Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

swissbmw90 Creative Commons License 2019.04.28 0 0 29976

Sziasztok! Adott egy 330 XDA, 2007-es. Indítás után bedobja a kanyarkövetőt hibának (Kurvenlicht ausgefallen), viszont nem is szintezi a xenon-t. Lehet-e ilyenkor a lengőkarokon lévő szintezőmotor a hibás vagy inkább a kanyarmodul? Sajnos a hibakódolvasó nem ad ki rá semmit. Valakinek volt már hasonló? Segítőkész válaszokat előre is köszönöm! 

silverbear Creative Commons License 2019.04.24 0 0 29975

Sziasztok!

 

Keresek bontottat...vagy új is lehet..

E90

N53B30a

Benzines

 

Injektor- befecskendező.

 

135 375 890 48

 

30/3290239

 

Köszi..

escobar8304 Creative Commons License 2019.04.23 0 0 29974

Nekem LCI 20d van 286E km van benne, gyári váltóval semmi baja. 2009-es autó.

 

Előzmény: Robika892 (29973)
Robika892 Creative Commons License 2019.04.22 0 0 29973

Attól nem félek hogy rossz olaj fog belekerülni, rajt lesz a számlán, meg márkaszervízben van az autó. 

Csak az bosszant hogy egyik pillanatról a másikba, recsegés ropogás nélkül, mindenféle előjel nélkül eltűnik a rükverc fokozat,

egyszerűen kapcsolhatatlanná válik. Olajcsere még nem volt, gyári olaj volt a váltóban.

Aztán jön a telefon, hogy a váltókarral minden rendben, kopásmentes szinte, váltóhoz nincs alkatrész, és egy másik bontott váltót ajánlanak bele. 

Azt hittem felrobban a fejem, hogy egy 8 éves autónál ez megtörténhet. Ezek után mit várjon az ember értend? 

Nem volt ütve vágva az autó, stb, tehát teljesen érthetetlennek élem át a helyzetet.

Merjem-e tovább megtartani, lesz még rejtett hiba, sok a kérdés.

Már csak a vezérmű lánctól lehet rettegni, hogy az is idő előtt hal meg, bár 120 ezer van benn, attól még nem kellene tartanom de ki tudja már. 

Úgyhogy kezd a bizodalmam kifakulni ezektől az e90-esektől. 

Előzmény: Nick_X14XE (29972)
Nick_X14XE Creative Commons License 2019.04.21 0 0 29972
Nekem volt pre-LCI, meg ráncfelvarrott is. Az olaj színéből ítélve mindkettőre ráfért az olajcsere 150-160ekm környékén... De utána teszik a dolgukat, nem látszik széthullás jele.
Amit leszarnak a sarki szerelők hogy a korábbiba MTF LT-2 olaj kell az újabba MTF LT-3. Mindig meg kell nézni alvázszám alapján, én csak gyárit mertem belerakni, de öntenek mindenbe mindent, az áron meg meg max. a viszkozitási osztályon nem tudnak túllépni.
Pedig tud bajt okozni és okoz is:
https://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2010/12/22/keverhetok-e_a_valtoolajak/amp
Előzmény: Robika892 (29971)
Robika892 Creative Commons License 2019.04.21 0 0 29971

Sziasztok! 

 

Manual 6 sebességes váltóval tényleg sok baj szokott lenni? 

2 éve használom, 121 ezer garantált km-eres a kocsi, és vennem kellett bele egy bontott váltót. 

Ezek után mennyire bízhatok az autóban szerintetek? 

beszéltem egy megbízható bontós szakemberrel, egyből rávágta hogy ráncfelvarrott modell igaz? 

Ő szerinte folyamatosan hulnak szét a váltói. 

Kiváncsi vagyok a véleményetekre

 

SzPizza Creative Commons License 2019.04.19 0 0 29970

Szia,

 

Sajnos ez nem ilyen egyszerű..

 

Nézz át esetleg az autószerelő topic-ba. Ha már vezérműlánc csere, akkor érdemes olajpumpa meghajtó láncot is cserélni, ha már egyszer annyira szét van szedve. Ehhez jön még, ajánlottan a fogaskerekek cseréje, ráadásul felül VANOS fogaskerekek vannak, az elég sokba fáj, ha azt is cserélnéd, és ami még menet közben kiderül, eltörik, stb..  Ehhez jön még  az összes egyszer használatos tömítés és Al csavar cseréje, a spec. szerszámok, amiket vagy tudsz máshogy pótolni, vagy nem..

 

Én úgy tudom, hogy nincs km intervallum gyárilag megadva. Miért akarod cseréltetni?

Előzmény: Jenny0329 (29940)
Robika892 Creative Commons License 2019.04.14 0 0 29969

Sziasztok. 

 

Lenne egy olyan problémám hogy nem tudok az E90-enesemen hátramenetet kapcsolni.

6 sebességes manual váltó van benne, biztonsági reteszen még át tudom húzni, előre is megy még a kar egy picit, de bevenni már egyáltalán nem akarja. 

Mi lehet a hiba? 

Nick_X14XE Creative Commons License 2019.04.13 0 1 29968

A sima kormányom nekem is szép állapotú. Ott porosodik a garázsban egy polcon... :)

Előzmény: Dúrmoller2 (29967)
Dúrmoller2 Creative Commons License 2019.04.11 0 0 29967

Van egy alig (<10ekm) használt (nem sport!)kormányom légzsákkal együtt. Érdekel?

Előzmény: Nick_X14XE (29965)
Corollasolo Creative Commons License 2019.04.07 0 0 29966

Szia!

 

Még egy kérdésem lenne,hogy a szíjtárcsa csavarokat mekkora nyomatékkal kell meghúzni?

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: kovalszky- (29964)
Nick_X14XE Creative Commons License 2019.03.30 0 0 29965
Nem szeretne valaki karbon emblémás légzsákot?
Sportkormányhoz való, elcserélném sima emblémásra.
kovalszky- Creative Commons License 2019.03.25 0 0 29964

szia 

szijjtárcsábol csak gyari vagy corteco

 

Előzmény: Corollasolo (29961)
Mr_Tiba Creative Commons License 2019.03.25 0 0 29963

Sziasztok! CCC (prof.) /CIC magyarítás, friss (2019-es) térképek, extrák kódolása, gyári diagnosztika, szoftveresen javítható problémák megoldása, akksi reg. stb. bmwcoding69@gmail.com

keknoob Creative Commons License 2019.03.23 0 0 29962
Nekem november óta conti van benne. Lekopogom, de eddig ok. :D
Előzmény: Corollasolo (29961)
Corollasolo Creative Commons License 2019.03.22 0 0 29961

Sziasztok! 

 

Főtengely szíjtárcsával kapcsolatosan kérdezném, hogy Contitech (Continental) márkájú utángyártottal van valamilyen tapasztalatatok? (N47D20A)

Ha a Conti nem megfelelő akkor ti milyet havasoltok és hol lehet beszerezni?

Köszönöm a segítségeket!

keknoob Creative Commons License 2019.03.20 0 0 29960
Szia,

Nekem annó cserés volt a kettőstömegű.tünet: félig kinyomott kuplungnál erősödött a zakatolás/zörgés, majd teljesen kinyomott kuplungnál megszűnt. Leállításnál rázott egy nagyot. Bár nekem meleg motornál is ugyan úgy csinálta. Kereken 200ezer volt benne cserénél.
Előzmény: danielsoros (29959)
danielsoros Creative Commons License 2019.03.20 0 0 29959

Sziasztok!

 

Az alany egy e91 320d (M47) autó manuális váltóval.
Tavaly ősszel kezdődött a probléma, ahogy elkezdett hűlni az idő. Főleg reggeli indítások után, kb 8-10 °C alatti hőmérsékletnél alapjáraton a motor/váltó környékéről valami be-berázza a kasztnit, valamint ehhez később egy zakatoló hang is társul. Ha megyek vele (kb mire bemelegszik a motor) a jelenség elmúlik. Általában a külső hőmérséklet csökkenésével egyenes arányban rosszabbodik a dolog, de elég hektikus. Ha kinyomom kuplungot, egyértelműen enyhül a rázás. Ezenkívül indításnál, de főleg leállításnál (természetesen kinyomott kuplunggal) is viszonylag nagyot rúg a motor a kasztnin (rögtön megáll a forgása miután megszűnik az üzemanyagellátás, erős a motorfék, nagy tehetetlenség), erre a szerelő azt mondta, a típuson belül is autója válogatja melyik milyen finoman áll le, és ez nem is lesz jobb semmitől.

 

A következő dolgok már végre lettek hajtva:
- motortartó bakok cserélve
- főtengely szíjtárcsa cserélve (ezúttal gyárira, de előtte elpusztított 2 utángyártottat is rövid időn belül)
- szíjak, szíjfeszítő cserélve, szíjhajtás egyéb elemei is megvizsgálva
- Porlasztók smooth running test alapján rendben vannak

 

A hibaleírás utolsó 2 mondata alapján kettőstömegűre gyanakodnék, de, hogy bemelegedés után elmúlik, elbizonytalanít, és úgy nem szívesen fizetnék ki X százezret, hogy nem biztos, hogy megoldja a problémát. (Valamint az előző tulaj állítása szerint maximum 50 ezer km-rel ezelőtt cserélték kuplunggal együtt, bár ezt fenntartásokkal kezelem.)

 

Van itt esetleg valaki, aki tudna tanácsot adni tapasztalat alapján, hogy mi lehet az ok, vagy merre/mivel lenne érdemes folytatni a hibakeresést?

mlas45 Creative Commons License 2019.03.20 0 0 29958

Az e46 már legalább 14 éves... ott ne a típushiba izgasson, hanem hogy az adott példány milyen állapotban van...

A szokásos hibái már biztos meg lettek javítva a 200-300 ekm alatt (párszor :)

Előzmény: Tiasi (29957)
Tiasi Creative Commons License 2019.03.19 0 0 29957

Húúúú! köszönöm szépen!!! meg gondolandó!! igazábol a E46 is nézegetem!! arrol esetleg infód? ezt a két tipust nézem!! itt is a 318i és a 320i!!! ezt ugy tudom, hogy jó ki forrot tipus és strapa biró!!

Előzmény: Dainese1982 (29956)
Dainese1982 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 29956

Típushiba az olajfogyasztás. Ugye egy kör alatt nem fogja megenni az olajat, hogy látható legyen a szint csökkenés, de próba után hagyd járni alapjáraton picit sokáig (üzemmeleg motornál) aztán kérd meg hogy induljon el vele a tulaj te meg nézzed a kipufogót. Ha kék a füstje akkor bizony szelepszárszimering cserés lett. Nem nagy hiba, de mégis sokba kerül a motor összetettsége miatt és ha már cseréled akkor célszerű a láncos vezérlést is kompletten cserélni, ugyanis ott meg a láncvezető műanyag csuszka szokott ezután a 10-14 év után eltörni.

Szokott lenni valvetronic szelepvezérlés hiba, itt számtalan hibaforrás lehetséges, nem érdemes belenyúlni.

Belsejében ablakemelők szoktak behalni, fejegységen elhalványodik a kijelző stb.

Én kb ezekről tudok, pár nálam is előfurdult már, de egyébként jó autó...

Előzmény: Tiasi (29955)
Tiasi Creative Commons License 2019.03.17 0 0 29955

Sziasztok! kis infó kellene! vásárlás elött állok! melyikkel szemezgessek! E90 318i vagy 320i benzinesbe gondolkozok! Vásárláskor mit nézzek meg de nagyon! esetleg van tipus hiba! vagy ami gyakran meg adja magát? elöre is köszi!

keknoob Creative Commons License 2019.03.13 0 0 29954

Szerintem bontóból :)

Előzmény: Prot32 (29953)
Prot32 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 29953

Sziasztok ,

sikerült letörnöm a bmw 325i-mben az utastérbe befúvó szellőzők lamelláit, vagyis azokat irányító kis pöcköt. Hogy hívják ezt hivatalosan és hol lehet ilyet venni?

Köszönettel,

Botond

Kevin Creative Commons License 2019.03.11 0 0 29952

Igen, szerelhető az E91 xdrive-ra is is.

 

De a 255/35/18 be fog ütni hátul.

Előzmény: K. csaba81 (29951)
K. csaba81 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 29951

Elnézést de az enyém az nem X3 hanem X drive 320D !!

nagyon nem mindegy!!

Ezert kérdeztem hogy szabad e mert sokak szerint a difit szétszedi 

de pedig az ajtót kinyitva is szerepel a kocsin ez a méret !

Eléggé megoszlanak a vélemények!

Kevin Creative Commons License 2019.03.11 0 0 29950

A legtöbb X3/4/5/6 kétszélességű kerékkel van szerelve.

 

Az M5-ről nem is beszélve.

Előzmény: K. csaba81 (29949)
K. csaba81 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 29949

Sziasztok valaki szakértő meg tudja mondani E 91 Lci 320Xdrive pontos Alufelni +Abroncs méreteket?

Szerelhető e elöl 225/40/18 hátul pedig 255/35/18 as kerekekkel ?

A neten böngészve találtam táblázatot ahol szerepel az említett méret de ma egy személy azt mondta Az Xdrivra nem szerelhető a kétféle szélességű méret!

Egyépkent a teli kerekek 225/45/17  elől hátul de a hátsó felni gyárilag szélesebb JOT számozásu!

 

BMW E90 LCI Creative Commons License 2019.03.01 0 0 29948

Megmondom mi a baj én anno szétszedtem végette fél autót , nyisd ki a motorház tetőt sofőr felén a tűzfaltól jön fel 2db üzemanyag cső a 2 csövet össze kell gyors kötözővel húzni mert az adja a rezonanciait neki ér egy vas lemeznek, bármennyire is hihetetlennek tűnik. nekem is berezgette egész karosszériát az a 2db cső.:D

Előzmény: Törölt nick (29941)
pepetigris Creative Commons License 2019.02.25 0 0 29947

Van valakinek N54 tuning tapasztalata, vagy tudtok olyat aki tényleg ért a chipeléshez?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!