"Az, hogy most sokkal több kondenzcsíkot láthatunk a levegőben és ezek tovább maradnak ott, mint régen, azzal magyarázható, hogy modernebbek a sugárhajtóművek, amelyek a régieknél több vízpárát juttatnak a levegőbe. Ezeknek a nagy kétáramúsági fokú sugárhajtóműveknek a lényege, hogy a ventilátoron és a belső hajtóművön keresztüláramló levegőmennyiség aránya nagyobb.
Az ilyen típusú hajtóművek legfőbb oka a gazdaságosság mellett a zajcsökkentés. Mivel manapság már hétköznapinak számít a repülés, jelentősen megnövekedett a repülőjáratok száma. De nem lehet akármivel közlekedni, léteznek zajcsökkentési szabályok is. Senki sem szeretne olyan helyen lakni, ahol nem hallja a mellette ülő hangját a repülők zaja miatt. A légitársaságok ezért előszeretettel vásárolnak olyan repülőket, amelyek kisebb zajjal közlekednek. Persze, ha nem akarják kifizetni a tetemes zajbírságot. A modern repülők így sokkal több levegőt mozgatnak meg a régebbi típusú repülőknél és több vízpárát juttatnak a légkörbe. Vagyis ugyanolyan időjárási körülmények között hosszabb ideig láthatók a kondenzcsíkok.
Bizonyíték is van erre, a Német Légi Közlekedési és Űrrepülési Központnak (DLR) van egy online is elérhető tanulmánya a kérdésről. Egy kísérletet is végeztek, két sugárhajtású repülővel, egy Airbus 340-essel és egy Boeing 707-essel. Előbbi 1993-ban kezdte meg a repülést, utóbbi 1957-ben. Mindkét repülő 34400 láb magasan, vagyis 10400 méteren repül közvetlenül egymás mellett (ilyen a valóságban soha nem fordulhatna elő, a légiirányítás 1000 lábbal különítené el függőlegesen a két gépet). A fenti képen jól látható, hogy a fiatalabb gépnek mennyire erőteljes a kondenzcsíkja."
"A small but vocal group of people have been advocating that there exists a SLAP that is spraying dangerous chemicals from aircraft. Some people believing these theories have constructed websites that purport to show evidence of ongoing widespread spraying. With the exception of a fact sheet presented by government agencies in year 2000 (EPA, FAA, NASA and NOAA 2000), these claims have not been addressed by the scientific community, which may lead the broader public to be confused or uncertain about the validity of the claims and data. We therefore offer the first peer-reviewed expert response on SLAP data, from both atmospheric scientists with expertize in condensation trails and geochemists working on atmospheric deposition of dust and pollution. Results show that 76 out of 77 (98.7%) of scientists that took part in this study said there was no evidence of a SLAP, and that the data cited as evidence could be explained through other factors, such as typical contrail formation and poor data sampling instructions presented on SLAP websites. The number of aircraft contrails has been increasing. There have been revelations over the decades of governments undertaking action in secret without the informed consent of the population. It is reasonable that ordinary citizens should want questions answered concerning health, climate change, and pollution. While we understand that many of the fears underlying SLAP theories may be legitimate, the evidence as evaluated here does not point to a secret atmospheric spraying program. Changes in aircraft technologies may be causing contrails to persist longer than they used to, and changes in industrial development could potentially be increasing aerosol deposition in some areas. But the focus on a secret, large-scale atmospheric spraying program may be taking attention away from real, underlying problems that need addressing."
Még neki is van követője. Vagy pedig antirandom topiktársban személyesen elmés nemes Tejfalussyt tisztelhetjük megvethetjük? Már évek óta nem hallottam róla, a sok lánclevél teljesen elterelte a figyelmemet. De miért pont ebbe a topikba írt?
A barom kifejezés, egy elmebetegre vonatkoztatva, eléggé eufemisztikus megfogalmazás. A barom, inkább csak butus embert jelent. Ez a forma pedog nem szimplán butuska, hanem kötözni való őrült
HAZÁNKBAN IS NAGYON SOK KÁRT OKOZNAK A BIZONYÍTHATATLAN TEÓRIÁK LÁNCTERJESZTÉSÉVEL FOGLALKOZÓ INTERNETES LEVELEZŐ HÁLÓZATOK
Egyes internetes levelező hálózatoka bizonyíthatatlan teóriák láncszerű terjesztésével sorozatosan elterelik a magyarok figyelmét a szennycsatornákkal szennyezett fertőző vírusos, mérgező vegyszeres„ivóvizekről”, és azéletveszélyesen konyhasóhiányos élelmiszerekről, amelyeket patkányméreg kálisóval is mérgeznek. A kálisó ivartalanít is, vagyis fajirtó hatású! Ezek az internetes levelező hálózatok segítenek elterelni a figyelmet ezekről a mózesi-talmudi módszerekről, amelyekkel a zsidók mindig is irtották a nem zsidókat, ahol csak tudták. Lásd Mózes II., 23/20-33., Mózes V., 7/2. és 22. és Talmud 10 a. lap és Baba kamma 93 b. lap.Az országostényleges ivóvíz szennyezettség (KÖJÁL által) publikált mérési adatait és akálisó fajirtó hatásait bizonyítókonkrét hatásmérések eredményeitis közzétettem a www.tejfalussy.com és az ezen belül működő www.aquanet.fw.hu, honlapon. Akik sorozatosan teletömik mások fejét a bizonyíthatatlan teóriákkal,akadályozzák a népirtás elleni védekezést.
Verőce, 2016. augusztus 7.
(nemes Sydo) Tejfalussy András Béla Ferenc okl. vill. mérnök, hatásmérés tudományi szakértő (www.tejfalussy.com)