Te sem tudod, mit beszélsz!
Az a korridor már a 80-as években kialakításra került és m.o-n az M2-M7-es vonalán fut, épp úgy, mint az
E75-ös korridor, amelyik Stokholm-Isztambul közötti és a Kárpátlavórón Bécs-Budapast-Belgrád összekötésével vonul át az M1-M5-ösökön!
Ez legkevésbé sem párhuzamos!
Jobb lenne, ha legalább a térképre nézne a bácsi, azután hallgatna!
2010-re akkor épül meg, ha az M-7-es +épül végig!
Előbb lesz kész az E-75-ös!
Ajánlom figyelmedbe ezt a cikket.
Nem kiforgatni, mellébeszélni!
Az értelem lényege, úgy látni a dolgokat, ahogy az van -a többi mese!
Ember vagyok és nem hülye.
„Európa autópálya -kontra M 5.-ös!
Magyarországon keresztül építik meg az észak-déli európai autópályát. Erről az Európai Parlament illetékes bizottsága döntött. A sztrádát eredetileg csak a szlovákiai Zsolnáig építették volna. A Lengyelországból induló út a módosítás szerint öt országot köt majd össze és egészen a Horvátországi Plocséig utazhatunk rajta. A magyarországi szakasz is európai uniós támogatással épül majd. Az észak-déli európai közlekedési folyosót várhatóan 2010-re építik meg.
Uraim és hölgyeim, lehet megint gondolkodni.
Ahogy elnézem a dolgokat valakik megint okosabbak voltak.
Az információ pénz, de Magyarországon még nem publikus.
A média -valamiért nem foglakozik vele!
A lényeg, nincs sok értelme az M5.-ös autópályába további pénzeket tenni.
3-4 év múlva megépül az M5.-ös autópályával párhuzamosan az Európa autópálya!
Igen jó a téma, érdemes vele foglakozni, esetleg arra felé telket vásárolni! „
„Mindenkit megnyugtatok az autópálya nyomvonala kivan tűzve, a Duna mellet, közvetlen -azzal párhuzamosan lesz megépítve!
Az elvtársak ezt már korábban is tudták, csak hát az M5.-ös sorsa nem volt még jól elrendezve.
Az értelem lényege, a többi mese, múlti tudja, míg a magyar nem akarja, elhallgatja.
Háromszoros áron –egy- autópálya, Amerikai áron, amiért fizet a magyar.
De kettő lesz belőle, a haszon -az extra árra -egyes korrekt elvtársak zsebében!
Ez a lényeg! „
Nem akarok én vitatkozni, hisz igazad van: csak a polbeszéd sajátságára mutattam rá: az autópálya helyett nem használ a politikus holmihomályos gyorsforgalmi út kifejezést, hanem büszkén autópályát mond.
A 2003-as nyári híreknek annakidején én is próbáltam örülni, bár már akkor sem hittem el:), aztán lacsa megkurtította a GKM 2004-es költségvetését is. Ekkor láttak napvilágot azok a hírek, hogy koncessziós formában, a 6-os út kibővítésével készülne el az M6. Brrr. Ez értelemszerűen nem lehet autópálya, csak a 8-as úthoz hasonló 4 sávos minimál-autóút. Gondolom (illetve remélem), hogy ismét módosulnak a tervek:)
Jóember, függetlenül az M5 viszontagságos múltjától, jelenétől és jövőjétől, Pécs a Dunántúlon van, méghozzá nem is a Duna közelében, Szeged meg a Tisza partján. A 6-os út Dunaújváros, Paks, Szekszárd vonaláig megy csak a Duna mellett, utána elfordul a Mecsek felé Pécsre. Az 5-ös út Lajosmizse, Kecskemét, Kiskunfélegyháza irányában halad, majd Szegedre veszi az útját. Persze nem mindenkinek adatik meg, hogy "személyesen ismerje" ezeket az utakat, de könyörgöm, akkor vegyen már elő egy térképet!:) Ja, és szeretném, ha nem akarnád leállíttatni az M7 építését ugyanerre hivatkozva, elvégre Nagykanizsa-Pécs csak 140 km, sőt, Nagykanizsa-Barcs meg csak 80:) Még annyit hadd tegyek hozzá, hogy az M5, M6, M7 szükségességét illetően nincs eltérés a pártok, szakértők, érdekszervezetek, stb. között.
a terminológiában használt gyorsforgalmi út jelenthet autóutat és autópályát is Melyik terminilógiában?:) Ne az útépítők és közlekedési szagértők szavajárásából indulj ki: a politikaiban a gyorsforgalmi út az autóútra használt eufémia:)
Nem tudom igazándiból a 2006os átadásra tervezett Bp.-D.újváros szakaszt minek szánt(j)ák Egyelőre kukoricásnak szántják, a legutóbbi csillag-gőzös hír szerint autóút lenne belőle - egyelőre.
Az EUs autópálya tényleg nagyon jó lenne, most mondhatnám, hogy ez az első mszps EU lobbi tevékenység, ami eredményt hozott, de nem mondom.:) Mert hogy nem is mszps lobbi tevékenység volt:))))
A Párizs-Marseille vonal is párhuzamos az M5-el. Mi a francnak kellett ez nekünk? Inkább tették volna a Dunát az autópálya mellé.
(Ne kínlódj már, megéri hülyét csinálni magadból, hogy leírhasd: elvtárs?)
Jóindulatú voltam. Süllyeszd ez ezt a topicot, hasznodra válna.
Mindenkit megnyugtatok az autópálya kivan tűzve, a Duna mellet -azzal párhuzamosan lesz megépítve!
Az elvtársak ezt már korábban is tudták, csak hát az M5.-ös sorsa nem volt még jól elrendezve.
Az értelem lényege, a többi mese, múlti tudja, míg a magyar nem akarja, elhallgatja.
Háromszoros áron egy autópálya, amiért fizet a magyar.
De kettő lesz belőle, a haszon -az extra árra -egyes korrekt elvtársak zsebében!
Azt mondják, hogy a homok jót tesz a fejeknek.
Azóta biztos szerzett már egy térképet.:)
Csak egy apróság, a terminológiában használt gyorsforgalmi út jelenthet autóutat és autópályát is. (Nem tudom igazándiból a 2006os átadásra tervezett Bp.-D.újváros szakaszt minek szánt(j)ák.)
(Az EUs autópálya tényleg nagyon jó lenne, most mondhatnám, hogy ez az első mszps EU lobbi tevékenység, ami eredményt hozott, de nem mondom.:)
A hatályos Európa térkép szerint a Budapest-Szeged irány nem Horvátország felé halad. A Budapest - Pécs szakasz viszont érdekes hazai fejleményeket hozhat, ugyanis egyrészt eddig nem sok remény volt arra, hogy Magyarországon EU pénzből autópálya épüljön, másrészt a Budapest-Dunaújváros szakasz építésének kezdetét 2005-re tervezte a balfékészetügyi és gazdasági minisztérium, méghozzá elég ködös koncessziós rendszerben, ráadásul gyorsforgalmiútként.
Valakivel összekeversz. (Az érték se jó, nem 8 év, nem csaphatsz le a 40-el, már késő, poén lőve.)
Nem is szép dolog az irigykedés, de a dicsekvés se, így ne dicsekedj azzal, hogy nem vagy irigy. No, itt befejeztem, mert a vége az lesz, hogy szétoffolom a topicodat.:)
Azért azon még töprengj 1 kicsit, hogy került ide az M5.
A rendszerváltás utáni sok mocsokból az M5 ágaskodik ki legjobban:((((( Ilyen szemét módon ,ég nem vágták át a magyarokat:((( (lehet kontrázni!) Büszke vagyok, hogy egyetlen egyszer sem voltam rajta:)))))
Remélem egy másik nickeden (no, nem azokon) normálisan is írsz, mert ez így nagyon halvány.:) Az a Kövér meg nagyon csúnya volt. No, ennyit az M5 és az EUs ótópálya kapcsolatáról.
Na, egye fene.
Kovács Ferenc államtitkár-helyettes akkor az MTI-nek elmondta, hogy az autópálya magyar-horvát határmetszéspontja Ivándárdánál lesz. Magyarországon 2006-ig elkészül az autópálya Budapesttől Dunaújvárosig, folytatódik az építése Szekszárdig és folynak a Szekszárd-országhatár szakasz, azon belül a Bóly-Pécs rész előkészületei. Egész hosszán Budapesttől az országhatárig 2008-2010-ig várható az autópálya megépítése, amikorra az egész 5C korridor befejezésére is számítanak. De nem ez a lényeg, a dátummal úgyis csúszni fognak. A nyomvonal viszont fontos, nem fog Szeged felé elmenni, semmi köze az M%-höz. Azon az úton meg most is közleked(né)nek, megfizethetetlenül drágán.
Az ország nyugati részén fog keresztülmenni. A dátum pedig 2020.
(http://hirtv.hu/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=16751)
Jobban figyelni.
Európa autópálya -kontra M 5.-ös!
Magyarországon keresztül építik meg az észak-déli európai autópályát. Erről az Európai Parlament illetékes bizottsága döntött. A sztrádát eredetileg csak a szlovákiai Zsolnáig építették volna. A Lengyelországból induló út a módosítás szerint öt országot köt majd össze és egészen a Horvátországi Plocséig utazhatunk rajta. A magyarországi szakasz is európai uniós támogatással épül majd. Az észak-déli európai közlekedési folyosót várhatóan 2010-re építik meg.
Uraim és hölgyeim, lehet megint gondolkodni.
Ahogy elnézem a dolgokat valakik megint okosabbak voltak.
Az információ pénz, de Magyarországon még nem publikus.
A média -valamiért nem foglakozik vele!
A lényeg, nincs sok értelme az M5.-ös autópályába további pénzeket tenni.
3-4 év múlva megépül az M5.-ös autópályával párhuzamosan az Európa autópálya!
Igen jó a téma, érdemes vele foglakozni, esetleg arra felé telket vásárolni!