Keresés

Részletes keresés

abauj Creative Commons License 2024.06.27 -1 0 115582

A traxxokat a balatoni IC vonatokra rakták, majd szeptemberben visszajönnek reméljük. Addig szilik lesznek, sajnos hullanak, mint a legyek. :( 

Előzmény: M41 2180 (115576)
M41 2180 Creative Commons License 2024.06.27 0 2 115581

 

A 15 bérgép mintha itt sem lenne,tavaly is ez volt nélkülük.

 

------

 

 

Hát épp ez az...

Ha a 432 360-at kell körIC-re rakni akkor nem kis gond van.

 

Előzmény: 1047 005-2 (115580)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.06.26 0 2 115580

"Van 10 Taurus, 25 Traxx, nem tudom mennyi bérgép,  és nem lehet mégsem megoldani...

 

 

10 db saját Dórémi +15 db bérelt és készül még 9 db,

 

25-1 TRAXX min. 6 éve.

 

 

A 15 bérgép mintha itt sem lenne,tavaly is ez volt nélkülük.

Előzmény: M41 2180 (115576)
trebront Creative Commons License 2024.06.26 -1 4 115579

honnan vennéd el a normálisabb gépeket? honnan nem hiányozna?

OFF: tervezik a 31-es út új nyomvonalát, részben alagutban, részben 4 sávval. annyi pénzből ki lehetne pucoválni mellette a meglévő vasutat, és nem ömlene annyi autó budapestre.

Előzmény: M41 2180 (115578)
M41 2180 Creative Commons License 2024.06.26 -1 1 115578

1. Tökmindegy milyen kormány van. "Az elmúlt 40 évben MINDEN kormányzat csak elszedte a vasúttól a támogatást. Ha valahonnan pénz kellett azt a vasúttól vették el"

2. A gépkérdés szvsz ebben az esetben csak szervezési kérdés lenne. 

Előzmény: trebront (115577)
trebront Creative Commons License 2024.06.26 -2 1 115577

"minek kellene történnie?": kormányváltásnak, amitől talán a vasút jobb finanszírozású lenne

Előzmény: M41 2180 (115576)
M41 2180 Creative Commons License 2024.06.26 -1 0 115576

A nyári menetrend óta megszaporodtak a Szilik a 100-as vonalon. Nem tudom minek kellene történnie ahhoz hogy ne tegyenek Szilit pl a Latorcára. Van 10 Taurus, 25 Traxx, nem tudom mennyi bérgép,  és nem lehet mégsem megoldani...

 

Előzmény: H_CS (115575)
H_CS Creative Commons License 2024.06.26 -2 0 115575

Ma reggel se indult zökkenőmentesen a 100-ason...

682 meghibásodott Ceglédnél, 6140-nel összekapcsolták és 682 vonatszámon ment tovább, 80 perc feletti késéssel. (arról nincs infóm, hogy Nyíregyháza-Keleti között pótolta-e másik szerelvény, az összekapcsolt vonatot pedig "elvágták" volna Ni-n.

6029 már Debrecenből műszaki hiba miatt késve indult. Nyugatiban már több mint egy óra késést írtak ki érkezőben.

2669-nek pedig a rokiemelője mondta be az unalmast, bár gyorsabban megjavították (gy. k. becsukhatták) volna, ha közben a kalauz nem a másik kalauzzal meg a forgalmistával beszélget.

Arkimbz Creative Commons License 2024.06.18 -2 5 115574

Pont ugyanaz a hozzáállásod, mint a központban, a megoldás helyett csak a kifogásokat keresed.

 

Egyáltalán nem kell a fél ország menetrendjét emiatt módosítani. Elég lenne mondjuk Kökin a 3 perces puffert lecsökkenteni, ami amúgy pont a kérdéses IC miatt (is) van beépítve. 24-kor indul a mizsei, 28-kor mögötte az IC. 

 

Egyébként Te is tudod, tök mindegy, mi van a kottában, teljesen felesleges több ezer utast megszivatni két hónapra azért, hogy csodaszép 5 perces ütemekre ki legyen a totálisan legatyásodott vonal szerkesztve. Ott, ahol már csak a vágányzár miatt sem lesz egyetlen pontos vonat sem Szolnok felől...

 

Előzmény: István Gyuri (115570)
Zolcsi67 Creative Commons License 2024.06.18 0 0 115573

Hát, szomorúan konstatálom, köszönöm a fáradozást!

Előzmény: pallee (115572)
pallee Creative Commons License 2024.06.18 0 0 115572

Publikusan már nem elérhető, már több mint 5 éve hogy váltás volt. Az adatok megvannak, de már nincsenek publikálva. 

Előzmény: Zolcsi67 (115548)
zjakabfi Creative Commons License 2024.06.18 -1 0 115571

Hétköznap is Kiss lesz a G43?

Előzmény: István Gyuri (115570)
István Gyuri Creative Commons License 2024.06.17 -2 0 115570

A páratlan IC után jön a páratlan IR, ennyi ideig nem lehet állni kökin, mert nincs vágány (nyáron az átlós személyek léptetve vannak, hogy legyen emeletes a Velencei-tóhoz)....

Olyan unortodox megoldás lehetett volna, hogy 5 perccel elmozdul a teljes 142-es.

Kimegy óra:10-kor a Nyugatiból, beér a páratlan IC előtt.

De ehhez az összes buszcsatlakozást igazítani kellene (és nem tudom, hogy vannak-e olyan csatlakozások, amelyeknek a másik végén már nem passzolna ez az eltolás.

+ A kecskeméti helyi forgalom csatlakozásai is okozhatnak problémát.

De akár éves menetrendben sem elvetendő ez az eltolás, legalábbis most nem látom, hogy mit akadályozna ez.

 

Előzmény: Arkimbz (115569)
Arkimbz Creative Commons License 2024.06.17 -1 1 115569

Nem, én is néztem.

 

9 perc van Kökin, legfeljebb 1 szerelvény spórolható ki, de az első csúszás borítaná a vonalat.

 

Párosban nincs útban, páratlanban pedig az nyíri IC került a menetvonalára, ami amúgy is késni fog szinte minden nap. 

 

Sajnos a szokásos, kompromisszum nélküli, sz*unk az utasainkra...

 

Előzmény: zjakabfi (115568)
zjakabfi Creative Commons License 2024.06.16 -2 1 115568

Nem néztem még a vágányzárit, de nem lesz efycágányozás, nagyon szerrlvény sem spórolható(vagy igen?), valahogy meg kéne oldani, akár hosszabb kökis várakozással. 

Előzmény: Arkimbz (115567)
Arkimbz Creative Commons License 2024.06.16 0 0 115567

Idén nyáron a mizseiek lesznek visszavágva Kökiig.

 

Ennek örülni fog napi több ezer utas, amúgy is olyan gyorsan bejutottak már eddig is a Nyugatiba...

 

Előzmény: zjakabfi (115559)
István Gyuri Creative Commons License 2024.06.15 -1 2 115566

Menetrend szerint akkor indultak, de írtam, hogy késett vonatok is voltak ott (Keleti-Rákos között is volt még torlódás), ezért egymás blokkján ment a három vonat bele a hosszú állomásközbe.

Előzmény: 1347. (115565)
1347. Creative Commons License 2024.06.15 -2 0 115565

A három vonat 6:20, 6:40 és 6:45-kor indult.  Ha nem akkor a MÁVINFORM nem írt igazat.

Előzmény: István Gyuri (115564)
István Gyuri Creative Commons License 2024.06.14 -3 7 115564

1347.: Reggel három!!!!!!!! ablakos vonatot küldtek ki a lerobbant teher mögé Rákoshegy és Maglód között. Grat!

Azért térközös a pálya, hogy térközben küldjék a vonatokat...

Maglód bejárati váltókörzetében maradt fekve a tehervonat (és nem derül ki 1 perc alatt, hogy nem fog tudni megmozdulni), volt még mögötte 3 térköz, késett vonatokkal is, amik mentek ki Rákosról 3 percenként a vonalra, amikor megállt a tehervonat Maglód váltókörzetében (amiről még első körben csak annyit lát a köfis, hogy sokáig fogja a váltókörzetet), akkor már 2 vonat eleve benn volt az állomásközben... 

Mit kellene csinálni? Állomásközben (kb. 10 percenként) küldeni a vonatokat egy 8,5 km-es állomásközben?

Előzmény: 1347. (115561)
Fizolti Creative Commons License 2024.06.14 -2 1 115563

Elvben főleg azok dolgoznak ott, akik a telepítés előtt a 120a állomásain voltak szolgálattevők.

Aztán persze kérdés, ilyenkor mire mennyi idő van odafigyelni. Lehetséges, hogy ilyenkor valami ÖJÜ jelleggel húzza a rendszer a vágányutakat a teher mögé, amíg nem avatkozik be egy irányító?

 

(OFF 40-esen volt abból probléma, hogy nem azon múlt, ki kerül be a központba, hogy ki mennyire boldogul nagyobb területtel és forgalommal, hanem hogy ki lakik közel a központhoz, ki tud oda bejárni).  

Előzmény: f_k (115562)
f_k Creative Commons License 2024.06.14 -1 1 115562

Ezért érdemes volt Köfit telepíteni a 120a ra. Gondolkodni sajnos nem tudnak egy üzemzavar akár órákba is tellhet...

Előzmény: 1347. (115561)
1347. Creative Commons License 2024.06.14 -3 2 115561

Reggel három!!!!!!!! ablakos vonatot küldtek ki a lerobbant teher mögé Rákoshegy és Maglód között. Grat!

Fizolti Creative Commons License 2024.06.11 -1 0 115560

Nekem is ilyesmi tűnik reálisnak.

 

Tekintettel arra, hogy itt elvben kész tervek vannak egy kivételesen értelmezhető keretek közötti fejlesztésre, én itt nagyon nem tartom jó ötletnek a harmincvalahány éves adósságot csak a meglévő állapotok fenntartásához. 

Előzmény: DJ. Bakter (115558)
zjakabfi Creative Commons License 2024.06.11 -1 0 115559

Első ránézésre nem lesz nyáron visszavágva Ceglédig a Cívis.

DJ. Bakter Creative Commons License 2024.06.11 0 2 115558

140-es vonal: ebből a pénzből nyiltvonali szakaszok+állomasi átmenők helyben cseréje, alépítmény javítás nélkül.

Vélhetően sebességemelés nélkül.

Előzmény: Fizolti (115555)
Magyar NaBA Creative Commons License 2024.06.11 -1 2 115557

Ezek nem a teljes beruházási összegek. Ezek csak a hitelként felveendő pénzek.

Hozzá jön majd még az önrész, ami ki tudja mennyi. 

Előzmény: Fizolti (115555)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.06.11 -2 3 115556

Nem számolnak semmivel,csak a túlélésre játszanak.

 

 

Kőbánya-Kispest--Vecsés közé kevés lesz a rosta.

 

Ceglédbercel-cserő--Cegléd szakaszt tavaly gányolták.

Előzmény: Fizolti (115555)
Fizolti Creative Commons License 2024.06.11 -2 0 115555

140-es esetében furcsa, a tervezett sebességemeléses, szakaszos kétvágányos átépítés életszerűtlen ilyen kevésből, de az is, ha a következő harminc évben nem terveznek semmilyen fejlesztést a 100-as sebesség és a végig egy vágányú pálya megtartásán felül. 

De a 100a is érdekes, akkor ezek szerint hosszabb távon számolnak a belső szakaszon a csak két vágánnyal és meglévő infrastruktúraelemekkel? 

Előzmény: Magyar NaBA (115554)
Magyar NaBA Creative Commons License 2024.06.11 0 2 115554

Az állam hitelt vesz fel az európai beruházási banktól a kieső EU-s pé'zek pótlására.

 

1154/2024. (VI. 10.) Korm. határozat

https://magyarkozlony.hu/hivatalos-lapok/yMKoH0cOwGc2mItVd2u7664ce0ce075eb/dokumentumok/97e6f4087f58612431d925f0dd978bd66c251303/letoltes

 

100a:

Városliget elág - Kőbánya-Kispest rehab;

Kőbánya-Kispest - Vecsés rostálás;

Cserő–Cegléd és Cegléd-Szolnok alépítmény javítása;

------------------------------------------------

összesen 61 mrd forint

 

 

140:

Kiskunfélegyháza - Szeged; 60 km felújítás

-----------------------------------------------

37 mrd forint

 

 

 

H_CS Creative Commons License 2024.06.11 -2 0 115553

Sajnos a fákat csak akkor kell kivágni, ha már összeomlott miattuk a vasút, megelőzés céljából nem kell gyéríteni… lásd E101-es utasítás.

Előzmény: sssey (115552)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!