Keresés

Részletes keresés

KTK-393 Creative Commons License 2010.02.13 0 0 6892
Ez most 4038-4039 lenne?:)
Előzmény: FKU-911 (6891)
FKU-911 Creative Commons License 2010.02.13 0 0 6891
Talán még nem volt: Budafokról a Barosstól kapott kölcsönszerelvény hazament.
FKU-911 Creative Commons License 2010.02.13 0 0 6890
Gondolom attól függ, hogy milyen szintű javítást kaptak utoljára.:)
Előzmény: KTK-393 (6887)
Gianmarco Creative Commons License 2010.02.12 0 0 6889
Valószínű azért, mert ugyan lehet, hogy nem jött még el annyira az idejük, a Kátrákat mégsem lehet tömegesen beküldeni, mert akkor még nehezebb lenne a kiadás. Esetleg Classic-ok Budára való ideiglenes visszaköltöztetésével - ha jobban megindulnának a Főműhely felé. (Ez azért még lehet, hogy be fog következni.) Másrészt elég hosszú idő lesz, míg átmegy mind, így most elkezdték őket "beszállingóztatni".

Én csak az elsőként kiválasztottak sorrendje előtt állok kissé értetlenül. Bár kicsit tovább gondolkozva lehet, hogy nem ők futottak legtöbbet, de kaphattak más nyavalyát is, és akkor már hadd menjenek... :-)
Peti817172M Creative Commons License 2010.02.12 0 0 6888
Leginkább a sípolós utastér-világítás invertereket kéne a lepukkant kocsikon cserélni. Valamelyik nap le kellett szállnom, és várnom kellett egy másikat, annyira sípoltak az inverterek. Szólni nem akartam a sofőrnek, hogy kapcsolja le, mert úgyse kapcsolta volna le, mondván inkább menjen tönkre az utasok füle, mint hogy sötétben utazzanak.
Előzmény: KTK-393 (6887)
KTK-393 Creative Commons License 2010.02.12 0 0 6887
Hát ha nem is életében,de 7-8 éve biztosan nem:)
Valóban érdekes,Budafokon van jócskán lepukkant kocsi még a 2001-es +ossításból megmaradva célfénnyel,nem értem,hogy azok miért nem mennek be a Kátrák előtt.Tudom én,hogy kilóméterre megy,de ez azért különös.
Előzmény: Peti817172M (6886)
Peti817172M Creative Commons License 2010.02.12 0 0 6886
Én csak azt nem értem, hogy miért küldik a Kátrákat felújításra, ha még csomó Tátra van, ami tán még életében nem látott VJSZ-t?
Előzmény: Gianmarco (6884)
KTK-393 Creative Commons License 2010.02.12 0 0 6885
Amiket felsoroltam 100°%,hogy bent vannak.
Előzmény: Gianmarco (6884)
Gianmarco Creative Commons License 2010.02.12 0 0 6884
Valóban eltűnt egy ideje a 4025 is, de ezen is csodálkozom, mert az is már inkább a sorozat közepe, mint az eleje. (HA tényleg újul. Tényleg?) Tudom, hogy futásteljesítmény alapján utalják be őket, de ez nekem kicsit fura... Ugye ezek debültáltak, én ezért gondolnám, hogy leginkább most nekik lenne esedékes:
4314-4333, 4003-4006, 4019-4069, 4064-4076, 4316-4324

És momentán az előbb felsoroltakon kívül nincs utcán a 4136, 4150, 4235 sem; hogy ezekkel mi van, azt se tudom.
Előzmény: KTK-393 (6882)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.02.12 0 0 6883
Köszi! Meg ugye mától a 4129 is kiesett, tehát X=4, azaz a kocsikiadás legalább 89,5%. Ez szép teljesítmény.
Előzmény: KTK-393 (6882)
KTK-393 Creative Commons License 2010.02.12 0 0 6882
4019,4025 és 4316 van most bent,én többről nem tudok.
4019 szerintem még egy fél hónap legalább,mire elkészül.
Előzmény: Szakadáskapcsoló (6881)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2010.02.12 0 0 6881

A szedő miatt vitték volna VJSZ-be? Szerintem nem valószínű, de az tény, hogy HáBé oldala szerint valóban fél évvel az elsők után készült el a 4129.

 

Lehet tudni, hogy hány T5C5K van jelenleg a Fehér úton, illetve mikor készül(t) el az első a felújítással (4019)? Le a kalappal a Szépilona ksz. előtt, hogy minden hétköznap össze tud lapátolni 68 üzemképes villamost a (80-X)-ből.

Előzmény: Gianmarco (6880)
Gianmarco Creative Commons License 2010.02.12 0 0 6880
Ma reggel: 7040-4129-7061, Gellért tér, majd Petőfi híd.

Jobban szemügyre venni nem tudtam, de úgy tűnt, hogy a szedőjével történt valami - kicsit furán állt. Gondolom, ez még nem megújulni ment be, hisz valahol a sorozat közepén jött elő anno.
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.20 0 0 6879

2008 október óta állt, fékellenállás törés volt a hibája.

A K-k szaggatója olyan stabil, hogy nemigen hibásodik meg, nem kedves villamos ez :-)

 

 

Előzmény: Gianmarco (6878)
Gianmarco Creative Commons License 2010.01.20 0 0 6878
Valami alkatrészhiánya volt, de hogy pontosan mi, azt én se tudom.
Előzmény: FKU-911 (6877)
FKU-911 Creative Commons License 2010.01.20 0 0 6877
Eddig szaggatóra várt?
Előzmény: Gianmarco (6876)
Gianmarco Creative Commons License 2010.01.20 0 0 6876
4075 forgalomban!!! A 61-esen rögtön a párjához, a 4076-hoz került vissza; kb. 15 hónapot állt "csak".
Gergelyyy Creative Commons License 2010.01.09 0 0 6875
Csak mer FGY...de akk nincs.
Előzmény: ymuh (6873)
FKU-911 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 6874
Mióta van vezető.:) Tudom, nem arra gondolt.:)
Előzmény: ymuh (6873)
ymuh Creative Commons License 2010.01.09 0 0 6873
Sima tátrán mióta van bemondás?
Előzmény: Gergelyyy (6872)
Gergelyyy Creative Commons License 2010.01.09 0 0 6872
Bemondás is van hozzá?
Előzmény: * * BPO-700 * * (6865)
bgabor86 Creative Commons License 2009.11.12 0 0 6871
Eddig csak arra volt lehetőségem, de mostanra felfedeztem hogy létezik etikett papír, és mostanában azt részesítem előnyben.
Előzmény: Peti817172M (6870)
Peti817172M Creative Commons License 2009.11.12 0 0 6870
A hagyományos rögzítőfék visszajelzőjén feltűntetett pályaszám kulturáltnak minősül? :)
Előzmény: bgabor86 (6869)
bgabor86 Creative Commons License 2009.11.11 0 0 6869
Köszönöm a segítséget, igazából az tervezem, hogy kulturált formában megjelenik majd a pultjukon a pályaszámuk. :-)
Előzmény: Gianmarco (6868)
Gianmarco Creative Commons License 2009.11.10 0 0 6868
Budafok, Tatra Classic:

4002-4152
4010-4011
4014-4015
4020-4021
4022-4023
4028-4029
4038-4039
4040-4041
4042-4043
4054-4055
4058-4059
4165-4169
4170-4171
4272-4277
Előzmény: bgabor86 (6867)
bgabor86 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 6867
Sziasztok!

Ha van közöttetek olyan TátraGuru, aki tisztában van Budafok jelenlegi Tátra állományával, az legyen szíves küldje el az e-mailemre, vagy ossza meg velünk itt.

A segítséget előre is köszönöm.
bgabor86[kukac]citromail[pont]hu
grétisas Creative Commons License 2009.10.16 0 0 6866
Hátha érdekel valakit.
MEGHÍVÓ FOTÓZÁSRA: Szóló tanuló Tátra motorkocsi
http://www.bkv.hu/home/fotozas.html
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2009.10.13 0 0 6865
2009.10.09.
1-es vonal - Szakorvosi Rendelőintézet
KTK-393 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 6864
Nem lenne egyszerűbb,ha addig mondjuk a teljes 18-ast Budafok adná,és még Ilona kapna egy-két kölcsönkocsit Barosstól?Most is,hogy Barossból mentek be a gyemesek felújításra,kaptak 4 kocsit Angyalföldtől.Ha Barossban kész lesz az összes kocsi,tudnak majd mit odaadni Ilonának/Bfoknak.Érdekes lenne,ha egyszerre mindig csak két kocsi lenne bent a VJSZ-ben...Mostanában mindig 10 szokott bent lenni.
Előzmény: 61-es (6863)
61-es Creative Commons License 2009.10.01 0 0 6863
Egyelőre úgy tervezik, hogy egyszerre csak egy szerelvény megy be, és kb. két hónap elteltével jön meg. Számold ki, hogy ez hány évet vesz igénybe 40 szerelvénnyel számolva... :(
Előzmény: Gianmarco (6861)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!