Keresés

Részletes keresés

jenco01 Creative Commons License 2019.02.26 0 0 23096

Csak a végén elégedetten mosolygok :D 

Előzmény: Söderling (23095)
Söderling Creative Commons License 2019.02.24 0 0 23095

Szia!Te vagy a videon?

Előzmény: jenco01 (23094)
jenco01 Creative Commons License 2019.02.23 0 0 23094
Söderling Creative Commons License 2019.02.22 0 0 23093

Üdvözlet!A gyári eredeti gyújtás beállitása:Megszakitóhézag 0,4 majd dugattyú felsö holtpont elött 1mm - nél nyitás.Jó és megbizható lehet,ha jó a megszakitó,a beállitás,a tekercsek,stb.A legjobb a VaPe elektronikus gyújtás,azzal megoldódik minden gondod,mert igazából motorozni akarsz és nem csak szerelni ,igaz?

Előzmény: denesatti (23091)
Söderling Creative Commons License 2019.02.22 0 0 23092

Szia!Akkor ilyen változtatással már semmi "fichtl"nem lesz benne!

Előzmény: jenco01 (23090)
denesatti Creative Commons License 2019.02.21 0 0 23091

Valaki tudna segíteni - lehetőleg Érd környékén - gyújtás és egyéb beállításban? Egyszerűen nem tudom rendesen beállítani, pedig sok leírást elolvastam. Biztos én vagyok a béna, de már kezdem unni...

Köszi előre is.

jenco01 Creative Commons License 2019.02.19 0 0 23090

hát kovetkezo szezonra megengedték a tuning kategóriában az elso tárcsaféket,

eddig arról szólt a tuning kategória, hogy saját erobol épített gépek versenyeztek, a házi készítésen volt a lényeg, de így már egyszerubb lessz egy japán vázba belepakolni a váz darabot, blokkot és a hátsókereket... így sok mindenkinek nemlessz esélye a házi átalakított eredeti vázakon. 

Söderling Creative Commons License 2019.02.11 0 0 23089

Üdv!Elsösorban a "klasik"kategória!A többinek már csak a blokkja jawa50.

Előzmény: jenco01 (23088)
jenco01 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 23088

Szívesen várunk minden érdeklodot! :) jó kis idotoltés

Előzmény: Söderling (23087)
Söderling Creative Commons License 2019.02.07 0 0 23087

Köszönöm a választ!Igyekezni fogok eljutni oda,biztosan érdekes lesz!Esetleg tekintettel a sok itteni ötvenes motorra,és a sikeres rendezvényekre(mopedrally,mopedmetål)lehet ,hogy lenne érdeklödés egy ilyen versenyre,(persze nem csak Jawaval,mert abból itt nincs olyan sok,de más szoci ötvenessel is lehetne indulni)lehetne itt is hasonlót megrendezni.A név nyilván a fentiek miatt "Fichtlcup"nem nagyon lehetne,de nem a név,hanem a részvétel a fontos.Utánanézek.

Előzmény: jenco01 (23086)
jenco01 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 23086

Klasik

Tuning

Speciál

jenco01 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 23085

továbbá feltétel olvasható rajtszám elhelyezése a motor elején és két oldalán.

 

képek példának.

 

jenco01 Creative Commons License 2019.02.06 0 0 23084

Magyar határhoz legkozelebb Megyercs kozségben van Komáromtól pár kilométerre.

 

a szabályok a kovetkezok

 

Klasik kategória:

 

-széria blokk., furat max40mm, váltó eredeti a 2. sebességi fokozat fogaskerekei felcserélhetok 18/20 -20/18,széria gyújtás, ---széria henger,hengerfej.

-széria karburátor, széria légszuro.

-széria primér áttétel,

-szekundér kis lánckerék száma tetszeés szerinti,

-széria kerekek,

-széria benzintank jawa 550/555/05/21/23 típusokról,

-sárvédok,burkolatok tetszes szerintiek,

-széria váz nyak és hatso rész kozotti átkotés merevíttés megengedett.

-széria kipufogó, irányát lehet változtatni,

-kerekek fékek széria 16"/16"

-gumik tetszés szerintiek

 

Tuning kategória:

Klasik kategória felett megengedett

 

Blokk:

-furat max 42mm,

-tetszes szerinti karburátor,légszúro,

-tetszés szerinti gyújtás,

-kuplung tetszes szerinti de bekell férnie a dekli alá!, 

-henger kanálisainak átalakítása tetszes szerint megengedett de dugattyuval vezereltnek kell maradnia a szívásnak.

-tetszés szerinti hengerfej,

-tetszés szerinti kipufogó

-váltó tetszés szerinti 3 sebesség (áttételek arányai változtathatók)

-tetszés szerinti primér és szekundér áttétel,

 

Váz: 

 

-tetszés szerinti  elso villa,hátsó villa és teleszkópok eredeti villa csapra szerelve.

-tetszés szerinti ulés, benzintank.

-fékek elol megengedett a tárcsafék hátul széria dob, kerekek mérete tetszes szerintiek,

-váz nyaktól hátsó vill csapiga nyúló részének szériának kell maradnia.

 

 

Speciál kategória:

tuning kategória felett megengedett

 

Blokk:

-furat max 45mm

-kuplung tetszés szerinti,

-henger tetszés szerint vezérelt szívással /membrán/forgótárcsa

 

Váz:

tetszés szerinti váz és kerekek, fékek azzal a feltétellel, hogy be kell építteni a nyaktól a hátsó villa csapjáig nyúló részt eredeti vázból

 

 

A verseny úgy zajlik hogy mindegyik kategória 3 futamot megy ami 7perc+két kor

 

A pontozás formátuma 15-12-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1

elso helyezett 15 pont masodik 12 stb.

 

az elso 3 helyezett kupát kap és szponzortól fuggoen más nyereményt is kaphat, 4. -5. helyezett  érmét kap.

Előzmény: Söderling (23083)
Söderling Creative Commons License 2019.02.06 0 0 23083

Hali!Pontosabban?Ki indulhat?Stb.Üdv

Előzmény: jenco01 (23082)
jenco01 Creative Commons License 2019.02.02 0 0 23082

szermusz! Szlovákia, délen is van egykét versen komaromtol par KM-re is

Söderling Creative Commons License 2019.01.31 0 0 23081

Üdv!Fichtlcup Magyarországon?

Előzmény: jenco01 (23079)
jenco01 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 23080

berugokarnal fogva*

jenco01 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 23079

szia! a berugokart elmeletileg helyere tudod allíttani ha a berugotengelyt berugokarnal forba kihúzod eltekered oramutato iranyban es visszanyomod a helyere

Előzmény: denesatti (23078)
denesatti Creative Commons License 2019.01.15 0 0 23078

Esetleg tud valaki Érd környékén szerelőt, aki a blokk felújításában-javításában segíteni tud?

denesatti Creative Commons License 2019.01.14 0 0 23077

Nagyon köszönöm a részletes és kimerítő elemzést... :)

Igazából az állvány és féktámasz kivételével mindent újonnan akartam megvenni csak gondoltam hátha van valakinek egy vödör alkatrész...

Akkor marad a féktámasz és az állvány! :)

Előzmény: zerger88 (23076)
zerger88 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 23076

Pest közeliként főleg újonnan érdemes beszerezni az alkatrészek nagyját. Kivétel a motorállvány és a féktámasz, esetleg fékpofa. 
Első fék bowden. az új az új, bár lehet kell alakítani. Bár én kaptam már túl rövidet is :/ Hosszra figyelni!
Gázbowden: Na ezt tuti kell alakítani de nem nagy kunszt :)

Kuplung bowden is előfordulhat hogy nem méretpontos.

Fékpofa: vagy új vagy a régit fel lehet ferodoloztatni fékeseknél.

Gumi teleszkópra: utángyártott. Sajnos már a gyáriak 99%a is tönkrementek de az utángyártott se a leghosszabb életű bár a babettáénál tuti jobb a mustang utángyártott. (babettán állásában fél év és majdhogynem széthullik, tapasztalat :(((
Kuplung lamella: bátran vehetsz utángyártott, max egy kis igazítás szükséges (nekem 39es volt a belső átmérő 40 helyett :( )
Lábtartó gumi 2db: Nem drága  egy darabig bírja de mint az összes gumi alkatrész ez se bír majd annyit mint a gyári.
Levegőszűró. Elmegy az utángyártott, csak van egy perem a két oldalán ami sajna le kell dolgozni mert úgy nem megy össze a háza kényelmesen :( (nekem legalábbis)
Motorállvány rugó: állvánnyal beszerezni vagy egy otthon kutlászni jót hozzá ami a feladatát elvégzi :)
Szívócső gumi. Na ez az ami kritikán aluli. Gyári a legjobb de ugye a min 36 év oda tett már nekik. Akár fél év alatt szarrádagad az utángyárott.
Tömítés készlet: néhányszáz forint ezt érdemes megvenni boltból mint otthon rajzlapból kivagdosni.

 

Ha nem sietős akkor a börzék is játszanak.

 

Előzmény: denesatti (23074)
Füredi Imre Creative Commons License 2019.01.13 0 0 23075

Forgassátok a berúgókart,azt már nem tudom melyik irányba,és h szerencsétek van visszaakad a helyére.Nekem már sikerült.

Előzmény: denesatti (23073)
denesatti Creative Commons License 2019.01.13 0 0 23074

Felújítás miatt keresek Jawa Mustang-hoz az alábbi új vagy újszerű alkatrészeket:


Motorállvány
Hátsó féktámasz

Első fék bowden

Gázbowden 
Kuplung bowden
Fékpofa első kerékre
Gumi teleszkópra 2db
Kuplung lamella
Lábtartó gumi 2db
Levegőszűró
Motorállvány rugó
Szívócső gumi
Tömítés készlet

Nem nagyon szeretném elaprózni a horrbiliis postaköltség miatt, ezért azok jelentkezését várnám, akiknek a nagyja rendelkezésre áll vagy Érd/Budapest környékiek. Köszönöm a megértést.

Tel: 06305636570

denesatti1972 kukac gmail.com

denesatti Creative Commons License 2019.01.12 0 0 23073

Sziasztok!

 

Szereztünk egy 79-es Mustangot, amit elkezdtünk szétszedni, előkészítendő a felújítását.

Sajnos történt egy kisebb "baleset" szerelés közben: A berugókar le lett hátra hajtva, melynek következtében a rugója valószínűleg kiugrott a helyéről, mert nem húzza vissza a kart.

Tudtok tanácsot adni ennek a problémának az orvoslására? Gondolom az egész blokkot így szét kell szedni, ezt szeretttem volna elkerülni.

Köszönöm: Attila

jenco01 Creative Commons License 2019.01.07 0 0 23072

nem mustang de ugyanaz, egy ful felvan hegesztve a labtarto csovére arra pedig egy laposvas csavarozva hogy allittani lehessen,hogy mikor kapcsol, arra jawa/skoda 120/zetor féklámpa kapcsoló van csavarozva, fékpedálra egy átfúrt csap hegesztve, a rugó pedig babetta 210es kuplung rugó

Előzmény: joeyone78 (23071)
joeyone78 Creative Commons License 2019.01.06 0 0 23071

Sziasztok. Érdeklődnék hogy van a csoportban valaki aki rakott a mustangjára féklámpa kapcsolót? Ha igen melyik fajtát és hogyan? Előre is köszi üdv

jenco01 Creative Commons License 2019.01.02 0 0 23070

Szermusz! írok neked mailot

Előzmény: garázsharcos (23069)
garázsharcos Creative Commons License 2019.01.02 0 1 23069

Jól néz ki a gép, gratulálok!

Biztosan jól esik kicsit csapatni ilyenkor.

Mekkora az első kerék mérete, mert azt látom, hogy nem 16-os.Annó a régi kis vasra egy 19-est fűztem, jól viselkedett vele.

 

üdv.: R

Előzmény: jenco01 (23068)
jenco01 Creative Commons License 2019.01.01 0 0 23068

BÚÉK!

jjjkkk Creative Commons License 2018.12.24 0 0 23067

Szia! Meg vannak még az alkatrészek?

Előzmény: -stukker- (23046)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!