Lehet, hogy a Bogarat ismerik a legjobban a világban, de attól még nem a müértö gyüjtök legkeresettebb típusa. Inkább hippik és egyéb, nem autós vénájú emberkék hobbiautója szokott lenni.
Semmi olyan tulajdonsága nincs tulajdonképpen, ami miatt egy igazi gyüjtö rácsapna.
es mondod mindezt te a tucatverdáddal:)az már régen nem lexx auto mikor a trabant még kultuszauto lesz:) de nem vitázok ezen:)kinek ez kinek az:)nekem a trabant...
ez az auto a trabant imádat-gazdaságosság-sebesség jegyében született nálam:)
szoval a trabant karosszériája egy (sztem) gyönyörü vmi amit idáig senki nem tudott (vagy akart:) ) leutánozni:)
a fiatmoci normál körülmények között beéri 4.5-5 liter folyadékkal....ezt ugye nagyon kevés trabi,vagy ijen menetteljesitménnyel rendelkezö auto tudja ezt ugye?.....
a harmadik dolog a pénz....ezt mindenestöl 300e magyar gubacsbol kihoztam.....
ennyiert max golf1-es kotlát tudnék venni lepukkantva.....
a negyedik h akár hiszitek akár nem utánafordulnak...megállitanak...érdeklödnek rola az emberek....ez jolesö érzés....
Ez az a moci ami a autobianchiban volt ? Mert ha igen akkor még anno a ritmo 105-ösömmel versenyeztem egy ilyen ellen és nem tudott otthagyni . A lancsa meg most picit jobb mint a ritmo volt ! :-))))) Amugy kiváncsi vagyok rá . De a vesztes fizet egy kört a krimoban ! :-)))))
70 lo környéke....és valoban nem mentem a jelenlegi konfigurácioval még versenyen pályán.....gyorsulgattam pár autoval,és a mérési erdmények is onnan jöttek...szval tök privát az egesz......
Bar versenyen ezt meg nem mertek neked, de induljunk ki abbol amit mondasz, nos akkor nem stimmelnek a szamaid, tippem szerint a teljesitmenyed tobb mint 70 lo, mert a tomeg mar igy is tul keves.
Milyen motor hajtja? Nevedbol gondolvan Fiat, de milyen?