Ha 14" kerekeid vannak, akkor szerintem 4.11 a difid, nekem 15"-al nem sokkal megy többet ezen a fordulaton. A kérdés csak az hogy más váltó híján, ezek a 3.akármilyen (58) alkatrészek a 2,9 v6 benzin transit-ból és esetleg Capri-ból jöhetnek? Na meg persze a 16" kerék.. nekem a difi tuning sokkal jobban teszene, amúgyis szét kell borítani. Egy ismerősöm járt sokáig 16" kerékkel, neki bevált, de nekem pl műanyag dobívek kizárják ez ta lehetőséget.
Kopogott is szépen de hát így,fülre nem tudtam meghatározni mi jó mi nem.
Most jó meg vagyok elégedve vele.
Csak tippelem hogy 4.11 van benne mert eddig mindegyik 9 személyes transitomba az volt(de egyikbe se volt ford szám mérő se turbó így nehez összehasonlítani
Ford szam merős abs es 99 es transit gyárilag 9 szemelyes.
Sajnos a lemezke nincs a diffin.
A gepkonyv azt irja van 3.9 es áttétel is kocka hídhoz.
Hogyan tudnám meghatározni hogy milyen a diffi benne szetszedés nélkül.
Sikerült-e megoldani a hibát?? Az enyémnél az is gond volt ,hogy alámpatest tetején az összegyült viz hétrafelé folyt és bejutott az égöcsere nyiláson,ezért a fent lévö merevitökre kis lyukat furtam,és az égöcsre nyilászároját körbe bezyiroztam,ugy szereltm fel,jopárhonapja már de megszünt a probéma.
Nem gondoltam volna, ez így sokkal egszerűbb lehet mint gondoltam. A fűtésboxomat is utolérte a kór, szélvédőre és lábra lehet állítani, de a kart lefelé irányba, vagyis szemköztre nem. Talán ez is hozzáférhető lesz nagyobb bontás nélkül, bár igazat megvallva nem tudom mi a feladat, mi "tűződik meg" benne ilyenkor -> erőltetve nem volt egy pillanatig sem, egyszerűen csak arra nem mozdul. Egy utolsó gondolat: Anno Uniksz programjában alvázszám alapján az is látszott hogy 5 alufelnivel jött le a szalagról a büszke, viszont akkor azt mondták hiába klímás, nincs pollenszűrője- ami tudtommal létező, de igazából emiatt szeretném látni a fűtésbox tetejét. Nem párásodik, szépen működik a fűtése is, szóval utóbbi elhanyagolható.
Srácok egyszer valaki leírta (jóval régebben), nagyon tüzetesen hogy milyen sorrendbe kell szétszedni a 2000 előtti transit műszerfalát, hogy a nyekergő fűtésventi motorjának a tengelyperselyeit csapágyra cserélje. Sehol nem találom... el is volt mentve nekem, de sajnos az a winchesterem bedöglött és elveszett. Ha valakinek esetleg könnyebben megy, vagy megvan, nagyon megköszönném.
Megint kikaszniztuk a dobozosom, kapott egy teli fényt is, szeretném rendbeszedni az apróságokat rajta. (Vélhetően velem temetik majd :D)
Kiszáritod és átlátszo szilikonnal körberagasztod az átlátszo plexi és a lámpatest találkozásánál...ellenörisd le hogy az égöcserére szolgálo kis fedö jol zár-e?
Ha már nem seki vissza a fordulat,vagy magas az alapjárat akkor végére értél az állítócsavarnak,mégsincs elég anyag,akkor kopott az adagolóelem,vagy a hullámos tárcsa. Ha minden ok a vezérlésnél,akkor adagolót elvinném adagolós műhelybe.
A színekkel eddig nem tapasztaltam hogy lenne jelentősége,már az összeshez raktam bosch adagolót,sosem volt gond.
Szép napot! Tegnap sikerült használtan egy Ford Transit 2.4 jumbo csukott kisteherautót. Észrevettem hogy beázott a jobb első lámpája. Mivel nem ismerem a típust, érdeklődnék, hogy javítható -e? Üdv a Gall
Tápszivattyú nem volt az igazi vettem újat príma pumpál könnyen indul reagál füst csavarra végre megjelent a fekete füst Hirtelen gázadásra és terhelésen is utána mentem alapjarati csavarral vissza 850 fordulatra Viszont picit nehezebben esik vissza a fordulat. Ha beljebb csavarom akkor meg vissza se esik a fordulat.
A jelenség ugyanúgy,fenn ál magasabb fordulaton 2500 tol nem húz úgy mint gyűrüzés előtt (alatta viszont jobban)
3000 től szinte semmit nem csinál.
(Turbó tölt rendesen terhelesen 1.03 bart tud)
tapszivattyú jol tol magnesszelepet kihereltem ugyis ugyanaz
a visszatero ag csatlakozója mögött levő pici szűrőt is kipucoltam.
Mi lehet még ?
Még nagyobb előtöltés kéne ?
Esetleg a frissen becsiszolt es beallitott szelepek lehetnek ludasok( szivo 20 kipuff 25 re van lőve)
Esetleg vmit elbasztam szerelesnel es nincs kompresszióm ?
Vagy porlasztó nem enged át eleget?
Mint kiderült nagyobbik narancssárga porlasztóim vannak.
Megárthat neki ha belógatom ultrahangos mosóba ?
A tetején az állítási lehetőség az valójában mire való mit csinál? ( nem nyúlok hozzá de érdekel )
Sose értettem ezeket a színkódokat. Melyik mit tud ?
Tudom ,hogy lucas os volt ott fityeg a kabekotege de bosch Adagoló van rajta ha iveco adagolo elemmel.
Es arra akarok rajonni ,hogy,szepen indul szep csattogós transit hangja van alul is jol húz de 2500 tól nem akar huzni elfogy nincs fekete fust se.
Turbo jo 1.03 bart tud tolteni terhelesen.
(ami feltunt hogy,hidegen az alap járati fordulat alacsonyabb.)
Viszont ami feltűnt lehet azelott is igy volt mielőtt átlátszó csövet kapott uzemanyagnak , hogy a bemenő uzemanyag ágba leállítás után pár perc mulva buborék jelenik meg.
Az adagoló tetején a gázkar mechanika eléggé meg van bonyolítva ilyen össze vissza állítható de valójában az mit állít ?