Keresés

Részletes keresés

paca664 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 7278

Mindenki látott ilyet aki 2009. novemberében figyelte a fórumot.

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=94851454&t=9115539

Előzmény: MB 80 (7277)
MB 80 Creative Commons License 2015.03.22 0 0 7277

Felsőzsolca- Onga felüljáró alatti terelősin darabja:     

 

 Látott már valaki ilyet?

 

Talán itt gyártották:

 

Luxenburg Belval: itt volt, van acélgyártás.

krikori Creative Commons License 2015.03.22 0 0 7276

Diósgyőrben hengereltek valaha is 38 kg/fm síneket? Nem csak nagyvasút, hanem akár villamos vagy iparvágány, BHÉV, stb számára.

Az a sejtésem hogy nem, de biztos vannak, akik nálam sokkal jobban tudják milyen sínek készültek anno.

Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.18 0 0 7275

http://www.youtube.com/watch?v=AfuvZzvOJkI#t=70

 

Menő traktorja van a srácoknak.

 

 

alkotasu Creative Commons License 2015.02.05 0 0 7274

Jól tudom, hogy a HC jelenség miatt kell a sineket cserélni? Mintha korábban ezt írták volna valahol. Annak pedig nincs köze a leerősítésekhez, tehát a betonlemezhez nem kell nyúlni.

 

Megjegyzem az M2-n a magánaljakat is kiváltották, és a sinek rögzítése is más lett, SKL valahányas - ha jól tévedek.

Előzmény: SÜNÖCSKe (7273)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2015.02.04 0 1 7273

Nem, mert nem ott van a probléma gyökere. Egyébként a sínrögzítő szereket is cserélik ilyenkor. A betont meg felvésni és újrabetonozni, hát... Egyrészt nem biztos, hogy érdemes*, másrészt nem is lehetne egy-egy hétvége alatt megcsinálni. 

 

 

 

* biztos, hogy nem érdemes

Előzmény: Divi-Filius (7272)
Divi-Filius Creative Commons License 2015.02.04 0 0 7272

Azok a sínek, amiken metrók gurulank, és nemrég kerültek beépítésre a M3-on...

Valamennyit biztosan ér, de nem fognak nagyon hamar tönkremenni, ha a sínlefogatás, meg a betonpapucsok amikre támaszdnának nincsenek rendbeszedve?

Vagy most történik valami ilyesmi karbantartás is az alagutban?

kokusz191 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 7271

Üdvözletem!

Valaki esetleg tudna segíteni, hogy a képeken látható váltótjelzőt kb. mikor és hol gyárthatták? Esetleg Diósgyőr (gépgyár?), Gyöngyös? A készülékkel kapcsolatban minden segítséget örömmel veszek!

Köszönettel. S.Bence

 

  

 

 

krikori Creative Commons License 2014.11.14 0 0 7270

Egerben az egyik már használaton kívüli vágányban lévő 1980-as sínen is már csak DGY szerepel. 

Előzmény: kihúzóvágány (7266)
krikori Creative Commons License 2014.11.13 0 0 7269

Köszönöm.

Előzmény: Süldő (7268)
Süldő Creative Commons License 2014.11.12 0 0 7268

www.epito.bme.hu/uvt/oktatas/feltoltesek/BMEEOUVAT22/05_02.pdf

Aki nem ismeri annak sok infóval szolgálhat.

Előzmény: krikori (7264)
Süldő Creative Commons License 2014.11.12 0 0 7267

„Az MA1minőségű konverter vagy elektroacélból gyártott I. osztályú sínek általános megjelölése a sín gerincén az oxigénes frissítésre utaló behengerelt □ jel, ...” (Lásd: D.54 I. kötet 150. oldal)

Előzmény: krikori (7264)
kihúzóvágány Creative Commons License 2014.11.11 0 0 7266

Már 1951-ben is gyártottak rövídítéssel feliratozott sínt, igaz, cirill betűkkel: ДДЬ.

Például a kiskunlacházi repülőtér iparvágánya.

Előzmény: _karika (7263)
BLGB Creative Commons License 2014.11.11 0 0 7265

Kapcsolódnék ide egy ténylegesen 1891-es diósgyőri sínnel, még "használatban":

 

Előzmény: jázminapja (7262)
krikori Creative Commons License 2014.11.11 0 0 7264

Apropó, a négyzet mit jelöl?

Előzmény: _karika (7263)
_karika Creative Commons License 2014.11.10 0 0 7263

Szerintem 1987 lesz. Akkoriban kezdték, hogy Diósgyőr DGY rövidítéssel szerepel, a sín folyómétertömege pedig négyzet mögött van.

Előzmény: jázminapja (7262)
jázminapja Creative Commons License 2014.11.10 0 0 7262

Előzmény: jázminapja (7261)
jázminapja Creative Commons License 2014.11.10 0 0 7261

DGY 1887? Az Ecseri útnál ásták ki. Gondolom, a szénvasút hagyatéka..

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.27 0 0 7260

Minden világos. Köszönöm!

Előzmény: kihúzóvágány (7259)
kihúzóvágány Creative Commons License 2014.09.27 0 0 7259

A csavarok szárára húzott szigetelő cső adja a szigetelést.

Előzmény: Törölt nick (7258)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.27 0 0 7258

A képen egy szokványos ragasztott szigetelt sínkötés látható. A kérdésem az volna, hogy a 2 középső csavarnál látható téglalap alakú lemez fémből van-e? Valamint hogy a két csavar így a lemez beiktatásával villamosan vezetővé válik-e?. Mégis hogyan van megoldva, hogy villamosan szigeteljenek a csavarok, vagy az a lemezke? 

r1232 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 7257

Milyen semmi? Eddig fát rakodtak ott heti rendszerességgel illetve július óta anyagdeponálás is folyik napi szinten.

Előzmény: paca664 (7253)
r1232 Creative Commons License 2014.08.26 0 0 7256

Már kb. 1 hónapja intenzíven van használva.

Előzmény: Törölt nick (7252)
klapperes Creative Commons License 2014.08.22 0 0 7255

Ha minden harmadik aljközben ott van a talpfás erősítés, akóR még az sem gond ;-)

Előzmény: Törölt nick (7252)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.22 0 0 7254

Én úgy tudom, hogy ősszel kezdődnek a munkálatok a második vágány építéséhez. Gondolom emiatt növekszik majd ott a forgalom anyagolás miatt.

Előzmény: paca664 (7253)
paca664 Creative Commons License 2014.08.22 0 0 7253

Az a rakodóvágány, ilyen formában én legfeljebb szerelvénytárolásra tippelek. A semmihez képest persze az az igénybevétel is fokozott.

Előzmény: Törölt nick (7252)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.22 0 0 7252

Főleg, hogy ősztől fokozott igénybevételnek lesz kitéve...

Előzmény: klapperes (7251)
klapperes Creative Commons License 2014.08.22 -1 0 7251

Mi ebben az érdekes? Nyílt lemezes leerősítésnél nyomtávtartáshoz pluszban berakott Geo-s talpfa? Sokszor alkalmazott módszer

Előzmény: smith (7250)
smith Creative Commons License 2014.08.20 0 0 7250

Szántód-Kőröshegy 1. vg.

Érdekes...

krikori Creative Commons License 2014.08.07 0 0 7249

Így már világos, köszönöm.

Előzmény: gmarc (7247)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!