tapasztalt Japán párti ismerős is azt mondta, hogy ezekkel ugyan az van, mint a 6-os mazdákkal. Szarul lett megcsinálva a sárvédőív. Amelyik még nem rozsdásodik, az majd fog. Ettől függetlenül motorikusan és műszakilag jó autók
A képen már egy 2007-es évjáratú autó kerékjárati lemeze látható, már hullámos és eszi a moly. Sajnáljuk :(

Előzmény: NAR (200)
NAR Creative Commons License 2016.05.09 0 0 200

Hétvégén megnéztem, egy kicsit az enyémen is látszik rozsda mindkét oldalon.

Előzmény: PetyusMaci (195)
egyperegy Creative Commons License 2016.05.06 0 0 199

szuper, köszönöm

Előzmény: Marquitos (198)
Marquitos Creative Commons License 2016.05.06 0 0 198

Na, megnéztem és most sincs rá visszahívás. 

Előzmény: Marquitos (197)
Marquitos Creative Commons License 2016.05.06 0 0 197

Alvázszám alapján a honda.hu-n leellenőrizhető, de a tulajdonosnak/üzembentartónak a KEK KH küld értesítőt, ha visszahívják a kocsit. FR-V visszahívásról én nem tudok, az én alvázszámomra februárban nem vonatkozott, de pont ma olvastam, hogy állítólag kiterjesztik több autóra, úgyhogy ha hazaérek, újra lecsekkolom. 

Egyébként a vásárlástól ez ne tartson vissza, Jazznél én már túlvagyok rajta. 

Előzmény: egyperegy (196)
egyperegy Creative Commons License 2016.05.06 0 0 196

Sziasztok,

én is FR-v vásárlásán töröm a fejem.

Azt szeretném kérdezni, hogy mit tudtok erről a Honda légzsák mizériáról, van olyan lista amin szerepel frv is van ahol nem.

Van tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Köszi

PetyusMaci Creative Commons License 2016.05.04 0 0 195

Most voltunk megnézni egy 1.7-est, rendben volt a sárvédő, de egy kis helyen kezdődik. Szokott állni a házunk közelében egy ezüst FR-V, mind2 oldalon eszi a rozsda, főleg a kerékjárati ívre ráhajló lemezt.
Hidd el, senki se szeretné jobban ezt a kocsit mint mi, nem véletlen koptatom itt a klaviatúrát ezen a fórumon, de ez a rozsda dolog elijesztő számomra. A lakatost nem bántanám, ő csak jót akar nekem, ennyi pénz nem játék.
Egyébként össze vissza beszélnek a hondások. A tegnapi hondás ahol a drága FR-V volt az azt mondta, hogy hiába a javítások 2 évente visszatér a rozsda. A mai gép szintén honda márkakereskedésből van, beszámított autó volt, a rozsdára azt mondta, hogy csak az korrodálódik amelyik már volt javítva, az olajfogyasztásra is rázta a fejét, míg a tegnapi azt mondta eszik az 1.7-es autók az olajat. Az ember azt hiszi, ha ilyen helyre megy, legalább őszinték az emberhez, de ezek is csak kereskedők... Vigyék az autót azt kész...

Előzmény: Marquitos (194)
Marquitos Creative Commons License 2016.05.04 0 0 194

Jaj ne már! Azt nem mondta, hogy vegyél Audit/VW-t, mert csak az az autó? Jó pár FRV-t, CRV-t néztem meg, egyik sem volt szétrohadva, pedig nem a 4-5 évesek közül válogattam. Igen, az igaz, hogy vannak helyek az autón, ahol megjelenhet a rozsda, de idejében foglalkozni kell vele és akkor nem lesz gond. Az enyémen is volt pár folt a hátsó sárvédőív belső felén, de olyat hogy ezek az autók belülről rohadnának... 

Előzmény: PetyusMaci (193)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!