Sziasztok, FR V van kinezobe valamikor az ev elejen, es szeretnek informaciokat szerezni mik a tapasztalatok, es ugyebar ez egy jo hely erre, pl mire figyeljek vasarlas elott stb. Elore is koszonok minden segito szandekot.
Hello! Meghívlak egy facebook FR-V klubba. Egyenlőre nem nagy az élet, kevesen vagyunk, de remélem leszünk többen is és remek tapasztalat cserélő hely lesz.
Hello! Meghívlak egy facebook FR-V klubba. Egyenlőre nem nagy az élet, kevesen vagyunk, de remélem leszünk többen is és remek tapasztalat cserélő hely lesz.
Hello! Meghívlak egy facebook FR-V klubba. Egyenlőre nem nagy az élet, kevesen vagyunk de remélem leszünk többen is és remek tapasztalat cserélő hely lesz.
Honda FRV 2008 1.8 Executive első ülések fejtámlájába szeretnék videó rendszert beépíteni. Tudtok róla, hogy ehhez a modellhez létezik gyári, után gyártott megoldás? Az univerzálisak nem nagyon érdekelnek első körben.
Végre sikerült döntenünk és meglett az új autónk egy Honda FR-V 1.7 személyében. :)
Lenne két kérdésem a régi tulajokhoz.
Új téli gumit akarok rá vásárolni a márka már megvan, GoodyearGoodyearGoodyearGoodyear UG9 195/65R15. Viszont ugyan ezt az abroncsot olcsóbban meg tudnám venni, erősítatt, XL-es változatban. Használ valaki ilyen abroncsot. Származhat hátrányom belőle, ha ezt választom?
A másik kérdésem a motorolaj. Ki milyet ajánl az autóba?
Pár hónapja vásároltam egy FR-V -t 11 évesen. Kezdetben minden rendben volt vele, viszont egyszer egy hirtelen gyorsítást követően világítani a motorhiba lámpa. Szervizbe mentem, kiolvasták, hogy a VTEC szelep hiba miatt. Mint kiderült kevés volt az olaj. Feltöltés megtörtént. Viszont ettől függetlenül fenn áll egy másik hiba. Arról a műszerfal nem ad semmi visszajelzést. Név szerint az, hogy hideg állapotban rángatva indul el és a mai napon felmelegedett állapotban is éreztem rángatást menet közben.
Nyáron vettem, akkor nem volt ilyen gond. Most hogy bejöttek a hűvösebb reggelek, mostanában tapasztaltam ezt. Esetleg ez is összefüggésben lehet a VTEC szelep működésével? Amit még tapasztaltam, hogy 2. 3. 4. fokozatban motorfékezés esetén egy egy pillanatokra mintha kihagyna a fékező erő. Ennek mi lehet az oka?
Köszönöm, ha valaki tud hasznos információt mondani.
Ja...igen még valami. Mivel pár hónapja vagyok tulajdonosa csak FR-v -nek, nem nagyon ismerek helyeket, ahol megfizethető áron lehet beszerezni hozzá bontott, vagy után gyártott alkatrészeket. Tudnátok ilyen helyeket ajánlani?
Szia! Én is FR-V-t szerettem volna venni(nagyon bejött az első üléssor), sajnálatos módon 5 megnézett autóból 4 rohadt a hátsó sárvédőívnél. Az egyik kiszemelt autót a 3. kerületi Hondánál árulták, a főnök azt mondta az összes rohad sajnos. Hiába javítják le, 2 éven belül megint előjön. Beszéltem karosszéria lakatossal és ő is megerősítette. Ugyan az a probléma mint a 6-os Mazdáknál. Belülről rohad és elmondta, hogy gyakorlatilag nem is szívesen vállalnak ilyen munkát. Ráadásul nem egy olcsó autóról beszélünk, a jobb darabok 2 millió körül vannak aztán semmi humorom nincs egy ilyen drága autót venni úgy, hogy később a rozsdával kell foglalkozzak, szóval én ennél a pontnál tettem le a típus megvételéről. Azóta egy Prius boldog tulajdonosa vagyok. Sajnálom, de ez az igazság.
FR-V vásárlása előtt állok (2.2D). Érdekelne, hogy a több helyen említett sárvédő rohadás, belülről rohadás mennyire típushiba, mennyire kell tőle tartani? Mindegyiken megjelenik előbb-utóbb?
Lehet, hogy már nem aktuális számodra, de azért leírom, hogy szerintem a csepeli Honda bontónál érdemes próbálkozni, mind bontott, mind gyári, illetve utángyártott új alkatrészeket illetően.
Üdvözlök mindenkit, tavaly novemberben vettem a Honda FR-V 2.2 i-ctdi autómat, amiben azóta családommal örömünket leljük.
Azóta 15 ezer km alatt semmi probléma nem volt vele, a gyári extrákon kívül van benne Parrot bluetooth kihangosító és Eberspaecher állófűtés.
Nem akartam dízelt, de jól utnajártam és sok jót hallani a Honda dízelekről. Kellemes csalódás volt a benzines Mazda 6 1.8 után, mert sok esetben ez az autó halkabb (gyorsításkor és autópályán), 1-1,5 literrel kevesebbet fogyaszt átlagban, autópályán pedig kb 2 literrel. Nincs olajfogyasztása, ami a Mazdánál 1000 km-en 0,5-1 liter volt... Mondjuk az autópályás hosszabb meneteknél (140-150 km/h tempomat). Összehasonlíthatatlanul rugalmasabb, és valóban nem tapasztalni turbólyukat, ahogy a tesztek is írják. Gyakorlatilag 1000-es fordulattól húz 4500-ig. Döbbenetes, azelőtt ilyen dízelt nem vezettem.
DE sajnos megtörtént amire senki se vágyik: a baleset. Július 13-án (naná, 13.) sok szerencsétlen körülmény egyszerre történő kibontakozása miatt elvesztettem uralmam a kocsi felett és egy lejtős, alagútba vezető autópálya lehajtónál egy erős jobbos kanyarban a baloldalon lévő betonfalnak csapódott az autó... Bal oldala sérült, oldallégzsák és függönylégzsák nyílt, a beltér amúgy egyben maradt. Bal futómű deformálódott. Egy jó dolog: az autó elég kemény...
ITT kérném a segítségeteket: mivel ez igen ritka autó, pár bontott alkatrészre lenne mihamarabb szükségem: bal első sárvédő, bal küszöb, bal első és bal hátsó ajtó, jobb hátsó sárvédő (rozsda és pocsék javítás miatt)
A sárvédőív minden FR-V-nél rozsdásodik sajnos. Nekem mindkét ív elkezdett rozsdásodni, illetve az első ajtó alatti küszöb, de a motorháztetőn kavicsfelverődés miatti sérülésnél is. Folyamatosan figyelem az FR-V-ket, mindet eszi a rozsda. Nekem 150e Ft-ot mondtak a javításra.
Csak userként szólok hozzá, elsőre ellenőrizném a fékolaj-szintet, aztán esetleg az ABS jeladók csatlakozásait, lehet, hogy kontaktos, illetve a fékbetétek vastagságát.
Aztán, ha nem akkor szerelő :)
Kérdés: 183-as hozzászólásomban említett 4.-5. fokozatban való kigyorsításnál való felpörgést nálad nem tapasztalható?
Tisztelettel szeretném megkérdezni, hogy tapasztalt-e már valaki olyat, hogy egyszerre világít az abs, a "felkiáltójel" és a vsa kontroll-lámpa? Vajon mitől lehet ez?
Nálam pár napja van az, hogy ez a három visszajelző menet közben kigyulladt, aztán kezdetben idővel még kialudtak ezek a lámpák, de mostanra már mindig égve maradnak. A kocsim értelemszerűen Honda Fr-v, azon belül 2006-os 2.2-es i-ctdi.
A másik, hogy az autón, a legkülönfélébb helyeken és karosszéria elemeken (de a csomagtérajtó a leginkább fertőzött) kb. bárányhimlő szerűen apró pörsenések (rozsda) ütik fel a fejüket. Ezzel találkozott-e már valaki, illetve milyen megoldást keressek szerintetek? Igencsak dühít. Három éve van meg az autó, akkor semmi nem látszott a karosszériáján, most meg jönnek elő ezek a dolgok. Ennyire nem öreg a kocsi, hogy ilyen gondja legyenek, a családban van például egy ennél idősebb Jazz, egy gombostűfejnyi rozsda sincsen rajta.
Köszi mindenkinek az eddigi segítséget. Tényleg fájó szívvel, de lemondtunk a típusról. Az elmúlt 1 hétben 6 FR-V-t néztünk meg, abból 4-et már evett a rozsda, valamelyiket jobban valamelyiket kevésbé. 2,6 misiért találtunk olyat amelyiket még nem(olasz import), de nem vállaljuk be, nagy a valószínűsége, hogy később úgyis rozsdásodni fog. Gittelgetni/fényezgetni felesleges, 1-2 év után újra jelentkezik, mivel belülről eszi. Ki lehetne javítani úgy, hogy 8-10 évig ne legyen vele baj fél millió Ft-ért... Ennyiért köszönjük, de nem.... Közben egy tapasztalt Japán párti ismerős is azt mondta, hogy ezekkel ugyan az van, mint a 6-os mazdákkal. Szarul lett megcsinálva a sárvédőív. Amelyik még nem rozsdásodik, az majd fog. Ettől függetlenül motorikusan és műszakilag jó autók A képen már egy 2007-es évjáratú autó kerékjárati lemeze látható, már hullámos és eszi a moly. Sajnáljuk :(
Alvázszám alapján a honda.hu-n leellenőrizhető, de a tulajdonosnak/üzembentartónak a KEK KH küld értesítőt, ha visszahívják a kocsit. FR-V visszahívásról én nem tudok, az én alvázszámomra februárban nem vonatkozott, de pont ma olvastam, hogy állítólag kiterjesztik több autóra, úgyhogy ha hazaérek, újra lecsekkolom.
Egyébként a vásárlástól ez ne tartson vissza, Jazznél én már túlvagyok rajta.
Most voltunk megnézni egy 1.7-est, rendben volt a sárvédő, de egy kis helyen kezdődik. Szokott állni a házunk közelében egy ezüst FR-V, mind2 oldalon eszi a rozsda, főleg a kerékjárati ívre ráhajló lemezt. Hidd el, senki se szeretné jobban ezt a kocsit mint mi, nem véletlen koptatom itt a klaviatúrát ezen a fórumon, de ez a rozsda dolog elijesztő számomra. A lakatost nem bántanám, ő csak jót akar nekem, ennyi pénz nem játék. Egyébként össze vissza beszélnek a hondások. A tegnapi hondás ahol a drága FR-V volt az azt mondta, hogy hiába a javítások 2 évente visszatér a rozsda. A mai gép szintén honda márkakereskedésből van, beszámított autó volt, a rozsdára azt mondta, hogy csak az korrodálódik amelyik már volt javítva, az olajfogyasztásra is rázta a fejét, míg a tegnapi azt mondta eszik az 1.7-es autók az olajat. Az ember azt hiszi, ha ilyen helyre megy, legalább őszinték az emberhez, de ezek is csak kereskedők... Vigyék az autót azt kész...
Jaj ne már! Azt nem mondta, hogy vegyél Audit/VW-t, mert csak az az autó? Jó pár FRV-t, CRV-t néztem meg, egyik sem volt szétrohadva, pedig nem a 4-5 évesek közül válogattam. Igen, az igaz, hogy vannak helyek az autón, ahol megjelenhet a rozsda, de idejében foglalkozni kell vele és akkor nem lesz gond. Az enyémen is volt pár folt a hátsó sárvédőív belső felén, de olyat hogy ezek az autók belülről rohadnának...