Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.22 0 0 39

mind a két képen AGP-s videokártyát látsz. Csak amíg az alsó 3,3 V-os, addig a felső 1,5 V-os.

Ha jobban megnézed a képet, akkor megfigyeled, hogy a 3,3 V-os kártya nem passzol az 1,5 V-os foglalatban, mert az alaplapon a sínben van egy müanyag pöcök, ami a behelyezést megakadályozza. De ha az nincs ott, mert kitörik, akkor a kártyát minden gond nélkül be lehet tenni az alaplapba.

Előzmény: munich (38)
munich Creative Commons License 2005.03.22 0 0 38
AGP-s videokártya
Előzmény: Törölt nick (37)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.22 0 0 37

na itt már előrébb tartunk.

 

nézd meg az alaplapod leírását a neten.

 

http://support.intel.com/support/motherboards/desktop/sb/CS-009010.htm

 

 

 

 

 

 

 

 

A mellékelt képek szerint igenis nem irreleváns dolog, hogy milyen videokártyád van.

 

Mert ha olyan kártyád van, aminek a slotja a lenti, és beleeröltetted az alaplapodba, akkor ne csodálkozz, ha elfüstöl.

 

A 300 W-os Acorp tápegységedet pedig dobd ki, és vegyél 350 W vagy 400 W os tápegységet. DTK, Chieftek vagy valami ilyesmit.

Előzmény: munich (34)
munich Creative Commons License 2005.03.22 0 0 36
Szerintem teljesen egyértelmű, hogy az Aqua a hibás. Ezt be is bizonyítom, úgyhogy inkább köszönetet kéne mondjatok, mint sem védeni a csalókat. 
munich Creative Commons License 2005.03.22 0 0 35
Táp: Acorp 300 W
munich Creative Commons License 2005.03.22 0 0 34
Processor           Genuine Intel(R) Pentium(R) 4 processor
Processor speed     1,50 GHz
Bus speed           400 MHz
L1 cache            Data Cache 8KB, Execution Trace Cache 12K Micro-ops
L2 cache            Advanced Transfer Cache 256KB
Form factor         ZIF Socket
Stepping            10
 
Előzmény: Törölt nick (32)
munich Creative Commons License 2005.03.22 0 0 33
Product name        Genuine Intel(R) Pentium(R) 4 processor based system
Board model         Genuine Intel(R) D845WN system board
Előzmény: Törölt nick (32)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.22 0 0 32

Szerintem ébredj fel, és nézd meg újra alaposan a gépedet.

 

Ha a továbbiakban el szeretnéd az ilyen malőröket kerülni, akkor ne vásároljál nyam-nyam gyártók cuccait. Ja és szerelés előtt süsd ki magad, hogy ne legyél feltöltődve elektrosztatikusan.

 

Továbbra sem írtad meg, hogy pontosan milyen alaplapod van, és milyen márkájú és hány W-os a tápegyésged van. (hány éves)

 

 

 

 

 

Előzmény: munich (31)
munich Creative Commons License 2005.03.22 0 0 31

Bizonyítani meg úgy tudom, hogy a gépem teljes mértékben kompatibilis ezzel a kártyával, továbbá az üzemi hőmérséklete kifejezetten alacsony és minden egyéb alkatrésze kifogástalanul működik.

A kártya egyértelműen hibás volt valószinű már eredetileg is, csak ezek az aqua-s csalók hazudoznak össze-vissza.

Előzmény: mr_ricsi (27)
munich Creative Commons License 2005.03.22 0 0 30

Geforce 4 Ti4200 ha ennyire fontos amúgy teljesen irreleváns az ügy szempontjából.

Másrészt a KERMI nagyon is létezik:

 

Ennek megfelelően a KERMI Kft. tevékenysége kiterjed

  • fogyasztási termékek vizsgálatára, tanúsítására,
  • műszaki tesztelésre, elemzésre,
  • szakmai, tervezési tanácsadásra,
  • igazságügyi és műszaki szakértői tevékenységre,
  • oktatásra.

Már beszéltem velük és nagyon is felkeltette az ügy az érdeklődésüket....

Előzmény: verz (26)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.22 0 0 29

nekem a Mistrallal egyszer volt gondom. Rámsóztak egy Philips CD írót, nagy kalap szar volt az egész, mert nem írt noname cd-ket. Visszavittem nekik, hogy  kenjék a hajukra, de elzavartak azzal, hogy vegyek márkás CD-ket. Amikor meg azzal vádoltam őket, hogy szar minőségű cuccokkat forgalmaznak, akkor is visszavertek, hogy egyrészt abból a cuccból sokezret eladtak már, másrészről meg a kereskedő feladata a raktáron lévő készlet eladása, és nem annak indoklása, hogy melyik milyen szar...

Végülis hagytam a fenébe, mert elismertük mind a ketten, hogy a kereskedő egy dologban hibázott csak, hogy a vásárláskor az LG és a Philips közül számomra a Philipset javasolta.

 

Ezek után a Philips márkaszervízt fárasztottam a CD-íróval. Használtam ameddig tudtam, aztán vittem vissza garanciális cserére. Amikor az is tönkrement, vittem újra. Sajnos 1 és fél év után még mindig ugyanazt a 4x tipust adták a 4 dik garanciális cserénél, amikor már 24x CD írónál lassabban nem is lehetett kapni....

 

Egyébként még egy javaslat. Ha az aquacomputerrel nem boldogulsz, akkor fordulj a márkaszervízhez.

Előzmény: lujzalujza (21)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.22 0 0 28

igen, réges rég még előfordult, hogy a kereskedők visszavették azokat a cuccokat, amiket esetleg a felhasználó hibájából ment tönkre. Mostanra viszont a kereskedők már eléggé kikupálódtak, így ha szemmel látható sérülés van a cuccon, (lesarkazott proci, elégett alkatrész a kártyán), akkor nyilvánosan körberöhögnek.

 

Javaslom, hogy menjél be egyszer a mistralhoz, és húzz egy füzetet, amiben a szervíz tapasztalatokat írják le a lúzereknek. Vannak benne érdekes dolgok...

 

Előzmény: munich (25)
mr_ricsi Creative Commons License 2005.03.22 0 0 27

"tönkre megy, nem az én hibámból, ezt bármikor bizonyítani tudom"

 

Hogyan tudod ezt bizonyítani?

 

"a KERMI és Fogyasztóvédelem nevének hallatán mindjárt "vissza is vettek" Hmm, nem különös"

 

KERMI már jóideje nem létezik.

 

Előzmény: munich (25)
verz Creative Commons License 2005.03.22 0 0 26
Inkább az a különös, miért nem vagy hajlandó megnevezni konkrétan milyen típusú kártyát vásároltál (dobozos vagy OEM), és melyik boltjukban...

Így nekem nem kerek az egész - különösen, mivel nekem (és ismerőseimnek) sosem volt problémám a garanciális ügyintézéssel náluk (Dohány u.).
Előzmény: munich (25)
munich Creative Commons License 2005.03.21 0 0 25

Akárki akármit mond, ha veszek valamit és tönkre megy, nem az én hibámból, ezt bármikor bizonyítani tudom, akkor azt ki kell cserélni.

Innentől kezdve minden kérdés felesleges...

Vásároltam már én is több helyen, volt, hogy vissza is vittem és minden probléma nélkül kicserélték. Ez az első alkalom, hogy selejtet akartak rámsózni.

Bár újfent beszéltem velük és a KERMI és Fogyasztóvédelem nevének hallatán mindjárt "vissza is vettek" Hmm, nem különös...?

ZE Creative Commons License 2005.03.21 0 0 24
Csak egy apró megjegyzés... Az egy év garanciát akkor kapod, ha azt a számlán, garanciajegyen vagy hasonlón feltüntetik. Ha nem, akkor _alkatrészt_ vettél, és arra nem _kötelező_ garanciát vállalni/adni.

Két, perre vihető mondatot fogalmaztál meg:
-selejtes áruval kereskednek,
-jogorvoslati (javaslom nézd meg a jelentését...) igény esetén nagy az arcuk.

Egyiket sem bizonyítottad, nagy nyilvánosság előtt történő rágalmazásnak hívják ezt...

HA találsz olyan boltot, ahol minden a törvények és jogszabályok, valamint a vásárló igénye és kívánsága szerint működik, akkor szólj... Ja, és persze legyen hasonló árszinten, mint a topicban említett két (Aqua és Mistral) cég.

Ja, mindkettőnek több boltja is van... Illene a pontos helyet is megadni, mert lehet, hogy épp az adott boltban nem volt szimpatikus a fellépésed...
Előzmény: munich (-)
DieM Creative Commons License 2005.03.21 0 0 23

En is vasaroltam 2 hete az Aquaban egy mp3 lejatszot es egy memoriat hozza. Nem szoltak, de nem volt kompatibilis egymassal a ketto. Visszavittem 2 napon belul es gond nelkul kicsereltek egy masik gyartoera, s a kulonbozetet sem kellett megfizetnem. Ezt a reszet nagyon korrektnek tartom. Igy a ceggel nincs problemam (csak hogy mas tapasztalat is legyen..)

Masreszt viszont a garancialis ugyintezesaz katasztofalis... olyan, mint regen a Mistalban... egymas hegyen hatan az emberek, egymast konyokolik ki egy 3m2 -es helyen... a varakozasi ido pedig 05-1,5h. En ezt talaltam minosithetetlennek, de ezt mar tobb cegnel tapasztaltam... sajnos altalanos rossz gyakorlat.

kiskopi Creative Commons License 2005.03.21 0 0 22
Az én tapasztalataim szerint nagyon korrektek voltak velem,bármikor is vásároltam náluk.Segitőkészen felvilágositást adtak ha kérdésem volt.
Az is igaz viszont,hogy garanciális problémám még nem volt a náluk vásárolt cuccokkal.
Pedig már többször és többféle hardverelemet vsároltam náluk.
Lehet,hogy igen rossz napot fogtál ki....
lujzalujza Creative Commons License 2005.03.21 0 0 21
Én vásároltam már az Aqua-nál és a Mistral-nál is, és egyikkel sem volt még gondom. Amúgy lány vagyok, és mindkét helyen minden laikus kérdésemre rendesen válaszoltak.
verz Creative Commons License 2005.03.21 0 0 20
Érdekes, ha konkrét kérdésre kellene válaszolni (konfiguráció, alkatrészek típusa stb.), akkor a fikázó topiktárs eltűnik, mint szürke csacsi a ködben... :(

Mellesleg 10 éves tapasztalatom szerint videokártya leégni vagy túlhúzástól, vagy ventilátorhiba, vagy táphiba miatt éghet le. (Ha eleve hibás a VPU - mint a kolléga célzott rá -, akkor meg nem is ad képet...)
Előzmény: Törölt nick (18)
al01 Creative Commons License 2005.03.21 0 0 19
Szerintem ha valaki luzer ne csodalkozzon... Engem is riogattak mar nem is egyszer, hogy a mistral igy, a mistral ugy... Aztan a garancialis vinyot se perc alatt csereltek ki egymas utan ketszer. Aztan en jottem ra, hogy a tapom lehet xar... Tapcsere utan nem halt meg tobb vinyo. Aztan amikor a videokartya ventije allt meg, azt is szo nelkul csereltek.
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.21 0 0 18

nem egészen.

 

ha veszel egy tv-t és pár nap alatt elromlik, akkor az nyilvánvalóan garanciális hiba.

 

Itt számítógépalatrészről van szó, ami már más tészta.

 

Szerintem jobban jársz, ha fórumokban utánaolvasol, hogy kinek milyen problémái vannak azokkal a chipsetekkel, amik a gépedben vannak.

 

De ha itt tartunk, akkor bátran ird le, hogy milyen videokártyáról van szó, írd le, hogy milyen márkájú, hány W-os tápegységed van, milyen alaplapod, milyen prociddal.

 

Talán valaki meg is fogja neked válaszolni, hogy mi miatt füstölt el a videokártyád.

Előzmény: munich (16)
munich Creative Commons License 2005.03.21 0 0 17
Érdekes, hogy csak ez az egy alkatrész romlott el a gépemben...
Előzmény: Törölt nick (15)
munich Creative Commons License 2005.03.21 0 0 16

Ha valami elromlik pár nap alatt és nem cserélik ki akkor ott a magyarázat csak bla bla lehet.

 

Előzmény: Törölt nick (14)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.21 0 0 15

ja még egy megjegyzés.

 

Ha szar tápegységed van, akkor ne csodálkozz, ha tönkremegy minden a gépedben. Nem árt azt is néhanapján bővítgetni.

Előzmény: munich (13)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.21 0 0 14

" nem garanciális hiba bla bla bla... " - itt közeszólok. Meg sem figyeled, hogy mit mondtak neked. Emlékszel rá még egyátalán?

 

Nekem az a véleményem, hogy aki nem ért a számítógép összeszereléshez, az ne szereljen számítógépet!

 

Ha pedig veszel valamilyen cuccot, akkor illik megkérdezni, hogy fog e működni nálad az a cucc, nem fog e valami elszállni stb. Mert az a helyzet, hogy nincs az az ember, aki el tud igazodni a SATA, AGP 8x, DDR, Via Chipset, 300Mhz FSB stb. rengetegben.

 

Emiatt ha valamit be szeretnél építeni a számítógépbe, akkor a vásárláshoz szerintem muszáj elvinni az alaplap leírását, sőt nem árt tudnod, hogy pontosan milyen procid van benne, milyen memória stb. Ha azt megmutatod a kereskedőnek, akkor nem valószínű, hogy gond lesz.

 

röviden ennyi.

 

Előzmény: munich (2)
munich Creative Commons License 2005.03.21 0 0 13

Nem húztam egyáltalán. Még csak nem is nagyon használtam!

Ráadásul a gépem egyáltalán nem is melegszik, a proci hőmérséklet is csak 35°C körül mozog, amire az ott okoskodó öreg úr azt mondta, hogy ilyen gép nincs...

Már a hozzáállásuk is egyszerűen kritikán aluli volt a problémához.

 

Előzmény: verz (12)
verz Creative Commons License 2005.03.21 0 0 12
Elég sokszor vásároltam már az Aquánál, eddig sosem volt velük garanciális problémám (a Mtrallal már igen...)

Még akkor is szó nélkül kicserélték a cuccot (pont egy videokártyát), ha náluk hibátlannak bizonyult (van ilyen sajnos, h bizonyos konfigot nem szeret vmi), igaz ilyenkor 15%-ot levonnak az eredeti összegből, de SZVSZ még így se olyan rossz üzlet.

Ha meg fölhúzod a videokarit és leégeted, akkor ne az üzletet szidd, h nem cseréli ki!
Előzmény: munich (-)
munich Creative Commons License 2005.03.21 0 0 11

Ez mind szép és jó, de már önmagában nevetséges, ha veszek valamit és tönkremegy akkor egy ilyen procedúrát kelljen lebonyolítani...

Mellesleg szerintem már akkor tudták, hogy hibás a termék amikor eladták, persze ezt nem tudom bizonyítani úgysem.

mr_ricsi Creative Commons License 2005.03.21 0 0 10

A 4)-ben leírtakkal az a gond, hogy ha Te mész a FVF-hez közvetlenül, akkor neked kell kifizetni a 12500Ft-os bevizsgálási díjat. Amit csak peres úton kaphatsz vissza, ha a bolt nem hajlandó kifizetni.

 

Jobb megoldás, ha azt kifogásolod meg, hogy a jótállás ideje alatt nekik kellene bizonyítani, hogy nem gyári hiba történt, és hogy ennek nem tesznek eleget.

Ekkor az FVF megbirságolja őket, a jegyző időlegesen bezárathatja a boltot, és ezek költsége nagyobb, mintha szó nélkül cserélnének.

 

Szerintem ez gyorsabb út és egyszerűbb.

Előzmény: lesifotos (8)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!