A németben valamivel puhábbak az ajtókárpitok (vastagabb a szivacsozás(?) alatta), így gondolom könnyebben tud horpadni, de ha könyökölsz, akkor a kínai is horpad.
Érdekes hogy a kínai gyártású előző Y-omban nem volt ilyen az ajtókárpit, pedig 30e km-t mentem vele. Berlini ilyen, nekem 5-7e km-nél lett ilyen, kicsit kisimult rajta a mintázat és nagyon kis mélyedést is érzek.
Engedélyezni kell az üzenetet, nem jelenik meg ha ismeretlen küldi, én is sokszor 1 hónap múlva olvasom el.
Igen az Y LR baromi jól fogyaszt nekem átlag 15körül eszik itt helyben ami baromi jó, de van hogy simán csak folyok a forgalommal, nem lehet haladni és 10-11-es fogyasztás van 50km-en, pedig dombos nem sík vidék. Érdekes hogy az m3p nem eszik kevesebbet, pedig lapos. Nagy tempónál jóval zajosabb mint az Y. Plaid meg csak akkor fogyaszt keveset ha finoman mész vele, de azért volt hogy egy Almádi Kenese oda vissza 13,5-es fogyasztásra jött ki. Alapból 18-20 körül, de rendesen használva 26-30 az átlag, de azért cserébe már nagyon szépen lehet haladni meg gyorsulgatni . 300km-t megyek el vele átlagban, képes lenne az 500-ra is de nem nálam. Viszont kényelmesebb a futómű, sokkal stabilabb, és az ülés szellőztetés(hűtés) is nagyon hatékony. Egyes fokozaton is elég, nem izzadsz bele mint az Y-nál melegben.
Én is csak napelemről töltöm, max ha megyek külföldre akkor SUC.
Most mínuszba vagyok először. 7éves a napelem 23kwp. Eddig mindig 0-ra kihoztam, az elmúlt két évben plusszos volt 9 ezer és 14ezer kwh. Most meg -15ezer. Szomszéd ház komplett a mi óránkról megy 1 éve nincs áram, hiába igényeltük tav. szeptemberben.
Pár éve még nem így gondoltad.... Én már áttértem és eszem ágában sincs visszafejlődni az ICE vackokra. Vannak bajok a teslával is de összességében nagyon jól használható mindegyik. Jelenleg 4 is van, de remélem nemsokára már csak 3 lesz. M3P-re nincs szükségem, mert ahelyett lett a plaid amivel nagyon elégedett vagyok. Munkás autónak meg nekem tökéletes az Y LR 10 hónap alatt mentem vele 19ezret, így hogy mást is használok. Gyereknek M3LR van.
Nekem szinte minden úton vagy egy egy barom akit jobbról kell kikerülni.
Türelmes vagyok, nem száguldok, szép kényelmesen megyek 190-200-zal de van hogy csak 180-nal, általában szépen lehúzódnak amint közelítek. Van hogy előz valamit éppen, szépen türelmesen megvárom, de utána meglátja a 800m-re a következő kamiont vagy mást és gondolja az is belefér még a mögötte jövőnek 110-es tempóval majd kivárja. Na itt szoktam egy villantani a refivel, ha nem hatásos, akkor folyamatos villogás van, egy gomb kapott egy ilyen funkciót, hogy folyamatosan gyorsan villogtatja a refit ha nyomva tartom. Ha ez se hat akkor jön a jobbról elmegyek, a legvégső eset.Azon azért szoktam röhögni amikor ilyenkor gázt ad a jóember, bár ugye ezt a plaidben nem veszem annyira észre, mert 3 másodperc múlva már megint újra 200 körül megyek, emberünk meg eltűnik a tükörben.
Szerintem, nem lehetséges. Az biztos hogy drágább lesz ha többet tud. Szerintem logikus lenne ha megkapná az új Model S LR hajtását az 670Le-s, sokkal jobban megy vele az MS is, M3P meg könnyebb. Ha beférnek azok a motorok akkor szerintem azt kapja. Amúgy hogy hogy érdeklődsz egy tesla iránt, hol vannak az audik?
Én arra gondoltam hogy mondjuk egy 500 lovas benzines aminek a szintjén van a Plaid, pl. 911, Corvette vagy bármi hasonló benyakalhat hajtva vagy 40 litert százon, aztán az 80 literes tankkal 200 km hatótáv, az meg jóindulattal 10 kör.