Sajnos mi is szerencsétlenül bele futottunk eme kedves cégbe egy mosógép vásárlással.A mi zsebünkből 55.000 Ft szedtek ki.
Csatlakoznánk a feljelentők táborához.Kaptunk ugyan mosógépet,de egy percig sem volt üzem képes állapotban mert a dobja folyik.Nagyon sajnálatos és felháborító dolog ,h Magyarországon ilyen cégek működhetnek,s rádásul 14 féle tevékenységi körre jegyezték be őket.Hivatalosan nem lehet tenni ellenük semmit?
Bármiben hajlandóak vagyunk résztvenni amivel kilehetne őket iktatni a forgalomból. Email címem: bonyai.andi@gmail.com
Szeretnék a feljelentéshez csatlakozni. Mi egy BOSCH Maxx6-os mosógépet vásároltunk tőlük sajnos! Négy hónap után tönkrement a beígért szerelőt a mai napig nem küldték ki. A mai napon fordulunk a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez. Valaki csak képes lesz megállítani ezeket a csaló szélhámosokat.
Elképesztő pofátlanságról tettek ma is tanúbizonyságot, az említett áramfejlesztőt vissza vitte a férjem egyik munkatársa az üzletbe az az csak vitte volna mert mikorra oda ért akkorra ki volt téve a rögtön jövök tábla és a rögtönből órák lettek mivel eladó nem jött az üzlethez. Két károsult már ott volt az üzletnél és sajnos az egyikük telefonált az eladónak ,hogy megyen (ezt nem kellett volna) vele tudatni meglepetésszerűen kell oda menni mert ez lesz belőle,hogy kiteszik a rögtön jövök táblát és akár ki sem nyit egész nap. Sajnos így 150 km-t oda is és vissza is potyára megtett az említett munkatárs. Nagyon nagyon remélem,hogy egyszer emberére akad ez a gátlástalan csaló cég!
Azt nem értem, hogy hogyan tud valaki esténként nyugodtan lefeküdni aludni, tudván, hogy hány embert csapott be. Ráadásul a "kispénzű" embereket, mert nekünk nagyon sokat számít az a 60.000 Ft, amivel minket személy szerint átvert. Teljesen kikészültünk tőle....
Nagyon elkeserítő ezt olvasni, hogy ebben az országban ilyen esetben semmit nem lehet tenni... Mi is hívtuk a Fogyasztóvédelmet, azt a választ kaptuk, hogy próbáljunk meg megegyezni vele.... Szóval nem csinálnak semmit....
Több, mint fél éve, többen összefogtunk és próbáltunk érvényt szerezni a (jogosnak vélt) fogyasztói és állampolgári jogainknak...
...de egyelőre sikertelenül (megjártuk a fogyasztóvédelmet - nulla, a békéltető testületet - nem kötelező érvényű ajánlás született, de ennyi, a helyi önkormányzatot - semmi, fizetési felhívást küldtünk - semmi, a rendőrségen "csoportos" feljelentést tettünk - kiderült, ilyen nincs, de összevonták a feljelentéseinket, majd lezárták, jelenleg az ügyészségen van két bejelentésünk - egyet elutasítottak, másikra még nem válaszoltak, felkerestük a médiát is - egyelőre semmi)...
Aki nem kívánja annyiban hagyni, hogy ez a banda továbbra is becsapja az embereket, csatlakozhat hozzánk (természetesen persze, ígérni semmit nem tudunk).
Ennek egy feltétele van: "bizonyítani" kell, hogy ténylegesen egy károsult (nem pl. a "cég beépített embere") - akár egy feljelentési jegyzőkönyvvel, akár más szervezethez tett bejelentéssel, esetleírással.
Sokan vagyunk - de egyenként nem leszünk soha elegen (még kis csoportokban sem sajnos), így tovább folyik az áldozatok szedése...
Érdeklődöm, hogy történt e valami előrelépés az ügyében? Mert sajnos én ugyanígy jártam, amint látom - sajnos már csak utólag - sok más sorstársammal együtt :-((
Szia, sajna én is belefutottam a WALMART "cégbe". Nekem sem műkődik a vásárolt mosógépem. Szeretnék segítséget kérni, mit is csináljak? Én csak a pénzemet kérném vissza . Előre is köszönöm.
Sajnos azt kell,hogy mondjam ugyan így járt a férjem a céggel mint az előttem szóló. Vásárolt a férjem a cégnek ahol dolgozik egy áramfejlesztő (agregátort). Ami Honda "márkanévvel" került értékesítésre ami valójában egy név nélküli gagyi Kínai vacak. Az említett áramfejlesztő papíron 7KW teljesítményű amely sajnos mint utóbb kiderült mert másnap tönkre ment szerelőhöz kellett vinni mert sürgősen kellett volna és ott derült ki,hogy a teljesítménye 1,5-2 KW között van. Azóta eltelt egy hónap és csak a minden napos telefonálás érdeklődés ígérgetés. Már kérték a férjem főnökei,hogy más termékre árú cserét is mert nincs másik áramfejlesztő de csak hitegetik őket és hazudoznak újabbnál újabb kifogásokat találnak ki. Ha egy mód volna rá én nagyon megköszönném önnek a segítséget mert elég kellemetlen helyzetbe hozta saját magát ezzel a férjem. Sajnos soká találtam rá erre a fórumra mert ezt olvasva mind ezt ki lehetett volna védeni (messze elkerülni őket,de ki tudta) akkor még,hogy a Deli László ilyen inkorrekt. Legyen ez tanulságul másoknak csak sajnos erre a fórumra szerintem már csak szinte mindenki akkor akad rá amikor belefutott a társaságba sajnos. Csak azt nem értem,hogy van még működési engedélyük a cégnek. Mert szerintem ők kizárólagosan is csak a vásárlók megtévesztéséből élnek.
Sajnos én is belefutottam a Valmart Kft. ingóványába. Nemrég vásároltam egy mosógépet, ami két hét után tönkrement. A "garanicia" miatt kerestem a céget, két hete igérgetnek, halogatnak, mellé beszélnek.
A cégnyilvántartásban utánanéztem a cégnek, jelenleg 5 végrehajtási eljárás van ellenük. 2013-ban alapították, 500.000,-Ft törzstőkével. A tulajdonos vezetékneve: Dankó.
Én a holnapi napon teszem meg a feljelentésemet ellenük, mivel a jótállási jegyen 2 év gyártói garanciát vállaltak, viszont az Indesit szervíze közölte, hogy az csak bolti, de nem gyártói garancia, ők nem javítják a Valmart eladott termékeit.
Tekinetttel arra, hogy a garancia tekintetében tévedésbe ejtettek, és mert az kárt okozott, ezért csalás gyanúja miatt eljárást kezdeményezek velük szemben. Az e-mail cimük sem létezik, illetve a budapesti címük nincs nyilvántartva a cégnyilvántartásban. Én ügyvédként tevékenykedem, akit érdekel, szívesen segítek.
Van egy Candy CDCF 6 típusú (asztali) mosogatógépem. Azt csinálja egy ideje, hogy vagy 40-50. nyomásra indul a Start gombbal el a program. Már nem is mindegyik LED világít mostanában (amikor léptetek az üzemmódok között, akkor átlépi, tehát a vezérlés jó, csak a LED nem mindig világít). Szétszedtem az ajtaját, szemre nem látszik gomb, a mikrokapcsoló is jónak tűnik. A kábel bekötés kontaktos lenne, mert amikor mozgattam, megjavult a LED (a start-ot nem tudtam próbálgatni).
Ötlet valakinek, mit lehetne csinálni? Panel csere, és megtoldani a 15-20 vezetéket?
A Valmart ker. és Szolg. Kft aljas hazugságáról,inkorrektségéről,becsapásáról lévén szó!
Nász ajándékba rendeltünk,előzetes megbeszélés alapján egy ÚJ,mondom ÚJ mosógépet,és egy barátunk aki Bp-en tartózkodott,Ő hozta,ill. szállította ki a sógoromék címére az árut.
Ők megköszönték Nekünk az ajándékot,mi egy hétre rá meglátogattuk Őket,és megdöbbenve tapasztaltuk,az ÚJ mosógép helyet egy használt felújított gépet találtunk Náluk,a mi ajándékunkat!-
Szia! Én múlt héten utaltam el a hűtő árát a Valmart Kft.-nek, keddre ígérték a szállítást, ma szerda van nem jött még meg a hűtő. Milliószor hívtam őket, majd e-mailben meg sms-ben küldik a fuvarlevél számot. Felhívtam a futár céget, még nincs is náluk a hűtő. Mostmár nekem sem veszik fel a telefont.
Jutottál valamire az ügyben? Feljelentés és egyebek?
Érdeklődnék, hogy történt-e valami az üggyel kapcsolatban, ugyanis én is így jártam. Tudnánk beszélni? Nekem 2,5 hónapja "szállítják" a mosógépemet, közösen, talán eredményesebben fel lehetne lépni ellenük.
A következő velem történt sajnálatos esetet szeretném megosztani Veletek, hogy még véletlenül se járjatok úgy mint én.
Hűtőszekrényt szerettem volna vásárolni, lehetőleg újat, esetleg kicsit sérültet az oldalán, ami úgyse látszana, kedvezőbb árban mint ahogy azt a szaküzletekben.
Az egyik ingyenes hirdető portálon találtam egyet, (László, D László eladó).
E-mailben és telefonon leegyeztettük, hogy csomagolássérült, egy tökéletes esztétikai és műszaki állapotú Hotpoint Ariston Quadrio hűtőt vásárolok 140 000 Ft-ért.
Miután kiderült, hogy ráadásul ez egy bemutató teremmel rendelkező Kft. ( Valmart Kft. 1114 Bp. Eszék u. 3. ) , úgy gondoltam, hogy itt aztán végképp nem lehet semmi probléma.
Annak rendje és módja szerint 2015. február 19-én átutaltam az árát és vártam, hogy kiszállítsák a hűtőszekrényt.
Itt kezdődött a kálváriám.
AZÓTA IS KÜLDIK !!!
Természetesen azóta nap mint nap próbálok telefonon egyeztetni és a megoldás irányába terelni a dolgot. A telefont csörgetések sorozata után ma már fel sem veszik. Amikor felvették mégis, akkor hazudnak, de mindent.
László cukorbeteg lett és közházban van,
küldik futárral
majd ők házhoz szállítják, természetesen ez sem jön össze.
nem baj, kértem utalják vissza adják a pénzt, ami nem érkezik meg sehogyan sem.
A lényeg, hogy ilyen undorító a vásárlók átverésére szakosodott, hazug jellemtelen társasággal már régen találkoztam.
Nem akarom tovább untatni vásárló szándékú társaimat, csak arra szeretném felhívni a figyelmeteket, ha jót akartok magatoknak, innen ne vásároljatok SEMMIT.
Természetesen rendőrségi feljelentést fogok tenni és a Fogyasztóvédelmet és a NAV-ot sem fogom kihagyni.
Panellakást újítok fel. Beépített gépek lesznek a konyhában. Igaz átalánydíjas a gáz, de mégis elektromos sütőre gondoltam. Szerintetek milyen márkát válasszak? Esetleg hol érdemes megvennem? Interneten gondoltam.
Mosogatógép, főzőlap, sütő, hűtőszekrény, páraelszívó. Azt mondják, a páraelszívót nem szabad belekötni a szellőzőbe.
Whirlpool VIP 20 Az AVM 450/ WP/ WH típusú mikrohullámú sütőm kisebbik vezérlőpanelján egy pici ellenállás meg van égve (szakadt) és nem látni rajta az értékét. Az ellenállás 3113 számmal van jelölve az egyik lába a P4-es 2-es csatlakozóval van közösen amely a 2 db ajtó mikrókapcsolóhoz van vezetékezve. Kérésem az lenne hogy valaki megadná az ellenállás értékét és-vagy egy kapcsolási rajzzal segítene. Lehet hogy valami más alkatrész hibájából következet be az ellenállás sérülése?
Érdekes dolgokat írtál. Nem kéne inkább helyette elvégezi ezeket a munkákat - természetesen a gépekkel.
Na nézzük sorjában : mosogató gép. Nekem 5 éve van, nagyon gyönyörűen mosogat. A nagy nagy darabokat 6 lábas tepsi azért én is kézzel végzem. De ez a mennyiség kb. 10 % _a.
Kenyérvágót kb. 27 éve használok, nagyon praktikus . Vízforralót kb 10 éve, már ideje lenne vízkőteleníteni.
Szárító ? Cs. házban lakunk, így tényleg hülyeségnek tartom.
A többire pasz. Nincs keríngetős sütőm, valószinű nem is lesz. Zsacskó ragasztás ? Hát majd a sitten.
érteni értem. Én vagy csómót kötök rá vagy csipesszel zárom, a gumi sohasem akad a kezem ügyébe.
Elromlott a beépített Elektrolux EMS2485-ös mikrosütőnk, kijelző elsötétült, néha felvillan rajta egy-egy szám, nem reagál semmire, áramtalanítással próbálkoztam, biztosítékot lekapcsoltam, de ugyanaz. Ki szeretném szerelni, hogy elvigyem szervízbe legalább, de nem jövök rá hogyan kell.
Sziasztok! Feleségemet szeretném visszaszoktatni a gépekre, mert egy ideje mintha elvágták volna. A mosogatógépet azért nem használja, mert "nem mindig az egyszerűbbet kell választani". Inkább még terhesen is órákat görnyed a mosogató felett, persze folyamatosan folyó meleg vízzel. A kenyérvágót azért nem használja, mert csak. Jó a kés is. Igaz, hogy csúnyábban vág és nagyon morzsál, nem baj. A vízforralót mostanában tette le, mert vízkövesedik. Na igen, tisztítani kell. És akkor 2 perc alatt forr a teavíz, nem 15 percig ég alatta a gáz. A szárítógépet egy ideig használta ( nem fértünk el szárítóktól és a mindenhol lógó gyerek ruháktól ). Most már nem, mert szerinte az egyik ruha kisebb lesz, a másik nagyobb, a harmadik fakul, a negyedik elszíneződik, a puha kemény lesz, a kemény puha. Persze rendszeresen kell tisztítani a szűrőt és kiönteni a vizet. Szerintem ez a baj, de nem vallja be. Meg, hogy hamar kész és két óra múlva teregetni kell, a szárítón meg napokig is lóghat akár. Van egy zacskó ragasztónk is, de a gumira esküszik. Mintha csak azért sem. A sütőben sok esetben hamarabb átsül keringetéssel a kaja, de nem. Mi szeretünk többet fogyasztani, a magyarázat: az kamu, marketing. Nincs olyan, hogy hamarabb kész van, ez csak kitaláció és ha mégis van, akkor nem lesz olyan a kaja. Nem tudom miért és mivel dacol, de ezek a gépek megkönnyítik a munkát, pláne hamarosan négyen leszünk, egyre kevesebb idő marad ilyesmire. Ezért akarom visszaszoktatni, mert nem fogja bírni két gyerekkel itthon. De hogyan vehetném rá? Miért nem látja, be, hogy könnyebb lenne? köszi