Ha ezt a konkrét bringát nézed, már akkor is feltűnhet sokminden, azon kívül is, amit kivi említett. (De igazából az a lényegi különbség.) Például ott van az első Deore agy és a hátsó Deore sor, amik ugye "monti" alkatrészek, valamint az első lánckeréksor sem klasszikus országúti, hanem amolyan trekkinges. (Eleve 3-as, és a legnagyobb csak 48-as, nekem pont ilyen van a Corvus-on, talán még ugyanez hasonló típus is...) Ezen kívül a fékek miatt a vázon és és a villán is vannak féktüskék, amik értelem szerűen nincsenek. Ezen a gépen pedig pluszban van még kiegészítő fékkar is, de ez már talán extra felszereltség egy CX bringán. (Majd henger kijavít, ha tévednék.) Ennek segítségével tudsz a kormány felső csövét fogva is fékezni, vagyis biztosabb fogást is találsz mint a fékváltókar környéke. (Persze ilyenkor nem tudsz könnyedén váltani, mert át kell rakni a kezed...)
Egy cseppet szélesebb felni, hogy a szélesebb CX gumi is elférjen (az országútikon 19-25mm, a CX-eken 25-35mm szokott lenni.) Patkófék helyett általában cantifék, mert ennek picit nagyobb a fékereje, és rendesen kezeli az outi fékváltókar. De a legfontosabb, hogy ez sárban sem tömődik el, míg a patkófék azonnal. És a CX versenyeken mindig sár (vagy hó) van...
Ezért tehát a váz és a villa is kicsit más, nem annyira kecses mint egy klasszikus országúti. De azért nem MTB jellegű.
Ha már a színről van szó, akkor inkább Jake the Snake :) De minek neked CX bicó? Ilyennel nem sokan járnak idehaza, csak aki indul is ilyen versenyeken... Ha outit akarsz igazából, akkor ott a Kona Deluxe :) Ez mind jó bringa, mivel kék ;)
Na megyek, veszek Caprine-t. Azért azt, mert az jobban tetszik optikailag mint a Hydra. Meg a Caprine-on RevoShift van, és ahhoz vagyok szokva. Ha nem tesztelem a Hydrát, akkor úgysem fogom tudni hogy az jobb. Kivi majd viszem hozzád szervizelni. Szar M5000-es van rajta elvileg, majd le kell cserélni ha lesz rá pénzem. De városba megteszi, - gondolom.
Hát ha egyszer azt mondta hogy vegyél Caprine-t, akkor nincs mese, azt kell venni. Ja, hogy alapvetően ugyanazok az alkatrészek vannak azon is? Nem baj.
Ez azért felettéb érdekes, mert nagyjából hasonló, vagy inkább jobb alkatrészek vannak a Magellan bicókon, ezen kívül maximum a vázban különbözhetnek, meg az üzembehelyezés módjában. Előbbire én még nem igen hallottam panaszt, utóbbi meg az eladó bolton múlik...
Szia Kivi! Idetaláltam én is!:) Ma azt mondta egy szervizes, hogy mostanában sok gond van a Magellan-okkal, ezért inkább Caprine-t vegyek!:) Miccószhozzá? A Rockadile-re meg aszonta, hogy annyi pinzér (47) szart kapok.
Én biztos nem vennék ilyen bringát... Egyébként is, mi az hogy oversized acél váz? Ennek tudtommal csak alumíniumnál van értelme, acélnál csak a súlyt (nomeg a marketingkesek által leírható kulcsszavak számát) növeli... Szerintem a barátod felajánlásával jársz a legjobban.
Nemnem. A Camponában egy rendes biciklis üzletben voltam.
Seaside-ba is voltam az auchan-ban (csak kisbetűvel :-)), ott semmi érdekeset nem láttam (persze lama vagyok hozzá). Az a beakciózott össztellós meg nagyon randa és gagyinak is néz ki.
Hőőő :-O 200-ért 4 versenygátlót veszek az autómba!
Nade: Tegnap kifaggattam a Camponás boltban lévő srácot. Érezte, hogy fogékony vagyok a műszaki cuccokra és egy belépő Kelly's-t ajánlgatott (60 Ft körül :-( ). Mondjuk rendben is volt a bicó, így ránézésre is megdobbant a szívem pár fincsi apróság láttán. Egy ilyen után egész másnak tűnnek a multis vackok.
Viszont kimentem ebbe az új sportóriásba. Izé Decathlon vagy mi. Volt ott egy szimpi első tellós 40-ért, még gondolkodom, de megnézem a Mali honlapon látott Mongoose-okat is mert ott is van hasonló ár ha jól láttam. Egyébb özlet, merre nézzek még körül?