Valószínű azért, mert ugyan lehet, hogy nem jött még el annyira az idejük, a Kátrákat mégsem lehet tömegesen beküldeni, mert akkor még nehezebb lenne a kiadás. Esetleg Classic-ok Budára való ideiglenes visszaköltöztetésével - ha jobban megindulnának a Főműhely felé. (Ez azért még lehet, hogy be fog következni.) Másrészt elég hosszú idő lesz, míg átmegy mind, így most elkezdték őket "beszállingóztatni".
Én csak az elsőként kiválasztottak sorrendje előtt állok kissé értetlenül. Bár kicsit tovább gondolkozva lehet, hogy nem ők futottak legtöbbet, de kaphattak más nyavalyát is, és akkor már hadd menjenek... :-)
Leginkább a sípolós utastér-világítás invertereket kéne a lepukkant kocsikon cserélni. Valamelyik nap le kellett szállnom, és várnom kellett egy másikat, annyira sípoltak az inverterek. Szólni nem akartam a sofőrnek, hogy kapcsolja le, mert úgyse kapcsolta volna le, mondván inkább menjen tönkre az utasok füle, mint hogy sötétben utazzanak.
Hát ha nem is életében,de 7-8 éve biztosan nem:) Valóban érdekes,Budafokon van jócskán lepukkant kocsi még a 2001-es +ossításból megmaradva célfénnyel,nem értem,hogy azok miért nem mennek be a Kátrák előtt.Tudom én,hogy kilóméterre megy,de ez azért különös.
Valóban eltűnt egy ideje a 4025 is, de ezen is csodálkozom, mert az is már inkább a sorozat közepe, mint az eleje. (HA tényleg újul. Tényleg?) Tudom, hogy futásteljesítmény alapján utalják be őket, de ez nekem kicsit fura... Ugye ezek debültáltak, én ezért gondolnám, hogy leginkább most nekik lenne esedékes: 4314-4333, 4003-4006, 4019-4069, 4064-4076, 4316-4324
És momentán az előbb felsoroltakon kívül nincs utcán a 4136, 4150, 4235 sem; hogy ezekkel mi van, azt se tudom.
A szedő miatt vitték volna VJSZ-be? Szerintem nem valószínű, de az tény, hogy HáBé oldala szerint valóban fél évvel az elsők után készült el a 4129.
Lehet tudni, hogy hány T5C5K van jelenleg a Fehér úton, illetve mikor készül(t) el az első a felújítással (4019)? Le a kalappal a Szépilona ksz. előtt, hogy minden hétköznap össze tud lapátolni 68 üzemképes villamost a (80-X)-ből.
Ma reggel: 7040-4129-7061, Gellért tér, majd Petőfi híd.
Jobban szemügyre venni nem tudtam, de úgy tűnt, hogy a szedőjével történt valami - kicsit furán állt. Gondolom, ez még nem megújulni ment be, hisz valahol a sorozat közepén jött elő anno.
Ha van közöttetek olyan TátraGuru, aki tisztában van Budafok jelenlegi Tátra állományával, az legyen szíves küldje el az e-mailemre, vagy ossza meg velünk itt.
A segítséget előre is köszönöm. bgabor86[kukac]citromail[pont]hu
Nem lenne egyszerűbb,ha addig mondjuk a teljes 18-ast Budafok adná,és még Ilona kapna egy-két kölcsönkocsit Barosstól?Most is,hogy Barossból mentek be a gyemesek felújításra,kaptak 4 kocsit Angyalföldtől.Ha Barossban kész lesz az összes kocsi,tudnak majd mit odaadni Ilonának/Bfoknak.Érdekes lenne,ha egyszerre mindig csak két kocsi lenne bent a VJSZ-ben...Mostanában mindig 10 szokott bent lenni.
Egyelőre úgy tervezik, hogy egyszerre csak egy szerelvény megy be, és kb. két hónap elteltével jön meg. Számold ki, hogy ez hány évet vesz igénybe 40 szerelvénnyel számolva... :(