Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Titanium101 Creative Commons License 2024.03.19 0 0 27916

*raktok

Titanium101 Creative Commons License 2024.03.19 0 0 27915

Na és ti mit rajtok (raktok-e valamit) a féktárcsa és a kerékagy közé?

Előzmény: atuc (27910)
cam aro Creative Commons License 2024.03.18 0 0 27914

ja, meg az elejen,, az egr csere elott. 

lebontotta az istenbarma a szivosor ,es az egr valve osszekoto   csovet. 

+ az egr-t is fellazitotta.. 

jott boldogan.

 

nem indul, ha a cso nincs fent, de beindul ha kezzel oda tartja. 

oke ,..mi baja ? 

-hat egr szelep.. 

nem nyit, nem zar.. ? 

-hat nyitva van. 

mit szamit az ha lekotod a csovet. .? 

-jo. akkor miert indul igy ? 

 

azert mert kap a maf jelet, es bontottad az ex /in oldal kozti szelepet is .. ? 

 

aaa.. total kaosz van a fejeben.. de o a leader, vitat nem tur, de minden tud. :D 

======================

 

 

Előzmény: cam aro (27912)
cam aro Creative Commons License 2024.03.18 0 0 27913

https://marineengineeringstudymaterial.files.wordpress.com/2020/09/4-stroke.png

 

ezt itt e.. 

 

nem ertette.. 

============================

Előzmény: cam aro (27912)
cam aro Creative Commons License 2024.03.18 0 0 27912

2.0 ecoblue. 2019 fjord. 

..csak ha valakit erdekel a tipus. (eleg csigas.. ) 

 

felraktak az uj dpfet.. persze nem lett jo. 

 

itt is vazoltam hogy bontas nelkuli ellenorzest kellene a vezerlesre, mert mas mar nemigen maradt.. 

ha meg szet turjak mit ellenorzinek ? 

 

suket fulek. 

lebontottak a vezerlest (cirka tiz ora ) 

elvileg jelen van. ..elvileg, mivel az osszes jel kereken van ES nem tengelyen.. 

itt IS szoltam, 20 perc egy nyomas  szenzoral (nyomas alatt ) az ellenorzes kezzel attekergetve. 

 

suket fulek. 

lebontottak a veztengok hazat is.. (igy mar tekergetni is felesleges.. kb 8 ora munka ) 

persze ott is minden oke.. 

most bambulnak ki a kodbe.. lassu allkapocs mozgassal, neha boffentve. 

 

ja, a vezerokornek mutattam egy 4t mukodesi diagrammot.. 

erted ? 

megallt az allkapcsa ragas kozben. 

de erted ? 

ujra kezdet ragni.. 

ja persze ,ertem. 

..fingja nincs rola. 

 

rohogok :) 

=================

 

 

Előzmény: cam aro (27905)
rfc Creative Commons License 2024.03.18 0 0 27911

Vannak erre fémmentes zsírok, pl. LM 3381.

Előzmény: Titanium101 (27908)
atuc Creative Commons License 2024.03.18 0 0 27910

Felejtsük már el azt a sz@r rézsprét.

Nem kell egy harmadik fém az alumínium meg az acél közé. Ha azt akarod, hogy szétjöjjön pár év múlva.

Mostanában sokan azt hiszik, attól lesznek profik, hogy mindent összefújnak azzal a genyóval. (Hengerfejtömítéstől elkezdve a fék gumikarmantyújáig.)

Előzmény: Titanium101 (27908)
cam aro Creative Commons License 2024.03.17 0 0 27909

barmi, ami olaj bazisu/viztaszito. ..

Előzmény: Titanium101 (27908)
Titanium101 Creative Commons License 2024.03.17 0 0 27908

Értem, sima rézspray-t is ajánlottak, az is jó erre a célra?

atuc Creative Commons License 2024.03.17 0 0 27907

Kerámiapaszta.

Előzmény: Titanium101 (27906)
Titanium101 Creative Commons License 2024.03.17 0 0 27906

Dízel porlasztókat mivel kenegettek/fújkáltok be, hogy legközelebb könnyebben kijöjjenek?

cam aro Creative Commons License 2024.03.09 0 1 27905

 

 

kicsereltek az egrt-t.. 

nem lett jobb . 

levettek a turbokat,. 

ratyik.. de nem torottek, nem dugultak.. 

itt jottem volna en, de kozben rajottek hogy a dpf dugult. 

igy ram nincs szukseg..

most talan mar szerelik az uj dpfet.. 

en is kivancsi vagyok, de szerintem jot fogok rohogni. 

Előzmény: balabmw (27904)
balabmw Creative Commons License 2024.03.09 0 0 27904

Fejlemény..? 

Előzmény: cam aro (27901)
1 valaki Creative Commons License 2024.03.07 0 0 27903

Keress rá,  de ez elég jó összefoglaló.

Pos terminál néven megtalálod.

 

Vigyázz, van aki saját bankot/ számlát kiköt mellé.

 

https://bankkartyaterminalok.hu/

 

Mypos elég jól megy, pénz időben jön, stb.

Előzmény: Titanium101 (27902)
Titanium101 Creative Commons License 2024.03.07 0 0 27902

Hi!

 

egy picit offtopic téma:

 

Ki, milyen kártya terminált használ a szervizében?

Melyiknek a legalacsonyabb a havi díja, jutaléka?

cam aro Creative Commons License 2024.03.04 0 0 27901

 

 

najo.. .raerunk.. 

vacuum pumpa hibaval jott be. 

azt tudjuk a transitok/ecoboostok ota, hogy ez a wet belt* miatt van. 

(thank's ford.

ebbe belefogsz rokkani ha radverik 100ezres nagysagban  ) 

 

karter le, amit lehet elmos. 

vezerles le, uj szij/feszitok. stb. amit lehet elmos. 

uj vacuum pumpa, amit lehet elmos. 

ossze rak.

 

uj olaj, uj szurok.

doksza. 

 

~80 km mulva meghal az uj vacuum pumpa. 

uj vacuum pumpa, 

3x olajcsere.. 

 

~300 km mulva utszelen lerohad. 

-------------

tudom hogy ebbol eleg sok mindenre lehet gondolni,

de nem tunik kompresszio hibasnak, sem olajzabalonak. 

 

vagy ledugult, vagy vezerles.. vagy nem tom. 

en egy nyomaslengest mertem rajta, azt slussz. 

 

(* keruljetek el oket, csak a szopas van veluk. ) 

 

 

Előzmény: cam aro (27900)
cam aro Creative Commons License 2024.03.04 0 0 27900

ford ranger.

2018/19? 

2.0 ecoblue twin turbo. 

Előzmény: cam aro (27899)
cam aro Creative Commons License 2024.03.04 0 0 27899

csak egy (no1) henger lett merve. 

 

de gyanitom az osszes ilyen, mert ha csak ez lenne, harom hengerel azert csak elrofogne. 

Előzmény: balabmw (27898)
balabmw Creative Commons License 2024.03.04 0 0 27898

Ami mérést betettél az csak 1db henger vagy mind ilyen?

Előzmény: cam aro (27897)
cam aro Creative Commons License 2024.03.04 0 0 27897

leszedte az ember a (twin) turbot. 

szvsz se dpf, se turbo, se kipuff manifold. ( se legtomeg mero ) 

 

mar most mindig indul , de 5-10 sec jaras utan leall. 

..lehet csak a motorteri fust oli meg, lehet csak 'javult ' valamit.  

 

megkerdeztek, mondtam nekik hogy par meres nelkul en nem tudok mit mondani. 

 

nem tudok elszaladni a ket fordulat utan vakuumos henger elol..

vezerles ellenorzes 10 oras munka. 

megprobalom vesztesegmerore kotott nyomasmerovel kezzel forgatva *    (elotte tdc/bdc jeloles. ) 

besaccolni merre jarhat a vezerles.

 

*tudom, eleg lenne a fulem is, de szeretek jatszani. :)  

 

ja, es ha otlet van, (vaccuuumm ) azt koszi. 

 

 

Előzmény: cam aro (27896)
cam aro Creative Commons License 2024.02.29 0 1 27896

engem is. 

csak meg nincs.. :)

 

(kollega szenved vele 3-4 napja, 

en meg letettem arrol hogy logikat keressek abban amit csinal, innentol a segitseg is felvan fuggesztve.. ..elvegre nem az en munkam. )

Előzmény: balabmw (27895)
balabmw Creative Commons License 2024.02.29 0 0 27895

Attól mert kussban vagyunk még érdekelne majd a megoldás.

Előzmény: cam aro (27894)
cam aro Creative Commons License 2024.02.29 0 0 27894

persze. 

 

onindito teker. .

ez meg neha bele fottog.. neha nem. 

Előzmény: kisfo (27893)
kisfo Creative Commons License 2024.02.29 0 0 27893

a vizszintes tengely osztasa korrekt ? 

 

ha igen, akkor az elejen durvan 300ms, kesöbb (=1000 es 1600 között) ~200ms van 2 nyomascsucs között

 

0.3ms 360° -> 60s/0.3s ~ 200rpm

 

0.2ms 360° -> 60s/0.2s ~ 300rpm

 

gondolom önindito forgatja

 

nincs tipusismeretem, hogy ezt realisnak tudjam, altalanosan a 200rpm szerintem rendben van, nekem 300rpm csak öninditotol inkabb soknak tünik (persze nem tudom mit csinal a többi henger)

 

hasonloan: fogalmam sincs mi van a szelep es vezermütengely között ezen tipusnal  (eltünt a bütyök vagy elforog a bütyök a vez.tengelyen, vagy a bütyök es a szelep közötti csesze, hidr.emelö akarmi "bele" nincs is meg, vagy valamiert igen furcsan "müködik" azaz nem müködik)

 

Előzmény: cam aro (27892)
cam aro Creative Commons License 2024.02.28 0 0 27892

vezermu tengelyek forognak. 

az hogy csinal is valamit  az nem derult ki. 

mindenesetre lebontottak az egrt, mert hatha... :)) 

Előzmény: kisfo (27891)
kisfo Creative Commons License 2024.02.28 0 0 27891

nekem is zart hengerre (ennyire zartat azert leginkabb csak nem nyito szelepekkel érzek realisnak, hisz meglehetösen "tömör" a rendszer) utal a nyomas lefolyasa:  sürit, expandal,

 

- (közegmennyiseg ~allando)...az expanzio vegnyomasa a hövesztesegek miatt alacsonyabb, mint a sürites indulo nyomasa volt

 

- vagy veszt közeget a hengerböl es ezert (is) alaconyabb az expanzio vegnyomasa

Előzmény: cam aro (27890)
cam aro Creative Commons License 2024.02.27 0 0 27890

also holtpontrol indulo dugonal nyit a kipuff szelep, 

barmi elojelu nyomas is van a hengerben, az a nyitott szelepen azzonal tavozik. 

(lasd referencia kep ) 

 

itt nem. 

itt vakum marad a hengerben. (folyamatosan novekvo,  )

valoban, mintha nem nyitna a kipuff szelep.. 

ill.. pontositsuk. 

mintha -barmi okbol- nem tudna kipufogni. ( a szelep csak egy lehetseges ok. ) 

 

ugyanez szivo oldal. 

mintha nem nyitna a szelep.. (vagy nem kapna levegot ! ) nincs vakum.

viszont az ez elott levo ex utem is hibas, igy a szivo oldalt nem igazan vennem figyelembe.. 

 

jo.

gyak. arra jutottal mint en, ez mindenkepp igazol. 

koszi. 

 

nincs eredmeny hirdetes. 

majd lesz. :) 

 

Előzmény: Paco155 (27888)
Paco155 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 27889

Vagy tényleg az van, hogy egyik szelep sem nyit és a dugattyú csak feltolja a nyomást aztán visszamegy, megint feltolja, megint visszamegy.  És az átlósan felfelé haladó szakasz az az amikor a gyűrűk mellett pótlódik a sürítésszakaszban elszökő levegő. 

Előzmény: Paco155 (27888)
Paco155 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 27888

Azon én is gondolkodtam egy darabig de nem jutottam dűlőre. Egyrészről mintha nyitna mert nincs dupla csúcs*. Másrészt azt írod néha be-berobban egy két fordulatra  (de akkor a épp szívónak is nyitnia kellett). 

 

 

*Ha egyik sem nyit ahhoz túl nagy az időtáv a csúcsok között. 

Előzmény: cam aro (27887)
cam aro Creative Commons License 2024.02.27 0 0 27887

oke, fogadjuk el. 

mi ujsag a kipuff oldalon ? 

Előzmény: Paco155 (27886)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!