A terepszínű és két(?) márkatársa miatt csorgott is a nyálam rendesen... :) (ha eccer milliárdos leszek, tuti, hogy befizetek egy körre egy ilyennel :) )
A civil szállítás a legjobb tudomásom szerint jogszerű!! Egyrészt így legalább többet tudnak repülni a pilóták. A bevételből állják az üzemanyagot és az esetleges karbantartást. Nem tudom feltűnt e már neked, hogy már sok-sok éve végeznek bérfuvarozást. Miért kell sajnálni a repidőt a pilótáktól? És ha államfőket, magasrangú tisztségviselőket szállíthatnak vele, akkor civilnek miért ne lenne jó? És nem kell izgulni, mert ha hirtelen valamilyen akcióhoz kell gép, van tartalék!
Az ilyen drága ajándékot körül kellett volna járni, mielőtt elfogadja a megajándékozott.
Pl lehetett volna az LBA-hoz fordulni azzal a kérdéssel, hogy az...tipusú,....gysz helikopterünket német lajstromba (D-H...) szeretnénk tenni, kereskedelmi repülés céljából. Mi a teendőnk?
Érdekes kérdéseket vetettél föl, komolyam mondom vicc ez az egész, Én idáig bele sem gondoltam ebbe a történetbe.
Ha netán valami akció lenne akkor két lehetőség van:
1. A riasztás menet közben éri a helikoptereket, akkor leszállnak a taxirepülés közben, épp ahol vannak, lehet, hogy az M3 mellett, a pilóták letépik a szigetelő szalagot és repülnek a riasztás fele, persze addig eltelik 15-20 perc 2. Nem reagálnak a riasztásra, inkább taxinak mert az jó pénzt hoz
Hálás lennék ha valaki elmesélni, hogy az állami jelzésű gépekkel lehet-e civilekkel fusizni? Vagy, hogy van ez? Én ebbe a témába nem vagyok jártas.