Köszönöm - nem tervezem feldni a dolgot! Úgy mondom, hogy "látvány-sérülések" - de igazán egyik sem akkora vész, hogy kukázni kellene a vasat... Szerkezeti rész nem sérült - ez a legfontosabb.
én arra sosem megyek ha átutazóban vagyok előtte(ahol estél) elfordulsz jobbra és egy egyenes út(persze girbegurba de nem kell elfordulni) vezet a mol kúti körforgóhoz, nincsenek lámpák gyalogosok stb
gyorsabban végig lehet menni, max pár bringást kell leküzdeni
azok a kőkúpok nekem eddig fel sem tűntek hogy vannak, szóval lehet benne valami hogy nehezen észrevehető
De, lehetett volna... Akkor még a sündőrség meg is basz baleset okozásáért. (nem vicc, TET bejáráson srác eltörte a lábát, mentőt kellett hívni a susnyásba. Mentő szólt a pandúroknak, hivatalból, 8 napon túl gyógyuló, stb, stb. Perzekútor lyól' elbeszélgetett a csapattal, tudta hogy mi a TET (!!!) - és könnyek között, megszakadó szívvel közölte az éppen akkor hordágyon cipelt delikvenssel, hogy ez bizony 30 eFt lesz a kasszánál, merthogy személyi sérüléssel járó balesetet okozott. Hogy magának - az nincs kizáró okkent a kreszben vagy a btk-ban, mittomén hol :-( )
- Egyszer ballgj át oda éjjel és a spár' ajtajából nézegesd a "cuccot" :-) 10 autóból a fele megstuccolta - merthogy alig lehet látni, a nátrium-lámpa fényénél alig üt el a cicik színe az úttesttől :-( De, gyáva voltam, nem akartam beállni ebbe. Elbambultam - ennyi :-(
:-) Külön jött, mögöttem. Ő is megküldte a cickót, csak már nagyobb (merőlegesebb) szögben, így "normálisan" átbakkant rajta - és rémülten rohant hozzám, a mögöttünk jövő autós női sofőrjével együtt... Úgy felkapták ketten a vasat földről, hogy csak pislogtam :-)
Az autós előtt le a kalappal, (egy kis nemzetiségi beütés is volt a vérében...) - majdnem VÉGIG ott maradt (jó másfél óra!) amíg a mentés megérkezett, segített mindenben!! Ő is megijedt derekasan :-) Jönnek majd a képek, csak le kell kicsinyíteni - a qrva w11-ben ez nem olyan 1xű :-( :-(
Eggen, kicsinyt... De én nem úgy fogalmaznék, hogy bevállalós, hanem natív elbambulás... Kicsit levágtam a trafi utáni kiskőrösi balost, bambán néztem az előttem mocorgó kamion seggét - aztán, mivel vaktyúk szememmel nem láttam este 10-kor a kib.szott kőciciket, olyan 10-20 fokos szögben megstuccoltam :-( Arra eszméltem fel, hogy "ezt már nem fogom meg", ekkor elhagyta édespiros ajkaimat egy szellős bazdmed' Sziporka felé - ezután már arra emlékszem, hogy a bukócső ugral a köciciken vagy 4-5-öt, meghogy valahogy fekszem az úton. A nátriumlpák sárga fényében qrvára egybemosódik a viszonylag világos színű aszfalttal ez a klassz "rátét", alig lehetett volna észrevenni. Én meg kellőképpen elbambultam, eszembe se jutott, hogy ilyesmire figyeljek :-( Amíg a futóra vártunk, 10 kocsiból 4 ugyanúgy felugrott rá, csak pislogtak, hogy "ezmiaf@sz!?" - de nekik több a kerekük a földön, egyben maraídtak (csak a gömbcsuklók kaptak egy maflást...) A hátsó doboz feláldozta magár, azon csúszott a hátulja, az elején meg a cicik lerendezték a jobboldali bukócsövet, az a hútő-felfüggesztést, az meg kilukasztotta a tankot. A fejidom is kapott kicsit, a jobb kopoltyú miszlikben. Hogy a legmagasabb ponton a GPS tartó hogyan lapult ki - fogalmam sincs... A gps kiesett - ezért egyben maradt :-) Még jó, hogy a régit vittem, nem örültem volna, ha az új cx-et amortizálom le... Majd hozok képeket :-(
Sziasztok! 1995 xtz 660 Tenere 27.000km van benen gyönyörű bontatlan állapotban. Elindulásnál kis gázon kis kattogó hang jön a mozorból, de ha üresbe kis gázt húzok akkor is. Láttam már több videót is a neten, ugyanúgy hallottam ezt a hangot kis gázadásnál, mintha valami lánc hang lenne. Gondolom itt több tapasztalat van ezzel kapcsolatban. Ezen videóban is hallani mikor kis gázt húz a kattogó hangot.
Nekem ez életem első motorja, a himbarendszerről eddig azt sem tudtam hogy létezik, nem hogy mit kell vele csinálni. :D
Most sikerült jól visszarakni a csavart, szóval egyben van a himba, de ugyanúgy nincs megzsírozva. Hamarosan úgyis elrakom télre a motort, majd egy hűvös hétvégén talán nekiesek még 1x. De valószínűbb, hogy bebaxom a furgonba és elviszem egy rendes szakértőhöz aki minden ilyen dolgot megcsinál.
én eddig minden motoromon szétszedtem 2-3 évente a himba rendszert, a kicsiken volt hogy évente(lustaság függő)
pl a huskynál már 10 éve is ilyen 40+ ezerek voltak a csapágyak a himba rendszerbe, és időm mindig több volt mint pénzem
minden egyes alkalommal kimostam a csapágyakat szárazra és utána lett csak zsírozva, a csavarokat, csapokat 400as smirglivel megtakarítottam/érdesítettem
de a kormány csapágyat is kivettem/takarítottam/zsíroztam, aztán így örök élet
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem... 0 szakértelemmel, egy YT videó alapján nekiálltam kicserélni a T700 hátsó fékét és gondoltam ha már úgyis leszedem a kereket, ránézek a himba zsírzására is. Sajnos nem jártam sikerrel. A kutyacsont mindkét csavarja eléggé be van/volt ragadva. A hátsót le sem tudtam lazítani, mintha teljesen össze lenne rohadva. Pedig tudtommal ezek nincsenek túl nagy nyomatékkal meghúzva (esetleg csavarrögzítő fogja így?). Az elsőről nagy nehezen le tudtam szedni az anyát, de mint kiderült, feleslegesen. Ugyanis a gyári középállványtól nem tudom kivenni a csavart... :) Ezen a ponton feladtam és visszacsavartam az anyát, viszont meghúzni már nem tudtam, csak ott forog egymagában. Lehet túlhúztam, az is lehet hogy már a leszedékskor sérülhetett, nem tudom... De most kicsavarni sem lehet. Ilyenkor mit lehet tenni? Levágni valahogy az anyát és kicserélni mindet egy újra? Az egyébként normális hogy a két kutyacsontot megragadva kicsit jobbra-balra mozog? Csak a két kutyacsont, nem az egész himba. Egyedül a rugóstag csavarját sikerült normálisan kiszedni és visszatenni, de nem sok kenőanyagot találtam rajta. 30k van a motorban és én naívan azt hittem hogy ezt a márkaszervízben nézik/kenik ha kell, de úgy tűnik még sosem nyúltak hozzá. Emiatt talán egyébként is jó lenne cserélni mindegyik csavart és a csapágyat is, nem?