Teljesen mindegy az időjárás, ha egy nyitható ablakkal nem rendelkező járművön nincs légbefúvás, az emberi felhasználásra alkalmatlan mind a négy évszakban.
Arra fogékonyaknak rugalmasabban variálható/lemondható, illetve olcsóbb.
Hiába van sűrűn vonat, hogyha jóval korábban el kell döntened, mivel mész, vagy különben drágább, ha meg közbejön valami, akkor nem, vagy csak részben visszaváltható a jegy.
De ha már ott tartunk, ma borult a Westbahn, 2-3 órát késtek vonatok, helyjegy nélkülieket zavarták le, de a klíma ment :) szóval az órás ütem inkább átlag, mint realitás. Persze pont a Sárgák miatt stresszeltem, hogy elérjem valahogy, mert ott fix a jegy, illetve két társaság közótti átszálláskor nincs utasjogom. De csak elértem a sárga grillsütőt.
Ha turista vagy es olcsó fix jegyet veszel, akkor ez olyan, mint a lufthansa-wizz air kérdés...van az a pénz, amiert alkalmazkodik az ember.
Amúgy a business osztályon is hőgutát osztottak, és szemmel láthatólag ott is családok, halandók ültek... üzletemberek nem veszik komolyan őket (egy vonat minta alapján).
Amúgy2 valakik azt mondták pár utasnak, hogy mehetnek a következő vonattal tovább (gondolom a késések miatt) csak azt nem.mondták, hogy beware of the yellow train. Ezeket Hhalomnál lerakták, mert teltházas volt a vonat és nem tudtak nekik már jegyet eladni.
Aki Régiójettel tervez utazni, annak térdre, imára!
Most szálltam le a nagy sárga húgyforralóról. A klíma elégtelen volt az összes kocsin, és még annyi bukóra nyitható ablaka sincs, mint egy máv cafnak. Még egy halbinak is jobban örültem volna, pedig ez nagy szám... szóval aki Regiojettel menne, az imádkozzon az időjárásért, vagy foglaljon át... mondanám, hogy MÁV-ra, de ott is befürödtem, ha nem is ennyire...
Amúgy megfigyelésem szerint a külföldi turisták adják a regiojet forgalmának a nagyját... szegények, ha egy európai útra jöttek, fájdalmas élménnyel mennek. Kivéve, ha indiából jöttek és ezt szokták meg...
Szlovénia egyébként milyen vonatos élmény? Melyik részek a legszebbek?
Kopertől Ljubljanáig szinte végig elég szép, főleg hajnalban, ahogy feljössz Koperből. Utána a Ljubljana-Celje szakasz is érdekes, Celjétől Hodosig már laposabb a táj. Sezanától felfelé Nova Gorica, Jesenice felé szintén szép a táj.
Szlovániában mennyire jellemző egyébként a késés? Mert 7,55-re ér a Koperi IC Ljubljanába és onnan 9,30 kor indul a Citadella Budapestre. A másfél óra elég elvileg átszállni?
Szlovénia egyébként milyen vonatos élmény? Melyik részek a legszebbek?
Igen, lehet be lehet állítani akár 24 órás tartózkodást átszálláskor. Eredeti kérdésedre válaszolva, ha késés van, akkor elfogadják a jegyedet a következő vonaton, ha bukod a csatlakozást. Még új helyjegyet is kapsz ingyen, de ehhez sorba kell állnod. Mivel nem kötelező a helyjegy, én nem szórakoznék vele, ha modjuk sietsz.
Július végére Stuttgart a vennék jegyet. Jelenleg 56 euró a német oldalon, viszont vonathoz kötött és Münchenben 14 perces átszállási idő van az ICE re. Ha lekesem, és csak később tudok Münchenből tovább utazni, akkor mi a teendő? Elfogadják a jegyet, csak helyjegyet vegyek újat?
Egy kis segítséget szeretnék kérni amiért előre is köszi :)
Júliusban 2 éjre kiugranék Koperbe. Az egyik kérdésem, hogy az Isztria gyorsvonat minden nap jár?
Másrészt a Hotel miatt jobb lenne 12 óra körül érkezni, ilyen eljutasi lehetőség van esetleg? Mert az Istria reggel ér Koperbe, és délutánig hova rakom a bőröndöt...
Tudja valaki hogy mi történt hogy 2 Startos fekvőhelyes kocsi áll Innsbruckban a tárolón? Itt kisorozták őket és az utasok csináljanak amit akarnak, vagy valami más miatt vannak itt?