Keresés

Részletes keresés

H_CS Creative Commons License 2024.06.22 -1 0 17136

Ahogy a keletis kocsimester mondaná: "Jaj, néztem itt, csak úgy legyezik magukat az utasok, olyan meleg van biztos benne."

Előzmény: jbaal (17135)
jbaal Creative Commons License 2024.06.22 -1 3 17135

Teljesen mindegy az időjárás, ha egy nyitható ablakkal nem rendelkező járművön nincs légbefúvás, az emberi felhasználásra alkalmatlan mind a négy évszakban.

Előzmény: juxx (17130)
Fizolti Creative Commons License 2024.06.22 0 1 17134

Arra fogékonyaknak rugalmasabban variálható/lemondható, illetve olcsóbb.  

Hiába van sűrűn vonat, hogyha jóval korábban el kell döntened, mivel mész, vagy különben drágább, ha meg közbejön valami, akkor nem, vagy csak részben visszaváltható a jegy. 

Előzmény: zjakabfi (17131)
juxx Creative Commons License 2024.06.21 0 0 17133

De ha már ott tartunk, ma borult a Westbahn, 2-3 órát késtek vonatok, helyjegy nélkülieket zavarták le, de a klíma ment :) szóval az órás ütem inkább átlag, mint realitás. Persze pont a Sárgák miatt stresszeltem, hogy elérjem valahogy, mert ott fix a jegy, illetve két társaság közótti átszálláskor nincs utasjogom. De csak elértem a sárga grillsütőt.

Ha turista vagy es olcsó fix jegyet veszel, akkor ez olyan, mint a lufthansa-wizz air kérdés...van az a pénz, amiert alkalmazkodik az ember. 

 

Amúgy a business osztályon is hőgutát osztottak, és szemmel láthatólag ott is családok, halandók ültek... üzletemberek nem veszik komolyan őket (egy vonat minta alapján). 

 

Amúgy2 valakik azt mondták pár utasnak, hogy mehetnek a következő vonattal tovább (gondolom a késések miatt) csak azt nem.mondták, hogy beware of the yellow train. Ezeket Hhalomnál lerakták, mert teltházas volt a vonat és nem tudtak nekik már jegyet eladni.

Előzmény: zjakabfi (17131)
juxx Creative Commons License 2024.06.21 0 0 17132

Zsé kategóriás előnyei vannak. Vagyis anyagi.

Előzmény: zjakabfi (17131)
zjakabfi Creative Commons License 2024.06.21 0 0 17131

Lehet hülye kérdés, de Bécsbe, Pragába miert választanám azt, miben tud többet az óras kétórás ütemnél?

Előzmény: juxx (17130)
juxx Creative Commons License 2024.06.21 0 0 17130

Aki Régiójettel tervez utazni, annak térdre, imára!

Most szálltam le a nagy sárga húgyforralóról. A klíma elégtelen volt az összes kocsin, és még annyi bukóra nyitható ablaka sincs, mint egy máv cafnak. Még egy halbinak is jobban örültem volna, pedig ez nagy szám... szóval aki Regiojettel menne, az imádkozzon az időjárásért, vagy foglaljon át... mondanám, hogy MÁV-ra, de ott is befürödtem, ha nem is ennyire...

 

Amúgy megfigyelésem szerint a külföldi turisták adják a regiojet forgalmának a nagyját... szegények, ha egy európai útra jöttek, fájdalmas élménnyel mennek. Kivéve, ha indiából jöttek és ezt szokták meg...

95 860 00 4914-1 Creative Commons License 2024.06.21 0 0 17129

Szlovénia egyébként milyen vonatos élmény? Melyik részek a legszebbek?

 

Kopertől Ljubljanáig szinte végig elég szép, főleg hajnalban, ahogy feljössz Koperből. Utána a Ljubljana-Celje szakasz is érdekes, Celjétől Hodosig már laposabb a táj. Sezanától felfelé Nova Gorica, Jesenice felé szintén szép a táj. 

Előzmény: volumenu (17126)
volumenu Creative Commons License 2024.06.20 0 0 17128

Az már nekem nem go d, késsen csak. Csak az IC508 ne késsen Ljubljanáig.

Előzmény: zjakabfi (17127)
zjakabfi Creative Commons License 2024.06.20 -1 0 17127

Szerintem normál esetben elég lesz, a Citadella szinte minden nap késik belépőben.

 

Előzmény: volumenu (17126)
volumenu Creative Commons License 2024.06.20 0 0 17126

Köszönöm.

Szlovániában mennyire jellemző egyébként a késés? Mert 7,55-re ér a Koperi IC Ljubljanába és onnan 9,30 kor indul a Citadella Budapestre. A másfél óra elég elvileg átszállni?

Szlovénia egyébként milyen vonatos élmény? Melyik részek a legszebbek?

Köszönöm!

giornalista Creative Commons License 2024.06.19 0 1 17125

miért ne fogadnák el...? 

Előzmény: volumenu (17123)
zjakabfi Creative Commons License 2024.06.19 -1 1 17124

Kizarnám az állampolgári megkülönböztetést.

 

Előzmény: volumenu (17123)
volumenu Creative Commons License 2024.06.19 0 0 17123

Sziasztok. Koperből visszafelé van egy 5,25 reggeli vonat Ljubljanába, amivel haza jönnénk, de itthon semmilyen lehetőség sincs jegyet venni rá. 

A szlovén vasút honlapján lehet online jegyet venni? Ha magyar vagyok, akkor is elfogadják a szlovén online jegyet? 

pancsicsi Creative Commons License 2024.06.16 0 0 17122

Ok. Köszi. 14,32 érek Münchenbe, 15,02 megyek Stuttgartba. Remélem a 30 perc elég lesz. 

Előzmény: bodecsabi (17121)
bodecsabi Creative Commons License 2024.06.16 0 0 17121

Igen, lehet be lehet állítani akár 24 órás tartózkodást átszálláskor. Eredeti kérdésedre válaszolva, ha késés van, akkor elfogadják a jegyedet a következő vonaton, ha bukod a csatlakozást. Még új helyjegyet is kapsz ingyen, de ehhez sorba kell állnod. Mivel nem kötelező a helyjegy, én nem szórakoznék vele, ha modjuk sietsz.

Előzmény: pancsicsi (17120)
pancsicsi Creative Commons License 2024.06.16 0 0 17120

Azt lehet? Akkor köszönöm szépen 

Előzmény: vjano (17118)
vjano Creative Commons License 2024.06.16 0 0 17119

.

Előzmény: vjano (17118)
vjano Creative Commons License 2024.06.16 0 0 17118

Állíts be hosszabb átszállási időt, és így több időd lesz Münchenben.

Előzmény: pancsicsi (17117)
pancsicsi Creative Commons License 2024.06.16 0 0 17117

Sziasztok. 

Július végére Stuttgart a vennék jegyet. Jelenleg 56 euró a német oldalon, viszont vonathoz kötött és Münchenben 14 perces átszállási idő van az ICE re. Ha lekesem, és csak később tudok Münchenből tovább utazni, akkor mi a teendő? Elfogadják a jegyet, csak helyjegyet vegyek újat? 

Tamás Gerencsér Creative Commons License 2024.06.11 0 0 17116

Köszönöm szépen!

Előzmény: BahnScorper (17115)
BahnScorper Creative Commons License 2024.06.11 0 0 17115

Svitavy és a német határ között 3 kV=, onnan 15 kV~

 

Bueker már jó ideje nem frissül, de openrailwaymag.org -on rajra van az is, hogy mi hogyan van villamosítva. 

Előzmény: Tamás Gerencsér (17112)
zjakabfi Creative Commons License 2024.06.09 -1 0 17114

Igen, minden nap jár.

Állomasi csomagmegörző vagy hotel csomagszoba.

Bpről nehezen hinnék jobb változatot.

Régen nyáron vett a Citadella koperi kocsikat,ilyet nem látok most.

Előzmény: Isstria (17113)
Isstria Creative Commons License 2024.06.09 0 0 17113

Sziasztok. 

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni amiért előre is köszi :)

 

Júliusban 2 éjre kiugranék Koperbe. Az egyik kérdésem, hogy az Isztria gyorsvonat minden nap jár?

Másrészt a Hotel miatt jobb lenne 12 óra körül érkezni, ilyen eljutasi lehetőség van esetleg? Mert az Istria reggel ér Koperbe, és délutánig hova rakom a bőröndöt...

 

Köszönöm 

Tamás Gerencsér Creative Commons License 2024.06.09 0 0 17112

Pantográfosat!

 

Az EC 172 vonalán Budapest és Hamburg között hol van 25kV-os ~ áramnemtől eltérő vontatás, és ezek mellett állomások között vannak?

 

Köszönöm szépen

 

gertam

 

Ps. A buecker.net jelszavas oldalára hol lehet regisztrálni

BahnScorper Creative Commons License 2024.06.08 -1 1 17111

Elektromos probléma volt, és úgy történt, ahogy írtad.

Előzmény: defcon (17110)
defcon Creative Commons License 2024.06.03 -1 0 17110

Tudja valaki hogy mi történt hogy 2 Startos fekvőhelyes kocsi áll Innsbruckban a tárolón? Itt kisorozták őket és az utasok csináljanak amit akarnak, vagy valami más miatt vannak itt? 

volumenu Creative Commons License 2024.05.17 -1 0 17109

Sziasztok!

A csíksomlyó expressz megáll Maglódon?

zjakabfi Creative Commons License 2024.05.02 -2 0 17108
sosiforda Creative Commons License 2024.05.02 0 1 17107

Komarno is teljesen legális opció.

 

És nem kötelező ott a séta sem (a komarnoi buszállomás a vasútállomás előtt balra van, a komáromi busz bemegy a komáromi vasútállomáshoz):

 

https://www.volanbusz.hu/files/public/Menetrendek/2022-04-01/mr2282022-04-04VBKOM-KOM.pdf

Előzmény: beauvois (17106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!