Üdv mindenkinek. Most lettem Guzzi tulajdonos. Keresek egy 2001-es Nevadára guzzi oldaldobozokat. Ha valaki tud eladó oldaldobozokat kérem ne tartsa magában. Tel: 704235288. Előre is köszönöm. Üdv. Mihály
én kissé önfejűen a gyári előírással szemben 85W-140 olajat töltöttem a szöghajtásba, és a váltóba is. ahogy utána olvastam, ennek nagyobb a működési tartománya. mások is használnak ilyet, baj nem lehet belőle. ehhez ötletszerűen WYNN's Gear Additive W59403 adalékot tettem (mivel éppen egy Unix autósboltban jártam, és ezt tudták adni). ebből került a váltóba is, bár oda nem írnak adalékot, de pár ~45 ezer km alatt egyértelműen halkabb lett a váltó. nemrégiben cseréltem a szöghajtás olaját, kicsit elhanyagoltam a napló olvasást, így közel 30 ezret mentem csere nélkül. most viszont egyik márkatárs unszolására Liqui Moly MoS2 adalékot tettem az olajhoz. őszerinte ez az egyetlen igazi adalék, aminek örülnek a a fogaskerekek. mivel az előzővel sem volt rossz tapasztalatom, gondolom majdnem mindegy milyen adalékot, meg olajat használunk, csak minél jobb minőség legyen. nem hiszem, hogy kimutatható lenne a különbség. ha túlzott kopás jelentkezne az említett egységekben, az inkább anyaghibából keletkezne, mintsem a kenőanyag miatt.
mondok mást. Nevada Clubom van, tudtommal tökugyanaz a hajtáslánca.
1. a szöghajtás (kardán kihajtás) házán felül van egy menetes szerkezet. ez valójában egy szuszogó, azaz arra hivatott, hogy menet közben a szöghajtás házban lévő olaj melegedése folytán keletkező nyomást kiengedje, nehogy a túlnyomás valahol máshol nyomja ki az olajat, általában a szimering felé. én hamar megismerkedtem ezzel a jelenséggel, mivel a használtan vett gépemen valami @$*&#€"×☆♧~ fajzat ezt kicserélte mezei csavarra, ami nem engedte a keletkező nyomást kiegyenlítődni, ezért folyton olajcsíkok jelentek meg sugár irányban a hátsó kerekem jobb oldalán. vettem szellőző csavart probléma megoldódott. ideiglenesen! ugyanis a csavart érő víz, kosz, a keletkező korrózió miatt gyakran eltömődik, ezért újra megjelenik az olajcsík. erre is van megoldás, de ez egy hosszabb fejezet. addig is ellenőrizd ezt a szellőző csavart, főleg ha ilyen jellegű csíkokat látsz a keréken.
2. nemrégiben történt, hogy a szöghajtás házon lévő alsó leeresztő csavart hajtottam volna vissza a helyére, de az örökhajtós lett. kiment a menet az alu házból. nem tudom, mással történt-e ilyen eset, de ennek a csavarnak a helytelen behajtása, ill. tömítetlensége is okozhat olajszivárgást. ha egyértelműen a szöghajtás ház alján látsz olajat, akkor ez az ok is lehetséges.
3. a szöghajtásba 160ml hajtómű olaj, és 10ml adalék kell. ennél többet ne tölts bele!
Ha poénra akarnám venni a dolgot, akkor azt mondanám, tégy be egy féktisztítő spray-t, egy rongyot, egy imbusz kulcsot a beöntőhöz és olajat. Menj vele, aztán néha nézd meg mennyire olajos a gumi. A ronggyal/spray-vel takarítsd le. Ha látszólag nagyon olajos, töltsd utánna. 2,5dl megy bele max, szóval nem kellhet bele sok.
Nem viccesen: minél előbb cseréld ki a szimeringet! Motor felemel, kerék kikap, és már ott is a szimering :-)
->további ötlet: ha kisvártatva megint csöpögni kezd, akkor csapágyas lett.
sziasztok... par napja vettem egy Nevada Classic 750IE-t.. gyonyoruseges... neha lefullad is vilagit az EFI.. de ez egy dolog, majd a szerelom megnezi... inkaább a kardánról kérdeznek.
eszrevettem, mocskos a kerék jobb oldalon, lehasalok, látom csöpög alul a kardán. kurvára mennem kene vele most holnap, meg holnaputan... aggód...
Tiszteletem sorstársak! Megvénülve be kell látnom, számomra nem jön el a motorozás korszaka. Megválok a régóta dédelgetett Guzzitól. 1982-ben született V50 III. Nincs rajta szégyellni való. Gyakorlatilag nem használtam, csak vizsgára vittem két évenként. 22600 kilométer van benne. Gondolom, az itt szörfölők ismerik az adatait, felépítését. Ha van ismerős, aki ilyenre vágyik, örömmel fogadom. 1600 euro (annak megfelelő forint) az ára. Jár hozzá hátsó doboz és szervizkönyv (másolat).
elolvastam,nem is egyszer,hiszen olyan érzékletesen fogalmaztad meg a kapcsolatodat a Guzzival,hogy kiérződik belőle,az amit én az Alfa-nál érzek Szerelem. Egy olasz vas él, valamivel többet jelent annak,aki használja,mint csupán egy közlekedési eszköz. Nyilván ez megosztó is lehet,mint az érzelmi dolgok általában. Van aki utálja van aki szereti,de senki sem közömbös iránta.
A német perfekcionizmus nem az én világom,ezért inkább japán motorokat néztem,és elégedett is vagyok/voltam mindegyikkel (3db). Hosszú túrákra járok inkább, Nordkapptól Kappadokiáig mindent bejártam,egyetlen műszaki probléma nélkül, viszont amikor megláttam egy Ducatit, Guzzit másként néztem rájuk. Félve vettem meg az első Alfámat,de 8 év után már célzottan csak Alfát kerestem .És most 9 év után megint (csak nem nagyon van,sajnos).
Nos,valahogy így lesz a Guzzival is,azt hiszem egyszercsak szembejön velem az,amit nekem szántak.Főleg,amióta elmentem a Como-i tó partjára:)))
Tisztelet a Márka Társaknak! Én a 70. életévem küszöbén állok és egy 88- as kiadású Floridával járok rendszeresen. Igaz ez nem a nagy kategória én túrázgatok vele. Az idén megfordultam Szlovákiába és belföldön sem a három utcányit megtevők közé tartozom. Tegnap voltam Mátraházán előző hétvégén is gurultam 410 km-t. Nem dicsekedem csak a motorom kényelmét igazolja egy fenékkel 250 km. Én legfeljebb a kisnövésűek között számítok magasnak ezért nem ácsingózok nagyobb gépre. Egy R 1100- RS Bömbösről ültem át az nagyon magas és nehéz gép volt. Ki Guzzira ül és egy sor 4 működését szereti az nem lesz Guzzis! Ez mint írják sokan egy Fiús motor. Olyan mint egy musztáng ki várja, hogy betörd és megüld. Ez az élőbizonyítéka , hogy van még a Japán motoron kívül más is és nem is akármi!! Tesztelők írják, hogy széthullik ez egy hanyag ostoba tulajnál lehetséges csak. Az enyém a maga 31 évével még a Guzzik között siheder igaz nem árulkodik a külleme a koráról. Igaz tudom fokozat kijelző nélkül mikor van 5. ben de nem bántó módon adja tudtomra és nem haragszik ha kicsit sürgősebb a dolog és 130- nál teszem az 5. et. Röviden ennyit és köszönöm ha elolvastad.
Nincs konkrétan. A Stelviot néztem (Alfában is:) ),mivel túrázni használnám,de tetszik nagyon a California is,mint design,csak a kategoria nem az enyém.
Elsősorban azonban a környékemen (Pécs- Kaposvár) viszonylatában kellene egy jó szervízt találnom.
A most megjelent v85-ös szép,egyedi, nem tucat megjelenés,igazi olaszos saját.
Nyáron Mont Blanc-ot céloztam meg,és útba ejtettem Mandello del Lariot is. Célzottan nyilván,vágyom egy Guzzira,ezért kerestem fel a "szentélyt":)),és Carlo bátyánk szobrát. A múzeumot nem sikerült nyitva találni,cserébe valamelyik Passon összefutottam néhány szép darabbal.
Olasz autó motor fan vagyok (Fiatok,Alfák, Piaggio,Aprilia) de remélem a Varadero nem hat szentségtörésként.
fórumon kívüli Guzzis társunk 2002-04-es Nevada bal oldali műa. oldaldeknit keres, optimálisan ezüst színben. ha valakinek akadna feleslegben, jelezze!
Köszönöm. A Griso előtt én is V7-et néztem, az Anniversariora vágytam. Nem volt már rendelhető, aztán egyik este addig néztem a használtakat, míg szembejött a Griso. Racert is néztem, még Stornellot.
Aztán a Griso lett a kapudrog.
Nem biztos, hogy könnyű lesz összefutni, mert Ausztria nyugati részén élek.
De ha holnap délelőtt Mandelloban vagy, semmi akadálya ;)
Szia! Nagyon szép a vas, gratulálok! Nekem egy tavalyi V7 III Carbonom van (288 sorszámmal). "Kényszerből" vettem, mert eredetileg Racert szerettem volna. Az igazság az, hogy még mindig nem tettem le róla, de megvárom a jövő évi Racer modellt. Szívesen találkoznék veled egy-két "gondolat csérére". :-)