Hengerfejes is lehet, a hűtő is ereszthet, melegen nem biztos, hogy kis fogyást meglátsz mert elpárolog, hidegben meg nem folyik....ezer ötletem van, de át kell nézni.
körülbelül mennyi hűtővíz van az autóban, van erről valami adatotok esetleg? Azt vettem észre, hogy pörög a ventillátor, megnéztem, nem volt a tartályban fagyálló.... gyorsan feltöltöttem, 1 liter belement mire elérte a minimumot, még fél, mire a maximumot, mentem vele, akkor lement min. alá, még fél liter belement, hogy maxon legyen... Nem tudom hova ment el ennyi, január elején mértem a fagyállót benne. Alatta folyást stb. nem láttam.
Leszedtem azt a műanyag fedelet, ami a kéziféknél van, és én is erre jutottam.
Meg egyik ismerősöm apjával is beszéltem (aki autószerelő), és ő is ezt mondta.
Most kaptam egy autóboltos tel.számát, aki szokott beszerezni mindenféle ford-os cuccot (bontottm eg újat is), vele kapcsolatba lépek. Viszont sajna a kézifék kiszereléséhez a kocsi alá kell mászni, belülről nem lehet elvileg.
Mindegy, a bovden fog, szal ha kitámasztom valamivel a kézifékkart, akkor működik a kézifék :)
Hihi, nekem is igy van már vagy három hete, ugyen ez a helyzet. Néztem a TIS-t de nem találtam benne semmi okosságot a visszaszerelésre. Szerintem csak komplet kézifékkar cserével orvosolható a dolog, mert magát a kart szerintem nem lehet szétszedni.
Van a családban egy 2007-es 1.4 benzines Fusion. Semmi baj nem volt eddig, most azonban a kézifak karjából "kiugrott" a gomb, meg azt tartó műanyag rúd (van rajta egy kis rugó is). Visszatenni nem lehet, és így nem is működik most a kézifék.
A bovden nem szakadt el, mert ahogy mozgatom a kart, érzem, hogy az fogni akarna.
Raccsol? (bocs...) Nyikorgás nálunk is van, ha lesz érkezésem megnézem TIS-ben, mert engem is zavar, és rakok fel némi útmutatót. Tippre elég szépen le kell bontani a középkonzolt, de hátha mégse...
Sziasztok! Valakinek van a kocsiján gyári vonóhorog? Tudna nekem róla képet , képeket küldeni . Ha lehetne akkor a lökhárító alatti részről is .Kíváncsi lennék hogy az ütközés elnyelő elem bent van e a hátsó lökhárító alatt a vonóhorognál. Ide várnám a képeket: szaszi61@gmail.com Nagyon fontos lenne. Előre is nagyon köszönöm.
Kíváncsi lennék Cartársak, hogy úgy akinek közel 200e km vagy e felett van az autójában, milyen meghibásodások jöttek elő avagy milyen nagyobb javítása volt ( pld. kuplungcsere, kerékcsapágycsere, szimmeringek (aminek nem kéne pld.) ? Benzines, dízel is érdekel :)
Én akkor fogom cserélni, ha majd meglesz az autó. A 60e forintos szíj+görgő mindenesetre rohadtul drága, bár, ha gyári...Én Contitech vagy Gates szíjat vennék, feszítőből meg ami megbízható beszállító (passz a fusionnál mi...). Benzincsőből Gatest-t nem szabad venni, bár ezeknél az autóknál még nem is kell.
Ha jól látom, hosszbordásszíjból is kétféle kell ( szervo+, klíma).
A hidegen morgó autódnak szerintem a kuplunghoz semmi köze, ha kettőstömegű lenne (bár nem tudom neked tdci van), akkor adhatna ki hangot. Hidegen minden motor kicsit nyersebb :))
És te 160ezernél cserélted? Mert nekem azt mondták itt a helyi márkaszervizben, hogy már 120ezer körül nagyon ajánlott cserélni. Nekem most 126ezer van a gépben mindenféle hiba nélkül. Lassancskán a kuplungtárcsa csere is érik, mert nagyon fent fog már a kuplung, és hidegen alacsony fordulatszámon gyorsításkor morog is egy kicsit valami.
Igazából ezek olyan hibák, amik idegesítőek, de nem korlátoz a használatban. A benznines motornál azt hallottam, hogy a gyertyacserére kell odafigyelni. Vezérlést egyébként hány km. után célszerű cserélni? (vműszíj). D.
Szia! Az első ajtófogantyút nálam is cserélték, a régebbi modellére , és ez már nem megy tönkre, és a fogása sem rosz. Nálam is új kora óta van egy kis hangja a kuplungnak , de tökéletesen vált, jól működik (65000km kuplung hiba nélkül) ) , erre is azt mondták hogy a fordok ilyenek. Nálam szerencsére még nem vettem észre a hátsó lámpák beázását, tavaly kapott is egy kis esőt olaszban , az út során 900km -en szinte folyamatosan esett.
Amit néztem az mind első tulajdonostól volt, bár kettő banki, így az előző tulajokkal beszélni nem tudtam.
nekem is pozitív volt a benyomásom, bár vannak olyan - pont minőségi dolgok - amin változtatnék. Pld. a belső ajtófogantyún lévő nagyon finom gumiszerű borítás minősége kétes, sajnos lemálik a használattól... a hátsó lámpáknak pld. nem hiszem, hogy a ráncfelvarrást követően sem tudtak beázás elleni megoldást találni. A műszerfal sokkal szebb, mint az első szériásoknak!
Az első ajtók kédergumijai az egyik autón amit néztem iszonyat kimorzsolódtak, ezt nem tudom, hogy 100e km alatt mi okozza? ahogy beszáll az ember, s hozzáér? Neked nincs ilyen kopásod pld?
Furcsa továbbá, hogy minden Fusionnak nyelestengely-csapágy hangját hallom. Mikor visszaengedem üresben a kuplungot... még a 80e km-es autóban is...
Az 1.4 -es motor meglepően jól gyorsít, bár ereje hamar elfogy...
Csak ajánlani tudom. Megszerettem a Fordot - mivel a mindennapokra gyártja az autóit, és nekem külön tetszik az , hogy semmi fölösleges csili-vili nincs az autóban, viszont odafigyelnek a minőségre, van tapasztatatuk az autogyártásban. (Szerintem az Open is hasonlóan gondolkozik.) A Fusiont 6 hónapos gondolkodás után vettem meg, nagyon sok autót kipróbaltam, Kis fogyasztás, dinamikus, megbízható, hosszú uatkon is jól működik, de városi közlekedésre is ok. Remélhetőleg a facelift után az apróbb bosszuságokat is kijavították. Sok szerencsét. 100ekm nem sok, és az amortizáció nagy része is az előző tulajdonosnál keletkezett :-) Biztos vagyok benna -bár nem figyelem a piacot- hogy az ár/érték aránya is jó. Azért arra figyelj, hogy ne legyen törött, meg hogy lehetőleg első tulajdonostól vásárold meg.
Köszi. Most nézek meg két autót, ugyan nem dieselesek, hanem 1.4 benzinesek. Mindkettő már faceliftes, 100e km-hez közel, egyik alatta, a másik felette, elviekben vezetett szervizkönyvesek.
Kb. 2 éves korban jött elő, nem odaillő zajok jöttek a motor felől. igy garanciában prolasztócsúcsot cseréltek benne. Utána a probléma megszünt, azóta sem jött elő. Sajnos a költségekről nincs infom, mivel nekem nem került semmibe, igy nem feszegettem.
2005 1.4 TDCi - 145e km. Facelift előtti. Első tulajdonos vagyok, kedvező tapasztalatokkal.
Mai napig szervizelt az autó Ford márkaszervízben, garanciális időszakban volt motorikus probléma, ami kisebb alkatrészcserével végződött. Bal első kéder gumi csere, már a második is megsérült. Müszerfalon található tárolórekesz zár probléma, ezt nem sikerült tökéletesen orvosoni a mai napig sem. Gyári Tungsram izzók kb. 3x 4x megtréfáltak már, de ezt el lehet nézni neki.
Egyéb probléma nem volt, az autóval teljesen meg vagyok elégedve. Legkisebb mért fogyasztása 4,7 liter - de extrém körülmények között (130 autópálya, 4 bicikli a tetején , légkondi stb.) sem volt több 6 liternél.
Az enyém most 4 éves 1.4tdci , 66500km van benne, és kb mostanra térült meg a benzineshez képest a felár. A motorral még nem volt gond ( csak a jelentkező hiba miatt vizsgálták át többször, füst szag az utastérben) , más egyébb fusion betegségek viszont előjöttek. Használtan biztos rizikósabb egy dieselt venni, ha nem ismeri az autó előéletét az ember.
A gyári 5w-30- eléggé híg, de hát ez van. Mondjuk más márkáknál ennél jóval nagyobb gyári értékeket adnak meg maximális fogyasztásnak...
Egyébként tömítés volt a gond. Érdekes módon csak álló helyzetben jött be a szellőzőn keresztül, menet közben nem lehetett érezni. A 3. henger volt hibás, de mindet lecserélték.