Szerintem simán lehet használni SMKP papírral. Ugyanaz a váz van az 50-esnek és a 125-ösnek is. Ha szemfüles a rendőr, akkor észreveheti a "nagy" blokkot. Bátyámén sincs rendszám, és ha megnézed az én képeimet, akkor észreveszed, hogy nekem sincs:))
92-es? Az dúrva. Mert a Kuszié az eggyel régebbi kategória asszem. Ha jól tudom az évjáratok így mennek.
1. '8x-'88 ETX kinézetű
2. '89-'90 Kuszié
3. '91-'94 Bátyádé
A Kuszié meg a Bátyádé eléggé ugyanaz. Mi a különbség?
Szerintem az övé is 92-es évjárat, mint ahogy az én Rx-em. 36LE mindkettő gép. Önindító nincs rajta, de még könnyeb berúgni ezeket a gépeket, mint egy simsont. Aprilia Tuaregből van Rally és Wind. A Rally az újabb változat. Az évjáratokat nem nagyon vágom.
Köszönöm szépen a linket!!! Hálám üldözni fog! :)
Ha lehet ,akkor feltennék pár kérdést:
-Bátyád gépe mikori évjárat
-hány lovas
-van e önindító (nem fontos, csak kíváncsiság)
- ÉS HÁNY FAJTA TUAREG 125VAN ?? ÉVJÁRAT, MEG ILYENEK. Én úgy vettem ki, hogy a legrégebbi az tökre nem úgy néz ki, mint a Bátyádé, vagy a Kuszié. Pont ugyanolyan , mint az ETX! Akkor most hogy is van? Hány Tuareg van?
Csáó mindenki! Tyt! Ha érdekelnek még képek bátyám motorjáról, akkor nézd meg a lapomat. Legalább nem kell ide szúrogatni:)) Tegnap töltöttem fel róla pár db. képet, igaz, hogy nem a legjobb a minőségük, de azért megteszi... Ya és a cím:
http://apriliarx125.uw.hu/index.htm
Hali Tyt!
Én csak a topic címből gondoltam, hogy érdekel az 50-es is.
Sok sikert a vételhez, remélem sikerül egy kifogástalan állapotút, vagy legalább kevés kilómétert futott gépet beszerezned.
Üdv,
Tibi
nem lessz olcsó balhé...
haver most vett egyet 200 ért, gyönyörü volt jól ment minden, most megált benne a dugó. egész pontosan az olajpumba állt meg ami addig tökéletes volt. ez nem az átbaszás esete, hogy szort vett, hanem az hogy beszopta. ennyi most 110 e ftot költ arra, hogy megint fasza legyen. henger, dugó, olajpumpa, szimering, tömitések .. ebböl 20 a munkadij, a többi meg az alkatrész. pedig nem kell sokat vennie. másik havarnak otthon a vizhités adta meg magát. ő egyenlöre spórol....
OFF
Nekem Yamaha SR125-öm van. Az igaz, hogy keveset eszik és átalában megbízható.
De hangja - bár szép - szinte nincsen. Az üléspozíció nálam kicsit kompromisszumos (180-185 centi között vagyok). Az ülés tömését puhának tartom a 80 kilomhoz. Sajna nyomatékból annyira nincs neki sok, hogy széria 50-es robcsik is versenyre kelnek vele 30 - 40 km-h-ról.
ON
Tuareg inkább élménymotor, esetleg suliba járni. De munkába járásra, futárkodásra nem a legszerencsésebb alkatrész- ellátottság és szervízigényesség miatt. De vidéki utakra vagy kavicsos környéken szerintem legjobb 25-ös ajánlat.
Így összegezve adódik a kérdés: mire is használnád? :o)
Nem is tudom... Én már láttam szép állapotút. Szerelgetni szeretek minden esetre, ezzel nincs gond, csa én azt hallottam, hogy az alkatrészbeszerzés drága és nehézkes.