Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T-Adee Creative Commons License 2024.01.28 0 0 18558

Igen,pont ugyanez,csak nem voltam most otthon,hogy lefotózzam.

Vagy az én kezem nagy,vagy a hely szűk de berakàsnàl mire a spiràlt 

sikerült bejàttszani azt hittem megőrülök. Közben lefotóztam ami most benne van,

sztem ugyanez: 

Előzmény: Furak (18557)
Furak Creative Commons License 2024.01.28 0 0 18557

Ha pont ugyan ilyened van akkor az átmeneti széria, '83-'84-es évjárat lehet. Ezeket már műanyag fogaskerékkel szerelték.

Elsőnek szétszedném kitakarítani a meghajtást, a ha mutató nem megy vissza a helyére valószínűleg el van koszolódva a tengely.

Előzmény: T-Adee (18556)
T-Adee Creative Commons License 2024.01.28 0 0 18556

Ilyen amit vettem.: 

Előzmény: Furak (18555)
Furak Creative Commons License 2024.01.28 0 0 18555

Van fénykép esetleg az óracsoportról? 

Előzmény: T-Adee (18554)
T-Adee Creative Commons License 2024.01.27 0 0 18554

Üdv. Köszönöm.

Első körben megpróbálok majd itthon belenézni.

Beszerelés előtt fúrógéppel kipróbáltam,akkor teljesen jónak tűnt.

Berakva azonnal felűnt,hogy durvàn sokat mutat/(majdnem dupla sebességet)

és vissza sem àllt 0-ra ,csak kocogtatva. Egyszer aztàn stabilan megàllt

olyan 80 körül azóta ott van...:-(  Talàltam egyébként újabb kocka GLS műszeregységet is,de

nekem az màr túl "modern".

 

Előzmény: Furak (18553)
Furak Creative Commons License 2024.01.27 0 0 18553

Szia!

Pesten a Haudek műhely csinál veterán óracsoportokat is, régen a Skoda órákba a gyári műanyag fogaskerék helyett réz alkatrészt rakott, örökösek is lettek.

Előzmény: T-Adee (18552)
T-Adee Creative Commons License 2024.01.27 0 0 18552

Üdv cartàrsak! 

Közel egy éve vettem a sàrga '82-es első tulajos 120L-t.

Sok,azonnali segítséget kaptam itt a fórumban,amit utólag is 

nagyon köszönök. A nyàr a kasztni és a fényezés rendberakàsàval 

telt el. Döbbentetes mennyi munkaóra el tud vele menni. :-)

A kasztni egyébként meglepően jó állapotú a küszöbök végén,az elsö

sàrvédőkön,alatta a fogadó részen voltak javìtani valók. Sikerült a szìnt

is kikevertetni,az egyik felpolìrozott sàrvédőt elvittem mintànak. A fényezés

rendberakàsàhoz Sonax polìrt használtam,bàtran ajànlom mindenkinek. Az alja 

kapott egy alapos nagynyomású mosàst,majd ahol gyàri rücsizés sérült volt,

az ki lett javìtva,végül az egész alja mindenhol le lett fújva 2 sor védőviasszal.

(Dinitrol) . Sikerült szereznem szögletes műszeregységet,de sajnos km 

óra része nem jó.Nov. végén lejàrt a műszaki,jelenleg leponyvàzva vàrjuk 

 tavaszt(hetente egyszer azért beindìtom) aztàn kap egy friss műszakit. 

Furak Creative Commons License 2024.01.24 0 0 18551

Mást nem kell csinálni vele emlékeim szerint. 

Előzmény: BerezPisti (18550)
BerezPisti Creative Commons License 2024.01.23 0 0 18550

Sziasztok le tudnátok írni pár mondatban a Wartburg mechanikus 2 torkú karbi átalakítást Skodára?Az átfúvókázáshoz tudom a méreteket ,ezen kívűl mit kell még változtatni?Köszönöm

Dalemír Creative Commons License 2024.01.08 0 0 18549

Üdvözlet! Működőképes, motor rb. 2023.nov. járt le a műszaki. Nem járunk vele, ezért vonattuk ki a forgalomból ideiglenesen.. Meg lehet nézni Budakeszi.. Érdeklődés esetén rumszajsz@freemail.hu

Előzmény: roncsfelújító (18548)
roncsfelújító Creative Commons License 2024.01.07 0 0 18548

Üdv! Merrefelé van az autó? Mechanikailag vagy kasztni terén kell vele foglalkozni? Esetleg minden téren felújításra szorul? A belseje szépnek tűnik.

Előzmény: Dalemír (18539)
MAMI P20 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 18547

Hát igen, a kivágás a B verzió.

Előzmény: Furak (18546)
Furak Creative Commons License 2024.01.06 0 0 18546

Cseheknél lehet kapni boltba, de drága.

Régebben 100-as hátfalból vágták ki a rácsokat és hegesztették bele a sima széles hátfalba. Vagy ha van fémes cégnél ismerősöd vágass ki lézerrel ilyen mintát. 

Előzmény: MAMI P20 (18545)
MAMI P20 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 18545

Igen.

Előzmény: Furak (18544)
Furak Creative Commons License 2024.01.05 0 0 18544

Arra gondolsz ami a 130Lr-en volt?

Előzmény: MAMI P20 (18543)
MAMI P20 Creative Commons License 2024.01.05 0 0 18543

Szép estét!

Valakinél nem hempereg egy perforált 120-as hátfal? Mennyire kurrens cikk?

Dalemír Creative Commons License 2024.01.05 0 3 18542

Furak Creative Commons License 2024.01.05 0 0 18541

Üdvözlöm!

Nem jelentek meg itt a képek. 

Át tudná küldeni e-mailbe?

‪balintfurak@gmail.com‬ az e-mail címem. 

Előzmény: Dalemír (18539)
Dalemír Creative Commons License 2024.01.05 0 0 18540

Erről a 85-ös Skoda 120 GLS-ről lenne szó

Dalemír Creative Commons License 2024.01.05 0 0 18539

BÚÉK Mindenkinek!

 

1985-ös évjáratú Skoda120 GLS-nek keresek (működőképes, ideiglenesen forgalomból kivont) hozzáértő, gondos gazdát betegség miatt. Nem szeretnénk bontóba adni.

Furak Creative Commons License 2023.12.25 0 2 18538

Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek! 

roncsfelújító Creative Commons License 2023.12.24 0 0 18537

Köszi! Akkor nem szedem szét a blokkot, hanem megpróbálom új olajjal járatni. 1000 km-t azért nem, de valamennyit tudok majd vele hamarosan menni remélem:)

 

Boldog békés karácsonyt kívánok minden márkatársnak!

Előzmény: Furak (18536)
Furak Creative Commons License 2023.12.23 0 0 18536

Mmenni kell vele sokat, csináltam egy Favoritot a nyáron, mentem vele 1000km-t aztán nekijött a motorja. Jófajta olaj szokott segíteni a dolgon. 

Előzmény: roncsfelújító (18535)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.12.22 0 0 18535

Lehetséges. Ellenőrizni csak a dugók kiszerelésével tudom. Az egy kicsit komolyabb feladat lesz. Ha le vannak ragadva azon nem segít, ha többet járatom a motort, netán kerülök vele az utcában párszor.

A rácsot akkor már mindenképpen festeni fogom. Műanyag alapozót már vettem hozzá. Fekete spray meg elvileg akad itthon.

Előzmény: Furak (18533)
Furak Creative Commons License 2023.12.21 0 0 18534

Én lepucoltam a hűtőrácsokat, műanyag alapozóval lefújtam őket aztán meg feketére.

Előzmény: roncsfelújító (18532)
Furak Creative Commons License 2023.12.21 0 0 18533

Lehet leragadtak a gyűrűk álltában.

Előzmény: roncsfelújító (18531)
roncsfelújító Creative Commons License 2023.12.20 0 0 18532

Jut eszembe. A motorháztető rács az eléggé kopottas. A sarkain ki van világosodva, mintha a ponyva ledörzsölte volna amikor le volt takarva vele. Meg ki is fakult azért mindenhol. Nem tudom, hogy mi lenne a legjobb megoldás. Időnként szilikon spray, vagy inkább fessem le feketére? Én a festés felé hajlok, de hátha vannak tapasztalatok az ügyben. Műanyag lökhárítót szoktak gázégővel felfrissíteni, de az itt nem jó ötlet szerintem. A C oszlop díszrácsaival is kell valamit kezdenem, de azok még inkább megviseltek. Törve vagy repedve nincsenek, de kiszívta a nap azokat is.

roncsfelújító Creative Commons License 2023.12.20 0 0 18531

Ha valamit mindig haladok vele előbb-utóbb csak elfogynak a teendők. Már tényleg nincs sok ahhoz képest, amivel indultam. Eddig a blokkal kapcsolatban jók voltak a megérzéseim, de mostanában indítás után nem sokkal elkezdi enni az olajat, de annyira, hogy szúnyogot is lehetne gyéríteni vele. Talán egy olajcsere megoldja, mert kb 20 éve cserélhettek benne utoljára, de lehet ebbe a részébe is jobban bele kell nyúlni majd.

Előzmény: Furak (18528)
Furak Creative Commons License 2023.12.20 0 0 18530

Igen az én is néztem, köszi a tanácsot! 

Előzmény: reszelozsir (18529)
reszelozsir Creative Commons License 2023.12.20 0 0 18529

A lökhárító sarkaira is tegyél valamit, amíg felrakod a helyére, mert nincs sok hely és az tudja igazán összekarcolni a fényezést.

Előzmény: Furak (18528)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!