Keresés

Részletes keresés

etwaszlovas Creative Commons License 2025.07.15 0 1 32319

"Vannak olyan emlékeim, miszerint az RVY széria érkezése óta a város nagyobb összeget fizet a közösségi közlekedésért, a korszerűbb járművek miatt."

 

Illetve olyan hitelkonstrukcióban kerültek beszerzésre, amiben a kamat (felára?) a BUBOR értékéhez kötött. A buszok beszerzése idején ez 1% körüli érték volt, de 2022 végére már 18% körül járt, úgyhogy rettenetesen drágák lettek ezek a kocsik. Ez a helyközibe kirohanós megoldás is ezért született, hogy kevesebb költség jusson az önkormányzatra.

Előzmény: Lmf370 (32308)
D 20 Creative Commons License 2025.07.15 0 4 32318

Ezeket a dilettánsnak tűnő rakosgatásokat megszakérthetné valaki.

Szerintem ott is az van, hogy a kényszergazdálkodás és a rögtönzés, valamint a jó ötletnek tűnt és a többi a köbön...

Előzmény: robbanómotor (32312)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2025.07.15 0 0 32317

Szólókból, leszámítva a villany-Ikarusokat, roppant gyenge a felhozatal.

Előzmény: LSU 106 (32290)
Buszos2007 Creative Commons License 2025.07.15 0 0 32316

Mert az itk is hozott buszokat mert kevés az ami van. Kicsit visszább görgetsz akkor megtalálod, valaki írt róla

Előzmény: Gordon Zsigmond (32315)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2025.07.15 0 2 32315

Amikor legutóbb Fehérváron jártam, helyközis (fehér) Reform volt a 33-as.

Előzmény: Buszos2007 (32313)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2025.07.15 0 1 32314

Legjobb tudomásom szerint nem.

Előzmény: trizs77 (32305)
Buszos2007 Creative Commons License 2025.07.14 -5 1 32313

Nem írtam ilyet xdd. Ahogy írtam szimpla költségcsökkentés ként jár ki a városból az a pár darab conecto. Senki nem írt ilyet hogy átvette a helyközi és az SRD-ket a helyi üzem(mellesleg helyközis mercik, credok és ikarusok is járják a várost) mielőtt sületlenségeket írsz olvasd át még egyszer legközelebb;)

Előzmény: Volános Csörgő (32311)
robbanómotor Creative Commons License 2025.07.14 0 2 32312

Épp a minap gondoltam rá, hogy azért az se fasza, hogy egy RVY-672 Gödöllő és Vác között pendlizik, miközben például Fehérváron jobb helyen lenne. Itt meg csak típusidegen. Azért a Conectóért cserébe egyébként egy gödöllői Econellt vittek el valahova nyugatra - hát, az se az évszázad cseréje volt. 

Előzmény: D 20 (32303)
Volános Csörgő Creative Commons License 2025.07.14 0 3 32311

Nem vett át semmit. SRD-t se vett át helyi, és RVY-t se helyközi. Nem kavard már a lüketlenséget. 

Előzmény: Buszos2007 (32309)
Volános Csörgő Creative Commons License 2025.07.14 0 1 32310

Az, hogy beforog helyközibe az fordaszervezés miatt van. Biztos így költséghatékonyabb, de nem üzem szerint tartozik oda. Sopronban, Esztergomban, Békéscsabán is van tudtommal ilyen, ahol újszerű masina kinéz a szomszéd faluba. 

Előzmény: Lmf370 (32308)
Buszos2007 Creative Commons License 2025.07.14 -5 1 32309

Költségcsökkentés miatt járnak az ng conectok ki a városból és a helyközisek pedig be helyibe. Mert a helyi közlekedés már 20+ éve csak adósságot termel és ennek csökkentésére vette át a helyközi üzem azt a pár RVY-onos conectot... és a helyközisek azért járnak be helyizni mert egész egyszerűen nincs mi csinálja a helyit ha az oda való busz városon kívül van

Előzmény: Lmf370 (32308)
Lmf370 Creative Commons License 2025.07.14 -1 1 32308

Vannak olyan emlékeim, miszerint az RVY széria érkezése óta a város nagyobb összeget fizet a közösségi közlekedésért, a korszerűbb járművek miatt. Emiatt is érkezett ide a Szolnok számára szánt 8 busz. Ezek tükrében tisztességes a Volán részéről az, hogy ezeket a buszokat használja HÉV pótlásra, valamint helyközi járatokra, miközben a városban a 20 éves első generációs conectók, és az ide dobott Volvók cirkálnak? 

Előzmény: D 20 (32303)
MZN-717 Creative Commons License 2025.07.14 0 1 32307

Nem tudom jól értem-e a kérdésed, de csak azért a RVY-665, 667, 669, 670, 671 jelenik meg, mert ebben az 5db NGC-ben van OBU. 

Előzmény: Alexander Pistoletov (32301)
Volános Csörgő Creative Commons License 2025.07.14 -2 0 32306

És ennek mi köze van az eredeti kérdéshez?

Előzmény: hg89 (32304)
trizs77 Creative Commons License 2025.07.14 0 0 32305

Eladtak már valahová a világba Ik80e buszt ?

 

Előzmény: Alexander Pistoletov (32302)
hg89 Creative Commons License 2025.07.14 0 0 32304

Elvileg 4 vagy 5 helyis Conectot szoktak beforgatnak helyközibe. 

Régebben valami kilométer pörgetést olvastam itt a forumban.

Előzmény: Alexander Pistoletov (32301)
D 20 Creative Commons License 2025.07.14 0 2 32303

RVY-667 @H7...

 

A KMB-042 simán mehetett volna helyette.

 

 

Előzmény: Alexander Pistoletov (32301)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.07.14 0 1 32302

Úgy néz ki, hogy az Ikarus 80e pont teljesíti a kritériumokat...

Előzmény: htibor (32299)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.07.14 0 1 32301

Van annak valami értelmes magyarázata, hogy az utas.hu miért csak az RVY-669...671-et adja vissza a típusból Fehérvár helyiben?

trizs77 Creative Commons License 2025.07.14 -2 0 32300

köszönöm.

így már érthető.

 

Elkóvályognak majd a városban mint a DAB buszok ?

Ha mennek az jó, de ha nem mennek az se tűnik fel sokaknak ?

 

Előzmény: htibor (32299)
htibor Creative Commons License 2025.07.14 0 0 32299

Leírás

3 db ugyanolyan, új elektromos midibuszok főbb műszaki paraméterei

Járműkategória: M3/I városi, tisztán elektromos meghajtású autóbusz

Felépítmény típusa: CE - egyszintes, alacsonypadlós, az első kettő ajtó között lépcső nélkül

Gyártási év: minimum 2025. év

Teljes hosszúság: 8 000 mm – 9 500 mm

Teljes szélesség: maximum 2 550 mm

Teljes magasság: maximum 3 400 mm

Tengelytávolság: maximum 4 550 mm

Futómű: minden tengely légrugós

Névleges energiatároló kapacitás: minimum 200 kWh

Hatótávolság: minimum 250 km SORT-2 szabvány szerint a szabadon felhasználható akkumulátor kapacitás terhére

Előzmény: trizs77 (32298)
trizs77 Creative Commons License 2025.07.14 -2 0 32298

midi vagy mini buszok lesznek ?

 

 

Előzmény: htibor (32297)
htibor Creative Commons License 2025.07.14 0 1 32297

Egyes városrészek belső utcáinak feltárására veszi a város ezeket.

https://www.szekesfehervar.hu/elektromos-midibuszok-es-iskolai-butorok-sporteszkozok-beszerzeserol-is-dontottek

 

Az előzetes piaci konzultációt már lefolytatták, ezen három szereplő vett részt:

Goldi Mobility, Electrobus/Ikarus, KF Service Solutions.

 

(Alul az Egyéb dokumentumok és Konzultáció lezárása fülek nyithatóak ki)

https://ekr.gov.hu/eljarastar/eljaras/EKR000598462025#reszInformaciokPanel

 

Előzmény: trizs77 (32296)
trizs77 Creative Commons License 2025.07.14 -3 0 32296

ajándék pénz ?

Előzmény: Caladee (32295)
Caladee Creative Commons License 2025.07.14 0 1 32295

Székesfehérvár 3 db elektromos midibuszra írt ki tendert:

https://ted.europa.eu/hu/notice/-/detail/458913-2025

08-73 Creative Commons License 2025.07.09 0 3 32294

RWZ-743 a Fővárosban van a BKV óbudai garázsában, az ITK főleg a budapesti és környéki HÉV-pótlásokon való besegítésre használja, az LMG-107-tel együtt (szintén ex-debreceni). 

Előzmény: LSU 106 (32291)
08-73 Creative Commons License 2025.07.09 0 0 32293

Köszönöm! :)

Előzmény: LSU 106 (32290)
SzElek Creative Commons License 2025.07.09 -4 4 32292

KMB majd szeptembertől lesz helyis.

Előzmény: LSU 106 (32290)
LSU 106 Creative Commons License 2025.07.09 -3 3 32291

Mint megtudtam, RWZ-741 nincs már Fehérváron, 743 pedig sose volt, erről téves infóm volt

Előzmény: LSU 106 (32290)
LSU 106 Creative Commons License 2025.07.09 -4 8 32290

Volán:

 

Szóló:

NLF-373 Mercedes-Benz O530 Citaro facelift 2008

NLF-374 Mercedes-Benz O530 Citaro facelift 2008

NLF-430 Mercedes-Benz O530LEÜ Citaro facelift LE Ü  2008

NLF-432 Mercedes-Benz O530 Citaro facelift 2008

NLF-433 Mercedes-Benz O530 Citaro facelift

NLF-519 Mercedes-Benz O530LEÜ Citaro facelift LE Ü 2008

NNS-218 Mercedes-Benz O530LEÜ Citaro facelift LE Ü 2008

NNS-221 Mercedes-Benz O530 Citaro facelift 2008

LMF-369 Alfa Cívis 12 2009

LMF-370 Alfa Cívis 12 2009

MRP-072 MAN A21 Lion's City 2014

AAMA-210 Ikarus 120E 2021

TGJ-492 Ikarus 120E 2022

TGJ-493 Ikarus 120E 2022

AACM-540 Ikarus 120E 2022

AACM-541 Ikarus 120E 2022

AACM-542 Ikarus 120E 2022

AACM-543 Ikarus 120E 2022

AACM-544 Ikarus 120E 2022

AACM-545 Ikarus 120E 2022

AACM-546 Ikarus 120E 2022

AACM-549 Ikarus 120E 2022

AIHE-280 Ikarus 120E 2023

 

Csuklós:

JXF-356 Mercedes-Benz O345 Conecto G 2005

JXF-358 Mercedes-Benz O345 Conecto G 2005

KEZ-579 Mercedes-Benz O345 Conecto G 2006

KIW-775 Mercedes-Benz O345 Conecto G 2006

KMB-042 Volvo 7700A 2007

KPK-291 Volvo 7700A 2007

KXH-595 Volvo 7700A 2007

NLF-429 Mercedes-Benz O530GÜ Citaro facelift GÜ 2008

NLF-496 Mercedes-Benz O530GÜ Citaro facelift GÜ 2008

NNS-219 Mercedes-Benz O530GÜ Citaro facelift GÜ 2008

RVY-627 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-628 Mercedes-Benz Conecto III G 2020 

RVY-629 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-630 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-631 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-632 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-633 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-634 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-635 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-636 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-637 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-638 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-639 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-640 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-663 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-664 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-665 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-666 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-667 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-668 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-669 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-670 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

RVY-671 Mercedes-Benz Conecto III G 2020

 

ITK:

 

Szóló:

AIAG-503 IVECO Urbanway 12M 2017

AIAG-504 IVECO Urbanway 12M 2018

STD-691 ITK Reform 500LE 2021

STD-692 ITK Reform 500LE 2021

STD-693 ITK Reform 500LE 2021

STD-694 ITK Reform 500LE 2021

STD-695 ITK Reform 500LE 2021

STD-696 ITK Reform 500LE 2021

STD-697 ITK Reform 500LE 2021

STD-698 ITK Reform 500LE 2021

AECA-519 ITK Reform 501LE 2022

AELN-129 IVECO Streetway 12M 2023

AELN-130 IVECO Streetway 12M 2023

 

Csuklós:

 

SWF-653 Mercedes-Benz Conecto II G 2016

SWF-654 Mercedes-Benz Conecto II G 2016

SWF-655 Mercedes-Benz Conecto II G 2016

RWZ-741 Volvo 7700A 2010

RWZ-742 Volvo 7700A 2010

RWZ-743 Volvo 7700A 2010

RWZ-745 Volvo 7700A 2010

 

24+14=38 szóló és 33+7= 40 csuklós, összesen 78  busz 

 

Előzmény: 08-73 (32289)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!