Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2021.10.07 0 0 6196

Üdv!

Hát én sem vagyok motor szerelő kimondottan. Én kocsikat szerelek de semmi ugymond olyan nincsen kocsiban motorban ami eltérne annyira h ne tudjam hogy mi micsoda. Mind két jármű tipusban vannak eltolt dolgok. A rotax bloknál nem igen van nyafogosabb blok. A kymco blokbok elég stabilok igaz van ott is eltolt pl 500 blokkok annyira nem jó. Az 50es blokot már nem tudom miota gyártják de jó pár évtizede. 

Előzmény: djuice (6194)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.10.07 0 0 6195

Én most újítottam fel egy Agility Carry-t.A motorja szétesve besülve került hozzám.Amit lehetett visszaszereltem a többi új.

Kb 30-35 lehetett az anyagköltség.Gondolom a "szaki"ugyanennyit rátesz szerelésre!::

Viszont(legalább is ezen)a 4T 50-es blokkon minden cserélhető,szerelhető.Komolyan meglepődtem mennyire javíthatóan tervezték meg ezt a Tajvani szakik.

 

Viszont ma megjött egy Jet sisak amit kifejezetten azért vettem mert az ülés alá beférjen...én nem fér be.

Na ezt jól el méretezték.

djuice Creative Commons License 2021.10.06 0 0 6194

Egész biztos hogy szerelő és szerelő között is nagy különbség van, de attól még szerelők, mert van róla papírjuk. :)))

De mi felénk a nagy többség az csak úgy "ért" hozzá, de magát szerelőnek mondja.

Én meg ki merem mondani, hogy nem hogy szerelő nem vagyok, de amihez nem értek, ahhoz nem értek, csak amit itt infókat megtanulok, meg a hiv. szerelő mond, azok közt pinpongozok.

 

Viszont az a másik baj, ha két szerelő közt én vagyok a tolmács. Ugyanúgy mint az orvosnál: ha úgy mondom, azt hiszi okosabb akarok nála lenni és akkor egyből kikéri magának, hogy ő végzett orvosi egyetemet... A másik esetben pedig, ha laikusként próbál kérdezni az ember, akkor ezért nézik hülyének, hogy hogyhogy szerintük ilyen alapvető dolgot nem tud. :D

Előzmény: Szere28 (6193)
Szere28 Creative Commons License 2021.10.06 0 0 6193

Üdv!

Erre sajnos nem tudok mit mondani h milyen szerelők vannak. De tény sok nem tudom h mondja magáról h szerelő. Nálam az inkább az a gond h mondom ezt és ezt cserélni kell akkor meg kiakadnak meg h sok lesz. Nehéz ügyek ezek.

Előzmény: djuice (6192)
djuice Creative Commons License 2021.10.06 0 0 6192

Sztem melegítve rakják össze gyárban és összehűl, mint az atommag olyan erősen. Aztán lakatos cuccok nélkül hogy szedjék szét?

+ összerakásnál külön tudják melegíteni és hűteni is a darabokat. Szétszedéskor egyszerre melegedne + hősokkra már kristályszerkezeti átalakulást is szenved az anyag (túledződik v. kilátyul). Nem olyan egyszerű lehet azért.

 

27 volt a fteng. 25 a munkadíj + járulékos anyagok, olajcsere stb.

Csak onnan kezdődött, hogy "ááá, nincs itt nagy gond, 20 rongyból meglesz"!

Aztán mint a piacon: kérek 2 kiló banánt! 6 lett... maradhat? :)

Csak az a gond, a környéken ez a legjobb szerelő, full balfaszból meg sok van, aki egy karbi tisztításnak is rögtön "dörzsárral" megy neki...

Előzmény: Szere28 (6191)
Szere28 Creative Commons License 2021.10.06 0 0 6191

Dehogy lehetetlen azt cserélni az a csapágyat csak inkább nem akarják mert macerás. Egyszerübb egy ujjat berakni mert elég olcso hozzá.  

Előzmény: djuice (6190)
djuice Creative Commons License 2021.10.06 0 0 6190

Nekem rendesen be volt már rakódva a földutas portyázásoktól, s állítólag ezt úgy nagyon káros már hajtani, de 2x rákérdeztem, hivatalos szerviz! de én is meghőköltem. Laikus motoros meg be se lát oda, s főleg hogy 500km-enként ottki kéne slagolni. De a motorolaj szintet is most mondta el, hogy 500 km-enként ½ dl-vel pótolni kell (50/4T blokk). Így tavaly őszi hengercserémhez képest most el akartam vinni átnézetni, de szabin volt, 2 hetet vártam és be is állt a gép, mert 3000 km alatt 1 dl-t sem pótoltam (nem tudtam hogy gyakrabban kell), úgyhogy lett egy 62000-es főtengelycserém, mert szétment a csapágy, s állítólag azt csak tengellyel egyben cserélik, mert levehetetlen...

Na akkor mondta a szerelő, hogy ha nem a csapágymorgás, de a lendk. alatti berakódott tekercsek átkopása biztos elvitte volna elektronikailag, 100%. :(

Tanulópénz, csak kicsit drága és 2 héten múlt. :(

Előzmény: Szere28 (6189)
Szere28 Creative Commons License 2021.10.06 0 0 6189

Üdv!

Na ilyet biztos nem mond a gyár h slagold ki vizzel. Tény h vizálóvá van téve minden de csak mértékkel nem arra h ott konkrétan viz legyen. Én a léghütéses motoroknál leszoktam venni a külső müanyag burkolatott és szépen kifujom levegővel. Max még körbe fujom féktisztitóval. Nem gond ott a por. 

Előzmény: djuice (6188)
djuice Creative Commons License 2021.10.06 0 0 6188

Szere kolléga (vagy aki még jártas ebben)!

 

A lendkerék oldalról amit beszív port, mocskot a gyújtás felé a motor, azt hogy szabad/kell hivatalosan tisztítani?

 

Olyan meglepőt hallottam szerelőtől, hogy oldalról 10 óránál azért van a rácsos burkolaton egy 10Ft-os méretű dugóval fedett nyílás, hogy járó motornál mikor forog is a lendk. slagot be és az kimossa!

??????

Ez komoly?

Állítólag nem csinál zárlatot, mert minden el van szigetelve, de a porberakódás stb. ha elkoptatja a jeladót meg a tekercsek dolgait, akkor 40000 a csere. Állítólag az a nyílás gyárilag ezért van ott tisztításhoz illetve a mosáshoz.

???

Előzmény: Szere28 (6185)
Törölt nick Creative Commons License 2021.10.03 0 0 6187

Azért a villanyt ne csak nézd, esetleg mérd is. Mondjuk feszültséget a generátoron alapjáraton és fordulaton valamint hasonlóan az akkumulátoron.

Előzmény: DaKaJu (6186)
DaKaJu Creative Commons License 2021.10.02 0 0 6186

Erre gondolva kezdtem végignézni a kábeleket, csatlakozókat, de persze nem találtam semmit. (Bár lehet, hogy csak nem voltam elég alapos.) Van esetleg valami tuti módszer a testhiba megtalálására?

Előzmény: Szere28 (6185)
Szere28 Creative Commons License 2021.10.02 0 0 6185

Ezt elég sok minden okozhatja pl test hiba is.  

Előzmény: DaKaJu (6184)
DaKaJu Creative Commons License 2021.10.02 0 0 6184

Üdv!

Agility 50 4T a következő hibá(ka)t produkálja:

- Szépen könnyen indul majd egy idő után (de néha már indítás után azonnal) nem reagál a gázadásra. Ha valamelyik fékkart meghúzom annyira, hogy a féklámpa világítson, akkor magához tér a motor, gyönyörűen felpörög.

- Szépen könnyen indul de bemelegedés után, magasabb fordulatnál egyszer csak leáll a motor. Ilyenkor, ha nem veszem le a gyújtást, akkor nem lehet újraindítani. Ha leveszem és visszakapcsolom, akkor azonnal indul, de pár méter után megint leáll.

Gyújtótrafó és fesszabályzó van tartalékban, azokat próbáltam cserélni, de nem hozott eredményt. (Bár a fesszabályzó csere előtt csak az első hibajelenség fordult elő. Az újjal jelentkezett a második is. Azóta mindegy melyik van rajta, mindkét hiba elő-előfordul.) A kábelköteg látható (nem tokozott) részein végigmentem, törést (zárlatot) nem találtam. A csatlakozókat széthúztam, megtisztítottam, de így sem változott semmi.

CDI tud ilyen hibát okozni? (Sajnos az nincs másik próbára.) Esetleg valami egész más vonalon kellene keresni a megoldást?

 

szifu70 Creative Commons License 2021.09.30 0 0 6183

Szia!

Köszi,de sajnos eladta egyben a motort!!

 

Köszi mégegyszer

Előzmény: Lonesome Rider (6182)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.09.30 0 0 6182

06-31-771-42-77

 

Kérdezz rá!

Előzmény: szifu70 (6177)
szifu70 Creative Commons License 2021.09.30 0 0 6181

Köszönöm.

Probálkozom mindenhol!!

Előzmény: nikita53 (6180)
nikita53 Creative Commons License 2021.09.29 0 0 6180

Sajnálom. Tőlük próbáld meg nekem is ők szereztek jobboldali visszapillantó tükröt mert sem égen sem földön nem találtam. Igaz nem volt olcsó, de gyári tükör lett. Nagyon normális társaság. Amennyiben nem veszik föl a telefont vissza hívnak.

 

https://motomotors.eu/hu/tukor-bal-kymco-yager-gt.html

Előzmény: szifu70 (6179)
szifu70 Creative Commons License 2021.09.29 0 0 6179

Szia.

Megnéztem felhivtam az összeset.Nincs sehol,sajnos tipushiba!!

Ha valakinek van azonnal megveszem.

06703518481   Viktor

Előzmény: nikita53 (6178)
nikita53 Creative Commons License 2021.09.29 0 0 6178

Szia!

A jófogáson láttam óra csoportot nézd meg ott. Javítani nem tudom megéri e vagy egyáltalán foglalkozik e valaki ilyesmivel.

Előzmény: szifu70 (6177)
szifu70 Creative Commons License 2021.09.29 0 0 6177

Sziasztok.

Kymco xyting 250   2005ös évjárat  ,óracsoportot keresek,vagy aki megtudja javitani!!

Sürgös lenne,ha tudtok segitsetek légyszives!!

Lonesome Rider Creative Commons License 2021.09.28 0 0 6176

Agiizy Carry taposó idomot keresek!Asszem a sima Agility-é is ua.!

Továbbá Like hátsó kereket(dobfékeset)

Lonesome Rider Creative Commons License 2021.09.14 0 0 6175

Ez igaz.Köszi a linkeket!Megfontolom.

Előzmény: Törölt nick (6174)
Törölt nick Creative Commons License 2021.09.14 0 0 6174

Annak a motornak egy egyszerű 5.75-ös lámpabúra (bucket, vödör) van az elején. Ha nincs, rá kell rakni, egyezően az eredetivel. Aztán abba beleszerelni egy említett egységet. Ez nagyságrendileg ~25-30W fogyasztással határozott (úgy 1.5-1.7 H4-nek megfelelő) fényerőt fog produkálni, elfogadható vetítési képpel. (szum 55 USD)

Nem reklám, nem az enyém az Ali, de valami ilyesmire gondoltam:

 

https://www.aliexpress.com/item/1005001935851650.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.6a7a2eb4HsMOdX&algo_pvid=c236b562-d81f-448d-a724-24fe44e20fe7&algo_exp_id=c236b562-d81f-448d-a724-24fe44e20fe7-20&pdp_ext_f=%7B"sku_id"%3A"12000018155458821"%7D

 

és bele

 

https://www.aliexpress.com/item/32921751074.html?spm=a2g0o.detail.1000060.2.49ee6a6333ywPG&gps-id=pcDetailBottomMoreThisSeller&scm=1007.13339.169870.0&scm_id=1007.13339.169870.0&scm-url=1007.13339.169870.0&pvid=7375a759-07b6-4d5b-940f-2d0f1bdf22b4&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreThisSeller,scm-url:1007.13339.169870.0,pvid:7375a759-07b6-4d5b-940f-2d0f1bdf22b4,tpp_buckets:668%232846%238108%231977&&pdp_ext_f=%7B"sceneId":"3339","sku_id":"65982787871"%7D

 

Ahogy korábban leírtam, a segédmotoros kerékpárnak sem nem jogszerű az ilyen "átalakítása", de az elért eredmény műszakilag, esztétikailag, funkcionálisan vállalható, ellentétben (55W-os ködlámpa, spotlámpák, H11 ledek) terveiddel...

Előzmény: Lonesome Rider (6173)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.09.14 0 0 6173

Igen,gondoltam erre is,de itt éppen arrol lenne szó hogy egy H11-es tul.képen ködlámpa amit ráépítenék.Ezek pedig 55vattosak.Itt gondoltam a H11 ledes változatára akár.

Plusz,ha ez nem lenne elegendő akkor egy ledes motorkerékpár kiegészítő projektorosat.

De lehet ezek helyett két led-es "akármilyen 5000ft os lenne a legegyszerűbb;)

Előzmény: Törölt nick (6172)
Törölt nick Creative Commons License 2021.09.14 0 0 6172

Egy segédmotor világítás áramkörének nem (sem) egészséges a dupla terhelés.

Ellenben a szabványméretűnek (5.75"?) tűnő "vödör" engem csábítana arra (a szabálytalan átalakításra, ha már amúgy is szabálytalanul átalakítom a jármű gyári világítását  a típus-engedélyezetthez képest) , hogy a komplett foncsort cseréljem ki egy led-es egységre.

 

A jármű annyira egyedi megjelenésű, hogy kutya nem feltételezné, hogy nem így rakta össze a kiskínai.

Előzmény: Lonesome Rider (6171)
Lonesome Rider Creative Commons License 2021.09.14 0 0 6171

Valakinek van e tapasztalata az első lámpa 55-60wattos feltuningolásával?

Konkrétan lámpát cserélnék és ebben a nagyobb égő lenne a használhatóbb.A generátor bírja e ezt a pluszt?Az eredeti a 35 watt .

Egy Agility Carry-ről lenne szó.

Móncsa Creative Commons License 2021.08.20 0 0 6170

Szia!  Már letettem róla,   inkább veszek egy Honda NC 700D vagy 750D Integrát  és megmarad a kiskerekű Kymco Agility 125ccm .

Előzmény: Pityke71 (6169)
Pityke71 Creative Commons License 2021.08.18 0 0 6169

Hahó!

Mik az elvárások?Milyen árban gondolkozol?

Előzmény: Móncsa (6162)
Móncsa Creative Commons License 2021.08.02 0 0 6168

Köszönöm. Philips van benne most de majd amikor jövőre megy műszakira akkor előtte teszek bele egy újat .

Előzmény: Törölt nick (6167)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.02 0 0 6167

Az a gyári, "HS1" típusú izzó.

Előzmény: Móncsa (6165)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!