Megnyílt a 100-as és a 120-as vonalak topikja (az alföldi vonalak (már csak a 80-as hiányzik)). Én, hogy ezeknek a topikoknak konkurenciát teremtsek, ezért ezennel megnyitom a Dunántúli fővonalak topikját.
Te sem tudod megmagyarázni, ugye, hogy miért kell állandóan titkolózni és hazudozni a késések okát illetően, miért kell mindenre "műszaki meghibásodást" kamuzni?
Miért nem lehet elmondani annak a hülye utasnak, hogy lerohadt a mozdony, és egy másik mozdony indul el a vonatért Szombathelyről, Székesfehérvárról vagy akárhonnan? Vagy autót gázolt a vonat Bükkösmogyorós és Iszapszentgilisztás között, a rendőrség mindkét vágányt lezáratta, a helyszínelés végéig, várhatóan órákon át nem lesz vonatközlekedés? Miért kell még 2023-ban is ezt az ostoba szivatást csinálni, hogy 5 percenként emeli a késés mértékét a máv, és ott rohasztja bizonytalanságban az utasokat a peronon, akik azt hiszik, hogy talán 10-20-30 perc múlva talán megjön a vonatuk, pedig a fővaskalap az irodában már tudja, hogy itt kb. 3 órán át egy szúnyog sem fog elindulni?
Ti érdemelnétek már meg, hogy eltakarodjatok piaci céghez dolgozni, nem vasutasként élősködni az adófzetőkön és szivatni őket ezzel a lekezelő patkány vasutas stílusotokkal.
Még mindig nem érted a vasutas agyaddal, hogy nem mindegy, hogy 5 perc késéssel indítanak, amit 5 percekkel növelve eljutnak 360 percig, és közben 6 órán át ücsörög (vagy méginkább ácsorog) az utas a peronon, vagy bemondják, hogy kisiklott egy vonat,/embert gázolt/autóval ütközött...stb., lezárva az egyik/mindkét vágány, és a helyszínelés végégig, tehát órákig nem lesz közlekedés. Akkor az utas megy Volánbusszal, városi közlekedéssel, hívja a rokont, hogy jöjjön érte autóval...stb.
K*rvára nem mindegy, és nem csak a vasútbarátokat érdekli. De a hülye vasutas legszívesebben még menentrendet sem tenne közzé, hanem legyen elég annyi, hogy 2023. december 10. és 2024. december 10. között megy majd a vonat valamikor valahova, aztán kész, mit kell itt telhetetlenkedni.
nem. de legalább nem dinnyeként ül a tehervagonban, hanem utasként képben van.
vagy ha megteheti: választ mást eljutást/elhalasztja.
ha semmit nem tud, akkor csak várja h történjen valami (ráadásul visszafelé indul el a szerelvény) és elkezdi szivből gyűlölni a máv-ot, majd legközelebb már autóval megy.
9009: életemben nem láttam még ilyen pontos/informatív tájékoztatást. gondolom ki is rúgják aki ezt ki merte tenni, mert "ehhez az utasnak semmi köze"..
Lett valami javulás Balatonszentgyörgy és Nagykanizsa között a nemrég véget ért vágányzárt követően?
Mostanra elnézve a droidon a menetidőket látszik a javulás. Vágányzár előtt nem lehetett tartani a menetrendet, most igen, mínuszos vonatot is látni a Szentgyörgy-Kanizsa szakaszon.
Persze minden relatív, emlékszem én 3 megállással 35 perces menetidőre a kilencvenes évekből, meg a haladós IC 28 percére.
Amiket javítottak idő kell,amíg át lehet adni az eredeti sebességre,bár fogalmam nincs mi indokolta a hosszan tartó vágányzárat,de ez a szöszmötölés,ami manapság divatos kalap szart nem ér a magyar (és semmilyen) vasúti hálózaton....Majd addig hagyják "süllyedni",míg lesz egy hirtelen módváltás,pénteken kigondolják,hétfőn üzemkezdettől az lesz és punktum,szintén ahogy manapság szokás...itt már a világon semmin nem kell csodálkozni,az nyilvánvaló,hogy a mellékvonalaknak meg vannak számlálva a napjaik,hónapjaik,maximum éveik,de már a fővonalakon sem betonbiztos a vasúti közlekedés(lásd 1-es....)
Nyári menetrendben darabszámra biztosan több van a 30a vonalon. Viszont a 100a tele van elővárosi vonatokkal télen-nyáron. Nem véletlenül merült fel a harmadik/negyedik vágány a 100a esetében.
" vagyis a 100a-n többször dobják félre a tehereket átlagban és jellemzően hosszabb időkre is."
Kökiről az IC blokkján megindulva Abonyig simán le lehet érni megállás nélkül. Zonás után indulva Albertirsa előreküldi az IC-t, és mehetsz is tovább. Alapvetően nem a személyforgalom miatt vannak félredobálva a tehervonatok, hanem mert a 120/140 nem fogadja.